oei, wij hebben dezelfde smaak Mosa Wij waren ook aan het twijfelen tussen de koe loopfiets en de loopwagens. Voor Y leek ons de loopwagen nu leuker en ze kan er ook best nog lang lol van hebben. Het poessie vond ik ook heel leuk maar Y is helemaal dol op haar fluffykonijn slaapknuffeltje dus het konijn zal ze vast ook leuk vinden. maarreh, ik ben helemaal de eerste hier???????? iedereen wel uitgeslapen????? Ik heb vannacht eindelijk weer eens wat geslapen. Koorts is bijna weg maar de zwelling en dus pijn in mijn keel nog niet. Vanmiddag dus toch nog maar even laten kijken door de HA. Hoera ik ben wel al 3 kg afgevallen door deze ellende.
Goedemorgen! Mosa: Hier gaan dan ook de kaarsjes aan en lekker op de bank als noah naar bed is Veel plezier bij Loesie vandaag! Doe haar maar de groeten Djaar: Haha ja een nieuw tijdperk is het zeker maar het is super leuk om te zien hoe kindjes zich zo snel ontwikkelen van hulpeloos klein frummeltje naar een eigenwijs klein mensje Prima schema zeg! Je zult zien dat het straks alleen maar later word voor ze wakker wordt voor haar volgende voeding. Haha lachend op haar buikje Gaat goed zeg Melisa: Haha ja toen de tante van roy het vroeg dacht ik, nee he, niet rood worden, niieeet rood worden Fijn zeg dat je hulp krijgt! Vervelend dat je schoonvader zo besluiteloos is Straks is het voorbij en heeft hij niks meer om handen. Hopelijk valt hij dan niet in een gat. Inderdaad erg kl*te dat chelsey nu helemaal geen oma meer heeft Ik heb ook nooit een oma gehad. Wat fijn dat jullie een super goede echo hebben gehad, dat lijkt me toch een lichtpuntje in deze donkere dagen BabyD: Oeh akelig zeg dat het achteraf nog gevaarlijk was ook. En een HA die weer moeilijk deed Dat hoor je helaas wel erg vaak. Ik ben blij dat ik toen veranderd ben van HA. Deze laat de keuze aan mij of ik doorgestuurd wil worden en ben erg blij met deze vrijheid. Hij geeft wel zijn mening hoor maar verder is het aan mij. Wat je omschrijft is wel herkenbaar hoor en je moet er af en toe gewoon lekker aan toegeven. Breng D even weg en ga lekker even shoppen voor jezelf. Of een keer lekker uit eten met je mannetje o.i.d. Dat heb je echt nodig hoor. Je bent niet alleen maar mama maar ook vrouw! Pookie: Haha wat een deugniet is die Y, het straalt er gewoon vanaf Wow jeetje dat is inderdaad familie!!! Hanna: Ik miste je al. Maar niet zo fit dus, balen. Lekker rustig aan doen dan! Haha ja ja, al bijna weer een jaartje ouder.. Leuke loopfietsjes/wagentjes dames! Wij hebben een auto haha.. ik denk dat ik noah maar vooral roy niet blij maak met een rose fietsje haha. All: Noah heeft volgens mij soms enge dromen ofzo. Hij wordt soms wakker en gaat huilen. Normaal doet hij dat nooit maar slaapt gewoon verder. Ik moet hem dan even troosten, aaien over z'n bolletje en vooral niet te vroeg weer weglopen want dan gaat hij weer huilen. Ik leg hem weer even goed, tutje erin, muziekdoosje aan en even bij hem blijven staan, aaien en gewoon even laten merken dat ik er nog ben. Na een minuut of 5 draaid hij zichzelf weer om en gaat weer slapen. Dan kan ik weer weg. Oh vandaag heb ik trouwens vrij want de verwarming was nog niet gemaakt, heerlijk een heeeeeel lang weekend want maandag heb ik ook vrij. Dat stond al omdat mijn baas dit weekend weg gaat met zijn familie. Ik hoef dus pas volgende week donderdag pas weer te werken
hoi dames zo weer een hoop bij gelezen @hanna ah jij ook niet zo fit, er heest wel wat hoor hier in iedergeval! maar bijna vakantie, wat een luxe toch die schoolvakantie's! @pookie jij ook nog niet helemaal beter balen hoor, maar wel 3kl afgevallen, dat is dan weer ene meevaller hahah hopelijk ben je er snel weer boven op, en leuk cadeau voor Y hoor! ziet er echt leuk uit! en jeej Y weer gezien, wat een lekker poppetje @mosa ja ik zat ook al weer te kwijlen toen ik jou kast zag achter veda hahaha. @afrola nog maals dikke knuffel, wat zullen dit moeilijke dagen voor jullie zijn! @melisa ah meis dikke knuff, echt een rot idee dat chelsey nu helemaal geen oma meer heeft! en rot dat je mans vader zo besluiteloos is! @sterre oww heerlijk joh, lekker lang weekend!! @all pff feli heeft er de laatste paar dagen een handje van om echt stout te doen! en om heel vroeg wakker te worden! ze is ook echt niet helemaal fit hoor (al heb ik vandaag nog niet echt iets gemerkt) maar gister op het kdv, ja ik kon wel weer janken daar, feli hele dag zowat gehuild en gedaan maar ze had geen koorts of iets, en ik stond weer alleen dus kon niet weg, en hai ook niet. twas echt heel zielig en ik hoorde dat natuurlijk weer de hele tijd, en moest ook nog eens even samen werken daar met hun, tsja als ik een stap deed schreeuwde feli het al weer uit! heb er wel lekker zelf de boterham en fles kunnen geven en op bed kunnen leggen, dat was dan wel weer een voordeel maar goed, fijn is anders! goed weer genoeg geklaagd, maar ik was dus wel aan weekend toe! echt erg maar ik heb het gewoon echt niet meer zo naar mn zin op mn werk.. tis daar echt een kinder fabriek gewoon.. te zielig! maarja, moet er toch echt nog ff blijven werken, zowiso om te verhuizen! daarna zien we wel weer verder! nouja en feli haar schema ik weet het ook niet meer hoor.. tlijkt alsof niets werkt als ik de groente uit stel, wil ze dus geen fles savonds, en ookal geef ik haar rond die tijd een toetje (gister gewoon zo'n joghurt bakje gegeven, nog niets gemerkt aan dr...) en die at ze helemaal op (was best veel!) maar ze was dus wel om half 6 wakker en brullen brullen. khep haar geen fles gegeven hoor, ik was het beu! en als ze bij ons was was ze stil, dus ik denk niet dat het ook echt honger geweest is.. wat wel weet ik ook niet. maar goed, nu wilt ze dus ook om 4u niet meer goed haar groente eten, maar als nog geen fles meer savonds...tsja... naja, we zullen wel zien, ik denk toch dat ze liever met ons mee eet, en dat ze misschien gewoon zelf heeft besloten om gewoon geen fles meer savonds te willen... nu heb ik vandaag om 7u de fles gegeven, khep haar om 6u terug in bed gelegd, zei brullen brullen maar om half 7 was het stil tot 7 uur hahaha. dus ik hoop dat ze dan morgen niet weer om half 6/6u wakker is.. nou goed, groetjes allemaal ik ga hier weer eens wat opruimen, ben al naar de markt om boodschapjes geweest en om 1u naar de osteo!
Goedemiddag! Even bijgelezen. Sterre, zag dat je ongesteld was geworden, jammer. Ik ga weer verder duimen! Pookie wat een super leuke foto! Wat een mooi dametje. Sanne, t klinkt inderdaad allemaal niet al te relaxt. hopelijk kunnen jullie snel weer wat rust vinden. Knuffel voor Feli. Mijn ouders blijven nog twee weken hulp geven hier. Gisterenavond gekrijst, niet normaal. Alles geprobeerd, niets hielp. Uiteindelijk maar ingebakerd, zie foto. Hopelijk vandaag wat rustiger. Zal zo blij zijn als we van deze beginellende af zijn...... Groetjes voor alllemaal en fijn weekend.
@loe ow meid jeetje toch het loopt echt niet lekker he bij jullie! dikke knuff echt niet fijn dat lenn zo blijft huilen en doen! ik hoop dat dat inbakeren helpt! ik zie dat hij de swaddle me heeft, die heeft feli ook gehad, en hielp heel erg goed bij haar, ze had wel wat moeite met afbouwen, maar dat is weer voor latere zorg! dikke knuff en suc6, hielp het inbakeren trouwens? hier weerbij osteo gweest, feli mag over 2 mnd weer. we blijven daar maar bezig ik vroeg of ik nu nog weer een afspraak nodig had ja of nee, ze zei als het mijn kindje was zou ik het wel doen (maarja, zeggen ze dat niet altijd... vraag ik me dan af..?) maar goed, nu over 2 mnd dus weer we zullen zien.
@sanne; als Feli vannacht heerlijk slaapt en morgen weer blij is dan weet je wel of je over 2 maanden weer naar de Osteo gaat nietwaar @loe; sterkte meid, zo jammer dat je niet van je kraamtijd kan genieten. Hopelijk werkt het inbakeren en blijft Lenn rustig. En ja wij hebben een heerlijk, ondeugend meisje Stoute kabouter, zo noemen we haar ook regelmatig. Ben heel trots op haar hoor, en ik mis het heel erg dat ik haar nu niet ff lekker kan knuffelen en zoenen. Maar Angina schijnt besmettelijk ( bac. infectie) te zijn dus dan maar niet. Ik ben net bij de HA geweest. Mijn keel verbeterde nog niet ondanks de pillen. En dat zag de HA ook. Nu dus andere pillen en instructies voor het weekend. Indien mijn kaak niet meer open kan moet ik naar de huisartsen post want dan zit er een abces dat opengesneden moet worden. Daar krijg je echt moed van
Hoi meiden, Pookie, ik wilde een tijdje geleden de kattenloopwagen bestellen, maar Veda had toen bij vrienden met een plastic loopwagen gespeeld en die vond ze zo leuk dat we die maar gekocht hadden. Ik moet hem natuurlijk ook niet voor mijzelf kopen, maar voor haar Maar die kattenloopwagen vond ik veel leuker. Vandaar nu maar een loopfiets We hebben veel dingen van schaapjes/lammetjes vanwege Veda's achternaam en veel dingen met katten vanwege onze katten, dus nu maar een keer een koetje (één van onze katten heet zo, dus dat vind ik ook wel weer leuk ). Fijn dat je in ieder geval goed geslapen hebt! Wel rot dat je nog steeds last van je keel hebt, wat zei de ha? Sterre, wat je omschrijft over dat Noah huilend wakker wordt, dat had Veda ongeveer een maand geleden een tijdje. Dan werd ze zonder reden 2 keer per nacht hard huilend wakker, en even later sliep ze weer verder. Ik had toen ook het idee dat het met dromen te maken had, maar even later was het gelukkig weer over. Hopelijk duurt het bij jullie ook niet zo lang! Zo, dat is zeker een lang weekend, heerlijk hoor! Ik hoef ook pas woensdag weer naar mijn werk, ik werk een extra dagje thuis volgende week, ook lekker! Sanne, wat ontzettend rot dat je Feli gisteren de hele tijd hoorde huilen, lijkt me echt heel moeilijk Maar nu gelukkig weekend, hopelijk is ze snel weer fitter! Ik lees nu dat je weer met haar naar de osteopaat bent geweest, hopelijk reageert ze er ook deze keer op. Moeilijk hoe nu verder, maar ik zou even aankijken of je deze keer ook verschil merkt, en dan beslissen of je het nog nodig vindt dat ze er nog een keer heen gaat. Lastig hoe je het nu moet aanpakken met groente en de laatste fles Misschien geeft ze idd op deze manier aan de laatste fles niet meer te hoeven, maar is het ook even wennen voor haar? Misschien toch nog even doorzetten met mee-eten met jullie en erna yoghurt? Loe, hopelijk helpt het inbakeren! Veda was echt een maaier met haar armpjes, en zo hield ze zichzelf constant wakker, dus hier was het echt een uitkomst! Het schijnt ook een extra gevoel van geborgenheid te geven, en misschien heeft Lenn dat wel nodig? Wel rot dat hij zoveel huilt/krijst, fijn dat je ouders er in ieder geval zijn voor jullie! Knuffel! All, vandaag een gezellige dag gehad bij Loesie, en Veda heeft zich ook keurig gedragen Ze is in ieder geval erg lief geweest, maar je moet bijna constant achter haar aanlopen omdat ze telkens aan dingen zit waar ze niet aan mag zitten Dus nu wel last van mijn rug door het sjouwen enzo, maar gelukkig ligt ze nu op bed, zodat ik even wat tijd voor mezelf heb.
Pookie, stoute kabouter Oeh, mogelijk een abces, dat klinkt niet prettig! Ik ga heel hard voor je hopen dat de nieuwe pillen aanslaan!
hoii dames heb hier vanmorgen gestofzuigd en gedwijld.. daarna heb ik bijna de hele tijd op zwp gezeten wahah erg he!!! en naar de osteo geweest natuurlijk, maar ik kan me er ff niet toe zetten om hier nog wat te gaan doen, terwijl het heus wel kan en eigelijk zelfs nodig is!haha misschien straks dan maar @mosa wat heerlijk dat veda zich zo goed heeft gedragen bij loessie, en fijn dat het leuk was ! Ik herken precies wat je zegt over dat achteraan lopen, ik was pas bij die collega en daar had ik dat ook met veda, dat huis is natuurlijk nog niet kinder kruip/ loop proof en bij loessie vast ook nog niet haha ik denk ook dat ik nog even doorzet met feli met het samen avond eten, want ik heb het idee dat dat toch beter gaat werken dan haar groente om vier uur. en ja feli ligt nu heerlijk te slapen, en vanmorgen had ze ook al 2 uur geslapen, dus ik hoop dat ze vannacht nog lekker slaapt! hahaha en die koe die jij hebt uitgezocht is ook echt leuk! @pookie ah wat vervelend dat je haar niet kan knuffelen en zoenen! ik hou daar ook zo van, maar jeetje wat een ''enge" bacterie heb je dan, hopelijk maar dat je kaak gewoon nog open blijft gaan!! wel een eng idee ja! groetjes!
Hey wat is dat nu? Allemaal mama's met dipjes, zieke kindjes/mama's etc. Loe: zal een osteopaat voor jullie ook niet helpen? Veel te vroeg geboren kindjes hebben er baat bij. Wij hebben net van V-tech zo'n leuk ding gekocht. Die blaast ballen. Chelsey is er helemaal gek van! En een heel leuk stoeltje voor in de huiskamer. Heeft ze lekker haar eigen plekje. Mosa: mijn man is nog in shock denk ik. Hij begint nu te beseffen dat zijn ma morgen niet thuis is, maar volgende maand ook niet meer. Hij zegt ook, we zagen ze wel vaker een week niet, dus zo raar is het nu niet. Maar als ze er ook volgende week niet is....
Sanne, en anders is er morgen weer een dag voor het huishouden En het huis van Loesie is idd nog niet kruip/loop-proof, dat scheelt heel veel! Ik had wel wat speeltjes meegenomen, maar de keukenkastjes en de waterbak van de hond is natuurlijk veel interessanter Zo te horen lukt het slapen van Veda nog niet, ik hoor haar telkens brommen door haar speentje heen Anders zo nog maar even eruit halen, en hopelijk straks nog even een dutje. En anders vanavond nog vroeger naar bed
Lijkt me idd ook heel moeilijk voor je man om het te beseffen, het is geen vakantie ofzo dat hij haar een tijdje niet ziet. Gaat het nu wel weer helemaal goed tussen jullie? En hoe is het eigenlijk met je misselijkheid, helpen de andere medicijnen? En klinkt leuk, dat V-tech speeltje!
Sanne: Vervelend zeg dat feli zo dwars is. Maar misschien voelt ze wel aan dat jij ook niet lekker in je velletje zit. Wat het eten betreft, denk ik dat je het nieuwe schema even de kans moet geven zodat zij ook weet waar ze aan toe is. Steeds iets anders is denk ik gewoon verwarrend voor haar. Over de osteo, ik zou doen waar je jezelf goed bij voelt dus als jij denkt dat het niet meer nodig is zou ik het gewoon even aankijken. Mocht het toch niet werken dan is een afspraak natuurlijk snel gemaakt. Loe: Ahh zie dat je lenn nu inbakerd. Ik zat er nog wel aan te denken maar wist niet of je wel op 'ongevraagd advies' zat te wachten nu. Ik zat namelijk ook aan een draagdoek te denken, dat heeft hier voor noah perfect geholpen en dan heb je zelf ook even rust. Wel fijn hoor dat je ouders nog even lekker blijven helpen! Pookie: Haha stoute kabouter Owh joh... klinkt als een leuk vooruit zicht Hopelijk komt het niet zover en slaan de nieuwe meds wel aan. Ik wist trouwens niet dat angina besmettelijk is. Wel balen dat je daardoor nu niet met je meissie kan knuffelen. Mosa: Veda heeft dat dus ook gehad, dat 's nachts zomaar wakker worden. Moesten jullie haar dan ook troosten? Haha jij dus ook 'het probleem' dat je er steeds achteraan moet. Thuis valt dat hier nog mee maar bij andere mensen loop je er inderdaad steeds achteraan. Haha brommen door haar speen. Noah doet dat ook maar wij noemen dat altijd z'n pre-slaap-grom Hij doet dat altijd net voor hij in slaap valt Melisa: Grappig zeg een speelgoedje die balletjes blaast, welke is dat als ik vragen mag? Noah is ook helemaal gek van balletjes. Awh ja, erg hoor van je man. Het is ook zo snel gegaan allemaal Hoe voel jij je er eigenlijk onder? All: Ik ben even naar mijn moeder geweest en heb nu de 'grote' autostoel in de auto staan. Die bevalt noah natuurlijk wel, kan hij lekker kijken. Pff voor de rest ben ik echt ongesteld.. ik ben zo suf als een konijn, nergens zin in (behalve chocolade ), heb zin om de hele dag in bed te blijven liggen... Heerlijk, vrouw zijn
Sterre, wij moesten toen idd Veda troosten als ze huilend wakker werd, uit zichzelf sliep ze niet verder. Gelukkig was het maar een paar nachten. Als Veda gromt door haar speen, dan gaat ze vaak juist niet slapen Als we haar in bed leggen en ze gaat slapen, dan is ze vaak juist muisstil. Soms horen we haar slaapknuffeltje bewegen door de babyfoon (zit een belletje aan), maar verder niets. Balen dat je je ook echt ongesteld voelt, irritant
Salapio, knuffel terug All, Veda geeft de laatste tijd steeds vaker echte kusjes, zo schattig! Straks zat ik met haar te lezen op de bank, en een paar keer draaide ze echt haar hoofdje naar me toe om een kusje te geven Met zo'n hele grote natte mond En net was het helemaal lief...Veda zat op de grond te spelen, en toen keek ze naar me en lachte naar me, toen zei ik: je bent mama's allerliefste meid ->) en daarna: kom je mama een kusje geven, en ze kroop serieus naar me toe om een kusje te geven Zoiets liefs heb ik niet vaak meegemaakt
hoi dames melisa wat rot en moeilijk voor jullie en zeker ook je man om te beseffen dat ze er echt niet meer is. je bent nu al wel over de 12 weken heen dat is wel weer heel fijn en positief! hopelijk kunnen jullie daar over een tijdje ook volop van genieten sterre balen dat je ongie bent geworden! dikke knuf en lekker chocola eten! mosa ah wat lief dat veda ook zo van die kusjes geeft! feli doet dat ook als we het vragen en alleen als ze zin heeft natuurlijk haha verder niet veel boeiends hier haha hai zn libido is weer es al een tijdje omder het vriespunt balen voor mij dus haha
Haai meiden, Vandaag een moeilijk dagje. Gister hadden we nog een bruiloftsfeest. Heb ik me even lekker laten gaan op de dansvloer. Waren ook allemaal familieleden die iets hadden opgevangen maar niet alles dus moest regelmatig verhaal doen. Maar omdat er zoveel onzekerheid is, vraag je je toch af wat je allemaal moet zeggen. Blijkbaar dringt het dan toch op een andere manier tot je door of zo . Allerlei scenario's spookten ieg door mijn hoofd vandaag . @ Pookie, auwie, bact keelinfectie is zo pijnlijk. Hopelijk slaan de ab snel aan. Zonder is echt niet te doen. Sterkte en knuffel! @ melisa, moeilijk meis voor je man helemaal natuurlijk. Het ging ook allemaal zo snel, en C nu zonder oma . Knuffel! @ Mosa, lief hoor dat Veda lekker kusjes geeft. En zelfs naar je toe komt om er een te geven als je het vraagt . J gaat ons kusjes geven zodra manlief en ik elkaar kussen en dan netjes 1 voor mij, 1 voor papa, 1 voor mij, 1 voor papa enz. Heb net lekker in bad gelezen. Was een goede afleiding. Zo lekker slapen... Sweet dreams allemaal!
Sanne, balen van Hai, hopelijk snel weer wat beter Afrola, knuffel voor jou, ik kan me voorstellen dat het door zoiets meer tot je doordringt En die onzekerheid is natuurlijk zenuwslopend! Gaan jullie dit weekend nog iets doen, waardoor je wat afleiding hebt? Ik hoop voor je dat het snel maandag is, en dat het allemaal meevalt! Hoe zijn je ouders er nu onder? Dat vond ik ook het aparte aan Veda's kusje, dat ze het echt deed omdat ik het vroeg Zo apart hoeveel zo'n kindje toch al lijkt te begrijpen hè? Soms vraag ik ook aan haar of ze een boekje wil halen zodat we die samen kunnen lezen en dan gaat ze ook echt een boekje halen. Zo bijzonder blijft dat, hoeveel je toch al kunt communiceren. Niet altijd natuurlijk, maar daar is ze nog steeds een baby voor Weltrusten allemaal!
Goedemorgen, Lekker op tijd beneden Iedereen lekker geslapen? @ Sanne, misschien helpt lekker koken met een afrodisiac (lustopwekkend middeltje ) hihi. @ Sterre, balen van je ongi. Hopelijk kan je vanochtend extra lang blijven liggen . En wat een heerlijk lang weekend heb je zeg (stiekem btje jaloers ) @ Melisa, wat goed zeg dat je alweer 12 weken zwanger bent @ Loe, succes met inbakeren. @ Rest zwaai zwaai J heeft voor haar verjaardag een muziekboekje van dribbel gekregen. Die vindt ze helemaal geweldig. Voor elke liedje is een toets die je in kunt drukken. De tekst van de liedjes staan er ook in. Maar we luisteren hier dus continu naar het muziekje van altijd is kortjakje ziek of hoofd schouders knie en teen, roei roei je boot, klikspaan, boterspaan, en bloemetjes plukken. Met name de 1e en laatste zijn favoriet .