Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ahh nog meer leuke foto's! wat een heerlijke kids!

en oww spannend met mirre!! opt kdv zetten we ze dan gewoon elk uur op de wc, kijken of er een plas komt en dan hopen dat ze net niet tussendoor een natte broek krijgen haha, al heb je daar toch zeker in het begin echt wel veel kans op hahah kben benieuwd hoe het bij mirre zal gaan!!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik laat het haar zelf regelen, vraag wel steeds of ze naar de wc wil. M op de wc zetten, heeft een averechts effect (hoe bedoel je eigenzinnig :)). Ik denk trouwens dat ik zo direct een plas kan wegdweilen en een verdrietig meisje moet troosten :D (ze voelt het namelijk op zich heel goed aan, maar zit ook zo in dr eigen wereldje)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, we hebben nog geen tijd afgesproken de 30e, maar ik denk dat het nu eerst even afwachten is hoe het verder gaat met de vader van Afrola.

Wat een prachtige foto's weer :)
    Wat heeft M mooi haar, er lijken wel high-lights in te zitten :D En stoere T met z'n kuif! Wat lijkt hij erg op zijn zus op die 3e foto :$

En M die geen luier meer om wil, ze wordt echt groot!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O ja ... lekker slim en nadenkend van me (geeft schuld aan doorwaakte nachten). Mijn huis is eventueel ook beschikbaar (mag Jan lekker de hort op), maar wel wat minder centraal gelegen natuurlijk.

M heeft idd heel mooi haar en ze lijken onwijs op elkaar.

M was gisteren op eens heeeeeel ziek (40.5), maar vanochtend leek alles weer ok. Nu is ze enorm aan het zeuren (mag ik een filmpje kijken ... nu honderdste keer) dus ik denk dat ik mn aandacht ff onverdeeld op haar moet richten (en goed teken, dat doet een zieke peuter niet :D)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een laatste mooie uitspraak:

"Toe dan! ... Toehoehoehoe dahaaaaahaaaaaan! ... Mama luister, ik wil heel even van het Molletje kijken en dan mag ie uit"

:D :D :D

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik: M je mag een filmpje, maar niet van het Molletje, want dat is te eng

M: papa beschermt je wel hoor mama

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @afrola; wat een slecht nieuws:( Dikke knuf!

@salapio; wat een leuke foto's! en wat wordt M. ee grote meid, nu ook al geen luiert meer om.

@hier:
    Y gaat heel goed, althans ze eet weer volop en best veel. Vanillevla is ook een van de favorieten. We zijn nu dus bezig met vetmesten. En dat wilt ze zelf ook want vanmorgen om 5 uur was ze alleen maar te troosten met een melkie.
    Met mij is het helaas wat minder, een fikse angina dus ik zit nu aan de antibiotica.
    dus ook ff wat minder energie voor uitgebreide reacties.......excuses

8. Sannehai

@salapio wahahah wat een prachtige uit spraken weer wahhaha :p en sojamelk mag ze ook niet, want daar moet ze ook nog op getest worden, maar ik probeer het gewoon met gewone joghurt want volges mij heeft ze nergens last van..:S? hahaha:p

en anders kan ik ook nog even gewoon wel groente om 4u geven en dan nog een fles.. ik denk eigenlijk dat ik dat maar doe.. want ze kan die extra kilotjes echt wel gebruiken!

groetjes!!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, voor mij woon je in ieder geval een heel eind uit de buurt, maar lief dat je aanbiedt dat het ook bij jou zou kunnen de 30e :)
    Hier geldt dat trouwens ook, maar ondanks dat ik heel centraal in Nederland woon, is het niet handig voor de meeste van jullie ;)

Fijn dat het mee lijkt te vallen met M, want 40,5 is toch wel heftig!
    Haha, vooral dat 'Mama luister...' :D En dan ook nog doen alsof het te eng is voor jou :D Wat een grappig meisje is het toch al!

Pookie, een hele geruststelling dat het een stuk beter gaat met je meisje! En vetmesten mag nu idd wel!
    Maar wel balen dat je zelf een flinke keelontsteking hebt, heel veel beterschap, hopelijk slaat de antibiotica snel aan!

