Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, ik heb deze kinderwagen en toevallig ook die maxi-cosi http://www.lesters-nurseryworld.co.uk/item-images/11536.jpg
    Lust je croissantjes? Die heb ik heeeel veel gegeten tijdens die 1e maanden. Dat was ook iets wat ik wel binnen hield. Misschien een tip.

@ Sanne, bah zeg! Leuke medewerkers van Nuon! Mijn man had maanden geleden al zo'n figuur aan de deur en de zat ook zo aan te dringen is dat hun tactiek ofzo!? Verschrikkelijk toch..
    Oh lekker pizza! Geniet ervan.

@ Afrola, beterschap voor jullie. Wel lief zo'n meisje die bij mama wil blijven hihi. Maar idd onhandig als je zelf ook slapen moet.

@ Sterre, haha geweldig ik zie het al voor me :D . D is tv-verslaafd elke x als dat ding aan staat MOET ze er naar kijken. Van de week stond 'ie nog aan tijdens het eten (waren we vergeten uit te doen) en ze ging gewoon half omgekeerd zitten hahah!

Wij eten vandaag boerenkool met spekjes en worst. Gisteren hadden we aardappels maar ik was zo met D bezig dat ik de tijd vergat ;), was al het water gewoon weg gestoomd! Hele pan aangekoekt! Maar gelukkig wilde het er weer uit :$

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
  3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, lijkt me heel vervelend, die jeuk, dus hopelijk helpt het middeltje van de Kruidvat!

Hier zijn de Teletubbies ook geweldig, en tegenwoordig kletsen ze ook echt mee hè? :D

BabyD, croissantjes lust ik wel, maar aangezien ik niet hoef over te geven, wil ik ze niet te vaak eten ;) Ik probeer zo netjes mogelijk te eten, voor zover dat nu lukt, alhoewel ik net wel wat pistache-ijs heb gegeten :)

Afrola, wat een eng verhaal zeg ;) Wij hebben ze gelukkig niet, maar ik kan me goed voorstellen dat jij ze nu niet meer ophangt! Ongelukjes kunnen altijd gebeuren, maar liever zo min mogelijk risico lopen natuurlijk!

Sanne, ik weet niet precies wanneer ik morgen online kan komen, maar ik wil je alvast héééél veel succes toewensen :) Ik zal aan je denken om 14.00 uur en hoop dat je hier helemaal gelukkig komt melden dat je een mooi knipperlichtje hebt gezien!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sanne; de mensen van de begrafenisstoet hebben jou waarschijnlijk niet eens gezien door hun tranen heen. En anders pech, het is jouw huis en jij mag dragen wat je wlt toch?
    Veel succes voor morgen!
    Wat een vervelende NUON mannen, gewoon klagen bij de NUON en de gemeente hoor. Deze manier van werven is zo fout!! En de gemeente moet er een vergunning voor afgeven dus als er genoeg geklaagt word geven ze misschien de volgende keer geen vergunning meer af.

@mosa; Vandaag heb ik de intermediair gekregen en daarin stonden 2 dingen die me aan jou deden denken:) Eerst een vraag van een vader van de 7-jarige Veda en verderop tussen de vacatures een bedrijf dat MOSA heet:) toeval??????

@hanna; wat lekker nog 1 x vroeg op en dan vakantie!!!!! Aparte vakantie dit jaar, het lijkt heel vroeg. Komt natuurlijk door die vervelende kerst in het weekend.

@sterre; Wij hebben al meerdere oudejaarsconferences van Dolf ( en Lebbis ) gezien. Altijd leuk, op de radio was hij inderdaad minder. Oei, klachten van het vele klussen.......laat het je vent niet horen;)
    Stomme ARBO! Het zijn echt een soort ambtenaren.

@afrola; rommelende darmen. Getver ook al. Hier is het bij mij en pookman ook weer zover:( Het is als water :(:(:(

ofwel we zijn niet zo blij. Morgen is pookman naar cursus en moeten we nog even afwachten of er ruimte is op het kdv of dat ik thuis blijf.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, toevallig zeg, zoveel Veda's zijn er nu ook weer niet in NL :) En ik heb net even gekeken wat bijv. mosa.nl is, maar dat blijkt een tegelzaak te zijn.
    Het is ook een samenvoeging van de namen van twee van onze dieren, daar heb ik het van :)

Maar toch leuk dat je op zo'n manier nog eens aan me denkt ;)

Nog steeds darmproblemen, heel vervelend ;) Sterkte ermee!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    nog steed, alweer. Ik weet het verschil ook niet meer maar het is ontzettend vervelend.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb bijgelezen, maar niet veel onthouden...
    Sorry voor deze keer.

Wel wil ik Sanne even succes wensen morgen. Ik zal aan je denken.

Tempen doe ik gewoon in mijn mond, niks tussen mijn billen graag :) Dat gaat ook heel goed, wel wat lager dan de gewone temp denk ik, maar als je het altijd doet krijg je toch een goed beeld.
    Ben vandaag ongesteld geworden, dus netjes weer 27 dagen.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, of het nu nog steeds of alweer is, in ieder geval erg vervelend dat je er de laatste tijd zo vaak last van hebt!

Hanna, super hoor, die cyclussen van jou!

Slaap lekker allemaal!

9. Loe

Loe Niet meer actief

Ik kom heel snel Sanne even heel veel succes wensen voor morgen!

Welterusten allemaal.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, bah wat een naar verhaal met die haakjes ... hier een hele slimme en bezorgde papa die bij de aanschaf van dit soort dingen heel goed overdenkt of het wel veilig is.

Mosa, een beetje ijs is toch niet zo erg?

Sanne, ik zou ook een klacht indienen over het opdringerige gedrag van Nuonmannen. Ik ben eigenlijk altijd heel duidelijk met dit soort dingen (zowel persoonlijk als telefonisch): ik zeg voordat ze hun verhaal kunnen beginnen al dat we niet geïnteresseerd zijn en dat ik ze veel succes + goede dag/avond wens. Als ze doorzaniken: 'ik ga nu de deur dicht doen hoor meneer: goededag *boem*' :D. Doe ik niet bij kinderen die Groteclubactiekaarten verkopen: die slagen wel met hun schattige verkooppraatjes ;). Spannend strakkies echo!!!

Pookie, he getsie wat vervelend dat jullie weer last hebben van je darmen. Y nog geen last hoop ik? Beterschap!

Hanna, wat een droomcyclus!

Loe, slaap lekker ... hopelijk mag je een beetje slapen ;)

Vraagje ... M heeft een paar weken geleden gelogeerd bij mijn ouders. Daar slaapt ze op de 'werkkamer' van mn moeder: een gezellige kamer met een hele grote slaapbank (tweepersoonsbed). Nu had ze tegen mn schoonmoeder gezegd dat ze daar ook wilde logeren. Mn schoonouders hebben een kast van een huis en dat staat van onder tot boven vol met boeken en kasten met boeken/kleding :D. Ze hebben een kamertje naast hun eigen slaapkamer ooit ingericht als babykamer (7,5 jaar geleden), maar daar is tot recent maar nauwelijks gebruik van gemaakt. Er staat daar een soort van commode, een ledikantje en een kledingkast en daarmee staat het vol (inclusief kinderspeelgoed, kinderstoelen ed ... best een troepje dus). M's grote nicht logeert wel eens bij opa en oma. Of beter: bij oma, want opa verhuist dan naar zolder en nicht slaapt bij oma in bed. Ik vind dat allemaal best, maar niet voor mijn kind(eren). Sowieso wil ik niet dat opa dus eigenlijk tweederangs burger wordt en bovendien slaapt M bij ons al niet in bed en dus ook niet bij mn (schoon)ouders. Ze slaapt trouwens ook eigenlijk altijd beroerd als ze eens sporadisch bij ons in bed belandde (maar misschien valt dat mee als er maar één iemand in het bed ligt). Ik wil dus eigenlijk pas dat M bij mn schoonouders logeert als daar de plek voor is: een bedje dus op het kamertje (M slaapt hier in een gewoon bed, ik denk niet dat ze in een ledikant wil) en eigenlijk moeten ze ook iets voor het trapgat kunnen zetten (maar dat is zo gedaan). Wat zouden jullie hiermee doen/hiervan vinden?

