Als Veda gisteren wel een korte buikgriep had, dan heeft ze mijn vriend overgestoken Hij is nu bijna 2 uur thuis, en heeft al 3 keer overgegeven. Hij heeft er zelf niet eens zo'n moeite mee, maar ik kan er echt totaal niet tegen Nu ligt hij rustig op de bank, hopelijk gaat het zo wat beter anders zie ik tegen vannacht op. Normaal ging ik naar buiten als hij 's nachts moest overgeven, maar nu met Veda wil ik toch meer in de buurt zijn. Maar ja, we zien het wel. Morgen blijft hij in ieder geval wel thuis, ik moet wel werken maar gelukkig kan mijn moeder gewoon oppassen. Hanna, foei voor het woggen Succes met je werkzaamheden, maar eigenlijk hoop ik dat je al (bijna) klaar bent. Afrola, Kweb idd aan de IUI. Zo sneu om te lezen dat sommige van die meiden nu nog bezig zijn hè? Ik vind dat zo rot voor ze! O jee, dat is balen van je collega! En dan ook nog zo verkeerd terecht gekomen, eng hoor! 's Ochtends is het idd echt zo verraderlijk glad. Morgen moet ik fietsen naar het station, hopelijk valt het dan mee! Salapio, ja, echt, met T's zwangerschap al met 8 weken een positiebroek aan Bij de één gaat het ook harder dan bij de ander, ik krijg wel meer moeite met mijn buik inhouden, maar mijn eigen broeken kan ik nog wel een tijdje aan verwacht ik.
Salapio, was ik even vergeten, maar leuk dat jullie met de sinterklaas-lootjes elkaar hadden En volgende week dan nog bij je ouders, heb je dat lekker nog tegoed.
Loe: Balen zeg van de K nacht Wel fijn dat L lekker naar het kdv kan die jullie graag willen Nu hopen dat er misschien eerder een plekje vrijkomt. Hahaha ja neefje L heet ook L maar dan met 1 n Maar ja, neefje L kan er natuurlijk ook niks aan doen dat alles zo gaat Wij zijn net na de 4 maanden met groentenhapjes begonnen omdat Noah zoveel spuugde. Met wat vaster voedsel hoopten we dat het minder werd.. werd het ook trouwens. Pookie: Hahaha, nou ik hoop dat we tegen die tijd (1e kerstdag) niet meer hoeven te klussen voor een brusje.. en anders lig ik diep onder de deken te balen omdat ik dan net ongi geworden ben Melisa: Gelukkig was alles goed! Oei blaasontsteking of nierbekkenontsteking.. plassen hoeft dan inderdaad geen pijn te doen, bij mij deed het ook geen pijn, maar je moet het wel goed in de gaten houden hoor, het kan vroegtijdige weeen opwekken. Mosa: He jakkes, de buikgriep heeft je vriend getroffen.. hopelijk blijf jij gespaard! Ik moest stiekem wel een beetje lachen dat jij naar buiten ging eerder hihi Hanna: Owwh spijbelen van je nakijkwerk Afrola: Oei wat rot van je collega. Het blijft ook verraderlijk he die gladheid. Ik heb inderdaad wat later getempt maar wel direct na het wakker worden.. zou daar wel aan kunnen liggen ja Salapio: Awh wat lief zeg van je moeder dat ze het zo uitgekient had haha All: Over schoonouders: Ja weet je wat het is, we hebben ze al eerder aangesproken over hun 'gedrag' maar zij zien het niet zo. Ze proberen het voor iedereen goed te doen maar hebben niet door dat ze de andere partij aan de kant schuiven omdat wij gewoon het gemakkelijkst zijn. Schoonbroer en sch-zus hebben gewoon een grotere bek Ze 'zeiken' ook meer maar ja, een brutaal mens heeft de halve wereld he Roy is naar school dus ik heb lekker een avondje voor mezelf Vind ik af en toe best lekker hoor, lekker hier hangen als ik dat wil Ik heb trouwens vanmiddag ovulatietesten gekocht. D'rstraks eentje gedaan en die was redelijk positief, lijntje was iets minder donker maar dat betekend toch dat mijn ei eraan zit te komen? Of worden ze ook minder donker als hij al geweest is?