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Jullie vrolijke geklets is een leuke afleiding :)
    Leuke uitspraken van M :D.
    Lieve foto's, T en M lijken echt op elkaar :)

@ pookie beterschap!

@ Mosa, je vond het wel een leuke wedstrijd zeker?!
    Jammer dat je nog steeds niet weet wanneer je met je promotie mag beginnen. Goed dat je alvast wel artikel aan het schrijven bent.

@ Sanne, lastig hoor je schema. Vind het ook moeilijk. En succes met werkperikelen.

Hier vandaag toch wat moeite om me op mijn werk te concentreren.
    Mijn vader krijgt deze week onderzoeken en maandag de eerste uitslagen. Op basis van de onderzoeken die hij moet ondergaan vrees ik dat de artsen uitgaan van Longkanker. Dat dacht de ha ieg maar volgens de longarts is dat een van de mogelijkheden. Mijn vader had van de ha het idee gekregen dat hij het eind van het jaar niet zou halen. Maar als ik het goed begrepen heb was de longarts een stuk positiever. We zullen in elk geval tot maandag moeten wachten tot we iets meer weten...

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Schattig zeg dat veda naar sesamstraat kijkt :) Noah kijkt ook altijd teletubbies met mijn moeder 's ochtends :)

Noah loopt inderdaad ook gewoon buiten. Hij speelt hier ook vaak buiten op de plaats maar wij hebben alleen tegels dus daarom ben ik even met hem naar de speeltuin geweest, daar ligt gras.

Sanne: Gezellig dat feli nu met jullie mee eet 's avonds. Noah drinkt ook vaak niet veel melk meer hoor na het avondeten dus heel erg zal het niet zijn denk ik. Volgens 'de regels van het cb' moet je volgens mij ook de fles 's avonds als eerste afbouwen, tenminste, dat zeiden ze vorige keer tegen mij.

Jemig wat slecht zeg dat ze feli gewoon vergeten zijn haar flesje te geven :$.. daar moeten ze zich wel voor schamen zeg.
    Wel balen zeg dat je het niet meer zo naar je zin hebt. Misschien wordt het toch tijd voor ander werk?
    Oh lees dat je de stagiaire hebt 'aangepakt', you go girl! Ik vond dat ook altijd moeilijk hoor als ik iemand 'aan moest pakken' en heb ook weleens mensen moeten ontslaan. Zulke dingen wennen nooit vind ik.
    Huh, ze mogen daar niet ontbijten ?? Bij ons ontbijten ze gezellig met alle kindjes.. Ik vind het eerlijk gezegt een beetje raar bij jullie gaan, sorry :)

Afrola: Onee wat een rotnieuws :( En dan ook nog zeggen, sorry voor mijn egobericht, moet je niet zeggen joh, hallo..
    Wanneer krijgen jullie meer duidelijkheid? Oh lees nu maandag. Jeetje zeg, heftig hoor. Dikke knuffel!

Salapio: Haha, ja een 2e man zou wel fijn zijn maar het moet wel lukken en uitkomen natuurlijk.
    Wat een schattige foto van de kinders!
    Oeh en M zonder luier, ben benieuwd!
    *proets* Wat een uitspraken haha :D Heerlijk, ik kijk er zo naar uit als noah gaat praten als ik dat van jou zo lees :)

Pookie: Joehoe, Y weer lekker aan het eten :) Fijn hoor, moet een hele geruststellig zijn.
    Alleen jij nog in de lappenmand, beterschap!

All: Even eerst het minder leuke.. ik word ongesteld :( Heb al bruin met een beetje rood. Balen maar helaas, op naar de volgende ronde dan maar.

