Hoi meiden, Mijn doordeweekse weekend is begonnen. Lekker hoor, zeker in deze drukke tijd! MOrgen moet ik naar de tandarts in Rotterdam. Ze gaan nu een foto maken van mijn kies en als ik oppas kan regelen voor volgende week gaan ze hem dan als het goed is helemaal goed maken. Dus morge met Svinthe een onverwachts uitje. Sterre, jammer dat je ei nog niet is geweest.... Zit je nu op een lnagere cyclus dan normaal? Goed geslaagd voor de kerstboom zo te lezen! Eind goed al goed dan nu met je werk. Heb je nu sollicitates lopen? Melisa, pfff wat een huisarts zeg. Daar zou ik ook nog wel even wat van zeggen inderdaad. Mosa, och balen zo'n nacht zeg!! Oei, met je I-pod...... Op naar ene betere nacht vannacht dan maar! Afrola, fijn weer wat klussen af in huis! Heeft J een mamahangfase? Svinthe is er net weer doorheen gelukkig! babyD, een echte nephuiler in huis... hahahahah Je bent er maar mooi klaar mee Maar ook dit is een fase hoor!!! Mijn ei was weer keurig op tijd. Hopelijk blijft het zo en kunnen we in maart goed aan de slag
@melisa; Niet zo'n handige actie van je huisarts om je geen B-12 shots te geven. Zeker als je al een mk achter de rug hebt en je waarden laag zijn. @mosa; Ahh met je I-pod op in bed. En je arme vriend. Ik leef ook met hem mee, het is geen pretje om de hele nacht in de badkamer te bivakkeren. Is het niet ook net zijn "weekend"? Foto, van je boom met ballen! @sterre; Dat wordt klustijd vanavond En wat leuk dat Noah het glimmen en glitter van kerst zo mooi vind. En wat een goed nieuws van je baas. Jammer alleen dat het zo moet gaan dat je al zijn gangen laat checken door een advocaat. Hopelijk nu geen rare geintjes meer en een leuke nieuwe baan voor februari. @afrola; even een speedreactie tussen het miepen door. Met kerst zitten jullie lekker in een af nieuw kersthuisje. Fijn. Schiet het al een beetje op met de aanlevering van meubels, kapstok etc??? @babyD; ZO 8 maanden en dan in maatje 74, daar zitten wij nu ook nog in hoor. Maar fijn dat het goed gaat met jullie kleine smurf! @hanna; Oei nog zeker een weekje tandellende Hopelijk kunnen ze er nu blijvend iets aan doen. En ik lees dat de mamahangfase overgaat??!! Gelukkig, Y maakt er namelijk best een drama van de laatste tijd. Met woede aanvallen stampvoeten en heel veel traantjes. Ik stem voor foto's van alle kerstbomen, en het liefst met de kleine smurfen eronder Kennen jullie dit onderdeel van het forum al http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/239495-show-kerstboom-versiering-15.html .......heel leuk. Ik kan daar lekker inspiratie opdoen voor ons kersthuisje.
Goedemorgen meiden, Pookie, leuk idee om van de kerstboom en kindje een foto te maken. Ik ga mijn best doen, maar het kan even duren omdat ze nooit goed rustig blijft zitten.... Vandaag een Rotterdamdag. Rond half 10 ga ik weg en ik hoop dan dat Svinthe in de auto wat slaapt... Fijne dag allemaal!
hoi dames hier even snelle reactie van hier hier gaat alles prima zn gangetje, alleen begint de misselijkheid echt te komen, net al weer boven de pot gehangen, maar nog net niet hoeven spugen, gister was het ook al zo... zit nu maar ff een crackertje naar binnen te werken! haha. feli was gister voor het eerst bij de oppas geweest en het was echt super goed gegaan! ben er echt super blij mee, ze had heerlijk lang geslapen (net als thuis) en lekker gespeeld dus echt heel fijn, de oppas vond het ook helemaal super leuk enzo verder ook nog een goede nacht gehad geen 1x eruit gehoeven en feli was om 6u wakker voor het eerst, en heeft gewoon verder geslapen tot ik dr om 7u hoorde kletsen nou super dus gewoon hahaha en aaaaaaghh nog maar 1 week.. dan de echo ! @kerstboom wij doen geen kerstboom dit jaar geen zin in en geen plek en aangezien we juist wat dingentjes willen opknappen in de vakantie staat ie w.s. alleen maar in de weg @mosa ah wat zonde voor je vriend dat hij zo ziek is! ik zie het al voor me jij met je i pod keihard aan hahah, nee wel echt heel rot hoor! ook voor jou, haast nix geslapen! @sterre oke fijn dat je baas toch enigzins wil mee werken, en dan hopen op een leuke nieuwe baan in februari! @melisa echt niet normaal van je HA ik vind dat echt niet zomaar mag kunnen! ik zou zeker een gesprek aan gaan met haar! @hanna suc6 in rotterdam bij de tandarts!!
