Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, aan mij heb je ook niet veel: ik zou eten geven of in de draagdoek doen ;) (of gaan wandelen - overdag)

Sterre, oooooooooof de p van pregnant :D

Mosa, fijn dat je je beter voelt!

Afrola, idd maar op pot/wc zetten, ben benieuwd :)

Euhm ...

Hier gaat het prima. Misselijkheid lijkt wel wat minder. Wel gigantisch verkouden, mèn wat een snot! M en T ook. Hier ook weer lekkere baggernachten. M wordt 1-3x wakker en als T wakker wordt dan is het echt even brullen geblazen ... Is vast over als ik tiet geef, maar ik ben het gewoon echt helemaal zat (nachtvoedingen) en ik wil de BV niet helemaal zat worden, dus ...

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jaaaaaa die wil ik haha :D
    Ovutestje was trouwens nog lichter dan 2 dagen geleden :(.. Nou ja, we tempen rustig verder.

Slaap lekker voor iedereen!

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo, ik ben er ook weer eens.
    Druk drukk druk, Net een nieuwe wasmachine gekocht. Een Bauknecht Eco line blabla. Ziet er goed uit en hij heeft alles wat ik zoek in een wasmachine. Nu afwachten hoe hij gaat bevallen.

ff bijlezen nu.

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; Help je bent aangestoken en het zelfs overgegeven. Maar je hebt je er vast dapper doorheengeslagen. Goed zo:) En voel je je al beter??????

@tijgertje; Oei kaakontsteking. Dat doet veel pijn. Succes!

@salapio; knappe T, met zijn handjes. Y gaat nu uit zichzelf haar handjes op haar bolletje doen als ze boos is:)
    En jij maar weer doortuffen, sterkte.

@sterre; oei dat was dus spannend in de auto, gelukkig niets gebeurt met die van jullie. Hahaha, gefopt met je chocoladeletter:) dat is nog eens een extra surprise.

@loe; Helaas geen tips...

@hanna; wat lief dat jullie zo blij zijn met jullie meisje. Daar kan ik ook blij van worden.

Nog wat anders. Mijn oma is vandaag plotseling in het ziekenhuis opgenomen. Ze had veel pijn in haar bovenlijf en dacht aan spierpijn. Op veel aandringen is ze naar de huisarts gegaan en daar ter plekke per ambulance opgehaald:$
    Het is of een longembolie of longonsteking, morgen na de CT scan horen we meer.
    Dit had echt niemand zien aankomen. Maar ze voelt zich redelijk en is een sterke vrouw die dit wel aan kan.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

De kerstboom staat :D Toch altijd weer gezellig!
    Net werd alleen Veda huilend wakker, had ze overgegeven :( Hopelijk begint het niet weer opnieuw, ik vind het nu wel mooi geweest :) Snel haar bed verschoond en haar kamer gelucht en toen is ze meteen weer verder gaan slapen.
    Met mij gaat het inmiddels weer heel goed, bij mijn vriend duurt het helaas wat langer.

Loe, ik zou ook aan honger denken ;) Veda was ook zo'n hongerwolfje, maar hier hielp johannesbroodpitmeel door de fles heel goed. Daardoor deed ze langer over de fles en ze kreeg er ook langer een voldaan gevoel van, dus misschien is dat een idee?
    En hoeveel voeding krijgt hij per dag? Krijgt hij al het maximale voor zijn leeftijd/gewicht?

Afrola, zo, J de grote plasser :D Ben benieuwd hoe het morgen gaat!

Hanna, alleen maar fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met Svinthe :) En wie weet over ruim een jaar nog wel zo'n lief moppie erbij!

Salapio, ik was bij Sterre's chocoladeletter al aan het denken, de p van.... maar ik kon niets bedenken, maar pregnant is een goede :D Wie weet een voorteken ;)
    Heb jij trouwens niet meer het idee gehad ongesteld te gaan worden of heb je nog steeds krampen?

Fijn dat de misselijkheid minder is, alhoewel zo verkouden zijn ook geen pretje is natuurlijk! En dan ook nog baggernachten, zwaar hoor :( Sterkte ermee!!

T vandaag 10 maanden zie ik, joepie :D

Sterre, vreemd van je ovulatietest :( Nou ja, hopelijk toch snel duidelijkheid, en dan het liefst met een mooie stijging morgen!

Pookie, wanneer komt de wasmachine?

En met mijn overgeven, ik heb van 12 tot half 5 wakker gelegen om mijn misselijkheid te onderdrukken en te voorkomen dat ik moest overgeven :) Toen werd mijn vriend wakker, hij vroeg wat er was, dus ik vertelde dat ik misselijk was en toen kwam het er ineens uit :) Dus uiteindelijk had ik weinig keus, en achteraf viel het wel mee maar ik ben wel blij dat het bij mij maar bij één keer is gebleven.

O jee, wat schrikken van je oma! Sneu hoor, hopelijk valt het mee! Maar als ze zo'n sterke vrouw is, dan heb je wel kans dat ze zich er goed doorheen slaat! Sterkte in ieder geval!

All, ik had vanavond voor het eerst weer echt flink last van brandend maagzuur ;) Je vergeet na de bevalling snel hoe het ook alweer voelt, maar ik weet het weer :) Joepie de poepie, nog maar 32 weken brandend maagzuur te gaan ;)

Slaap lekker allemaal!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, oei spannend met je oma in het ziekenhuis!

Salapio, beterschap!!!

Veda weer aan de spuug, zielig zeg. Hopen maar dat het eenmalig was nu.
    Ook de kerstboom neergezet. Leuk hoor!

Svinthe had net 38,2 verhoging en ze doet een zeehond na...
    Dus, zetpil Luuf en Otrivin en nu slaapt ze weer.
    Duimerdeduim dat ze iet verder ziek gaat worden!

Ik ga nu ook lekker slapen!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Arme Svinthe, hopelijk een goede nachtrust voor jullie en een fitte Svinthe morgen!

Wij moeten zo ook echt naar bed, maar we wachten even tot de droger klaar is. Veda's beddengoed rook zo ontzettend zuur dat ik het meteen in de wasmachine heb gegooid, anders ligt het de hele nacht zo te stinken ;)

Weltrusten!

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames, dalijk weer flink bij lezen maar eerst even snel een vraagje

ik ben met een sollicitatiebrief bezig (kwam wat leuks voorbij) en nu vraag ik mij af, beetje domme vraag misschien maar wat is dan mijn burgelijke staat?

ongehuwd? of hoort samenwonend ook in dat rijtje?

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Moge, Y heeft vannacht ook overgegeven. We hebben er niets van gemerkt maar vonden wel een vieze plek in het bedje.
    Gelukkig hebben we de aerosleep en is het matrasje nog schoon.
    Morgen komt de nieuwe wasmachine dus dan kunnen we het allemaal pas wassen:(

Schattig; Y is nu in de box in slaap gevallen......... ze was vanmorgen pas om half 8 wakker. Slaapkopje:)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier blijven we ook doorsukkelen ;) Mijn vriend heeft gisterenavond laat nog zijn avondeten eruit gegooid (hij kan dat best makkelijk als hij er last van heeft), en ook ik voel me nog niet helemaal fit.
    Veda heeft gelukkig nergens last meer van gehad, en heeft vannacht ook prima geslapen.

Pookie, bah zeg, Y ook al overgegeven :( Balen dat je het pas morgen kunt wassen, zo lekker fris is het ook niet hè?
    Wat lief dat ze in de box in slaap gevallen is :) Voelt ze zich verder wel goed denk je?

Hanna, hopelijk is Svinthe niet echt ziek geworden!

Sanne, spannend, aan het solliciteren! Is het bij dat kdv op die boerderij die volgend jaar open gaat of iets anders? Ik hoop in ieder geval dat je in ieder geval uitgenodigd wordt!

En volgens mij is het officiëel ongehuwd, maar iemand anders weet dat vast wel zeker, maar ik denk dat ik met zoiets samenwonend zou opschrijven.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Even snel... vanaf werk :)

@ Pookie, y alweer btje siekies :(. En in de box in slaap gevallen wat lief! Knuf voor je oma, dat is vast schrikken. Hopelijk knapt ze snel weer op.

@ Sanne, burgelijke staat is idd gehuwd of ongehuwd. In principe valt samenwonen er niet onder. Al zijn er ook steeds meer mensen die dat soort informatie wel daar neerzetten. Ik denk altijd, hoe minder prive informatie hoe beter. Als je er gaat werken komen ze het vanzelf wel te weten ;).
    Maar waar solliciteer je op? Willen wij erg graag weten :p;)

@ Mosa, bah zeg dat jullie alledrie nog niet helemaal fit zijn. Buikgriep is ook wel errug besmettelijk. Hopelijk knappen jullie snel allemaal op!

@ Hanna, bah Svinthe ook al ziek. Hopelijk zet het niet door!

@ Sterre, hoe staat het met je ei denk je? Wanneer wordt Roy nou ook weer geopereerd?

@ all, vanochtend had J gewoon weer een volle luier. Was vast een eenmalige actie ;). Maar blijf wel goed opletten.
    Nu aan het werk, maar so zin in weekend :). Nog paar uurtjes aftellen...

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, o ja, J's potentiële potjesavontuur :D 'Jammer' dat ze vanochtend een volle luier had, maar je kunt het idd in de gaten houden!

Succes met werken vandaag, hopelijk gaat de dag snel voorbij!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo zie je tegenwoordig ook steeds meer pasfoto's bij sollicitatiebrieven, zou ik persoonlijk ook niet doen.
    Laatst kwamen er op mijn werk allemaal sollicitatiebrieven binnen voor een stageplek, en als je dan zie hoeveel mensen (studenten)uitgebreid hun hobby's opschrijven :)

14. Sannehai

Hoi dames

pff zoo eens even wat flink bij gelezen maar weer niet al te veel blijven hangen

@pookie jeetje zeg wel schrikken van je oma! hopelijk gaat het binnenkort weer beter met haar!

@afrola ow spannend joh J op het potje! kben benieuwd of ze morgen weer zo helemaal nat is

@mosa gelukkig al weer wat opgeknapt:) fijn hoor:) en ja ik heb wel samenwonend neer gezet en ook wel mn hobbie's erbij maar dan gewoon 3 dingetjes opgenoemd.. of lijkt je dat te veel?

@Loe, welk speentje heeft lenn? ik weet namelijk dat feli die speentjes van difrax echt niet goed vast kon houden, toen een bibi speentje geprobeerd en dat werkte prima :D

en als L wel gewoon zijn flessen leeg drinkt, dan zou ik hem wel eten durven geven als hij zo huilt en doet, alleen feli deed dat nooit dus dat was echt rekken om dan te zorgen dat ze de fles leeg dronk omdat ze anders steeds maar kleine beetjes ging drinken.

suc6!!

@all

hier dus echt weer flink misselijk, gister 2x op mn werk gespuugd, vanmorgen ook al weer gespuugd en ik voel me nu weer pretty misselijk... gelukkig zie ik dat als een goed teken haha;) wel had ik gister en vandaag ook wat buikpijn af en toe (geen bandenpijn) dus dat vond ik wel weer wat minder natuurlijk, maar ik hoop gewoon dat ik daar geen last meer van krijg:)

verder slaapt feli vanaf dinsdagavond echt heel goed, geen 1x wakker snachts, wel savonds voordat we naar bed gaan meestal even een xtje, maar dat is niet zo erg, ook word ze echt pas tussen half7 en 7u wakker, ook heerlijk dus:) hopelijk blijft dat weer even een tijdje zo (liefst voor altijd natuurlijk hahaha)

over een uurtje moeten we weer bij de osteo zijn, i kdenk toch echt dat dit nu voorlopig wel de laatste keer is hoor.. pff ik heb geen zin meer om nog een afspraak te maken, ze doet het super goed, en nu zaten er ook 8 weken tussen, als het dan weer nodig is, kan ik altijd bellen toch

owja over de sollicitatie, het was een interne vacature voor op het kantoor bij ons, en dat lijkt me eigenlijk wel heel leuk, ik heb vroeger ook een opleiding gedaan voor secretarieel medewerkster dus ik heb het ook altijd al leuk gevonden, en ik hou van computeren en ben het eigenlijk wel een beetje beu daar bij mijn werk

dus we zullen zien hoe of wat, ik ga wel gelijk vertellen van mijn zwangerschap, of bij het 2e gesprek ofso, want ik wil wel dat ze het gewoon gelijk weten en een goede keus kunnen maken, als ze het niet willen dan is het ook prima ik zit nog goed waar ik nu zit, maar een x iets anders kan ook geen kwaad natuurlijk:)

nou dames, groetjes!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, fijn dat je de misselijkheid als een goed teken ziet, ik moet er echt niet aan denken om er last van te hebben :) Maar hopelijk heb je volgende week een goede echo, en krijg je er daarna ook al snel wat minder last van want vooral met werken lijkt het me rot!

Wat fijn dat de nachten zo goed gaan! En ik zou dan idd vandaag voor het laatst naar de osteopaat gaan, mocht je het over een tijdje alsnog een keer willen, dan heb je ook zo weer een afspraak gemaakt natuurlijk.

En klinkt leuk, die vacature op je werk! Hopelijk wordt het wat, maar proberen kan in ieder geval altijd :)

Persoonlijk vind ik hobby's niet nodig in een sollicatiebrief of op een CV, want wat heeft een bedrijf eraan te weten wat jij graag in je vrije tijd doet? Ik zie een sollicitatiebrief/CV meer als echt iets zakelijks, maar dat is natuurlijk persoonlijk ;)

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vanmiddag ga ik dus naar het ziekenhuis.
    Oma heeft en een longonsteking en een longembolie. Ze moet dus voorlopig blijven.
    En dan te bedenken dat ze het zelf niet echt nodig vond om naar de HA te gaan.......

Y ligt nu in bed dan ga ik nu mooi ff de woonkamer poetsen, en dat is heeeeeeeeeeeeel hard nodig!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ach Pookie, wat rot voor/van je oma :( En nog wel beide, heftig hoor! Hopelijk gaat het een beetje met haar, en knapt ze weer helemaal op! Sterkte en een dikke knuffel!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knuffie voor Pookie, Mosa/Veda, Hanna/Svinthe, Sanne e.a.

Mosa, ik dacht idd dat ik ongesteld zou worden, maar nog altijd niets. Dus zullen wel hersenspinsels zijn geweest.

Vannacht na veel gebrul uiteindelijk rond 430 toch T gevoed. Hij was enorm zielig. Dus misschien toch maar gewoon drinken geven als hij aan het einde van de nacht wakker wordt. Hij heeft dan zo'n trek. Hij tankte als een bezetene en viel direct in slaap tot 645. M werd slechts 1x wakker en ging ondanks keiharde hagel op dr dakraam toch lief slapen (even protest, dan ga ik naar de wc en als ik terugkom geef ik kus en aai en is het goed ... de darm :D)

19. Sannehai

hey mosa weet je wat ik nu ineens zie, jij hebt ook veda wordt grote zus in je banner staan ipv word!

en over die cv ja ik weet ook niet ik d8 altijd dat het erbij hoorde haha;)

@pookie knuff voor je oma en jou!

@salapio, ah die T flink bij aant tanken eind vd nacht bij mama, snap dat je er van af wilt want je wilt niet dat die nachtvoedingen eeuwig blijven duren.. helpt ook niet als hij overdag nog een extra fles krijgt ofso?

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi meiden,

een paar kennen mij misschien nog wel en sommigen weten ons super nieuws ook al;
    WE ZIJN ZWANGER NA 3,5 JAAR!!!!

Deel Deze Pagina