Salapio, ik zal eens kijken naar die merken duowagens Ik heb geen flauw idee wat de mogelijkheden zijn. Hanna, ik verbaas me er iedere keer nog over hoe lang Veda wel niet is Ze was met 11,5 maand 83 cm. Ik ben benieuwd of ons tweede kindje ook zo'n langerd wordt, maar vast wel dan. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen allemaal, Ik hoef nog maar 1x vroeg op voor de kerstvakantie (alleen vrijdag nog) Mosa, ja Veda is heel erg lang he. Grappig die verschillen. Svinthe is niet lang. OP het aug.forum echt één van de kortste. Mar ach, mijn man en ik zijn allebei niet erg lang, dus dan klopt het wel weer he? Fijne dag allemaal!
Hier weer een tempdipje dus ik word of ongesteld, of mn kruis is inderdaad bullsh*t . Heb wel het idee dat de hormonen weer een beetje normaliseren: heb een klein pukkeltje (puistje) en ook mn afscheiding wordt weer normaal (lees: aanwezig) :] Waar je je al niet mee bezig kan houden
Mosa: Hoe gaat het vandaag? Hoofdpijn wat gezakt of weg? Fijn dat jullie eindelijk een skipakje gevonden hebben Sanne: Vervelend zeg dat je onzeker wordt van die klachten. Misschien heeft de buikgriep jullie ook bereikt..?.. Gelukkig mag je morgen naar de gyn en hopelijk wordt dan je onzekerheid weggenomen Loe: Suc6 vandaag bij de orthopeed! Jammer dat je acrylnagels niet naar wens zijn. Maar wat bedoel je met nagelbed niet goed verlengt? En die dikkere stukjes gewoon weg vijlen joh. Heb je een electrische vijl? Pookie: Fijn dat je oma uit huis zkh is en nu bij je ouders. Leuk, dolf jansen.. veel plezier alvast! Ik ben benieuwd wat je van hem vind. Ik vind hem zo op de radio e.d nooit zo leuk eigenlijk. Hanna: Haha kansloos ten onder gegaan met WII-en. Welk spelletje was het? Hopelijk voor jou heb je vandaag weer zo'n leuk klasje En gefeliciteerd met je 8000 berichten!!! Salapio: Mmm en toch vind ik je temp nog vrij hoog nog maar ja, ik ben geen goeie kaartlezer hoor dus van wat ik zeg moet je je maar niks aantrekken All: Ik had gister weer een ovu-testje gedaan en weer positief.. Dus vorige week vrijdag en gister, daartussenin negatief... snapt iemand er nog iets van? Temp was niet gestegen.. Maar ik denk dat ik niet goed temp. Misschien even een rare vraag maar hoe diep steken jullie em tussen je billen? Ik heb het idee dat ik niet diep genoeg temp. D'rstraks even getest en het scheelde gewoon 0.2 graden En nog even wat anders vies... volgens mij heb ik een schimmelinfectie gekregen van al dat geklus Ik heb dat vroeger al vaker gehad, ben er blijkbaar wat vatbaar voor en nu dus na een hele lange tijd weer
@loe ik wist niet of het vd zwangerschap was zegmaar, of dat ik gewoon ziek was, of dat de buikpijn en misselijkheid gewoon kwam door het feit dat ik zwanger ben, snappie? haha. @mosa jeetje ja hihi die veda is toch een lange dame wie weet word de 2e ook zo lang kan natuurlijk goed @salapio ow spannend of je nou ongesteld gaat worden ja of nee! @hanna woww 8000 berichten veel hoor! hahaha @all pff feli heeft nu even straf van mij of het wat uit haalt en of ze het snapt ik weet het niet maar daar geef ik ook ff nix om.. ze doet echt stout! ahahhaha krijgt ze lekker boterhammetje met worst, alle boterhammen (met en zonder korstjes ) vliegen op de grond en ze eet alleen de worst.. tsja zo werk dat niet natuurlijk he dus nu even duidelijk maken dat ik wil dat ze heel de boterham op eet, dus ik heb ze met haar stoel vd tafel af geschoven en omgedraaid en nu reageer ik even niet op haar want ze zit natuurlijk te brullen zo maar weer aan tafel en dan weer proberen.. we zullen zien.. pff wat een strijd en dan nog als je ziek bent haha.. maarja doe het mezelf aan natuurlijk nou dames, groetjes!
ow sterre jou berichtje gemist ja ik stak hem altijd best diep hahaha klinkt weer lekker maar goed ik d8 dat dat zo hoorde gewoon tot zo ver hij kon zegmaar hahahaha en jeetje balen zeg van die schimmel infectie! kan je dan nu wel gewoon verder klussen of?? nou groetjes weer!
