Loe: Ik dacht even dat ik gek aan het worden was, 6 keer terug gekeken maar nee hoor, jij bent het... hanna is nog niet terug van de wkb hahaha Enne, waar is die knuffel dan, ik zie niks Wij hebben toen de daiperchamp gekocht op aanraden van vrienden en die werkt harstikke goed. Helemaal geen luchtjes wil ik niet zeggen maar je ruikt nauwelijks iets.
ik ben gek aan het worden.............hoe kan dat nou???? even terug bladeren....... (of ik ben helderziend....... Hanna zeg dat t meeviel!) die knuffel..........heb je echt overheen gekeken denk ik hoor, hier is ie nog eens.......
Haha, grappig dat Noah alles al komt aangeven om naar buiten te gaan Sterre Schoenen aangeven wordt hier ook gedaan, maar meestal wil ze hem dan gelijk weer terug Loe, ik zie dat je reageert op Hanna's wortelkanaalbehandeling, maar ik kan geen berichtje van haar vinden Oh haha, Sterre ziet het ook niet Ik ben ook al terug gaan kijken of ik het kon vinden Ik zie de foto van L's knuffeltje niet? Veda heeft ook een echte slaapknuffel die houdt ze ook echt constant vast als ze slaapt en volgens mij heeft ze hem nu ook echt nodig met slapen. Het is een lammetjesknuffeldoekje, die heb ik gekocht toen ik net zwanger was van haar. Als ik binnenkort weer een keer bij de Prenatal ben, koop ik even een reserve bij, mocht er iets met de eerste gebeuren dan hebben we er eentje achter de hand
Dit is het knuffeltje, ik vind hem zelf ook schattig: Prenatal Speelgoed & Cadeaus Knuffels & Rammelaars Happy Horse - Lammy Tuttle Happy Horse 29825
Ja, dat achter de hand houden met knuffels had ik al vaker gehoord, vandaar de meerder kikkers. En ik heb echt last van de kou denk ik hahah, heb net de foto geplaatst, maar daarna mijn bijlage-box geleegd, lekker handig loe..... Komt tie nog een keertje:
ach ja, wat een drollie ook zeg! ook lekker plat he voor een groot deel. L. was even verbaasd maar de foto erna......
oja, ik vergeet het bijna! Het KAN gewoon NIET, maar ik had een getuige gisteren gelukkig (anders dacht ik dat mijn gekkigheid van vandaag gisterenavond al begonnen was)............. L. zat in zijn stoeltje en zei toen ik al een paar keer hier is mama had gezegd: maamaaaaaa, en een half uur later......haaaaaaaaaaaajjjjjjjj (haaai). Huh??????!!!!! Ik schrok me wezenloos haha, keek meteen achterom naar mijn vriend, maar die zei meteen: hoorde jij dat ook???? Ja dus......... WEl heel bijzonder he.
Loe, ook een leuk knuffeltje! En lekker zacht zo te zien! L die Haaaaajjj zegt Lief! Vooral als jullie het allebei hoorden!
Knuffels: Noah heeft ook een knuffel die hij vanaf zijn geboorte in zijn bedje heeft liggen en daar is hij nu helemaal gek van. Ik denk ook niet dat hij zonder kan slapen nu. Als hij hem ziet gaat hij ook echt met de knuffel knuffelen, zo lief Ook hier hebben we hem in 3voud liggen haha. Ik probeer ze ook af te wisselen en dan gelijk even te wassen anders ben ik bang dat hij die andere straks niet meer wilt omdat er eentje bijvoorbeeld zo 'lekker stinkt' zeg maar haha. Mosa: Wat een schattige knuffel! Loe: Geinig zeg dat L al aan de praat gaat Dit is die van Noah trouwens en hij heet spookie Google Afbeeldingen resultaat voor http://farm4.static.flickr.com/3333/3556637824_6fa866397e.jpg
ahhhhhh, die is ook lief. Hondje toch? (ben soms nie altijd even goed in beeeeesjes onderscheiden........) Heb je nou je knuffel gezien?