Melisa: Suc6 vandaag met de eerste injectie! Heb je trouwens wel een afspraak bij de HA staan of ga je haar bellen? En vandaag de 20 weken echo, heel veel suc6!!! Afrola: Haha ja ik was mezelf even bezig aan het houden hier T aan de klus deze week en jij J bezig houden, suc6 ermee! BabyD: Jij ook al zo'n gezellige schoonfamilie.. tja die heb je helaas niet voor het uitzoeken Haha en D is de dramaqueen uit aan het hangen Zo zo, D al in maat 74.. Noah gaat er net uit haha Hanna: Morgen dus naar de andere tandarts, suc6 alvast! Wauw wat een mooi en lekker kort eitje heb je weer, ik ben er stiekem wel een beetje jaloers op hoor Oh lees nu dat je berichtje van gister wass hihi Suc6 vandaag in Rotterdam! Pookie: Leuk linkje, alleen vind ik maar een paar boompjes echt mooi. Ik vind het altijd zo jammer dat er op zulke topics tussendoor zoveel geschreven wordt i.p.v. dat er foto's staan. Sanne: Owh jak dat je nu misselijk begint te worden Wat fijn dat het zo goed is gegaan bij de oppas! Gaat Feli nu ook een dag minder naar het kdv of was dat die dag dat je stiefmoeder eigenlijk deed oppassen? All: Noah is me op dit moment allemaal oud papier aan het aangeven.. ik heb de halve krantenbak al naast me liggen haha
Hey meiden, Sanne: ook al lekker misselijk? Ik heb net mijn eerste injectie gehaald. Heerlijk haha. Direct urine ingeleverd, deze was schoon, maar er zaten eiwitten in. Dus nu moet ik straks de verloskundige weer gaan bellen om dit te bespreken. Ik krijg er wat van. Maar goed, geen blaasontsteking. De huisarts spreek ik vast binnenkort wel voor iets, dan zal ik het aangeven. Ben nu al even blij dat ik de injecties krijg, dat geeft me vast een hoop energie!
Melisa, wat een gedoe. Hopelijk voel je je snel beter Sterre, papier hier Kerstboom, nog niet aanwezig. Misschien ga ik zo ff kijken. We willen een mooie nepboom (milieu, praktisch met kleine kinderen en geen naaldengedoe/lelijke boom in je tuin). Ik weet niet of ik het al had gemeld, maar T kruipt soms zowaar vooruit. Hij snapt het nog niet echt . Zn nichtje van bijna 2 maanden jonger kruipt m dus zo voorbij . Jan was dit weekend ziek (overgeven) en nu ben ik al twee dagen misselijk. Brrrr ... Nu tekenen met M
Eventjes kort, mijn vriend heeft mij dus wel aangestoken Ik heb zelfs vannacht, na iets van 12 jaar niet overgegeven te hebben, gekotst Ik kon me van vroeger nog herinneren dat ik het niet aan voelde komen, en blijkbaar komt het nu nog plotseling, want ik heb het hele bed onder gekotst Gelukkig voelde ik me erna wel iets beter. Wel echt een besmettelijk griepje, want mijn moeder zou vanmiddag even met Veda komen spelen zodat wij nog even naar bed konden, maar ze ligt ze ook ziek op bed. Gelukkig gaat het weer redelijk met mijn vriend, dus ik heb bijna de hele ochtend in bed gelegen en mijn vriend was beneden met Veda. Dus, binnenkort hoop ik weer te kunnen reageren Wel even dit, Melisa, heel veel succes met de 20-wekenecho! En Sterre, je eitje komt er nu echt aan, zet hem op
Volgens mij heeft heel nederland die buikgriep zeg! Beterschap alle zieken, en sterkte voor wie zijn mannetje zielig op bed ligt Ik ben nu toch wel zenuwachtig hoor, maar heb er ook echt zin in. Ik ben gewoon op de helft van de zwangerschap. Ga over 10 minuten rijden, moet naar de grote stad haha. Hier in het dorp zit geen echo-centrum oid.