Nu het leuke... ik dacht dat ik een jongen op de wereld had gezet maar hij bijt, slaat en gilt als een meid :D Hij is echt een kleine dondersteen aan het worden met een ontzettend eigen willetje :$ Als ik zeg, noah kom eens hier (voor eten of neusje afvegen o.i.d) dan kruipt hij onder de tafel of gaat achter de tafel in de hoek staan. Als ik hem dan ga pakken kruipt, duikt of loopt hij snel weg... Dit bedoelde ze dus met 'dan kan je de hele tijd achter ze aanlopen'.
    Hij bemoeit zich overal mee! Ik hoef maar een kastje of laadje open te trekken en meneer staat er weer bij hoor. De vaatwasser word vakkundig weer leeggehaald en gister had hij zelfs een koekje van de eettafel gejat :$
    Toen ik gister uit school kwam vroeg roy waarom ik noah voor het eten nog een koekje had gegeven maar dat had ik niet gedaan. Ik had hem 's middags een koekje gegeven en de andere (er zaten 2 in de verpakking) weggelegt op de tafel. Dat heeft hij gezien en em dus eraf weten te plukken!
    Vanmorgen was mijn wandelvriendin hier met haar dochtertje, die is 3 weekjes jonger dan noah maar word totaal overlopen door hem. Ze moest vorige keer ook heel hard huilen van hem omdat hij zo wild was :) Zij was aan het spelen met een draaitol van noah en hij er maar tegenaan schoppen. Het leek wel echt treiteren wat hij deed :)

Oh help, wat staat me nog te wachten :p

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, logisch dat je je moeilijk op je werk kunt concentreren! Het lijkt er wel heel erg op dat de HA wel erg op de zaken vooruit loopt, als de longarts een stuk positiever is. Dus maandag weten jullie meer, wat een zenuwslopende dagen zullen het zijn :( Ik hoop echt dat het allemaal enigszins meevalt! Veel sterkte met wachten de komende dagen!

Sterre, wat jammer dat je toch ongesteld gaat worden :( Was natuurlijk super geweest in ronde 1, maar wie weet in de volgende ronde :) Knuffel!

Die Noah :D Dat overal mee bemoeien is heel herkenbaar voor hier, en aan de afwasmachine kom ik al niet eens meer als Veda in de keuken is. Ik ben bang dat ze wat kapot trekt :) Wel slim van het koekje 8)
    En het dochtertje van je vriendin 'bang' voor Noah :D Hij moest natuurlijk z'n speelgoed verdedigen ;)

Wat ik me nog afvroeg, hoe gaat het nu eigenlijk met je rug?

All, straks dus even naar de markt geweest, jeetje wat was het druk :$ Ik hou daar eigenlijk helemaal niet van, dus een klein rondje gelopen en toen maar weer naar huis gegaan. Na een hele grijze ochtend schijnt nu de zon hier, dus straks nog maar even een stukje fietsen.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Tja ronde 1 was leuk geweest maar dan moet je wel heel veel geluk hebben :) En een paar maandjes moeten wachten is ook niet erg, als het maar geen jaren worden.

Ik doe ook zo min mogelijk met de vaatwasser als noah erbij is, heeft toch geen zin haha. Maar soms moet ik er toch wat uit hebben en dan de klep op een kier en dan er onhandig wat uit proberen te vissen... ik ben eigenlijk gek ook.. :):)

Haha ja van dat koekje vonden wij ook wel grappig. Het is natuurlijk niet de bedoeling maar als je je bedenkt hoe slim die kindjes eigenlijk al zijn he. Wij zijn dus ook bang dat we onze meneer een keer in de chocoladepasta pot gaan vinden ofzo. Hij is best een snoepkont en dat terwijl hij eigenlijk niks geks krijgt. Geen suikerdingen enzo maar goed, we weten natuurlijk niet wat hij bij de oma's stiekem toegestopt krijgt.

Met mijn rug gaat het nog steeds hetzelfde. Ik heb wel veel last, echt pijn kan ik het gelukkig niet noemen maar na een ochtend werken heb ik wel weer meer last. Ach, het is al jaren zo dus je went eraan he. Zolang ik het zonder medicatie trek vind ik het prima.
    Vorige week was ik met noah op de grond aan het spelen en toen ging ik op mijn 'verkeerde' knie leunen.. *even gegodverd :)* maar heb daar nu meer last van eigenlijk :)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, zou je van te voren maar weten wanneer je weer zwanger zou raken hè, dan was het allemaal een stuk makkelijker :)

Volgens mij zijn alle kindjes snoepkonten als ze de kans maar krijgen :D Hier liggen gelukkig geen 'slechte' dingen voor het grijpen in de kasten, anders zou dat vast hier ook een keer gebeuren. Sowieso had Veda nog wel even mogen wachten met ontdekken dat kastdeurtjes en laatjes open kunnen ;)

wel balen hoor, dat het zo moeizaam blijft gaan met je rug :( Hopelijk hou je het idd vol zonder medicatie, maar er vaak last van hebben is natuurlijk evengoed niet leuk!

