Sanne: Ach misschien wilt ze straks nog een klein tukje doen Ik ga mijn kleine man ophalen. Die heeft vandaag weer bij oma de boel onveilig mogen maken haha. Volgende week donderdag heeft hij kerstviering op het kdv. Daar hadden ze een plekje voor hem vrij gemaakt, leuk he?! Loe: Stoere vent hoor die L
Wat knap zeg van Feli,neus snuiten. Hihi, zie je alleen dat al zeggen: weet je wat Feli kan??? Nou............... hihi,tis wel een apart voorbeeld he. Maar ik vind t wel super knap! En Noah haren kammen, ziet er vast schattig uit. Over dat klaar zijn met eten, denk dat we dat hier over een tijdje ook maar in gaan voeren, klinkt goed! papflessen............is dat iets anders dan gewone flessen? Iets met rijstebloem ofzo? Gut, ik ben ook nog zo onervaren he haha. Zat laatst al te kijken of L. rond deze periode in zijn laatste fles rijstebloem kan hebben. Zo nog eens even zoeken. Maar het gaat goed met je meisje he baby D! OVer trouwen, wij gaan dus trouwen! haha. 25 augustus is nu de dag. Jurk is er al, pas er dus alleen niet meer in. Plannetje voor aankomend jaar...... En de kaart: ik ben er nog mee bezig. Heb weer vijf verschillende gemaakt, hoezo makkelijk doen als het moeilijk kan he. Hanna, ben je al terug van de tandarts?
@loe ahh lief mannetje heb je toch en oww ja dat klopt ja jullie gaan trouwen! leuk joh al druk bezig met de voorbereidingen?? @sterre wat leuk dat ze expres een plekje vrij voor noah hebben gehouden bij het kerstfeest @all ik word een beetje crazy van feli..:S ik weet niet wat ze wilt hoor.. niets is goed denk ik eigenlijk pff vermoeiend zeg!! ik kan dr wel 10x naar bed brengen heb ik het idee want mevrouw is volges mij wel moe (want ze huilt hele tijd enal) maar slapen Ho maar, dan gaat ze daar ff de tent afbreken en uit dr stekkertje.. mevrouw is nu keihard aan het brullen inbed en heel zielig papa aan het roepen..tsja ze weet wel wie ze nu moet roepen ja... hahahaha
kunnen jullie deze linkjes zien? welke vinden jullie t leukst? Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten
@ Sterre, zo ontzettend schattig allemaal wat Noah kan!! Geweldig . @ Sanne, hier ook 1 die vroeg naar bed wou.. Heb haar om half 3 ff gehoord heel zachtjes maar direct ook weer stil en nu slaapt ze nog.. Normaal ligt ze 3u en nu kwart voor 2 al . Misschien ligt het aan het weer ofzo.. D is normaal ook niet zo maar ze was net zoals Feli hier beneden alleen maar aan het huilen en chagerijnig. @ Loe, ah stoere vent . Ik ben met iets van 4 of 5 maanden pas met de papfles begonnen. Rijstebloem volgens mij ja, ik zou niet eens weten wat er op staan haha moet je even bij de supermarkt kijken staan van alles . Maar durfde het niet eerder aan want D ging dus wel steeds harder poepen en hun darmpjes hebben wel langer nodig om te rijpen. Nou.. D haar schema: 9u standaard papfles. half 1 brood met fruit eten. Daarna 150 + 6 fles. tussendoortje half potje fruit (fruit met brood eten wel mee gerekend dus op een dag een half potje). 6u warm eten pot gaat helemaal op (soms babytoetje). half 8/8u papfles. Als ze die laatste fles al ziet is het krijsen! Ze wil het niet meer en drinkt 'm al helemaal niet meer leeg. Drinken overigens wel gewoon. Als je der een toetje aanbied gaat die ook schoon op. Zo gingen dus al haar flessen er al eerder af dan het mocht dus ze heeft het zelf altijd aan gegeven en bleef altijd gewoon op de groene lijn met gewicht. Dus ja we mochten toen al met de papfles stoppen van het CB omdat we haar wakker moesten maken, maar mijn idee was haar eerder die fles te geven en dit werkte goed hoor. Maar nu wil ze 'm dus helemaal niet meer. Wat zouden jullie doen? Gewoon weer schrappen? Ik weet niet of ze dan genoeg melk zou krijgen? Maar eten en alles doet ze verder hartstikke goed zoals je kan zien aan dr schema. O jee D is nu toch wakker kan ze nog even bij mama zitten en wachten tot papa weer thuis is.
babyd, ik zou de fles er niet afhalen denk ik, omdat volgens mij kindjes van die leeftijd nog een bepaalde hoeveelheid melk moeten binnenkrijgen. even googlen op voedingscentrum?
