nog niemand geweest vandaag... En ik kwam even stiekem aliillegali bijlezen Dikke knuf terug aan iedereen. En als ik tijd heb reageer ik weer fatsoenlijk.
Nog een illegaaltje hier Afrola, trek je het allemaal een beetje? Je zult wel moeten, dat snap ik ook wel, maar lukt het je om een beetje positief te blijven? All, gisterenavond nog een gestress waardoor we toch weer te laat naar bed gingen, mijn portemonnee was weg Ik was overdags naar de grote markt geweest, maar hij zat niet in mijn tas. We konden hem dus echt nergens vinden. Echt heel irritant, we zijn wel 45 minuten aan het zoeken geweest. Dus ik had me al helemaal bedacht wat ik allemaal zou moeten blokkeren aan pasjes enzo, totdat we maar naar bed zouden gaan en ik nog één keer tussen de kussens van de bank wilde kijken. En daar lag hij Ik vermoed dat Veda hem per ongeluk in handen heeft gekregen Dus gelukkig was hij niet echt weg/gestolen/verloren Ik was helemaal opgelucht, want er zitten zoveel belangrijke dingen in mijn portemonnee, en nu ook dingen van Veda. Hanna, waar ben je?? Al weer even niet gezien hier! Zo, nu weer snel verder. Fijne dag!
BabyD: Wat akelig zeg dat je kans hebt op kanker in je baarmoeder. Maar via welke weg kan jij zwanger worden dan? Hormonen spuiten e.d.? Een tante van roy tikte mij op het kraamfeest van mijn petekindje aan en zei toen, even een beschuit met muisjes pakken nog hoor, wie weet hoe lang het nog duurt nu of hebben jullie al plannen.. Nou ja zeg.. Ik heb de bal ook gelijk terug gekaatst en gezegt dat ze zelf ook 2 dochters heeft die oud genoeg zijn en dat ze daar maar moet zijn Mosa: Net als BabyD blijf ik je meubels zo gaaf vinden! Was ik helemaal vergeten te zeggen nog haha. Ik vind het zelf ook super gaaf dat we in een skybox naar de wedstrijd mogen kijken. Ik ben nog nooit naar een wedstrijd geweest. Wel eens naar een oefenwedstrijd van PSV maar dat is toch anders denk ik. Fijn zeg dat Veda al zo snel aan het nieuwe ritme gewend is. Hier hebben we 's avonds ook altijd hetzelfde 'ritueel'. Rond kwart voor 8 even pyamaatje aan enzo, daarna flesje, tandjes poetsen en hups, het bedje in. Meestal ligt hij er tussen 20.00u en 20.30u in. Ik vond en vind het vooral fijn dat we de avonden weer lekker hebben. Niet dat ik last ofzo van hem heb maar dan kan je toch lekker doen wat je wilt, rustig filmpje kijken ofzo. Werkse vandaag! Afrola: Jij ook werkse vandaag! En ohho stiekem zp-en op het werk All: Ik ben lekker vroeg klaar vandaag. De verwarming deed het niet op het werk en dat was behoorlijk koud. Ik heb het wel nog even volgehouden maar op een gegeven moment kreeg ik het toch best koud. M'n baas had al gezegt dat ik mocht gaan als het niet meer te doen was dus heb ik even een klusje afgemaakt en toen lekker naar huis gegaan.
Mosa: Oeh portomonnee weg, dat zal inderdaad schrikken geweest zijn. Bij mij zit er ook bijna m'n halve leven in. Maar bij iedereen wel denk ik. Maar gelukkig toch nog gevonden! Ik meende trouwens net te zien dat m'n lamp kapot is van de auto, straks nog even een keer goed kijken anders moet ik mijn schoonbroer even lief gaan aankijken
Hierna ga ik echt weer aan het werk Sterre, goed zo van je reactie op die tante van Roy! En thanks voor de complimenten over onze meubels, natuurlijk altijd leuk om te horen Dat vind ik nu idd ook zo lekker, dat we weer echt een avond hebben! Zodra we Veda naar bed hebben gebracht, gaan de kaarsjes aan en hebben we lekker echt tijd voor onszelf. Lekker zeg, zo'n kort dagje werken Succes met de autolamp!
@Afrola; tjee zeg wat zullen jullie geschrokken zijn. Nu afwachten wat er daadwerkelijk aan de hand is. Hopelijk valt het allemaal mee, maar dat het spannend en akelig is is zeker. Suc6. @Salapio; wat een leuke foto's!!! En wat weet je de uitspraken van M toch weer leuk te brengen. Ik hoor het haar gewoon zeggen en hoop stiekem dat onze J ook zo zal worden hahaha. @Sterre; zozo op chique naar het voetbal ...... Laat het Noah niet horen want volgens mij grist hij zo de autosleutels van tafel en verstopt zich in de kofferbak. Het is zo te horen al een heel donders en vrolijk manneke. Een nieuw tijdperk breekt aan. @Mosa; klinkt alsof jullie strenge aanpak inderdaad zijn vruchten afwerpt. Fijn ook dat je dan tijd voor jezelf hebt. @All; Hier is het al een weekje of twee dat J om 18.00-18.30 de borst krijgt (eerst schone luier en pyjama aan) dan nog druk aan het vertellen en aan het spelen is, om 19.30 aanschuift aan tafel als wij eten (ze heeft een hoge wipstoel!!) en na het eten nog even knuffelt met papa en dan naar bed gaat. Ze moppert dan nog wel en we gaan altijd na 3 minuten nog even terug voor het speentje en een geruststellende aai. Vaak slaapt ze dan ook om 20.30 en wordt dan wakker rond 23.30. Dan zeggen we niets maar verschonen haar en krijgt ze weer een voeding en gaat ze direct weer bedje in. Dan meld ze zich om 5.45 dus weer verschonen en voeden en bed in. Maar om 8.00 is ze dan ook echt helemaal klaar en gaat brabbelen en met haar handjes spelen en wordt lachend uit bed gehaald. Een heel verhaal maar volgens mij gaat dit wel goed. Hopelijk kunnen we over enige tijd haar 18.00 voeding wat later krijgen (met het schuiven van de middagvoeding) en kan ze zo doorslapen 6.30. Ik ben ook erg benieuwd hoe het ritme van het KDV voor haar en ons zal zijn. Vandaag heeft ze al twee keer lachend op haar buik gelegen !!! En flink rondgekeken. Volgens mij heeft ze nu in de gaten dat dat eigenlijk ook wel leuk kan zijn. Nu werken aan het grijpen vanuit het op de buik liggen en leren omdraaien. Dan gaat het hard. Fijne dag verder voor jullie allemaal!!
Hoi meiden kom weer even snuffelen hiero. Afrola: heel veel sterkte. Hopelijk komen de artsen met wat bter nieuws dan nnu wordt gezegt. Ik ken het gevoel van af moeten wachten helaas.... Djaar: lekker schema wel toch? Ik vond dat altijd heerlijk, als ze nog even terug gingen om tot 8 uur te slapen. Sterre: mensenn zien aan je neus dat je weer zwanger wilt worden haha! Salapio: thanks! All: vanaf 1 november heb ik hulp in het huishouden voor 3 uur per 2 weken. Ik kan het gewoon zelf nu niet, dus vind het heerlijk. Ze komt voor de badkamer, bovenverdieping, en af en toe de ramen of de keuken. Beneden houden we dan zelf bij. Morgen is de avondwake van mijn schoonmoeder. Ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal wel energie vreet hoor. Mijn schoonvader kan geen enkele beslissing zelf nemen, en wil daarom de meing weten van zijn zus, schoonzusje, mijn man en mij. Tot vanmorgen zijn we dingen aan het regelen geweest. Net hoorde ik weer dat hij nog rouwkaarten heeft verstuurd, die ik maandag al had geschreven! Ook had ik eenheel schema voor de crematie gemaakt. Kijken weer 2 andere mensen naar, gaan er mee rommelen en hoppa, de boel kon weer worden veranderd. Grrrrrrr. Toen mijn moeder overleed hadden we alles binnen een dag geregeld en konden we gaan rusten. Namens chelsey hebben we een roos bij haar gelegd en een tekening. Toen moest ik even hard huilen, want je wilt toch niet dat je eigen kind nu geen oma meer heeft.
Oh ja, gisteren een kei goede echo gehad. Kindje doet het super! We konden zelfs de vingertjes al tellen, en de hersentjes zien.
Rustig vandaag hier! @ Mosa, wat een tijd 8u naar bed, heerlijk . Dan heb je echt nog even voor jezelf. Fijn dat ze het nu zo goed doet om zo vroeg naar bed. Hahaha dat zal wel dat Veda je portemonnee gehad heeft maar dat is wel schrikken als je denkt hem kwijt te zijn pff hele zoektocht ja. Gelukkig lag 'ie gewoon thuis . @ Sterre, ja ik heb hormonen (clomid) geslikt, gelukkig maar 4x.. Maar daarvoor zijn we wel bezig geweest zonder ooit kans te hebben gehad en nog gevaarlijk voor mij ook dus.. Heb zelf bij de huisarts om een verwijsbrief moeten vragen, want hij nam mij niet serieus . Maarja dat heb je vaak met huisartsen kun je niet zoveel mee. Nou toch een geluk bij een ongeluk met die verwarming, dat je naar huis mocht gaan . Dat is trouwens ook niet uit te houden het is al koud genoeg zonder de verwarming aan te hebben brr.. @ Djaar, gaat goed bij jullie dus! Idd wat proberen te schuiven en te rekken met de voeding, gaat vast goed komen. Fijn dat er nu wat ritme in zit! Omdraaien hoeft toch pas echt met 9 maanden??? Werd mij op het CB verteld! @ Melisa, Zware tijd is dit voor jullie . Sterkte morgen meis.. Fijn dat het met jullie kleine wel goed gaat. Ik weet niet wat ik vandaag heb maar ik voel me zo vreemd... Even een dipje ofzo ... Mis het wel om gewoon vrouw te zijn, lekker shoppen voor mezelf (dat is wel nodig want ik heb amper kleding nu maar mama laat het maar ), aandacht van m'n man etc. Maar ik geniet ook zo van mijn kleine meisje ze is zo lief en ze wordt steeds makkelijker ik heb er amper werk van met haar het is 1 en al genieten. En dan toch voel ik me zo vreemd . Nou hopelijk morgen weer een betere dag voor mijn gevoel wil deze week helemaal niet omgaan! Was het maar weekend .