15. Sannehai

hoi dames

@afrola poeh ik hoop echt voor je dat het meevalt wat de uitslag is, wat een zenuwslopende dagen zullen dit voor jullie zijn, ik weet hoe dat voelt (was ook bij mijn vader), je voelt je zo machteloos. hele dikke knuffel en heel veel sterkte!

@all

pff korte reactie

pff beetje butdagje hier,
    feli die zo vroeg wakker was en dus heel de dag chago is! dat kinderen dat ook kunnen zijn zeg tjeeetje !

nu was ik op visite geweest en natuurlijk weer sliep feli net in de auto ik helemaal muisstil haar naar boven inbedje gelegd, floep ogen open en hups wakker.. niet meer willen slapen!

dus toch maar eerst ff boodschapjes gedaan, en heb toch maar ff om 4uur dr groente gegeven, nu ligt ze in bed, ik Hoop toch zo dat ze zo gaat slapen he want ze was echt stout aan het doen!

echt zo van ik ben moe dus ik ga ff lekker lopen klooien! tis toch ook een dametje he! hahaha

nu is het ff stil en ik hoop dus echt dat het nu zo blijft, thuis staat helemaal op zn kop hier wahah, want feli heeft alles overhoop gehaald en overal naar toe gegooid! hahaha

nu dus maar eerst ff wat opruimen en dan alvast aan het eten beginnen!

wij eten andijviestampot, heb er zin in!!:D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, hopelijk is Feli lekker gaan slapen, en heb je inmiddels alles weer een beetje op kunnen ruimen ;) Ik heb soms ook het idee dat ik de halve dag aan het opruimen ben :) Als Veda wakker is, mag ze door de hele kamer haar gang gaan met speelgoed (waar ze dan ook gretig gebruik van maakt :D), maar zodra ze op bed ligt, ruim ik eerst altijd alles weer op, dan ligt er echt óveral speelgoed.

Geniet van je andijviestamppot! En hopelijk drinkt Feli straks goed!

Wij eten lasagne :D Altijd lekker vind ik, en we eten het meestal als ik niet zoveel inspiratie heb voor het avondeten :)

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Het zou wel makkelijk zijn ja, zou ook een hoop stress schelen :)

Ach die lades en kastjes... niks is meer veilig haha. Het lijkt soms wel als ze je iets zien doen dat zij het ook gelijk kunnen.
    Die vrienden waar wij een weekendje weg mee waren, daar het meisje van zeg maar haha, die had een leuk rijmpje. We hadden het er namelijk over dat die kindjes nog zo lekker scheetjes en boertjes kunnen laten en dat niemand dat erg vindt.

Scheetjes en boertjes worden nu je zo klein bent gewaardeerd maar,
    als je straks groot bent vraagt iedereen, waar heb je dat geleerd?
    Ik vond em wel grappig :)

Sanne: Ships zeg dat je zo'n flutdag hebt. Maar haha, tis wel een dametje zeg, grappig om te lezen. Ik ruim hier tussendoor al niet meer op. Ik schuif het 'netjes' aan de kant want als meneer uit bed komt word het toch weer een rommel. 's Avonds ga ik samen met hem opruimen, niet dat hij veel doet hoor haha, maar ik wil dat ritueel er gelijk goed in hebben voor als hij straks wat groter is en het lekker zelf kan gaan doen :p

Oja eet smakelijk allebei!