Sterre, heel lastig van je schoonouders, en ook heel herkenbaar voor mij Heel vervelend als ze niet echt openstaan voor 'kritiek', maar meteen in de verdediging schieten. Dan is het toch moeilijk om ze er nog een keer op aan te spreken hè? Ik heb zelf nooit ovulatietesten gebruikt, maar volgens mij kan een bijna positieve test zowel wijzen op een komende eisprong als dat hij net geweest is. Morgen gewoon nog eentje doen en dan zie je wel of hij donkerder is of niet. Als hij donkerder is, dan zal je eisprong nog wel moeten komen en anders is hij vast geweest. Maar hopelijk is je temp morgen gewoon hoog, zodat je ook weet dat je eisprong is geweest! Ik ben eigenlijk niet eens bang om zelf buikgriep te krijgen, dat soort dingen heb ik écht nooit (misschien niet te hard zeggen ). Mijn vriend heeft een veel zwakkere maag, bij hem valt eten ook weleens verkeerd, dat heb ik ook echt nooit. Ik denk dat ik vannacht maar mijn i-pod naast mijn bed leg, mocht hij zich dan weer niet lekker voelen, dan zet ik die wel hard aan Ik kan daar al echt tegenop zien, zo erg vind ik zoiets En vooral omdat ik tegenwoordig ook echt veel slaap nodig heb, en morgen om 6 uur moet ik er weer uit. Dus als mijn vriend overgegeven heeft, dan slaapt hij zo weer en ik lig nog wel een uur wakker Nou ja, ik moet me ook niet aanstellen!
Mosa: Het is inderdaad erg lastig. Vooral ook omdat mijn schoonouders wel erg lieve mensen zijn maar ze gewoon niks tegen sch-broer en sch-zus durven te zeggen omdat ze bang zijn dat ze commentaar krijgen o.i.d. Die 2 zijn gewoon niet makkelijk. Wij vinden dus ook dat ze soms echt misbruik maken van mijn schoonouders omdat ze geen nee (durven te) zeggen. Maar ja van de andere kant, daar gaan mijn schoonouders regelmatig even 'om de hoek' kijken en hier zijn ze al sinds de verjaardag van Noah niet meer geweest Terwijl we maar een kleine 15 minuutjes van hun af wonen. Ik kijk gewoon even mijn temp morgen af en anders misschien nog een ovutestje. Ik heb ze zelf trouwens ook maar 1 keer gebruikt maar was nu even nieuwschierig. Leek me wel handig aangezien mijn temp zo doet en ik was een beetje bang om m'n ei weer te missen Alhoewel we er nu 'bovenop' zitten hoor Ik zal voor je duimen dat je een goede nacht hebt en dat je vriend niet meer over hoeft te geven
salapio, fijn dat het Sintfeest zo leuk was. Goed verdeeld dan van je schoonmoeder Sterre, ovualtietesten worden ook weer lichter als het ei is geweest. Inderdada was Mosa zegt, morgen nog een testje! Wel heel rot dat je zo'n kaartje hebt. Dat is wel gebruikelijk bij jou toch? Ik duim voor een snel ei voor jou! Afrola, he get... wat rot voor je collega zeg! Het is echt glad buiten op bepaalde stukken. Hier bij ons is het nu echt heel erg mistig. Hopen maar dat het morgen over is. Mosa, beterschap voor je vriend! Inmiddels uitgewerkt. Het is nog gelukt ook om alles af te maken. Wel fijn, weer wat van mijn lijstje af.