Melisa: Inderdaad, alweer op de helft! Wat gaat het toch verschrikkelijk snel! Je zal nu ondertussen wel op weg zijn maar nogmaals, heel veel suc6 en hopelijk is alles goed Mosa: Ik vreesde al dat het jou ook ging treffen. Het is inderdaad erg hardnekkig dat griepje. Gelukkig kon je lekker in bed blijven liggen Ik hoop trouwens ook dat mijn ei eendezer dagen komt, heb nu wel weer lang genoeg gewacht Salapio: Oeh leuk tekenen.. ik kan niet wachten tot ik dat met Noah ook kan gaan doen. Al hebben we hier wel al een paar heuse handgemaakte-vingerverf-vanGoghjes geproduceerd All: Was ik nog vergeten te zeggen maar mijn ovu-test van gister was weer lichter dan de vorige dag Pff waarom ben ik er ook weer aan begonnen he haha Zo en nu weer verder aan mijn tosti met vleugjes chocopasta tussendoor van Noah z'n boterham.. heelijke combi
Zo, ik ben weer thuis. Het kindje is helemaal gezond zover ze kunnen zien. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Mijn man loopt enkel nog op wolken geloof ik, want Chelsey krijgt een ..... broertje! Ik moet daar geloof ik even aan wennen haha, zo na een meisje.
@sterre ik had altijd bij ovu testen dat als hij positief was, mn eitje pas 2 dagen later kwam, hij kan tot 48 uur komen, dus ik zou er nog wel een klusje aan wagen vanavond hahaha en hihi tosti met pasta haha, ik ken iemand die serieus nadat ze een tosti gebakken heeft er nog een laagje pasta over heen smeert.. iehieuw hahaha @mosa ahh jij ook al ziek tis sonde, wat een vervelend griepje zeg!! @Melisa veel plezier bij de echo !! wel ff foto's showen he!
@melisa ahhh wat geweldig wat super helemaal mooie goede echo en een jongentje!! haha wat leuk!! gefeliciteerd!! en je hebt nog ongeveer 20 weken om er aan te wennen dat het een jongentje is, komt vast goed joh !
Melisa: Joehoe wat fijn dat het (voor zover ze het kunnen zien) goed was En een jongetje, leuk!!! De mannen krijgen meer versterking hier Haha ik kan me wel voorstellen dat je man helemaal in de wolken is Sanne: Ieuw.. chocopasta nog op de tosti smeren, haha hoe kom je erbij bah Hoe gaat het met je? Nog misselijk? Was je bij Feli ook misselijk?.. Jij moest toch ook zo erg overgeven toen? Djaar: Hoe gaat het met jou en je fam? Druk op het werk? All: Ik heb net een neefje van Roy geknipt en die heeft zo'n matje (niet mijn ding maar ach, als hij het mooi vindt) Zegt hij, nou *naam* ik hoop wel dat mijn matje er straks nog aan zit.. haha, schattig hoor. Ik zeg, tuurlijk wel jongen, die knip ik er écht niet af hoor Zo en nu weer verder aan de poets, wilde eigenlijk alleen even kijken of er al melisa-nieuws was
Oeioeioei, dat misselijke is toch niet on-line over te geven he??? (leuke voordspeling nu ik de zin terug lees ) Beterschap voor alle zieken en misselijken onder ons!!!! Vandaag bij de tandarts een foto laten maken. De kanalen bij die leuke kies zijn niet goed gevuld... JOH????? Dussssssss, dat gaan ze nu volgende week donderdag doen. Kreeg ook nog een geschatte rekening mee.... 677 euro........... PFFFFFF Ik ga morgen even uitzoeken hoe ik verzekerd ben... Melisa, op de helft al weer. Het gaat echt snel vind ik. Ervaar jij het ook zo? Wow wat fijn dat alles goed was bij de echo. En een jongetje, leuk hoor! Inderdaad meer mannelijke versterking hier. Salapio, en wat heeft M gemaakt? Ze is dol op tekenen he? Bij de meeting had ze ook al stiften bij zich! Sterre, nog geen ei te bekennen, maar kijkende naar de lengte van de vorige cyclus kan het niet lang meer duren...
hoi dames @sterre aghh nee het is ook echt niet mijn combi, ik lust geen eens pasta! en hihi het neefje van roy bang dat je zn matje dr af knipte maar ja het spugen, bij feli was dat ook echt zo ja tot 14 weken ofso elke dag, stond er speciaal vroeger voor op weet ik nog haha!maar het was niets in vergelijking met melisa hoor! en ik mag nu echt nog niet klagen, nog bijna niet gespuugd duss @hanna whaha ja grappige zin maar jeetje zeg jij blijft echt bezig met dat tandartsgebeuren pfff! en die rekening dan! hopelijk word er veel vergoed!! @all owja, feli haar eet drama is weer een beetje voorbij gelukkig ze eet nu dus gewoon echt weer redelijk avond eten mee met ons
@ Hanna, o ik dacht dat jullie al bezig waren voor een 2e wondertje. Dus jullie wachten tot maart?? Woooow ja leuke rekening van de tandarts @ Mosa, he bah!! Beterschap!! Ja het heerst verschrikkelijk he :x @ Melisa, wauw een meid en een jongen! Geweldig, gefeliciteerd! En al op de helft, gaat zo snel.. @ Sterre, hahah zo zag ik ook weleens jongentjes met zo'n dun staartje in de nek die wilden ze dan ook echt niet kwijt. Vind het ook maar niks . @ Sanne, toch fijn dat Feli weer normaal eet!! Zijn het dan toch fases zeker? Ja D zit in 74 haha ik had geen 68 gekocht omdat ze volgens mij een groeispurt had. Truitjes zitten wel gewoon wat ruim alleen de broeken heeft ze wel 74 nodig. Die benen heeft ze niet van mij want ik was altijd "te klein"! Denk dat ze 70cm is nu. Ik wilde alweer maat 80 in huis halen, maar dat is zo te lezen aan jullie kindjes kwa groei nog niet nodig?? Ze groeien nu ook niet meer zo snel zeker. Zo mooi de nieuwe zwangerschappen hier. Wij kijken nu beide toch wel erg uit naar een 2e kindje.... Januari of Februari gaan we een afspraak maken . Ik ben er wel klaar voor alleen die misselijkheid en overgeven en overgeven en overgeven wil ik niet (hyperemesis gravidarum) daar kijk ik zo tegen op en zeker de zorg voor D. Dat vind ik wel heel moeilijk hoor, want ik ben niet iemand die snel hulp vraagt terwijl het dus wel nodig is..
Hanna: Hahaha Het was zeker vroeg vanmorgen Ai kanalen dus niet goed gevuld Jez*s wat een rekening Inderdaad maar even goed opsnorren hoe je verzekerd bent. Volgens mij heb ik het weleens verteld maar ik had een 'klein' ongelukje op een vrijgezellenfeest, tandartskosten E1200,- .. Kon er ruim E500,- zelf gaan betalen Duur feestje geweest dus Ik denk trouwens zelf ook wel dat mijn ei nu snel komt. Bij mijn eerste ronde had ik mijn ei ook rond die tijd, vorige keer inderdaad ook dus nu denk ik ook wel. Sanne: Nou hopelijk blijft het spugen weg, lijkt me echt kl*te. Fijn dat Feli weer beter eet. Hier heeft Noah ook weleens van die fases, niks aan. Heb je trouwens al een oplossing gevonden om Feli met de pot mee te laten eten? ..Of gaf je nou potjes.. nu weet ik het even niet meer BabyD: Ieeh zo'n straartje ja, verschrikkelijk hihi. Maar ja, als ik nu weleens foto's van mezelf zie van vroeger vraag ik me ook af hoe ik daarmee rond heb kunnen lopen Zo'n onwijze kuif of een staartje boven op mijn hoofd.. ahum Tja, over het groeien van je kindje kan je weinig zeggen. Tegen mij zeiden ze, joh als hij in maat 74 zit gaat het allemaal wat langer mee maar ik vind dat hij er nog vrij snel doorheen is gegaan In truitjes maat 74 zie je al echt z'n babybuikje zitten zo 'strak' zitten ze haha Leuk zeg dat jullie allebei nu uitkijken naar een 2e kindje. Word weer een spannende tijd dan. En januari/februari is al best snel. December gaat altijd wel snel zo met al die feestdagen. Ik zou inderdaad ook enorm opzien tegen het spugen Ik ben ook geen hulp-vrager, maar beter dat dan jezelf voorbij lopen. All: Zo weer genoeg gekletst...
BabyD, nee we zijn nog niet bezig voor een tweede hoor. Ik ben wel gestopt met de pil. Was er klaar mee voor mezelf en ik temp om alvast een idee te krijgen hoe mijn cyclus is en om in de temp-modus te komen Leuk dat jullie voor een tweede willen gaan!