Dank jullie wel Wat een dag Ik ging vanochtend nog even wat boodschappen doen, ook een goede afleiding, steekt er ineens een kat over, onder mijn auto Ik schrok me dood, dus meteen gestopt, gelukkig kwam er gelijk iemand uit een huis om te helpen. De kat was bijna meteen dood, dus uiteindelijk even meegegaan met de mensen die het zagen gebeuren. Daar de dierenambulance gebeld en die zouden hem ophalen en dan kijken of hij een chipje heeft. Ik was heel blij dat die mensen mij zo goed opgevangen hebben en zij hebben het afgehandeld met de dierenambulance. Ik moest natuurlijk gaan vanwege de echo. Maar wat een gedoe, ik als grote kattenliefhebber die een kat doodrijdt Ik voel me niet schuldig, maar ik vind het wel heel zielig. Het was nog best een jong katje. Ik was erna ook echt even helemaal overstuur, zo rot vond ik het! Toen dan ook nog de echo, ik vond het heel erg moeilijk om een beetje positief te denken. Maar gelukkig zagen we al snel een klein wurmpje met een knipperlichtje, dus vanaf toen kon ik ervan genieten 20 december heb ik nog een echo en dan nog eentje met 12 weken. De vk was zó blij voor ons dat ik dus een extra echo krijg Altijd fijn natuurlijk! Ik zal dit even plaatsen en dan even teruglezen en reageren.
Sterre, oke, dus je kreeg gisteren gelijk de uitslag. Fijn dat het goed was, maar aan de andere kant zou het ook fijn zijn als ze iets zouden vinden waar wat tegen te doen is hè? Zul je idd net zien dat Noah vanochtend maar een uurtje sliep Moet je morgen weer werken? Zie je er weer tegenop? Ik neem aan dat de verwarming het weer doet, anders is het geen doen natuurlijk. Hanna, o jee, vandaag je wortelkanaalbehandeling Ik hoop dat je hem nu al achter de rug hebt, en dat het meeviel! Loe, gefeliciteerd met L's eerste nacht doorslapen! Super, je hebt kans dat het nu vaker gaat gebeuren Beterschap voor jezelf, niet leuk! Salapio, ach, wat rot voor M Wat zal dat pijnlijk geweest zijn zeg! Hopelijk kan de HA er wat mee! Sterkte! Afrola, vrijdag gaan we shoppen Maar ik zal idd goed kijken naar de broekspijpen van maat 86 dan, goed dat je het even zegt! Een maand geleden was ze 83 cm. En het is vandaag ook écht koud, dus niet gek dat J het niet zo leuk vond. Hopelijk is er straks wat minder wind als je naar huis gaat. Sanne, fijn dat de huidtest goed was, maar zo schiet je er idd niet zoveel mee op Hopelijk heb je maandag een verhelderend telefoongesprek met de kinderarts! Bubsie, L van Loe doet ook mee met de baby van de maand-verkiezing, dus daar zou ik al op stemmen Als het een andere maand was geweest, had ik graag op je meisje gestemd. Maar ik ga zo wel even kijken naar je meisje!