Sterre, misschien moet Roy dan toch proberen iets meer voor jullie op te komen, zodat niet alles meer op de manier van je zwager en schoonzus gaat? Maar dat blijft toch moeilijk met (schoon)ouders, heel irritant is dat. Komt vast wel goed met je ei, en dan gaan we voor een mooi vroeg kerstcadeautje Hanna, goed zo, helemaal klaar voor je werk! Kun je straks met een gerust hart gaan slapen
@mosa; Arme jij, eerst Veda en nu je vent met buikgriep en overgeven. Hopelijk slaat het jou over. Anders is het misschien een goede confrontatie therapie Ik ben trouwens bang dat ik Y ook heb aangestoken. Vanavond moest zij ook ineens overgeven. Gelukkig was het niet zoveel maar het stonk wel. En mijn maag is op dit moment ook nog niet zo heel stabiel. @sterre; Jammer dat je schoonouders niet wat meer ruggegraat tonen ten opzichte van je schoonzusje en man. Maar wat ik mij afvraag, is L het kindje van de broer of zus van Roy??? En ik hoop zeker voor je dat het geen rode kerst wordt maar een ROZE...... @afrola;Je collega gevallen met de fiets vandaag Doe jij maar extra voorzichtig hoor, dat kan met dit weer geen kwaad. @hanna; WOG is verdwenen en het werk gedaan. Goed zo Nu mag je weer lekker ZP-en @salapio; Wat gezellig dat jullie met de familie lootjes hadden getrokken. Tenminste als je een gezellige familie hebt Maar met die lieve gedichten zit dat vast wel goed. M ook al aan de griep......grrrrrrrr Maar alles beter dan H1N1 Zo , ik ga morgen weer aan het werk. Mijn buik is nog wel rommelig maar het gaat verder wel goed. Ik hoop maar dat ik dan niemand meer aansteek daar want dat komt niet zo goed uit.
Yeps, maar nee dank je Dat dacht ik altijd voordat ik voor de 1e keer zwanger was, dat als ik dan misselijk zou zijn, dat is wel over mijn fobie heen zou komen. Wist ik veel dat ik helemaal niet echt misselijk ben als ik zwanger ben Y ook al aan het overgeven, zielig! En stinken doet het zeker ja, lijkt me vooral vervelend als je eigen maag nog niet helemaal de oude is Wel fijn dat je je weer zo goed voelt dat je morgen weer kunt werken Ik ga maar eens mijn brood klaar maken voor morgen, en dan gaan we naar bed. Slaap lekker allemaal!
Hanna: Ja ik heb helaas altijd van die stomme kaartjes Goed hoor dat je je werk toch nog hebt afgemaakt! Kan je dat inderdaad lekker van je lijstje halen. Mosa: Ja Roy zou inderdaad weleens wat meer mogen zeggen maar die wilt zijn ouders ook weer niet tegen het hoofd stoten, inderdaad erg irritant Ik was gelukkig ook niet misselijk en heb ook niet overgegeven tijdens mijn zwangerschap, daar was ik ook wel heel erg blij mee Maar zo'n erge fobie als jij heb ik ook niet dus als het bij een 2e zwangerschap wel zo is dan is het zo.. alhoewel... als het niet zo erg is als bij Melisa natuurlijk Pookie: Awh Y ook aan de spuug.. en stinken doet het zeker, jakkes. Beterschap voor Y en jij suc6 morgen met werken! L is het zoontje van de broer van Roy. All: Lekker warm gedoucht, heerlijk. Nog even wat spullen aan de kant gooien hier en dan duik ik lekker mijn bedje in. Duimen dat mijn temp fijn omhoog is morgenochtend *duim duim*
Goedemorgen! Nou het duimen heeft niet geholpen, temp was weer 36.7.. ei dus nog niet geweest. Maar goed, is niet erg, klussen we gewoon nog even door. Noah heeft mama verwent vanmorgen, uitgeslapen tot 08.30u Zometeen even aankleden en naar de winkel, kerstspulletjes kopen. We moeten nieuwe lampjes, er zijn er inmiddels zoveel die het niet meer doen dat de boom niet mooi verlicht meer is. En nog wat nieuwe ballen of misschien ook wel een totaal andere kleur.. Even kijken wat ze hebben Fijne dag iedereen!