Sterre, ik doe niet aan anaal . Eerder altijd oraal, nu in mn oor. Na bevallen M moest ik van de kraam anaal, na T mocht ik 'gewoon' met de oorthermo. Sanne, het grote opvoeden is begonnen
Sanne: Haha Feli die straf heeft. Heeft ze haar boterhammen nog wel verder opgegeten? Hier krijgt Noah ook weleens straf hoor. Laatst zat hij bij het avondeten ook te klooien en toen hebben we hem even van tafel gehaald en in zijn sop gaar laten koken. Toen weer erbij gehaald en toen at hij wel Jij tempt dus wel diep (jeetje wat klinkt dat he hahaha) Ik ga het morgenochtend eens uitproberen, kijken of het scheelt. Ik probeerde eerder ook zo ver mogelijk maar dacht dat het geen verschil zou maken. Ik denk niet dat we kunnen klussen met schimmelinfectie anders kan ik het ook overgeven aan Roy maar aangezien ik het al heb en we ook geklust hebben kan het al gebeurd zijn Even vragen vanavond of hij ergens last van heeft. Al schijn je er niet perse iets van hoeven te merken. Maar het zou rottig aan zijn we het aan elkaar over blijven geven natuurlijk. Salapio: Ik las toevallig iemand die het vaginaal deed... daar moet je toch ook niet aan denken All: Gister werd ik gebeld door de arbo van mijn werk. Moet ik precies op een dinsdag, dus normaal mijn vrije dag, komen opdraven. Ik vroeg of ze niks anders had omdat het gewoon heel slecht uitkwam. Beweert dat mokkel dat ze in heel januari geen andere plek hebben en ik maar oppas moet zoeken :x Heb vanmorgen gelijk even mijn werkcoach van het UWV gebeld maar zij zei dat er heel vaak met kinderen geschemd wordt en dat ik het maar beter na kan komen voor de goede orde. Ik vind het zoooo stom! 3 dagen die ik wel kan en zij zoeken precies die dag uit Ik werd trouwens énorm door mijn zoon verwent vandaag... tot 09.30u uitgeslapen Hij ligt nu net pas voor zijn 1ste slaapje op bed. Ben benieuwd hoe lang hij erin blijft.
hoihoi @sterre ja.. het klinkt nogal.. vies hahaha maarja ik weet ook niet ging automatisch ofso denk ik ik d8 ook dat je anders niet de goede temp zou hebben ofso? en ja jeetje zou wel vervelend zijn als roy en jij het aan elkaar over blijven geven dat lijkt me ook weer nix maarja als je nu weer een posi ovu test had, lijkt me de keus om niet te gaan klussen ook wel weer moeilijk.... en pff wat een gedoe zeg moet het net op een dag dat het jou niet uitkomt, wat stom zeg! ze hebben heus nog wel een ander plekje, maar dat willen ze gewoon niet volges mij?? maar wat heerlijk dat noah zo lekker heeft uitgeslapen hmm super hoor! feli ligt er nu ook weer op voor dr 2e slaapje, maar ze heeft haar boterham niet opgegeten hoor, wat een dramaqueen zeg niet normaal, dusja wel de worst, geen boterham ja later nog wat stukjes op mn schoot maar goed, dan maar niet hoor ik kan wel bezig blijven dan maar het werkt dan toch niet meer.. dus waarom ik er ook aanbegin weet ik niet.. vast dat het me toch tegenstaat dat ze niet gewoon eet, maarja wat doe je eraan he he bah, zit ik hier in mn ziekte kloffie, zie er niet uit, komt er net een begravenisstoet langs ons huis lopen.. lekker zit ik hier achter de ramen.... @all kvoel me opzich wel iets beter, maar het gaat met vlagen heb ik het idee? naja pff ik ben ook echt wel zenuw voor morgen hoor jeetje..! nou dames, groetjes allemaal
Hoi dames, Hanna, lekker vooruitzicht, nog maar één keer vroeg op voor de vakantie En hopelijk heeft Svinthe volgende week ook door dat het vakantie is en slaapt zij ook wat langer Salapio, wie weet word je binnenkort wel ongesteld en wordt het ook allemaal weer 'normaal'. Nog maar even afwachten. Sterre, wat vreemd van die ovulatietest zeg Ik heb er te weinig verstand van om er wat zinnigs over te kunnen zeggen, maar ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik stak de thermometer ook best diep Vervelend van de schimmelinfectie! Ik heb gelukkig nog nooit zoiets gehad, dus ik weet niet hoe het voelt, maar dan jeukt het heel erg toch? Gaat het vanzelf over of moet je even langs de HA? Wat een irritante gang van zaken met de arbo-arts :x Hoe was het