Melisa: Je wilt inderdaad niet uitglijden nu. Maar het is ook nog echt glas op sommige stukken dus ik kan je man geen ongelijk geven Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de buik Loe: Ik heb op L gestemd hoor Ik zag dat Bubsie en Tijgertje ook meedoen, zware concurrentie Sanne: Fijn dat Feli niet reageerde op de huidtest maar nu weet je inderdaad nog niks. Maandag inderdaad maar even goed overleggen met de KA over het spugen enzo. Haha hier is het ook altijd een zootje hoor Maar het lijkt wel alsof het niet uitmaakt of ik poets of niet, 5 minuten later ligt er toch weer wat op de grond hihi. Hier zou ik ook wel wat over willen hebben voor een poetsmijt maar ja, ook geen centjes voor. Mosa: Oei wat vervelend van die kat Kan me voorstellen dat je dat extra aangrijpt op zo'n moment. Hopelijk kunnen ze zijn baasje(s) nog vinden. Krijg je nog wel iets te horen hoe het af is gelopen? Fijn zeg dat je de 20e nog een extra echo krijgt, altijd mooi meegenomen natuurlijk Morgen inderdaad weer werken. Nu doet de verwarming het hopelijk wel ja en anders hoop ik heel erg dat mijn baas wél van te voren even belt. Ik heb afgelopen maandag nog een gesprekje gehad met m'n baas en daarna heb ik me ook een stuk minder druk gemaakt moet ik eerlijk zeggen. Ik heb nu echt zoiets van, het is nu duidelijk aan hem uitgelegd en de rest doet zijn rechtsbijstand maar. Ik ga me er nu verder niet meer druk over maken (tot zover dan haha) maar kijk nu niet op om morgen te gaan werken. All: Nou hier ook een klein dompertje.. Noah heeft een beetje koorts gekregen Hij hoest toch weer meer, waterige oogjes en flink verkouden. We hadden fijn een stuk gewandeld (hij in de wagen), even boodschapjes gedaan, regenlaarsjes voor hem gehaald en (niet lachen) 2 witte maillotjes voor onder zijn broek tegen de kou. Nog wat andere boodschapjes gedaan, even een tussendoortje en wat melk gedronken. Toen ik hem net in bed wilde leggen dacht ik, even voor de zekerheid tempraturen en toen was het ineens 38,5... Ik vind het zo raar, hij gedraagt zich wel normaal. Ik heb gelijk maar even de dokter gebeld omdat hij had gezegt dat ik dan gelijk even moest bellen. Morgenmiddag kan ik terecht.
Ik heb ook gestemd Loe Die Lila, rechtsonder L is ook een schatje, vinden jullie niet? Sterre, ik denk niet dat ik nog iets over de kat te horen krijg, maar ik vind dat ook niet erg. Ik heb mijn gegevens achtergelaten bij de mensen die de ambulance hebben gebeld voor als er nog iets zou zijn, en vanmiddag kreeg ik nog wel een aardig sms-je van ze, maar van de dierenambulance hoor ik denk ik niets meer. Heel goed dat je je nu minder druk maakt om je werk, alhoewel het niet gek is als je dat wel doet natuurlijk! Voor jou idd wel fijn dat hij nu op de hoogte is. Succes in ieder geval morgen! Sneu dat Noah koorts heeft, hopelijk loopt het niet verder op! Goed dat je gelijk de HA hebt gebeld en dat je er morgen nog een keertje langs kan!
waar moet ik zijn om te kunnen stemmen ?? ik had ook gezegd dat ik op L zou stemmen maar ik weet het niet te vinden! @mosa wat super dat jullie nu Nog een extra echo krijgen binnenkort, echt fijn hoor, en wat rot van die kat! gelukkig hebben die mensen het verder geregeld en kon jij snel verder naar de echo!
Hier Sanne: Zwangerschapspagina - Baby van de Maand De kindjes staan op alfabetische volgorde. Zo, net kraamzorg aangevraagd. De vorige keer had ik dat al voor de echo gedaan, maar nu wilde ik eerst vandaag afwachten. Nu voelt het zoveel echter voor me.
thnx mosa en super leuk dat het nu allemaal wat echter voor je is de zwangerschap heerlijk h oor!! heb je ook een foto gekregen vd echo?? en ook de kraamzorg aangevraagd leuk leuk leuk! ik kan niet wachten tot 15 december!! haha
Mosa, gefeliciteerd met je goede echo! Hopelijk gaat de zwangerschap nu voorspoedig. Wanneer ben je precies uitgerekend?