Sanne, is het nog gelukt met de boodschappen voor pannenkoeken? En anders binnenkort maar eten Feli aan het neus snuiten, wat grappig En handig! Lastig dat ze niet wilde slapen, hopelijk is het alsnog gelukt! Sterre, fijn dat jullie deze keer wel goed geklust hebben, wie weet wat ervan komt Grappig dat Noah aan kan geven dat hij klaar is met iets Het verbaast me sowieso ontzettend hoeveel ze nu al begrijpen hè? Veda is nu helemaal gek van de katten, bij iedere gelegenheid geeft ze ze kusjes, zó lief En nee-schudden is ook helemaal het op het moment BabyD, leuk dat D al zo'n eigen willetje krijgt! En als ze zelf aangeeft dat ze die laatste papfles niet meer wil, dan is dat toch prima. Alleen maar fijn, blijkbaar krijgt ze dan genoeg andere dingen bezig om het niet meer nodig te hebben. Veda krijgt altijd volle yoghurt na het avondeten, vindt ze echt heerlijk dus we proberen nooit iets anders. Loe, vrolijke spam Hanna, hoe was het vandaag? Loe, ik kijk vanavond naar je kaarten en dan zal ik ook even jouw laatste berichtje goed lezen BabyD, ik moet er nu vandoor. De pannenkoeken zijn klaar Hier ligt trouwens superveel sneeuw nu!
Toch even snel reageren op BabyD, schrijf je dat ze wel een gewone fles drinkt? Waarom dan niet een gewone fles 's avonds in plaats van een papfles? Misschien vult dat te veel en heeft ze er daarom geen zin in? Of begrijp ik het verkeerd?
hoi hoi @mosa ahh lekker pannenkoeken, hopelijk hebben ze gesmaakt! hier is het toch aardappel anders geworden, want ik had geen zin om door de regen te lopen (khep geen paraplu, dom!) met feli in de kinderwagen. @loe wow veel kaarten om te kiezen hoor! maar er zitten wel hele leuk tussen even denken welke ik mooi vond die aller eerste, alleen dan in die grijze kleur vind ik denk ik de leukste/mooiste van allemaal die laatste 2 (die je in dat andere berichtje later nog erbij hebt gezet) vond ik iets te druk qua kleuren maar dat is misschien persoonlijk de allereerste in het roze vond ik ook heel leuk, maar dat is misschien meer een echte meiden kaart? pff moeilijke keuze hoor!!! maar wel heel leuk trouwens dat jullie een tuinfeest daarna doen!! (sorry stiekem gelezen!) @babyd ja je moet wel ff kijken naar de hoeveelheid melk D binnen moet krijgen, maar dat weet ik ook even niet meer, ik weet dat het volges mij best lang 500cc is, en dan over gaat op 300cc maar bij feli was dat pas bij een jaar, maar misschien dat dit ook methaar gewicht te maken had, dat weet ik niet..? ff chekken
thanx sanne! ik twijfel het meest tussen: Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten Je bestelling bij Fotokaarten
Loe: Bij papflessen kan je er iets bij doen (bij de melk) waardoor het dikker wordt, dus net pap. Inderdaad zoiets als rijstenbloem maar je hebt er allerlei varianten en smaakjes voor, v.a 4 maanden geloof ik maar wij hebben dat nooit gedaan. Of ja, nooit, wel geprobeerd maar was geen suc6. Wel een tijdje rijstenbloem gebruikt maar dat was om het spugen tegen te gaan. Jeetje, je maakt het wel moeilijk met die kaarten, ik kan niet kiezen haha Voor mij zou nr 1 wel afvallen eerlijk gezegd. 2 kaarten in het donkergrijs en rose vind ik erg mooi maar die nr 2 vind ik het rustigste. Nr 5 is ook erg mooi... pfff.. moeilijk hoor Oh zie nu ook die andere 2 maar daar houd ik niet van eerlijk gezegd. En nog eentje haha Die vind ik wel mooi maar ik zou toch voor één van de 1ste 6 kiezen maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ennn nog meer hahaha.. onee die zijn al voorbij gekomen. Ik vind nr 2,4 en 5 het leukst. 2 en 4 lijken qua kleuren het meest op elkaar maar ik vind nr 5 het leukst voor een trouwkaart. Maar goed, nogmaals, heel persoonlijk natuurlijk Sanne: Haha die Feli weet al bij wie ze moet zijn dus BabyD: Kan ze al een beetje uit een (tuit)bekertje drinken? Misschien kan je haar dat bij het avond eten geven, zo krijgt ze toch wat binnen. Doe ik bij Noah ook weleens nu hij zijn laatste fles niet meer zo goed drinkt. Dan zet ik het gewoon in de koelkast en dan krijgt hij het bij het avond eten. Mosa: Schattig he die kusjes en knuffels Hier krijgt ook alles en iedereen een kopje.. (noah doet met zijn hoofd hoi zeggen, net een kat ) Oja nee schudden, hier ook helemaal hot haha. Zo even posten....