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    salapio; ik zou uitleggen waarom je wilt dat M. in een eigen bedje slaapt. En als ze weten hoe lastig het bij jullie gaat met slapen kunnen ze er alleen maar begrip voor hebben. Misschien kunnen ze het ledikantje verkopen en daarvoor in de plaats een laag 1-persoonsbed voor neerzetten met zo'n peuterzijkant en een campingbedje. Dat kan er vast nog wel bij in het kamertje. En anders verkoopt je schoonvader maar een paar boeken ( en kasten):) ( Bij mijn schoonouders een populaire opmerking;) )

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    BabyD: Ik heb normaal niet zo snel de tv aan, altijd de radio maar we kijken 's ochtends altijd telekids en daarna bumba en teletubbies en daar is hij helemaal gek van, zo leuk :) Voor zijn verjaardag had hij dvd's van de teletubbies gekeken en die had ik gister even voor hem aangezet :)

Haha eten aangekoekt.. heb ik ook weleens gehad. Laatst waren de aardappels al helemaal zwart aan de onderkant :)

Afrola: :$ Wow wat een verhaal op dat ene topic :( Vreselijk zeg..

Mosa: Dat kletsen is inderdaad zo leuk! Ik kan er echt van genieten als hij zo bezig is :)
    Er zijn inderdaad niet zoveel Veda's in NL maar toevallig kennen wij er ook eentje, een vriendin van mijn moeder heeft een dochtertje die ook zo heet. Maar van te voren hadden wij ook nog nooit van die naam gehoord :)

Pookie: Hopelijk komen jullie eraan uit vandaag met Y en het kdv. En anders, geniet van je vrije dagje!

Hanna: Ik ben wel een beetje jaloers op jouw mooie cyclussen hoor :p

Salapio: Hmm moeilijk. Ik zou zeggen, praten maar ja, ik weet niet hoe jij daar tegenover staat, ik zou dat dus niet echt durven :) Bang om die mensen tegen het hoofd te stoten o.i.d.
    Maar goed, als jij je er niet prettig bij voelt zijn er weinig ander opties denk ik. Ik zou het trouwens ook niet willen op die manier.

All: Hier sneeuwt het weer maar ja, ik hoef toch nergens heen. Alleen even een nieuw inkt-dingetje halen voor de printer maar dat kan ook lopend.

Mijn temp was vanmorgen nog steeds laag, dag 27 alweer :( Dat heb ik nog nooit gehad en ben écht flink aan het balen. Wie weet hoe lang het nog gaat duren .. Ik had gedacht dat die operatie van Roy overal fijn tussen viel.. nu kan ik daar dus wel naar fluiten als m'n ei deze week niet komt :(

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; wij hebben hier gewoon regen hoor:( En geen plek voor Y bij het kdv.
    Voor mijn werk is het wel heel vervelend maar voor mij niet zo erg. Mijn buikje is nog niet zo stabiel.
    Hopelijk is het vanmiddag droog en mijn buik wat rustiger dan kunnen we even de stad in, kerstshoppen.

En jij dus een hele rare cyclus. Maar wel vreemd van die posi ovu testen........Heb je er ook foto's van? Hopelijk misschien vandaag wel een ei. Vorige cyclus was je ei op dag 23 dus ik denk dat het deze week wel moet gaan lukken hoor.

ha, nu een stukje van Lebbis en Jansen 2005 op de radio. Leuk, die hebben wij dus ook gezien destijds.

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@ meiden die me vast suc6 hebben gewenst super thnx :D:D

@salapio, ik zou gewoon overleggen wat je man er van vind (en ik denk wel dat hij er hetzelfe over denkt toch als jou?) lijkt me logisch dat je niet wilt dat M in het bed van je schoonouders slaapt, ik bedoel, dalijk wilt ze dat ook ineens thuis uit gaan proberen enal omdat dat daar mocht nou, dan daar zit je niet op te wachten!

ik zou dan gwoon vragen of je man even met zijn ouders wil overleggen omdat je niet wilt dat M in hun bed slaapt om de reden die ik net zei, en of het dan geen goed idee is om een groot bed daar neer te zetten omdat ze natuurlijk niet meer in het ledikantje wilt slapen (ook heel logisch) ik bedoel, ze kunnen daar toch ook niet voor altijd het ledikantje laten staan of wel? suc6 in iedergeval!

@pookie jullie dus ook nog steeds/alweer aan de race, bij mij is het bij eenmalig gebleven gelukkig, al voel ik me nog steeds niet helemaal fit maar wie weet is de misselijkheid/spuug gevoel wat ik de hele dag heb wel gwoon vd zwangerschap.

@sterre jeetje zeg ik snap dat je behoorlijk baalt over je temp:S :(! wat irritant en dan ook al 2x een positieve ovu test waar je niets mee opschiet.. balen zeg!! hopelijk komt je eitje nog voor roy's operatie en kun je er nog wat mee!