gisterenavond? Gezellig bijgekletst? Sanne, misschien ben ik te makkelijk hoor, maar als Veda haar brood op de grond smijt en alleen het beleg opeet, dan maak ik een broodje met jam voor haar. Dan kan ze moeilijker alleen het beleg eten en dan eet ze haar brood wel op. Fijn dat het iets beter met je gaat! Morgen een spannende dag, maar wat zal het ook een opluchting zijn als alles goed is hè? Toen voelde ik me pas écht zwanger Loe, hoe was het bij de orthopeed? All, Veda heeft vanochtend ook lekker uitgeslapen en ligt nu pas sinds een kwartiertje op bed. Ze blijft echt steeds langer wakker, en ze doet bijna iedere dag maar één dutje. Op zich wel lekker omdat je dan meer vrijheid hebt om dingen te doen. En ik ben blij dat ze zonder problemen van 2 naar 1 dutje is gegaan.
Pff klik ik weer perongeluk op de muis hoor.. Hele pagina er voor weg en was al zo ver .. Begin maar even hier: @ Sanne, ik lag met 7wk aan 't infuus in het ziekenhuis dus nu al zo misselijk van de zwangerschap kan wel hoor. Wel fijn dat je morgen de echo hebt ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt en morgen hier met goed nieuws komt natuurlijk! @ Sterre, ik vraag me af stel dat je die infectie hebt of dat die ovu testen ook kan beinvloeden of je temp?? @ Mosa, hier ook zo'n kruidvat waar je niet normaal met je kinderwagen in kunt, verschrikkelijk vind ik dat. Zo kom ik er liever niet dan wel, wel jammer want ze hebben soms wel leuke baby pyamatjes etc. daar. Ik zag het weekend iemand met zo'n wagen met de zitjes achter elkaar en mij leek het juist handig. Maar heb er ook geen ervaring mee natuurlijk. Anders eens bij een babywinkel gaan kijken met Veda en wat advies vragen.
BabyD, vervelend dat je getypte bericht weg was, kan ik ook zo van balen Vind ik een goede vraag trouwens, of een schimmelinfectie ovulatietesten of je temp kan beïnvloeden! Vandaag heb ik toevallig de Kruidvat nog getrotseerd, maar wat een gedoe toch met een kinderwagen Wat voor kinderwagen heb jij eigenlijk? All, ik was alvast bezig met het eten voor vanavond, dus ga maar weer snel verder
hoihoi @mosa wat fijn dat veda zo heerlijk over gegaan is op 1 slaapje, lijkt me wel lekker die tijd die je dan hebt maar aan de andere kant dan heb je alleen tijd aan het begin van de morgen en aan het eind vd middag tussen in net niet, en nu vind ik het ook nog wel lekkr dat ik 2x de tijd heb om hier wat op te ruimen en te doen of te computeren hahaha en ja ik geef normaal anders ook een boterham met stroop maar die was op en jam had ik ook niet in huis! en ja pff ik zal zeker opgelucht zijn als ik morgen een mooi knipper lichtje zie dan kunnen we het ook lekker aan mensen gaan vertellen en daar heb ik echt zin in zaterdag gaan we naar mn vriendinnen in rotterdam(feli en ik en nog een vriendin) en ik heb voor hun een kerstkaart geschreven met daarop, veel liefs van hai sanne feli en ....? op die manier wil ik het vertellen haha vond hem wel grappig @all pff ik had net 2 nuon mannen aan de deur jeetje zeg wat was dat vervelend!!! hij had allemaal mooie praatjes en zei dat iedereen in de wijk die aanbieding had genomen en dit en dat en hij praate zich echt zo naar binnen, ik baal er nog steeds van dat ik dus 2 vreemde mannen (oke ze hadden wel een id bij zich van nuon maar toch) heb binnen gelaten!! terwijl ik ze eigenlijk al 2x buiten had gehouden, pff wat ben ik toch een push over zeg bah, maar dat gaat me dus niet nog een x gebeuren! maar goed, ik zei dus van dat ik het met hai wou bespreken dit en dat, en of hij die papieren niet hier kon laten dat ik er dan naar keek jaa maar het was allemaal zo makkelijk zo en dan hoefde we zelf niets meer te regelen en weer allemaal van die praatjes jeetje zeg! nou goed, ik heb dus niets getekend en verder niets gegeven want de ballen dr mee eh! hij heeft de papieren ook niet achter gelaten, maar ik ga het nu al helemaal niet meer uitzoeken of het nou een echte goede aanbieding is, want hun deden het echt op zo'n rot manier dat je er zo in zou trappen! nougoed, weer genoeg gezeurd groetjes!