Oja nog wat.. Wij gaan zondag naar de wedstrijd Roda JC - Vitesse kijken en hebben plaats in een skybox van Roda :) Via een vriendin van ons. Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest, lijkt me wel super leuk. Helaas moeten we wel in nette kleren omdat we tussen de dikkoppen zitten haha... moet ik toch even mijn kast goed na gaan kijken en anders nog wat shoppen :p

18. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sterre, eng dat je extra kans op bbz hebt.. Dan hebben jullie wel heel veel geluk met Noah gehad zeg, wondermannetje. Bij mij groeien en springen er geen eitjes dus ik kan niet zwanger worden zonder de mmm en moet verplicht aan de pil omdat er anders een hele grote kans is dat er kanker in mijn baarmoeder komt doordat ik dus niet ongesteld word.. :(
    Van wie kreeg je de vraag of jullie een 2e willen??
    Whahahah die Noah zeg een dondersteentje!! Lol. Ik denk wel dat ze kunnen treiteren hoor!! Hoe klein ze ook zijn.. Vrienden van ons hebben een zoontje en die moest huilen en D gaat hem gewoon nadoen :$ echt waar en dan ging ze weer lachen :$ . En dan zijn ze nog maar zo klein.

@ Gimena, leuke foto zeg van je meisje met staartjes :D .

@ Mosa, prachtig die foto's van Veda haha & haar lieve hoofdje vol met jam de schat. En ik blijf je meubels zo mooi vinden he!
    Hoe laat gaat Veda 's avonds dan slapen?? 6:50 is alweer wat een normale tijd om wakker te worden, 't is alleen zo donker nog bleh.

@ Sanna, nee stop ook niet met de lactulose, het moet eerst maar goed op gang komen.
    Jeetje zeg dat ze haar fles vergeten ik sta er echt van te kijken :$ dat màg toch niet gebeuren... Dan snap je ook niet wat er 's nachts aan de hand is jeetje wat zal ze honger gehad hebben die schat..

@ Afrola, heel veel sterkte met je vader... Heftig zeg ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen.... Knuffel..

@ Salapio, geweldige foto!! Heerlijk om zo 2 schatjes te zien spelen samen :D .
    Hahaha die uitspraak ja papa beschermt je wel hahaha geweldig :D !!

@ Pookie, beterschap!! Fijn dat Y weer wil eten, gelukkig maar zeg hebben jullie weer een zorg minder hopelijk bijft het nu goed gaan!

Zo, nu nog even gezellige met m'n mannetje zitten :D

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, het rijmpje klopt wel :D
    Leuk, naar een voetbalwedstrijd :) En nog wel een in Skybox, stoer hoor! Ik ben wel regelmatig naar wedstrijden van Feyenoord geweest, maar de laatste tijd komt er weinig van :)

BabyD, ik kom idd ook 's ochtends moeilijker m'n bed uit nu het weer lang donker is ;) Dan lijkt het extra vroeg.
    Veda gaat nu rond 20.00 uur naar bed, en dit was rond 21.30 uur. Dit late naar bed gaan leek haar ritme te zijn, eerder kregen we haar echt niet naar bed. Pas wilden we toch proberen haar eerder naar bed te krijgen, en anders haar iets meer laten huilen zodat ze eraan zou wennen. Nu hebben we een nog strakker schema 's avonds, zodat ze precies weet wat er komt en dat werkte meteen heel goed. De eerste paar dagen was het 21.00 uur en toen telkens iets eerder, en nu is ze er al zo aan gewend (binnen anderhalve week) dat ze om half 8 ook al moe is en dan beginnen we aan haar avondritueel. Op zich hebben we niet eens zoveel veranderd, maar eerst was het de ene keer voor de fles haar pyjama aan de andere keer na de fles en zo nog wat kleine dingen. Dus geen grote dingen, maar het werkt gelukkig heel goed :)

Je moet ook wat meer over jezelf schrijven hoor ;) Je reageert altijd netjes op iedereen, maar we willen ook weten hoe het met jou/D gaat :)

Daar dacht ik vandaag ook ineens aan, Twinny, waar ben je?!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kwam nog even kijken hier, maar weinig om op te reageren :)

Morgen weer werken, dus zo op tijd naar bed. Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina