Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Zekers te weten dat bovenstaande berichtje niet jou laatste berichtje was :p, vandaag ga je vrolijk verder :p:D

En ik was die gast echt niet zelf.
    Mijn naam stond gewoon onderin het balkje, misschien niet zichtbaar voor jullie, maar wel voormezelf :p.

@ Hanna, ook goedemorgen :).
    Heel veel succes bij de tandarts!

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goeiesmorgensssss

Hier sneeuwt het weer volop

3. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

whaha, Mosa, jij bent echt verslaafd hoor haha. Nou, ben wel benieuwd wie die anonieme gast dan is. Was dat niet Sterre, die laatst een robijntje zag?

Hanna, oef. Heeeeeel veel succes bij de tandarts!
    Ik mag trouwens op 3 januari. Aangezien ik nog steeds met een gat in mijn mond loop en zo niet kan trouwen.......moet ik eraan geloven. Kosten 1600 euries. 3 januari gaat het gebeuren, een brug. Gaat wel met verdoving. en daarom denk ik ook......pijn. Zal wel geen pretje zijn dan. Brrr. Maar jij eerst vandaag. Nogmaals sterkte en succes!

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoiii dames

whahaha gezellig avondje hier geweest gisteravond!!:D

@mosa hahaha ja je bannertje doet het weer hoor;) haha moest echt even om dat berichtje lachen haha.

@afrola jeetje zeg wat een trein drama allemaal!! pfff!

@mosa ow ja jij dus ook al genoeg trein drama mee gemaakt!

@anonieme gast, hmm wie was dat?? ik zie vaak wel ene robijntje ook hier rond hangen....??

@extra echo's ik vraag me eigenlijk af nu ik bij de gyn zit of ik er echt iets van zal merken dat ik anders meer echo's gehad zou hebben, ik denk eigenlijk nu dat ik misschien elke keer wel een echo krijg?? ik weet het niet hoor?? maar ik vind het zeker wel een goede regel! maar goed, bij mij hebben ze ook nog een groei echo gedaan rond de 32 weken volges mij, en daarop zagen ze dus niet dat feli zo licht was en dus onder de p5 zat.

@meer controle's ivm kindsterfte aantal, vind ik zeker een goed idee, maar dat je vk moet kijken of je huis beval proof is vind ik ook dom, dat doet de kraamverzorgster toch al?? naja annyway word toch weer ziekenhuisje hier:) moet zeggen dat ik altijd gedacht had thuis te willen bevallen maar nu het ook wel heerlijk vind om lekker in het ziekenhuis te bevallen, word lekker alles voor je gedaan, zit je zelf niet met de troep e.d. je kan heel de nacht iemand roepen als je wilt (als je moet blijven)

@tijgertje woehoe thijmen dus ook aan de loop! wat leuk tegelijk met feli :D trots ben je dan he :D heerlijk! hahah

@hanna super veel suc6 vandaag, ik snap dat je er zenuwachtig van word hoor!! hopelijk kom je ook heel aan daar!

@ hier nix geen sneeuwtje of iets te bekennen hoor :D geen eens es regen :) hahaha

@all

feli weer vaak wakker geweest vannacht en vanmorgen was ze om 7u wakker, ik was nog zo moe en gister werkte het echt niet dat ze 2x moest slapen, maar kon ff niet ander ivm echo, dus nu heb i kdr na dr fles om half 8 weer terug in dr bedje gelegd, en heeft ze nog lekker geslapen tot 9u, dus mama ook :D

nu dus vandaag denk ik 1x slapen, en wie weet werkt dat gewoon beter :D

whahaha ze staat nu voor de tv met de tweenies te dansen, so cute!

naja goed, ik hoop eigenlijk vandaag of morgen nog iets te horen van die sollicitatie, ze hadden namelijk wel gezegd dat ze me nog zouden berichten...ben benieuwd, want de sollicitatiegesprekken stonden voor dinsdag gepland....naja we zullen zien!

groetjes allemaal!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, vooruit dan maar, omdat je het zo graag wilt ;)

Maar wij zien jouw naam niet, en op dat moment was er maar één anonieme gast, dus jij moest dat zijn. Maar wie jij als anonieme gast ziet dan, weet ik ook niet.

Hanna, nogmaals veel succes vandaag!!!

Loe, ook geen prettig vooruitzicht, een brug, maar gelukkig heb je nog twee weken om je erop voor te bereiden :)

Robijntje is trouwens Robijntje74 (geloof ik), zij was ook van de novembermama's en zij woont in dezelfde plaats als ik. Ik weet dat zij weleens meeleest :) Je mag best meetypen als je dat leuk vindt hoor!

Sanne, ik denk dat jij deze keer sowieso wel meer echo's krijgt, want ze zullen de groei wel meer in de gaten willen houden lijkt me. Bij de gyn krijg je volgens mij idd iedere keer een echo, maar dan is het denk ik even snel snel checken of alles goed is.

En hier was het na de bevalling zeker een troep, maar ik ben 10 seconden onder de douche geweest toen alles achter de rug was, en toen ik terug kwam, had de kraamzorg alles al opgeruimd en weer netjes gemaakt, dus amper iets van gemerkt hoor :) Wel hebben we ter herinnering een bloedvlek in het matras zitten (voor het hechten moest ik met mijn kont op de rand van het bed gaan liggen, niet zo handig om druk te zetten op zo'n moment aangezien er ineens superveel bloed kwam), maar ik vind dat ergens ook wel wat hebben :) Inmiddels zit er ook een bloedvlek van mijn MK op, dus het matrasje heeft al flink wat meegemaakt :)

Spannend van de sollicitatie! Hopelijk mag je op gesprek komen dinsdag!

All, ik ga weer verder werken!

6. Sannehai

@mosa ja ik denk ook wel dat ik meerdere echo's zal krijgen, w.s. even snel ja om te kijken hoe of wat, maar wat ik me dan afvraag, de echte 12 weken en de echte 20 weken echo, krijg je die dan ook gewoon bij je gyn of niet? want bij feli bij de 20 weken echo ging ze echt wel even voor me kijken of ze kon zien of feli een meisje of jongentje was.. zou jammer zijn als die gyn dat dan niet zou doen.. toch?

en de bevalling een troep ja bij mij was het ook een troep maar heb er ook nix van gemerkt haha, ben lekker gaan douchen, hai me geholpen en toen we weer terug waren was alles helemaal schoon en fris :) maar dat is dus bij een thuisbevalling ook zo, alleen jij hebt nog wat herinneringen aan je matras, opzich wel mooi ook op de een of andere manier..:)

en ja ik hoop dat ik op gesprek mag dinsdag, maar ik wil het wel ff nu of morgen weten want dan moet ik weer nog inval voor mezelf regelen voor! hahah;) maar goed, we wachten af!

werkse nog!

pff ik zie allemaal lekkere dingen op de site, in de louge gister al over pannenkoeken, tsja dat Moeten we vanavond dus echt eten, en nu ook al over knakworst in bladerdeeg.. jeetje heb ik ook gelijk zin in!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik heb gister ook een stuk van die Volemdam-brand zitten kijken, erg he, jemig. Dat ene meisje had wel een super gave bruidsjurk aan he?! :)

Inderdaad geen geld voor een dekbedovertrek! Mazzellaar :p

Afrola: :$ jeetje, wat je al niet moet doen om op je werk te komen he ;)
    Nou je harde blazen heeft geholpen hoor (en hanna ook bedankt) , check mijn kaartje :D (nu natuurlijk hopen dat het zo blijft)
    Ik had geen ovu-testjes meer dus test ook niet meer verder.
    Jij aan het TUFfen zo te lezen :( Wel lief hoor dat ze je zo goed helpt maar het kan ook lastig zijn haha :p

Nee joh, merk er niks van ;)
    Inderdaad goeie maatregelen met die echo's maar inderdaad dat controleren vind ik persoonlijk niet echt nodig.
    Veel plezier op de kerstborrel!

Owh haha ja ik had gisteravond nog even gespiekt hier :D Maar zwaai terug hoor ;)

Treinen: Toen ik met de trein naar school ging is de trein een keer helemaal doorgereden naar het eindpunt.. we moesten in Roermond zijn en zijn toen in Maastricht belandt ;) Geen idee waar dat door kwam maar we hebben er toen maar een dagje shoppen in M'stricht van gemaakt :D

Tijgertje: Hoera voor T!!!

Pookie: *krijgt schouderklopje voor het zelfgemaakte kerststukje* :p

Hanna: Hopelijk is een maatje groter met de jurk wel naar je zin. Ik heb altijd zoiets van, bij twijfel, niet doen haha.
    Suc6 vandaag met je kies!

Loe:
    :D.. owh :$ maar jullie zien robijntje niet dan ..:) Onee lees nu dat Sanne het ook ziet :p Ah zie nu ook dat Mosa haar 'kent'.. Ben dus niet gek aan het worden hihi.

Sanne: Het hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn maar ik kreeg wel elke keer een echo bij de gyn. Ik heb geloof ik wel 20 echofotootjes. Na de 20 weken heb ik niks meer helaas.
    Bij ons heeft de gyn zelf de 20 weken echo ook niet gedaan, dat doen echt de echoscopisten (als ik het zo goed schrijf :)) Dus waar je ook de echo hebt laten maken toen met Feli. De 12 weken echo heb ik gewoon bij de gyn gehad.
    Spannend van je sollicitatie, hopelijk hoor je snel wat. En anders zelf even bellen hoe het zit?

Bevallingstroep: Ik ben wat dat betreft blij dat ik niet thuis bevallen ben.. (even vies detail)... bij mij zat het bloed letterlijk tot aan het plafond :( Jeetje, als ik er zo aan terug denk dan is het echt een chaos geweest..

Zo, ik ga even posten want ik moet naar de wc :D

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo ben ik weer :)
    Temp was vanmorgen dus eindelijk omhoog! Nu hopen dat het zo blijft natuurlijk.

Net even krukken gehaald voor Roy en nog wat kerstkaarten behaald, ik had er te weinig ;) Nou ja, volgens jaar ga ik toch eens kijken van wie we geen kaartjes terug krijgen hoor want ik blijf aan de gang. Van sommige krijgen we nooit een kaartje dus ja..

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, wij eten vanavond pannenkoeken :D Dat is één van de weinige dingen die ik nu nog heerlijk vind :D En ik hoef ze nog niet eens zelf te maken. Mijn moeder past nu op Veda dus zij kookt ook :)

Sterre, die bruidsjurk heb ik gemist, maar erg heftig om te zien hoe gigantisch sommigen verbrand waren.

En ik heb net gelijk op je tempkaartje gekeken, maar wauw :D EINDELIJK!!! Wel heel fijn, en nu op naar een mooi einde!

Poeh, het bloed tot aan het plafond, heftig hoor!

Echo's, wij hebben toen bij Veda met 27 weken een 3/4D-echo laten maken, die hebben we ook op DVD. Ik ben heel blij dat we dat gedaan hebben en dat willen we dit keer ook doen. Ook wel zo leuk voor dat kindje dat hij/hij ook zo'n DVD-tje van zichzelf heeft :)
    Ik denk dat we nu ook weer een geslachtsbepalingsecho laten doen met 16/17 weken, lijkt me ook leuk.
    Het verschil is wel dat ik met Veda alleen een 12-wekenecho en een 20-wekenecho kreeg, en nu 3 voordat ik 12 weken ben, maar wat later zijn echo's natuurlijk nog veel leuker.

Nou, hier nog geen sneeuw, alleen maar regen ;)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Die bruidsjurk had jij vast heel mooi gevonden, die was paars :)

Wij hebben toen niks meer gedaan aan echo's maar achteraf was het inderdaad wel leuk geweest. Maar we hebben toen ook nog best wat echo's gehad natuurlijk (alleen geen fotootjes meer) en dan denk je er ook minder snel aan om dat te laten doen. Als wij een 2e keer zwanger mogen raken dan wil ik dat ook wel laten doen.

Hier regent het tot nu toe ook alleen nog maar. Wel af en toe een verdwaalde sneeuwvlok erbij.

Vanavond heeft Roy kerstborrel op het werk en hij moet daarna naar een bijeenkomst voor accountants die studenten willen gaan helpen bij het opzetten van een eigen bedrijf(je) Wel leuk initiatief :)
    En daarbij heb ik lekker een avondje alleen en de afstandbediening :p

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, weer klaar met mijn werkmail, dus zo maar weer de laptop afsluiten anders ga ik telkens hier spieken :)

Sterre, het kan best een mooie jurk geweest zijn, maar ik zou persoonlijk nooit een paarse trouwjurk willen. Dan zou ik wel voor traditioneel gaan. Ik ben benieuwd of wij ooit nog gaan trouwen (mijn vriend zou het heel graag willen maar voor mij hoeft het niet zo :)). In ieder geval zou ik dan willen dat de kindjes ook een rol kunnen spelen, dus voorlopig in ieder geval geen trouwplannen :)

Ik ben vanavond ook alleen, mijn vriend heeft koopavond.

Oeh, mijn moeder roept dat mijn pakketje met kleertjes binnen zijn, ga snel even kijken :D

12. Sannehai

hoi hoi

@sterre super eindelijk een hoge temp :D hopen dat ie zo blijft of nog hoger word natuurlijk! denk je dat je qua klussen nog enige kans hebt gemaakt nu rond je ei??

en jeetje bloed tot het plafond haha ja dan was je ook wel blij dat je in het ziekenhuis was!

en lekker vanavond alleen de zapper:D

@mosa ahh jij ook aan de pannenkoeken, tsja ik zat net een toastje te eten ( om de misselijkheid weer eens te stillen) en bedacht me toen ineens dat ie wel echt smaakte alsof hij over de datum was ja hahahaha:p ik moest gelijk aan jou denken.

ik Hoop dat ik nog pannenkoeken kan eten vanvond, het regent hier pijpenstelen, en dan heb ik geen zin om met feli in de wagen naar de AH te lopen, en hai zn telefoon is volges mij leeg, want ik krijg telkens gelijk de voicemail... dus kan ook niet vragen of hij er uit zn werk om gaat....:( en jij nog luxe ook, je moeder die ze bakt heerlijk hoor :D:D

@bij feli hebben wij niet zo'n dvdtje gedaan, vind dat er een beetje eng uit zien, en om het nu bij de 2e wel te doen vind ik dan ook weer niet eerlijk tegenover feli hahaha;)

maar misschien dat we wel een geslachtsbepaling doen als we bij de andere echo's het weer niet te zien krijgen hahaha:)

@all

pff feli heeft me weer eens een dagje hoor.. menn ze is super aanhankelijk, wat zeg ik wil eigenlijk alleen maar vastgehouden worden en bij mij zijn..

misschien toch zo nog maar eens op bedje leggen kijken wat er gebeurt....

13. Sannehai

@mosa kunnen we even ruilen??? ;) ik wil juist heel graag trouwen maar met hai gaat het Echt niet gebeuren! hahahaha

ik vind nu zeker dat we dalijk 2 kids hebben we toch echt wel moeten trouwen, maarja goed, dat vind ik dan maar weer natuurlijk, hai vind het totaal geen meerwaarde hebben en denkt dat het alleen maar geld kost, maar mij lijkt het juist super :D

en owja je ging lekker thuis werken, handig hoor :D en owww leukk je kleertjes binnen :D

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik hoef ook niet zo nodig te trouwen.. en Roy volgens mij ook niet haha. Ik zou anders best in een jurk willen trouwen met een kleurtje zeg maar :) Maar goed, je weet het pas als je zoiets aan hebt zegt iedereen dus wie weet wordt het ooit wel 'gewoon' een witte :p

Oke, jij dus ook het rijk voor je alleen.. zal het hier druk worden dan met al die vrouwen alleen thuis :D

Spannend, de kleertjes binnen! Hopelijk zijn ze allemaal goed :)

Sanne: We hebben gisteravond nog geklust dus we hebben wel kans nu :) Misschien kunnen we vanavond nog een 'voor-de-zekerheid-klusje' doen maar ja, even kijken hoe het loopt.

All: Ik ben een open sollicitatie aan het schrijven voor hier naar het ziekenhuis maar ik vind het toch wel lastig hoor. Het liefst zou ik gewoon willen schrijven dat ik gewoon heel graag aan het werk wil blijven en het liefst in een ziekenhuis maar ja, verpak dat maar eens zo formeel mogelijk he..;)

15. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gewoon rillingen tot aan mijn tenen zeg :$ ... Het zal je maar gebeuren!! Gelukkig hebben wij die niet, maar anders was ik nu ook aan het verwijderen geweest. Begrijp trouwens niet hoe ze zulke dingen kunnen maken, het moet toch veilig zijn zoiezo...

@ Sterre, is je ei nu toch geweest?? Goed geklust?? Hoop het!!

@ Sanne, wauw geweldig dat Feli loopt hihi! Hoe oud is ze nu precies? Gefeliciteerd met de goed echo!! Heerlijk nieuws :D ! Genieten!

@ Djaar, super dat het zo goed gaat met de BV zeg. Met het schema komt het vast wel goed, gewoon afgaan op wat ze nog nodig heeft kwa melk.. Wij gaven met 6 maanden geen groente potjes meer maar die maaltijdpotjes trouwens.

@ Nbroen, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Sammie zwangeR? Wat een geweldig nieuws ook!!

@ Afrola, wow wat een pech met het weer en die trein die niet reed pff..
    Lol, die eet-probleempjes zijn hier nu al bezig haha ze wil geen stukken in haar warm eten. Ze eet wel fruit met stukjes en een stuk brood... En als ik haar aardappel geef eet ze het ook op. Vreemd meisje :p . Maar dan is het dus ook gillen met het warm eten dus ze zit weer aan de 6 maanden potjes..... Heb geen zin in dat gegil :p .
    Ooh wat super lief dat ze mama wilde helpen met de was :D !

@ Tijgertje, hahah geweldig dat Thijmen ookal kan lopen, lijkt me zo lief dat 'ie gaat klappen dan :D geweldig!