@babyD; Volgens mij nam de HA je kinderwens en de problemen ook niet zo serieus omdat je nog vrij jong bent ( behoorlijk wat jonger dan ik ben in ieder geval ) Maar toch goed dat je om de verwijsbrief hebt gevraagd! En nu hebben jullie een heerlijk kindje. En een baaldagje mag best hoor, dat overkomt ons ook allemaal. @melisa; Goed nieuws van de echo. Maar wel heel dubbel, dit kindje heeft haar oma zelfs nooit ontmoet......... Veel sterkte vanavond en morgen! ik ga ff kijken of ik een recente foto van onze kleine booboo kan vinden.
Hoi meiden, Djaar, fijn dat het lijkt dat J iets meer een vast ritme krijgt! En ook fijn dat ze nu meer plezier krijgt in het op haar buik liggen Melisa, het zal idd wel een heel geregel zijn met alles! Het lijkt me ook zo'n onwerkelijke tijd nu, vooral omdat alles zo snel is gegaan! En logisch toch, dat je er emotioneel van wordt, het is ook allemaal niet niks! En het is idd erg sneu dat Chelsey nu helemaal geen oma meer heeft Hoe gaat het met je man? Nogmaals een dikke knuffel, en veel sterkte! En hartstikke goed dat je hulp krijgt in huis die wat grote dingen aanpakt! En fijn van de goede echo, en vandaag alweer 12 weken zwanger BabyD, het is natuurlijk ook een hele verandering, de continue zorg voor z'n klein wezentje. Hoe lief ze ook zijn, er is natuurlijk zoveel veranderd de laatste maanden. Misschien is het een idee om eens te gaan winkelen als je mannetje thuis is bij D? Dat je echt even wat tijd aan jezelf kunt besteden, zonder ergens over na te hoeven denken? Of een keer met je mannetje uit eten? Hopelijk ben je snel je dipje weer kwijt, knuffel! Sterre, ik zal zo even op je tempkaartje kijken, maar ben je inmiddels ook echt ongesteld geworden? Pookie, hoe gaat het met je keel? En gaat het nog steeds goed met Y? All, hard gewerkt vandaag, maar nu lekker weekend. Morgen dus naar Loesie toe, gezellig! Verder komend weekend helemaal geen plannen, heerlijk tijd voor ons drietjes Fijne avond allemaal!
Jippie, zo een nieuwe foto van Y Ben benieuwd! Sterre, idd ongesteld geworden zie ik Hopelijk heb je er niet al te veel last van!
helaas is het nog een vakantie foto. Het is ook heel moeilijk een foto te vinden waar Y alleen op staat. En de eerste week van de vakantie konden we de camera niet eens gebruiken omdat de accu niet opgeladen was Maar dit is dus ons lolbroekje
Maar wel leuk dat we je poppetje weer eens kunnen zien Wat een schatje, en echt heel fijntje! Ze heeft, vond ik ook al op eerdere foto's, zo'n lief en open gezichtje Wij hebben hier juist veel meer foto's van Veda alleen, we zouden er eigenlijk meer moeten maken met ook één van ons erop
Ze is natuurlijk nu ook écht bijna jarig hè?! Leuk! Heb je er zin in? En wat voor cadeautje krijgt ze van jullie?
hoi meiden, Ik ben er nog hoor, maar voel me even niet zo fit. Heb voor vandaag alle afspraken die ik had afgezegd en heb héél rustig aan gedaan. Beetje een te drukke week gehad met veel avondactiviteiten. Dat kan ik niet meer aan he, ben al bijna 36 Morgen heb ik een werkdag en daarna vakantie. Dan zal ik bijlezen, want ik heb wel wat gemist denk ik in deze dagen. Jammer, maar het kon echt even niet anders.
jaja is dochter van zusje van pookman, en de neusjes zijn echte familiestukken En ik heb net vandaag deze loopwagen besteld, te roze maar ook stiekumpjes te leuk........ foto doet niet dus dan maar linkje, Loopwagen Konijn met blokjes | Duketoys
Hanna, balen dat je niet zo fit bent, maar goed dat je vandaag alle afspraken hebt afgezegd! En op een gegeven moment gaat de leeftijd idd meetellen Succes morgen met werken, en dan heerlijk VAKANTIE!! Is Svinthe nog steeds zo vroeg wakker? Pookie, gelukkig, hoef ik mijn sok niet op te eten En die loopwagen is érg leuk! Daar heb ik ook een paar keer naar gekeken Sowieso hebben ze op die site heel veel leuke dingen, ik zit zelf aan deze te denken voor Veda's verjaardag (van mijn ouders, wij geven waarschijnlijk iets anders): Houten loopfiets Koe met stof | Duketoys Of de kattenversie, maar deze vind ik ook erg leuk