ah wij gaan lekker pizza eten, eigenlijk heb ik echt zin in zo'n lekkkere vette gehaalde pizza, maar dat heb je hier niet in de buurt dus word w.s. gewoon afbak, maar goed ook lekker ik ga zo alvast de oven maar eens even aan zetten wat gaan jullie eten mosa??
Haai en zwaai, Pff na een paar dagen j niet fit, ben ik nu zelf niet helemaal fit . Echt flink last van rommelende buik/darmen. Gisterochtend was J heel vroeg wakker, helemaal nat en wilde maar niet rustig worden. Ze klampte zich als een aapje aan me vast. Zelfs nog toen ik maar samen met haar in bed was gaan liggen. Wel heel lief, maar ook wel onhandig met slapen . @ Mosa, heerlijk dat je vanochtend uit mocht slapen. @ Sterre, kun je Noah niet meenemen naar de Arbo? 't is toch alleen maar een gesprekje? Zien ze gelijk dat het je menens was met je zoon . Raar van je ei. Ik dacht eens gelezen te hebben dat als je ei dreigt te springen en het niet doet en daarna misschien weer wel dat je daarom meerdere posi ovutesten kunt hebben. Hopelijk komt je ei nu echt! En heel irri van schimmel down under , doe maar voorzichtig met over en weer elkaar aansteken! @ Salapio, wat een taal wat een taal @ Sanne, wat vervelend dat je je echt niet lekker voelt en een dagje ziek thuis zit . Hopelijk wordt de misselijkheid toch snel weer minder! En Feli straf, heel vervelend. J is ons ook continu aan het uitdagen door brood, groente, pasta,niaardappel, bord, vork, lepel etc. op de grond te gooien. Heb ook nog niet ontdekt hoe ik ertegen op moet treden @ Hanna, heerlijk zeg dat je nog maar 1 keer vroeg op moet voor je vakantie Pfff, J is weer niet te houden vandaag. Moet haar weer aandacht gaan geven Knuffel aan de rest dus maar!
@afrola ah jij ook al niet fit, misschien ook de buikgriep op komst met de rommelende darmen?? niet te hopen in iedergeval, beterschap!! en ja feli gooit eigenlijk ook met alles, ook bij het avond eten..
Ondertussen berichtjes gemist en J heeft een soepstengel... @ Sanne, goed dat je niet getekend hebt! Altijd van die slijmerige praatjes van die mannen heel irritant. Kreeg ze ook wel aan de deur met een garantie voor een 10% lagere stroomrekening. Reageerde ik met "O, u weet dus de hoogte van mijn rekening? Antwoord: Nee maar..." Ik weer: "En krijg ik dan zwart op wit dat mijn rekening bij jullie volgend jaar maximaal 10% lager is dan mijn huidige rekening". En dan moeten ze nee zeggen en zijn ze meestal uitgeluld . Soms lukt het om ze af te poeieren soms niet, en als ze met z'n 2 komen is dat een oneerlijke overmacht...