@hanna zeker mooie cyclussen, wel heel handig alvast voor maart is het toch? ;)

@alll

pffffffff im zenuwwwwww!! hahaha;)

maar komt allemaal vast goed :p

feli is weer lekker chaggo men ik weet niet hoe het komt maar goed, wat doe je eraan.. ik ga eens even met dr spelen

groetjes!!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, gekkigheid die temp van jou

Pookie, oeieieiei dat is vloeken in de kerk hoor: boeken verkopen :D

Logeergedoe, Jan heeft het al gezegd en uitgelegd aan zn ouders. Vinden ze volgens mij allemaal maar moeilijk. Mn schoonmoeder heeft sowieso de neiging dingen heel persoonlijk te nemen (ze vinden me niet lief en daarom zeggen ze dit nu ...). Dus dat is lastig. Ik vind het niet lastig om dit uit te leggen of te zeggen hoor :D. Jan denkt er dus hetzelfde over. Maar ik vroeg me vooral af of wij niet Gekke Henkie zijn ;)

Hier is de temp weer wat hoger ...

En M doet het eigenlijk heel goed zonder luier. Na de vakantie mag ze ook zonder luier naar de PSZ. Morgen maar niet: dan mag ze uitdelen voor dr verjaardag en hebben ze kerstviering, lijkt me dus een beetje te veel van het goede ;)
    T wil niet slapen. En zit nu heel vrolijk te bahbahbahbahaaaaaaaaaaaaaah en sleuren aan zn loopwagen :)

16. Sannehai

@salapio wanneer is M jarig? leuk hoor trakteren enzo:) en nee jullie zijn zeker gekke henkie niet haha:p wel vervelend dat je schoonmoeder alles zo persoonlijk opvat zeg!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M is dinsdag jarig. En idd jammer, maar vooral voor haarzelf: lijkt me zo vermoeiend om bij alles te denken dat mensen het zeggen of doen omdat ze je stom vinden. En dat terwijl het zo'n lieve schat is :)

18. Sannehai

@salapio ja dat lijkt me zeker ook vermoeiend ja, en dinsdag oke leukk :D

@all

kheb besloten morgen toch ook nog maar thuis te blijven, ik heb hier ook nog bijna alleen maar een sneetje brood met wat boullion gegeten, en een klein beetje pizza gister (waar ik wel zo'n zin in had ) maar war ik ow zo misselijk van werd

pff ik voel me ook echt nog niet lekker en moet heel de tijd door kokhalzen en half spugen..bah!!

19. Sannehai

oww ik ben trots:D

het lopen van feli is hier echt begonnen!

een tijd geleden al een paar stapjes los, en gister beetje geoefend en liep ze ook een paar stapjes los naar mij toe als ik op de grond zat en mijn handen bijna bij die van haar hield, zodat ze ze net niet vast kon pakken

en nu liep ze net ineens een paar stappen zomaar los uit het niets! ahhh :D wat ben ik trots :D

en pff ook nog steeds mega zenuw hahaha;) nog maar 2 uurtjes te gaan!!

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne en Mosa: beiden misselijk? Het hoort er bij, maar hopelijk is het niet al te erg?
    Ik ben er zo goed als van af, heerlijk. Al heb ik nu 2 nachten heel slecht geslapen, en dan moet ik toch 's morgens weer overgeven.

Sanne: succes zo! Als ik terug kom van mijn werk hoop ik op heel goed nieuws!

Afrola: wat een verhaal over die haakjes. Maar er schuilt overal wel gevaar in denk ik. Maar je hoopt het nooit mee te maken.

Mosa: mijn bekkenband krijg ik spierpijn van! Maar dat komt natuurlijk omdat mijn bekken ergans anders heen willen dan dat de band wil. Maar ik draag em graag.

Salapio: ik snap je helemaal over het logeren. Als je kindje ergens slaapt wil je het wel met een gerust hart achterlaten. En bij oma in bed slapen, zal wel een feestje zijn, maar ik vind het ook niet helemaal gezond. Maar Chelsey heeft dan ook nooit bij ons geslapen. Daar zijn we beiden echt tegen, als het niet echt nodig is.

Zo, ik ga eens even naar het werk, ik werk nu 2x 2 uurtjes en het is prima zo. Meer dan 2 dagen redt ik niet, maar even er uit zijn is ook weer heerlijk.

Deel Deze Pagina