pff feli slaapt nog niet.. ik vraag me af of ze het nog gaat doen.. maarja de hele middag wakker zijn vanaf 1 uur tot 7 lijkt me nogal lang voor dr.....even aanzien dan nog maar...
Hoi dames, Afrola, hopelijk hebben jullie een gezellig weekend bij je schoonouders Ik lees nu dat jullie er meteen een gezellig avondje van maken met z'n tweetjes, leuk hoor! Veel plezier in ieder geval! Hopelijk slaapt J vanavond wel makkelijker, anders is het wel een beetje sneu voor haar Veda slaapt ook niet meer zo makkelijk ergens anders, daarvoor doen we het toch te weinig denk ik. Hanna, ik denk dat je jouw hobby's beter niet kunt vermelden in een sollicitatiebrief Leuk, Svinthe vandaag op de foto! Is het gelukt? En was de vloer naar jullie zin? Salapio, lekker dat je kon uitslapen vanochtend! BabyD, leuk dat D een tandje lijkt te krijgen Hier kwamen de eerste twee bijna tegelijk door, dus toen was ze meteen baby-af voor m'n gevoel. En al staan bij de tafel, leuk! En dat kruipen kan ook zo ineens komen hoor! Sanne, hebben jullie eigenlijk al tegen iemand verteld dat je weer zwanger bent? Veel plezier alvast morgen op de verjaardagen! Sterre, en, is je temp al gestegen vandaag? Ik hoop het! All, straks zijn Veda en ik (mijn vriend is werken) met mijn ouders naar een kerstshow in een winkel geweest, Veda keek echt haar ogen uit naar alle lampjes. Ze lag pas om 4 uur op bed voor haar eerste (en enige dan natuurlijk) dutje, ik vind het wel fijn dat we haar tegenwoordig makkelijk lang wakker kunnen houden als dat zo uitkomt. En gelukkig ook geen problemen met slapen als ze wel naar bed wordt gebracht. Dus nu kan ik ook even lekker op de bank hangen
@mosa; lekker op de bank gezeten? En kerstshow is zo leuk. Ik wil er eigenlijk ook nog naartoe maar het is er nog niet van gekomen. @afrola; Lekker een avondje papa en mama tijd. Lief hoor van je schoonouders. En ook gezellig morgenochtend met zijn allen ontbijten Ennaar welke film gaan jullie???? Harry Potter of gaan jullie Melisa spotten in Turbo ( New Kids film)?? @hanna; Hopelijk zijn de foto's leuk geworden. Moet je lang wachten voor je ze kan bekijken? En wat gemeen van dat kindje om "jouw" kindje te bijten. Tot bloedens aan toe nog wel. Heftig hoor. @salapio; Kunnen uitslapen tot 9 uur heerlijk Tandenperikelen brrrrrr. @babyd; Ach na 8 maanden mag het baby toch wel een beetje slijten??????? En hondenvachtjes zijn heeeeeeeeeel interessant. Y kan het woordje aai al heel goed zeggen en in praktijk brengen @sanne; Hoe was het bij de osteopaat????? Misschien dat Feli daardoor goed geslapen heeft? Y heeft nu de diarree, heel zielig vooral voor ons Het stinkt echt enorm. Verder heeft ze er niet veel last van en ze drinnkt gelukkig nog goed. Ze heeft alleeen net haar eten totaal geweigerd. Zometeen dus nog maar een poging wagen. En de wasmachine is geleverd. Ik ga nu ff de vieze was erin doen maar de spoelwas is al heel goed gegaan.
Pookie, fijn dat je nieuwe wasmachine er is. oei, diaree da´s nooit fijn! Hopelijk van korte duur Mosa, leuk naar de kerstshow geweest. Altijd mooi om te zien he= Heb je nog wat gekocht? Sane, TVOH= The Voice Of Holland, tv-programma Is het nog goed gekomen met het slaapje van Feli? We zijn net terug van het eten bij mijn ouders. Lekker nasi. Was gezellig. Svinthe is nu net in bad geweest en gaat zometeen heerlijk slapen. Ze is vanaf 11.15 wakker, dus k denk dat het wel gaat lukken. Het tweede slaapje heeft ze alleen maar liggen keten en toen had ze gepoept, dus luier verschonen en toen wilde ze natuurlijk écht niet meer terug haar bedje in. Ook een tactiek om eruit te komen hahahah!!