Joehoe... wat een rust hier zeg Ik heb net super leuke nieuwe kerstspulletjes geshopt, geen totaal nieuwe kleur geworden voor in de boom maar wel wat meer ballen en slingers Nieuwe lampjes en 'nepsneeuw' voor bij m'n kersttakken in vaas. Noah had de tijd van zijn leven met al die pracht en praal, hij glunderde van alle kanten en heeft de intratuin wel 3 x gehad Nou dan ga ik maar aan de strijk
Hey meiden, ik ban zo boos op mijn HA! Ik vraag al maanden om B12 injecties want de waardes waren wat laag. Niet nodig bla bla bla. Na nog een controle in het ziekenhuis, is het weer veel te laag, en moet accuut beginnen met 10 injecties over 5 weken. Ik geloof dat ik maar eens met haar in gesprek moet over het risico van een laag gehalte mbt miskramen, kans op open ruggetje etc! B12 is net zo belangrijk als foliumzuur. Ze hebben me dus onnodig risico laten lopen. Ik kan daar echt niet goed tegen. Zo, dat moest er even uit.
Zo, zeker rustig hier! We hebben echt een waardeloze nacht achter de rug Mijn vriend heeft nog meerdere keren overgegeven, dus daar lag ik dan in het donker met mijn i-pod hard aan Ik denk dat ik geen uur aan één stuk geslapen heb, dus ik ben heel erg brak nu. Ik ga straks mooi iets eerder naar huis vanuit mijn werk. Ik heb net even naar huis gebeld, maar gelukkig lijkt het overgeven nu wel zo'n beetje over, maar hij heeft erge hoofdpijn en overal spierpijn. Zal wel echt een buikgriep zijn dan. Nou ja, hopelijk komende nacht in ieder geval een betere nacht Sterre, bah zeg, wat klote dat je temp nu niet gewoon gestegen is Altijd zo irritant hè, of hij wel of niet geweest is?! Heb je nog wel een ovulatietest gedaan? Ik ben namelijk benieuwd of die anders was dan gisteren. Hopelijk snel duidelijkheid in ieder geval! Leuk, nieuwe kerstspulletjes! En leuk dat Noah zo genoot Wij hebben echt té veel kerstballen, en ondanks dat ik de boom altijd heel vol hang, past het lang niet in de boom, dus ieder jaar moet ik weer kiezen wat er wel en wat er niet in komt Maar de parelmoeren paarse ballen komen er altijd wel in Melisa, logisch dat je kwaad bent! Erg slordig van je huisarts, en ik zou zeker een gesprek met haar aangaan! Wanneer krijg je de uitslag van je urine? Zo, ik ga weer even verder maar vast tot vanavond
Mosa: volgens mij heeft heel nederland last van buikgriep zeg. Sterkte metje zieke mannetje. Gelukkig kan ik morgen mijn eerste injectie al halen. Begin nu wel zenuwachtig te worden voor de echo morgen. Want door het B12 tekort wordt foliumzuur ook niet opgenomen, en verhoogt de kans op een open ruggetje/spina bifida 3x! Maar daar moet ik maar niet vanuit gaan.