@ All. Ik had van de week een stapel folders en zat die te bekijken. Als ik even zat te lezen dan schreeuwde D (zat in tafelstoel) AAAH!! en dan moest ik de bladzij omdraaien haha. Ging een paar x zo. Toen had ik alles gezien en zei ik nu gooit mama het weg. En ging ze nephuilen haha! Zo grappig om te zien ze krijgt steeds meer een eigen willetje.

D wil haar laatste papfles niet meer. Ze drinkt ook nog maar een heel klein beetje. Als ik die er af doe (wat met 10 maand officieel mag) dan drinkt ze dus nog maar 2 flessen van 150 + (pap)voeding. Als ze dan 's avonds een toetje zou krijgen (iemand nog toetje-tips?) krijgt ze dan genoeg melk? Van het CB mochten we die laatste fles al lang achterwege laten, maar had er toen zelf geen goed gevoel bij omdat ze het zelf wel aangeeft zoals nu dus het geval weer is.

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja denk ik ineens weer aan.. Noah doet 'zelf zijn haartjes kammen' :D Ik heb zo'n baby borsteltje op de commode liggen en doe weleens over zijn bolletje borstelen.. (gewoon voor de gein want echt veel te borstelen is er niet) en toen pakte hij em van de week op. Ik zeg, ga je haartjes maar kammen en toen deed hij het borsteltje op zijn hoofd :D

En hij kan 'zeggen' dat hij klaar is met iets. Wij doen na het eten altijd even laten zien dat zijn kommetje met yoghurt leeg is en dan zeggen we met de handen omhoog 'klaar'. Nu doet hij dat dus ook, zo schattig :D
    Van de week hadden we iets lekkers en toen vroegen we, noah ben je klaar? Toen schudde hij 'nee'. Even later vroegen we het weer en toen deed hij z'n handjes omhoog en 'zei' jaaaai ( = klaar )

BabyD: Ik reageer zo even op jou.

17. Sannehai

@babyd, wat super dat je meisje het zo goed doet, en dat die papfles er af gaat is vast helemaal niet erg, als ze daardoor wel ook nog gewoon lekker slaapt dan is het prima toch? :D

als toetje geven wij soms gewoon een danootje, of anders heb je ook nog van die echte babytoetjes, maar feli krijgt ook vaak gewoon fruit als toetje, maar daar zit dan natuurlijk weer geen melk in

@sterre ah nou goed geklust dus das mooi toch? :)

@all

khad feli naar bed gedaan omdat ze hier alleen aan het huilen was behalve op mn schoot

eerst hoorde ik dat ze dr tut had uitgegooid dus ik naar boven, had ze ook gepoept, schone broek en terug naar bed

nu is ze een kwartier stil geweest dus ik helemaal in de hoop dat ze slapen, Not!! ze breekt nu de boel af daar, ik hoor flink gebonk (doet ze met haar beentjes naar beneden klappen opt bed)!

ik ga zo gewoon nog een x dr tut in doen en dr goed leggen want tis wel goed met dr!

18. Sannehai

@sterre ahh zo grappig van noah! feli kan zelf haar neus snuiten! dat heb ik ook nog niet bij veel kids gezien, ze doet echt een doekje tegen haar neus en snuit dan echt! hahhaha

daarnet had ze ook een doekje en ik zei poets je neus maar en hups, ze deed het zo, oke ik moest wel even helpen met poetsen maar kvond het toch heel knap hahaha!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #1779 Sterre82, 16 dec 2010
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010
    BabyD: Ik moest even kijken hoe oud je meisje is... Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou doen. 2 flessen bij 8 maanden zou ik persoonlijk ook wel weinig vinden maar hoe eet ze verder? Maar ze krijgt ook pap zeg je? Misschien zit ze daar zo vol van dat ze daarom niet meer wilt?
    En anders even blijven aanbieden, misschien is het een fase, heeft Noah ook weleens gehad.

Sanne: Haha ja dat is zeker mooi. Ik was al bang dat we weer een gemiste ronde tegemoet gingen maar nu hebben we em toch kunnen benutten (mits mijn temp hoog blijft natuurlijk)

Wat goed zeg dat Feli haar neus zelf snuit :) Noah gaat er kei hard vandoor als hij me met een doekje aan ziet komen haha.
    Hopelijk wilt ze nu nog wel even gaan slapen. En dat bonken komt bekend voor ;):p:)

20. Sannehai

@sterre haha ja feli is er toch maar weer uit hoor.. ze doet het gewoon echt niet, en ging alleen maar weer brullen in bed.. nu is ze lekker beneden en zit aan een rijstewafel hahah:)

Deel Deze Pagina