hoii dames @hanna whahaha ja ik ben een beetje dom dus, ik kwam er later achter.. oww vast de The Voice Of Holland.. en dat terwijl ik er zelf ook altijd naar kijk! hahaha achja.... svinthe wou ook al haar 2e slaapje niet slapen, hier precies hetzelfde (zonder poepluier dan) maar dat keten wel ja! hahaha. @pookie ik denk ook wel dat feli daardoor zo lekker heeft geslapen en tsja, ik ben toch weer gestrikt voor een afspraak voor de volgende keer, ze zei dat ze het liefst feli toch nog wel weer over 2 maandjes zou willen zien, omdat ze echt nog wel een paar punten heeft waar ze steeds wat aan moet "doen" zegmaar en dat ze daar anders wel echt last van kan krijgen.. naja dat wil ik natuurlijk echt niet. dusja, over 2 maanden maar weer naar de osteo. @mosa wat heerlijk dat je veda dr slaapje kan verplaatsten naar een ander tijdstip als het jullie uit komt, en dan ook nog zonder miepen gaan slapen, heerlijk hoor en wat leuk naar de kerstshow! en hoe is het verder met je zwangerschap? voel je je goed? of veel moe oid? en krijg je al een buikje?? ze zeggen dat het bij een 2e vaak sneller te zien is toch? ik heb het alleen tegen 2 collega's verteld, en die ene dan die het van zwp wist. verder weet eigenlijk nog niemand het, vd week wou ik het tegen mn beste vriendin zeggen, die kwam savonds langs met dr vriend, vond het wel een mooi tijdstip daarvoor, maar hai wou het echt nog niet hebben, die wilt deze keer echt de echo afwachten dus doe ik dat maar braafjes hahaha en met kerst wil ik het eigenlijk wel tegen mn broer zowiso vertellen omdat die dan hier komt, maarja verder weet ik het ook niet goed, ook wel tegen hai zn familie, maar mn stiefmoeder enzo zijn dan op vakantie, dus om dat nou via de telefoon te doen vind ik misschien ook niet zo leuk dusja, even kijken hoe we dat gaan aanpakken, omdat ze anders het misschien niet leuk vinden als hun het pas veel later dan andere mensen weten?? en weten bij jullie het veel mensen al?? @all feli ligt op bed, ze wou weer haast niet drinken, maar ze had ook maar daarvoor net gegeten, ws daardoor, maar ze was Zo moe (omdat ze dus smiddags niet meer had geslapen) dat ik dr echt niet meer langer wakker kon houden, dus we zullen wel zien wat het vannacht/morgen ochtend brengt... vannacht moest ik er toch wel weer 2 x uit helaas, hopelijk nu weer lekker doorslapen ik ben echt moe de laatste tijd joh, gelukkig ga ik lekker vaak samen slapen met feli als dat kan hai is naar een verjaardag van een vriend in haarlem toe (2 uur rijden!) ze zijn met een heel stel vrienden gegaan, dus zal wel gezellig worden ik ben dus even avondje alleen thuis, maar vind het niet erg hoor, lekker tvtje kijken en lekker vroeg naar bed hihi! nou dames, weer genoeg geklets van mijn kant groetjes!!!
Pookie, haha, Melisa spotten in Turbo Ik moet ook altijd bij New Kids aan Melisa denken Oef, Y aan de diarree, zal idd stinken! Gelukkig is de nieuwe wasmachine er, mocht er een ongelukje gebeuren met de spuitpoep! Hanna, gezellig dat jullie bij je ouders hebben gegeten, en makkelijk natuurlijk Dat gebeurt hier trouwens ook weleens, als Veda in bed ligt en ze gaat niet slapen vanwege een poepluier, dan wil ze na het verschonen ook gelijk niet meer naar bed. Ik heb alleen wat kaarsendingetjes gekocht vanmiddag, we hebben sowieso al te veel kerstspullen dus ik probeer me vooral in te houden Inmiddels nog 3 berichtjes tot de 8000 Sanne, ik voel me in principe prima, alleen wel veel moe en nog steeds regelmatig een weeïg gevoel. Maar verder mag ik niet klagen. Mijn buik begint nu al wel iets dikker te worden, idd sneller dan bij Veda maar het valt tot nu toe wel mee. Alleen naaste familie en vrienden weten het tot nu toe, met de rest wachten we nog een paar weekjes. Of in ieder geval tot na de echo van de 20e. Leuk hoor, dat jullie het de komende tijd gaan vertellen. Als je echo woensdag goed is, dan is de kans dat het alsnog fout gaat een heel stuk kleiner natuurlijk. Veel plezier vanavond dan met tv-kijken, hopelijk vermaak je je in je eentje All, wij hebben ook een rustig avondje, zo eerst weer eens een aflevering van Louis Theroux kijken Over gangsterrap zag ik, lijkt me wel interessant.