Sanne, ik heb idd een foto gekregen, maar hij is te onduidelijk (en een duidelijk te onderscheiden kindje is het ook nog niet ) om hier te plaatsen. Je ziet zeg maar een wurmpje in een grote zwarte ruimte En over 2 weken mag jij al, spannend hoor! Hopelijk is er dan ook al een mooi kloppend hartje te zien! Melisa, thanks Ik ben rond 17 juli uitgerekend. Bij de volgende echo wordt de precieze termijn bepaald, maar ergens rond die datum dus. Een echt zomerkindje We gaan eigenlijk áltijd in de zomer op vakantie met de tent, dat gaat sowieso niet gebeuren komend jaar, dus we hebben besloten om in april ofzo (ik moet even kijken wanneer ik hoelang zwanger ben) lekker met z'n drietjes naar de zon te gaan We weten nog niet precies waarheen, maar wel heerlijk natuurlijk!
Ik ben trouwens blij dat Veda een lange dut doet, ik ben me toch moe Alle spanning van het gebeuren met de kat vanochtend en de echo, komt er nu uit. Ook hoofdpijn vanuit mijn nek Ik ben nog aan het twijfelen of ik morgen nog een dagje thuiswerk of dat ik naar mijn werk ga, maar ik vind het zo koud En op de fiets en stations is het helemaal koud!
Mosa: Ik ben wel blij dat ik gelijk heb gebeld voor Noah maar voel me dan altijd een beetje bezwaard, ben altijd bang dat ze denken dat ik 'weer zo'n bezorgd moedertje' ben zeg maar Leuk hoor, de kraam geregeld Oke, je denkt niks meer te horen maar wel lief van die mensen dat ze nog even een smsje hebben gestuurd. Sanne: Haha, je moet nog even wachten maar ik zou ook heel graag willen hoor als ik jou was Melisa: Was ik nog vergeten maar als je die ovu-testjes kwijt wilt, wil ik ze wel overnemen hoor. Ik heb ze toendertijd een keer gedaan, daarna niet meer maar het is toch wel handig Laat maar weten of je zo nog hebt.
Zie Noah stoer rondstappen in de sneeuw dan Leuk hoor! Stoere jas ook! En zo lekker ingepakt, ik vind het zo jammer dat Veda dat allemaal niet wil! Ik snap het wel hoor, dat je niet over wil komen als een 'bezorgd moedertje' maar al een tijdje hoesten is natuurlijk al vreemd, laat staan nu koorts erbij, dus alle reden om het nog een keer te laten checken hoor
Mosa: Thanx! Nou Noah die wilt wel haha, als ik zeg, kom gaan we schoentjes en jasje aantrekken dan loopt hij al naar de deur van het halletje. Als ik hem dan helemaal ingepakt heb ga ik altijd mijn eigen jas enzo aantrekken en dan krijg ik ook nog eens 3 paar andere schoenen aangegeven.. ook die van Roy, zo van, dan weet ik zeker dat we ook echt naar buiten gaan
Sterre en andere stemmers, bedankt voor het stemmen op ons ik-duik-onder- mannetje! Wat een stoere Noah zeg, maar ook super schatttig hihi! Mosa, ai een katje......gatverderrie, kan me voorstellen dat je over je toeren was. Sneu he en je schrikt enorm. Fijn dat julie kloppende wurmpje zo goed zichtbaar was! Al met al heb je weer voldoende meegemaakt geloof ik he vandaag! Hanna, fijn dat de wkb meeviel, gelukkig maar! WErkt de verdoving nog een beetje of is die al uitgewerkt? Sanne, ja inderdaad nu ben je nog niet verder. WEl fijn natuurlijk dat ze op niets reageerde. Maar zou ook even goed met de ka willen overleggen. Lila is inderdaad ook een schatje mosa en de twee kindjes naast elkaar in het bad is het geloof ik. daar heb ik zelf op gestemd. was moeilijke keus haha, dat wel. L. twee giga poepluiers vandaag, stop maar met poepen L! het hele huis ruikt onderhand naar p**p (en dat ondanks de heerlijk naar vroegere-gummetjes-ruikende luierzakjes........)