Haha Ja ik zag em hoor Leuk beestje, ziet er lekker zacht uit en heerlijk knuffelbaar Het is inderdaad officieel een hond maar ik vind het er niet echt op lijken.. Tis meer een.. spook Owwhhh joehoe, ik hoor 'hey' door de babyfoon.. hij is weer in het land van de levende
L. slaapt ook al super lang, nog niets te horen........... in dat geval kunnen we hopelijk lekker eten zo. Mosa, even voor de paars: dit is de meisjes uitvoering van het jasje van L: (leuk wel vind ik)
Even spuien hoor :x We hadden vandaag niets gehoord van mijn zwager en schoonzus (een succes-smsje/belletje had ik wel normaal gevonden). Mijn vriend heeft net zijn moeder aan de telefoon, die vanmiddag net na ons goede nieuws van de echo gehoord te hebben, nog mijn zwager en schoonzus gesproken heeft. Mijn vriend vroeg aan zijn moeder wat ze van ons goede nieuws vonden, zegt zijn moeder dat ze het vergeten is te vertellen :x Het interesseert ze allemaal ook echt geen reet En dan ook nog vinden dat ze Veda te weinig zien, meestal iedere 5 dagen maar in ieder geval iedere week Ik ben het soms zó zat. Gisteren zijn we nog bij mijn schoonouders geweest, ook zij wensten ons helemaal geen succes ofzo, dat is toch raar?! Het gaat toch ook om hun kleinkindje! Zondag 'gezellig' met z'n allen fonduen bij mijn schoonouders, soms vraag ik me serieus af waarom ik in vredesnaam nog mijn best doe Zo, genoeg gezeurd Sterre, ook een leuke knuffel! Hier gaat de knuffel ook regelmatig in de was als ze net uit bed komt, gaat goed tot nu toe, maar een reserveknuffel is wel fijn. Loe, de kleuren van het jasje vind ik wel leuk, maar ik hou niet zo van gewatteerde glimmende jasjes voor meisjes. Veda houdt het maar bij haar paarse stippeljas Vrijdag gaan wij trouwens in jouw woonplaats winkelen Is er al een beetje opruiming, weet je dat?
Wat een trutten mosa. Heb er geen andere woorden voor. Dan ga je maar lekker voor de fondue, niet voor je schoonpama. Bah. eh. of er opruiming is. geen ideeeeeeeeeee. ben er niet veel meer geweest. Er zit ongeveer tegenover de grote kruidvat, iets ernaast een nieuwe winkel, een outlet van de we. Tis erg zoeken binnen, maar misschien is t wat voor je om te kijken.
@hanna; De joker voor de markt Mag hoor het was een heel gemene wind vandaag. Bah weer naar de tandarts @loe; die arme muisjes hebben het ook gewoon koud. En de kleine heeft vannacht doorgeslapen, schrikken is dat de eerste keer. @salappio; arme M, zo'n harde drol Ik kan mij sinds de bevalling dat soort pijn te levendig voorstellen ( stomme aarsbeien):x En wat heeft de HA gezegd?????? @afrola; Arme J moest door wind en weer naar het werk. Gelukkig heeft ze niet de hele trein op stelten gezet. @sanne; was de huidtest voor onderzoek naar de KM-allergie of denkt de arts dat Feli voor meer dingen allergisch is? @bubsie; He, nu moeten we kiezen tussen Djesslyn en L van Loe, of mag je ook 2 x stemmen? @mosa; HOERA een mooie echo met kloppend hartje, wat een pak van het hart zal dat zijn! Nu genieten! Ahhhhhh een katje doodgereden dat is triest. Ik kan mij voorstellen dat je dat toch als slechte voorboden zag. @sterrre; Getver, Noah koortsig met dat vervelende hoestje. Gelukkig mag je morgenmiddag langsgaan. En maillotjes voor de kleine vent, ik lach niet hoor. Zwarte piet draagt toch ook een maillot En wat een knappe GROTE vent op de foto in de sneeuw! @knuffels; Y heeft een hele verzameling in haar bedje. En in de box Favoriet in bed is het fluffy konijntje en buiten bed een knuffelleeuw. Gelukkig is ze niet in paniek als haar knuffeltje er niet is, dan pakt ze gewoon een andere Het lammetje van Mosa is echt heel leuk en toepasselijk! Het spookie van Noah heeft mijn nichtje ook. Daar zijn dus ook meerdere reserves aangeschaft.