goedemorgen dames, pff ik word een beetje gek van onze computer, elke keer op zwp loopt hij vast! heel irritant!! en dat terwijl hij echt nog niet oud is.. naja wie weet ligt het aan de site?? vast niet.. maar goed haha. @mosa fijn dat je je opzich wel goed voelt, alleen dan af en toe een beetje weeeig. ook leuk dat je buikje al echt begint te groeien! haha ja leuk dat jullie het na de echo van de 20e gaan vertellen ik kan ook niet wachten hoor, en wat je zegt als de echo goed is woensdag dan is de kans een heel stuk kleiner dat het dan nog mis kan gaan, tuurlijk kan het wel, maar daar gaan we niet van uit en we vertellen het dan alleen nog aan de fam en goede vrienden dus die zouden het ook horen als het mis zou gaan. @hanna ja was heerlijk hoor lekker ff alleen de zapper @all feli wel een paar x wakker geworden vannacht maar gelukkig niet meer na half 1 dus vanaf toen lekker kunnen slapen vandaag druk dagjevoor de boeg, kijken bij iemand met een 2ehands autostoel (voorals hai dr ophaalt envoor de oppas dinsdagmiddag) en dan langs de oppas van feli omdat we het campingbedje nodig hebben vandaag en dat daar nog staat haha en dan door naar de verjaardag van mn broertje en stiefmoeder, zal vast wel gezellig worden ik hoop alleen niet dat ik daar b.v. moet spugen ofso, want dan gaan ze wel denken natuurlijk.. want bij feli was het gewoon smorgens spugen en thats it, nu moet ikgewoon ook vaak overdag of savonds spugen..jammer or.. nou dames ik ga hier eens iemand een mandarijntje voeren haha groetjes!
Goedemorgen, Iedereen lekker aan het uitslapen? Hier mochten we 2e achtereenvolgende nacht tot 9:15 uur slapen. Toen was het wel gelijk feest met een enorme diarree poepluier, die ook ver buiten de luier zat . Ze voelde zich duidelijk niet lekker want had ook van 19:30 tot 9:15 uur geslapen , dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Het slapen ging gister gelukkig wel gelijk goed. Na een nachtje in het vreemde bed was ze wel weer gewend Gister was erg geslaagd. We hebben beide leuke kleren voor onszelf gevonden , heerlijk gegeten bij een japanner. En daarna een leuke en spannende film gekeken. Harry Potter idd Pookie. Geen NewKids fans hier. Dat vind ik echt afgrijselijk. @ Sanne, leuk dagje vandaag voor jou. Hopelijk hoef je niet te spugen! Heerlijk geslapen vannacht. Kan me voorstellen dat je dat nodig hebt. @ Mosa, leuk bij een kerstshow geweest . En je in kunnen houden met spullen kopen, knap hoor . Is het je nog gelukt je winterjas laatst te ruilen of te laten maken? @ Hanna, wow al bijna 8000 berichtjes . Dat duurt voor mij nog wel even . Gister nog even op de site van TVOH gekeken wie er uit viel. Vond het uiteindelijk wel een goede keuze denk ik. Maar eigenlijk zijn ze nu allemaal wel zo goed dat je er meer van wilt horen @ Pookie, fijn dat je nieuwe wasmachine er is. Met diarree heb je zo'n ding wel nodig . Alles er schoon uitgekomen @ Salapio, haha dus toch groene vingers . J konden we gelukkig ver uit de buurt van de trap houden