Melisa: Jeetje zeg :x Ik had er de hele tijd al naar willen vragen over die B12 maar steeds vergeten. Ook inderdaad omdat ik gelezen had dat je daar mk's van kan krijgen. Inderdaad érg slordig van je HA en zou het haar zeker even onder haar neus gaan wrijven hoor! Mijn god, over 5 weken beginnen met wel 10 injecties Poeh ik geef het je te doen meid Mosa: He bah zeg dat jullie zo'n slechte nacht hebben gehad Het klinkt inderdaad als een flinke buikgriep, hopelijk is het ergste nu voorbij. Ik heb nog geen ovutestje gedaan, wil dat straks even doen. Ben ook wel benieuwd maar ik ga ervan uit dat hij wel donkerder is aangezien ik ook best eggwhite heb zeg maar Wij hebben toen we gingen samenwonen voor een bordeaux-rode basis gekozen maar dat bleek wel erg donker. Er komen ieder jaar weer wat lichte ballen bij. Oranje, gebroken wit, zilver, met glitters en zonder.. heb nu ook witte ballen meegenomen en zilveren slingers. Die hadden we ook alleen in het bordeaux. Ik krijg er helemaal zin in i.i.g, laat die boom maar komen Werkse nog! Hopelijk ben je lekker op tijd thuis. All: Zooo hier een berg strijk weggestreken .. niet te geloven. Vorige weekend niet veel kunnen doen v.w de drukte maar jeetje zeg, wat loop je dan gelijk achter Nu alleen nog even de handdoeken wassen en wegvouwen en dan ben ik er weer klaar mee.. tot aan het weekend haha Noah doet het vandaag trouwens met 1 slaapie. Heb hem om 13.00u in bedje gelegd, ben benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden. Oja, was ik nog vergeten. Afgelopen vrijdag heb ik een andere vaststellingovereenkomst gekregen van mijn baas via m'n advocaat. Nu kan het ineens wel allemaal qua uitwerktijd en vergoeding Nou ja, ik ben er blij mee en ben ook wel blij dat we er nu zo goed uitgekomen zijn. M'n baas gedraagd zich toch redelijker dan ik had verwacht, fieuw. Moet alleen wel werken tot 1 februari i.p.v 1 januari maar dat vind ik niet erg, heb ik ook weer langer de tijd om wat anders te vinden zonder dat ik in de ww kom
Nou alsof de duivel ermee speelt, onze kleine vriend is wakker.. Is wel korter dan ik had verwacht eigenlijk. Hopelijk trekt hij het nu tot vanavond
Hallo meiden, Ben zeer druk. Man heeft deze week vrij om te klussen. Vandaag klusspullen gekocht en verf voor de trap. Manlief is druk bezig en ik hou J bezig die veel aandacht vraagt vandaag. @ Mosa, balen van de rotnacht vannacht. Kan je eigenlijk niet goed hebben nu je ook nog zwanger bent natuurlijk . Succe met werken nog even. @ Melisa, rare ha zeg:x. Hopelijk heeft het tekort geen consequenties voor je! Alvast succes morgen! @ Sterre, hele monologen vandaag . Je hebt ondertussen wel leuk geshopt voor de kerstboom en veel gestreken. Goed zeg! Balen dat je ei nog niet geweest is. Ik zou het dan maar gezellig maken in bed de komende dagen . En nog ff een ovu test doen, misschien is die vandaag wel positief Fijn trouwens dat je een nieuwe overeenkomst hebt gekregen van je baas. En nu nog tot 1 feb werken dus. Tja, leuk en minderleuk denk ik. Maar wel fijn meer tijd om nieuw werk te zoeken dus. Nu weer eens aandacht geven aan ons miepie.
@ Mosa, super dat de echo goed was!! Nu genieten ! Ja leuke schoonouders pff word je toch gek van.......... Bepaalde leden van mijn schoonfam. kan ik niet meer uitstaan en elke x zitten ze te zieken maar de volgende x dat ik diegene zie ga ik dus wel terug dom praten.. Kan mij niet meer schelen of er ruzie van komt ik heb er wel genoeg van . Zal in ieder geval wel opluchten dan elke x maar niets zeggen om de lieve vrede te bewaren.. Hahahahah die foto van Veda!! Oooh de schat . @ Hanna, waauw mooie meid met haar mooie muts!! Geweldig . @ Loe, ik reken vanaf D haar eigen geboorte datum. Want kwa lengte en gewicht is ze helemaal bij met haar geboorte leeftijd! Ze zit nu nog in 74 en is 8 maanden.. @ Melisa, gatver rot huisarts ze denken ook alles te weten tegenwoordig maar weten niks en risico's zitten ze niet mee grr... Whaha allemaal huilfoto's. Ik heb niet veel huilfoto's vind het zo zielig hahaha. Door tijdgebrek even snel scrollen....... Sorry... D heeft volgens mij een nieuwe fase.. Of het zijn haar tandjes die moeten doorkomen die zo'n pijn doen. Maaar ze gaat steeds huilen als ze geen zin meer ergens in heeft. Ze wil dus niet spelen en niets, vandaag ook de hele dag met haar gespeeld en gedaan en gelukkig slaapt ze nu 2 uurtjes . Maar het is gewoon echt nep-huilen! Een echte boef is het .