Sanne, dat is waar hoor, dat je met 1 dutje veel minder tijd hebt, ook om te computeren Zoals net zou ik best wel even lekker op de bank willen liggen, maar ik wil dan ook koken, de afwasmachine leegruimen en nog wat andere dingen en dus dan komt er van het liggen niets. Want computeren moet natuurlijk ook gebeuren Nu zijn in ieder geval al mijn 'klusjes' klaar. Leuke manier om het te vertellen zaterdag Nog maar een paar daagjes geduld, en eerst morgen naar het knipperlichtje kijken. Ik heb aanstaande maandag weer een echo, dan zal het al wel iets meer een echt mensje zijn. Vervelend van die Nuon-mannen, daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan! Wat ik tegenwoordig zeg (en dat is ook echt waar) is dat we het een paar maanden geleden vast hebben laten zetten voor een jaar, dus dat we nu niet over kunnen stappen. Vaak stoppen ze dan gelijk met hun verhaal, misschien een ideetje voor de volgende keer! Wij eten gekoookte aardappels (mijn vriend en ik dan, ik walg echt van aardappels ), witlof met ham en kaas uit de oven en een schnitzel. Eten is momenteel echt een ramp bij mij Alles staat me zo ontzettend tegen, zelfs brood, dat heb ik nog niet eerder gehad. Alles smaakt of het niet goed is, dus heel irritant. Ik eet nu telkens kleine beetjes, want honger heb ik nog wel. Als ik dat nou niet had, dan zou ik gewoon wat minder eten maar dat kan dus helaas niet. Afrola, oh bah zeg, ook al niet lekker! Ik kan je zeggen dat het aardig heerst Hopelijk zet het niet echt door, alhoewel dat niet-fitte gevoel al irritant is hè?! Beterschap in ieder geval! Melisa, wat ik nog wilde vragen, hoe gaat het nu met je bekken, nu je een bekkenband hebt? Zit het allemaal al iets makkelijker?
Sanne: Niks om geven hoor dat je daar in je ziekte kloffie zit voor het raam, tis toch jouw huis Heel begrijpelijk dat je zenuwen hebt voor morgen! Hoe laat heb je de afspraak? Hopelijk een beetje op tijd zodat je niet de hele dag moet wachten.. Wel leuk hoe je het wilt gaan vertellen, ben benieuwd of ze het gelijk snappen Nou ik zou zulke mensen ook binnenlaten uit goe-igheid hoor En dan idd net als jij achteraf spijt hebben. Wel heel verstandig dat je niks getekend hebt! Ik vind het altijd zo onbetrouwbaar als ze aan de deur komen. Heeft de RWE hier ook eens gedaan en toen zeiden ze dat ze van Essent waren, rotzakken :x Hmmm lekker pizza!!! Hier wordt het andijvie stampot Mosa: Jah het jeukt best wel Ik heb nu daktarin gehaald bij de kruidvat, moet ook helpen en anders ga ik naar de HA. Het is inprincipe ongevaarlijk en beinvloed ook de vruchtbaarheid niet. Gister was inderdaad erg gezellig alleen had ze van de week net te horen gekregen dat haar oma longkanker heeft dus dat was wel even moeilijk Inderdaad fijn dat Veda nu lekker 1 dutje doet en dat het zonder problemen is gegaan Ik kom weleens ergens te laat omdat ik hier zit BabyD: Balen zeg dat je hele tekst weg was Heb ik ook weleens gehad, daarom post ik tussendoor weleens en ga ik daarna weer verder hihi. Wat ik gelezen heb moet een schimmelinfectie geen invloed hebben op tempraturen of ovu-testen want dat was ook het eerste wat bij mij opkwam haha Hier trouwens ook een kruidvat die lekker volgestouwd staat. D'rstraks kon ik niet eens meer in een rek zoeken omdat ze daar weer wat voor hadden gezet. Lekker handig, kan je daar half tussen de pallets kruipen Afrola: Awh wat zielig van J en nu jij niet fit, dikke knuf! Ik kan Noah wel meenemen hoor naar de arbo, heb ik de vorige keer ook gewoon gedaan maar het was behoorlijk lastig toen omdat ik ruim 90 kilometer heen en weer moet reizen en daar nog bijna 45 minuten heb gezeten. Dat was allemaal in de tijd dat Noah normaal in bedje ligt dus dat vond ik erg vervelend.. en hij ook haha. Ik wacht ook even de brief af met de tijd en anders wil ik eventueel mijn broertje vragen om even op te passen All: Noah is een dvd van de teletubbies aan het kijken, jullie zouden dat koppie eens moeten zien Hij staat echt een beetje mee te doen en te kletsen... zo lief!