Ik geloof dat we nu wel echt kunnen zeggen dat T kruipt . Het moet wel erg begeerlijk zijn hoor, anders kiest hij iets uit wat binnen handbereik is. Ook niet te moe want dan wordt ie boos. Maar kruipen it is! Zelfs vastgelegd op film, dus we hebben bewijs M heeft gisteren een aantal keer op de po geplast en zelfs 1x op de WC in ons stam'café'/restaurant. Bij poepen blokkeert ze dus vraagt ze om een luier. Prima, want de keutels zijn hard genoeg, dus liever niet ook nog blokkade omdat ze het niet kan laten gaan op pot of wc. Inmiddels van 5 naar 10ml lactulose, maar ik zie helaas nog niet echt resultaat. Soms betere poep, meestal keuteltjes. Wij ook een fijne nacht: M van 1930-730 en T van 19-4u-7u Straks naar mn ouders om verlaat Sint te vieren. Heb er zin in. Ik heb voor de vriend van mn zusje mogen dichten (trekken in deze context vind ik wat ongepast ) en dat is heerlijk. Hij is namelijk aan de ene kant een 'echte' stoere man (voetbal etc, wellicht a la Melisa-man?), maar vraagt wel om cosmetica/cremepjes voor op zn snoet .... Genoeg dichtmateriaal dus
Babd, rond 8 maanden is er ook weer een sprong. Sowieso vind ik het tweede halfjaar van het eerste jaar best zwaar hoor: verlatingsangst doet zn intreden, zonder dat je dingen kunt uitleggen . Loe, hoe gaat het nu met L? Ik denk dat ie misschien idd last heeft van navelbreuk. En van pijn ga je wel brullen natuurlijk. Ben je wel eens bij een osteopaat geweest? Sommige kindjes hebben er veel baadt bij. (en wat is het een prachtig weer ... hoezeeeee)
Hoi meiden, Vanmorgen heb ik weer heerlijk uitgslapen. Svinthe was na haar fles weer heel erg in slaap gevallen. om half 9 werd ik wakker. Mijn man was er net uitgegaan en daardoro was ze een beetje wakker geworden. Lekkere start dus. Strask gaan we naar vrienden om een kerstspel te spelen. We moesten allemaal 2 cadeautjes kopen en een cryptische omschrijving mailen. Dan de pakjes nummeren... ben benieuwd! Sanne, hier werkt het forum gewoon goed... Balen van je computer! Gelukkig ook een goede nacht voor jullie. Fijn! Inderdaad een drukke dag. Veel plezier vandaag. Afrola, lekker uitgeslapen ook. Hmmm en daarna een poepverrassing, dat is weer wat minder... Was Harry Potter leuk? Zelf ben ik een beetje afgehaakt.... En ook nog eens goed geslaagd voor kleding. Is de uitverkoop eigenlijk al een beetje begonnen? Salpio, :wave: voor onze kruipende T!!! Leuk zeg!! Veel sintplezier! Pookie, wat een schattige Y bij de kerstboom. Wat blijft ze keurig zitten zeg Hier is poging 1 voor zo'n foto inmiddels voorbij gegaan zonder resultaat hahaha Maar ik blijf proberen! Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Al best een druk dagje erop zitten, al gewandeld naar de geitjes en al bij mijn schoonouders geweest. Nu ligt Veda op bed, dus even niets doen Sanne, hopelijk heb je een leuke dag, zonder misselijkheid/spugen! Afrola, hmm...hopelijk wordt J niet ziek! Hoe gaat het nu met haar? Fijn dat het een geslaagd dagje was gisteren, zo nu en dan ook wel extra gezellig met z'n tweetjes hè? Omdat we allebei ziek waren, zijn we er nog niet aan toegekomen om terug te gaan met de jas. Maar morgen zijn we allebei vrij, dus dan gaan we even terug, hopelijk reageren ze goed Salapio, leuk zeg, dat T nu echt kruipt Wel vervelend dat M's stoelgang nog steeds moeizaam gaat! Veel plezier bij je ouders, maar dat wordt vast wel gezellig zo te lezen! Pookie, wat een leuke kerstboomfoto En wat staat hij veilig hoog Ik zal proberen er de komende dagen eentje te maken! Hanna, hoera voor de goede nacht! Veel plezier straks met het kerstspel! All, fijne dag nog!