Wortelkanaalbehandeling was vreselijk. Ik heb liggen huilen daar van de pijn. Eerst zonder verdoving, want op de foto was te zien dat alles dood was... Nou MOOI NIET EIKEL.... ANDERS ZOU IK GEEN PIJN HEBBEN BIJ HET ETEN... Jammer dat ik erin getrapt ben. Ik raakte in paniek van de pijn met zo'n kapje op en een verstopte snotneus (ben heel erg verkouden) ... Oh oh, ik hoop zo dat het nu klaar is, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr Op het einde zei hij: Ik denk niet dat het aan deze kies ligt maar aan die ernaast?????? Schiet mij maar lek .... waarom heb ik dan pijn aan deze kies??? Ik ben zooooo blij dat ik ervan af ben.... Als er nu nog iets aan deze kies is laat ik hem trekken, zijn we er zéker vanaf! Ik heb niet bijgelezen, sorry... ga nu even chilen op de bank met een koud glas cola! Morgen probeer ik weer bij te lezen en te reageren.
Hanna: Oei oei dat klinkt hélemaal niet prettig Wat een eikel zeg door zoiets te zeggen en jou zo'n pijn te laten lijden :x Nu hopen dat je er toch vanaf bent en dat het niet die andere kies is! Geniet van je bank-avondje en een glaasje cola All: Roy moet morgen om 12.00u geopereerd worden. Ik heb dus maar vrij gepakt want om nou morgenochtend voor nog geen 2 uurtjes te gaan werken heeft weinig zin. Kunnen we morgen nog even rustig aan doen en dan breng ik hem weg.
och Hanna, wat een eikel zeg! Mij geloofden ze ook niet toen ik na de zere kies zei, t zit nu ook in de kies ernaast. Nee hoor mevrouw, dat trekt gewoon door........WEER een groot gat. Ach wat vreselijk, zeggen dat er geen gevoel meer in zit, die zenuwpijn is echt afschuwelijk! Knuffel en geniet maar van je cola.
Oh Hanna, wat vreselijk Wat zul jij een pijn gehad hebben en vooral in je mond is dat echt verschrikkelijk hè?! Maar heel fijn dat het nu achter de rug is!!! Dikke knuffel voor alles BabyD, in principe hebben kindjes tot 1 jaar 500 ml flesvoeding nodig, dus in dat opzicht is een 3e fles nog wel fijn. Maar ja, wat moet je als ze zelf die fles niet meer wil. Ik zou verder niet weten wat je zou kunnen doen, want om 4 uur een fles hoeft ze vast ook niet. Of dan eet ze misschien haar avondeten niet goed. Ik zou denk ik even overleggen met het CB (even naar het inloopspreekuur gaan) en dan je schema voorleggen. Afhankelijk van D's gewicht en groeicurve kunnen zij je dan denk ik wel zeggen of je die laatste fles helemaal kunt weglaten of niet. Ik weet dat je schreef dat zij vonden dat die laatste fles weggelaten kon worden, maar ik zou het nog wel even checken. 8 maanden lijkt me wel aan de vroege kant namelijk, maar misschien is er een manier om die fles te vervangen en daar kunnen ze je op het CB vast wel bij helpen. Loe, van de eerste serie van 6 vind ik deze het mooist: Je bestelling bij Fotokaarten Ik hou persoonlijk niet zo van grijs of bruin op trouwkaarten. Onze buren hadden een zwarte trouwkaart, ik vond dat zo vreemd terwijl veel mensen het juist erg mooi vonden Ik heb gewoon meer met kleur. Die laatste drie vind ik erg druk, dus ik zou voor die in het linkje gaan Sterre, morgen dus de operatie, toch wel spannend zeker? Ziet Roy er tegenop? Wens hem maar succes namens mij All, de kleertjes zijn zó leuk, ik ben weer helemaal verliefd Ook 3 hele leuke jurkjes, dus er zit zeker iets leuks bij voor de Kerst! De pannenkoeken waren ook heerlijk en daarna hebben mijn ouders Veda in bad gedaan. Ze genieten daar zo ontzettend van, erg leuk om te zien Nu lekker rustig aan doen!
Jeetje zeg, dít is slecht M. in Duitsland veroordeeld - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]