Als je zin hebt om te lachen moet je hier kijken (als je er tenminste van houdt) Damn You Auto Correct! - Funny iPhone Fails and Autocorrect Horror Stories
hahaha, mosa leuke site. Bij mij op het werk hebben we standaard engels/amerikaanse spellingscontrole met auto-correct in Outlook en dat geeft ook vaak van die stomme fouten. Ik moet dat nog steeds eens uit zetten. En hoe was het bij je schoonouders?? nog steeds koeltjes? @salapio; arme Mirre en haar harde keutels. Dan wil je nog wel even lekker op je gemak in je warme luier poepen @sanne; lekker baas over de remote geweest. Er was gisteren weinig op TV vond ik. Wij hebben dus maar even een aantal afleveringen Big bang theory van de DVD gekeken. Bij vlagen hilarisch @sterre; ik was vandaag ff op mijn hyve een paar foto's aan het plaatsen en toen schrok ik mij een ongeluk van je wie/wat/waar.............gelukkig het ging over je telefoon. Zo en nu klaar maken voor vertrek naar verjaardag van mijn vader. Fijne avond!
Pookie,wat een mooie kerstfoto! Kerst hoog in de boom! Salapio,wauw T. aan de kruup! Voor M. sterkte met de keutels, da's echt niet fijn. Ik hoorde van de kinderarts dat kindjes nooit last hebben van de navelbreuk???? Die van L. is zo groot als een mandarijn,best heel behoorlijk dus. L. is een keer naar de osteopaat geweest, dat ws toen zo duur dat ik er erg van schrok en hij kan weinig bijzonders vinden had ik het idee. Iets met een vliesje aan de voorkant van zijn nekje (?) en een krampje in de buik, waar hij zijn handen in zette om het te masseren. Maar heb m dus niet gehoord over kiss syndroom of allerlei andere dingen. Ben verhoogd in zorgverzekeringspakket, misschien dat L. nog eens naar een andere osteopaat kan. Het is zo gek, hij kan dus als hij te vroeg wakker wordt voor de voeding niet hetzelfde als na de voeding. Tis alleen maar brullen, brullen, met speen in. Als we hem ingebakerd in de slaapzak houden en dan met speen op de bank leggen, dommelt hij weer in. Maar zodra er dus geen inbakering meer omheen zit, is het brullen. Oh, ik ga zo ook even die spellingscheck kijken, lijkt me wel lollig! Hopelijk reageren ze goed op het maken van de jas Mosa. BEn benieuwd. EIgenlijk vind ik wel dat ze dat moeten doen. Ik vond Louis niet veel aan gisterenavond (was weinig op tv he....). Kwam denk ik door het onderwerp, op zich was de uitzending best grappig (vooral door zijn prestaties als rapper) Sanne, is t een spuugvrije dag gebleven? Hoop t voor je. AFrola, jullie een heerlijk dagje gehad zo te lezen! Wat zielig die vele poep, hopelijk voelt ze zich snel weer iets jofeler. Hoe ging het vandaag? Wij vandaag naar de Leen geweest, rolgordijnen gekocht voor bij de keuken. Laatst al in de woonkamer gehaald. We hadden (dure!) luxaflex, maar dat wordt best vies kan ik je vertellen...... vind het erg leuk staan, maar ik vond het nu zo vies dat er toch iets anders moest komen. Ben benieuwd wanneer mijn vriend ze op gaat hangen (goh, wat ben ik toch afhankelijk he, met zo'n rolgordijn haha). Meteen even daar gewandeld met L, ging net de zon weg! Nou ja, toch even wel lekker frisse neus gehaald. Ik zal straks ook eens even een kerstfoto maken met L! Vraagje aan jullie: ik twijfel om dat boek oei ik groei over sprongetjes ed te bestellen. Ik weet er namelijk niets van. Iets van een algemene leidraad (elk kindje is natuurlijk anders) lijkt mij toch wel handig. Heeft iemand van jullie het boek gelezen, en is het wat? Of kan ik het ook bijv. ergens op internet vinden? Iedereen eet smakelijk!