Hey meiden! Even een ego berichtje van mij. Roy is vanmorgen afgeleverd en moesten we een uur wachten tot hij op de kamer kon.. er was er eentje voor hem die haar vervoer niet fatsoenlijk had geregeld en die bleef ook lekker liggen daar Zuster vonden het zelf ook erg vervelend maar goed, je laat iemand die net geopereerd is ook niet op de stoep staan wachten natuurlijk. Net even zelf een boompje gehaald, die staat nu uit te druppen want die zat lekker onder het sneeuw. Denk dat ik hem vanavond ga versieren. Even kijken hoe alles loopt. Zometeen even spulletjes halen om een groentensoepje te maken voor Roy.. dat wilde hij graag haha. En misschien nog wat broodjes ofzo. Oja, en mijn temp was vanmorgen nog steeds hoger, joehoe Zeer waarschijnlijk dus net op de valreep nog een eitje gehad en nog goed kunnen benutten Zo, ik ben er weer vandoor!
@melisa haha grappig ja dat de meisjesnaam niet wou lukken en de jongensnaam wel en de vorrige zwangerschap heb ik tot 34 weken doorgewerkt, ik denk dat ik dat deze zwangerschap op de groep wel weer zou proberen, maar weet niet of ik het vol zou houden maar als ik op kantoor werk zou ik misschien zelfs wel tot 36 weken kunnen door werken denk ik dat is wel lichter werk. nu moet ik heel veel kids tillen en sjouwen hele dag dusja even kijken hoe het loopt @sterre ah vervelend dat roy pas zo laat aan de beurt was! wel schattig dat hij je vraagt om een groentesoepje te maken!! haha @all ik heb net een factuur gekregen van de h&m maar ik snap er de ballen niet van:S is het nou iets dat ik moet betalen of dat ik krijg, het is nogal onduidelijk er staat groot op factuur (dus denk ik owjee betalen) maar er staat ook op je hebt een bedrag tegoed bij ons! maar dat is dan wel 167,70 euro?? ik weet niet hoe ik daar aan kom hoor? ik zal het eens uitzoeken groetjes!
Ik zit wel veilig thuis, Maar J zit op het KDV (anders kan ik niet werken thuis). T heeft haar daar vanochtend met de auto heen gebracht. Hij heeft er daarna alleen ruim 2 uur! over gedaan om z'n werk te bereiken. Hoe lang hij over de terugweg doet is afwachten. Dus waarschijnlijk moet ik J ophalen. Maar ja trein/bus rijden niet of met vertraging. Op d fiets is ook geen doen DUS wat nu . Nog 2 uur om te piekeren . (en mijn artikel af te maken )
Afrola: is het bij jullie echt zo slecht op de wegen? Gelukkig valt het hier alles mee nog. Succes met een oplossing bedenken!
Het is hier een drama op de weg. Er ligt gewoon 20 cm sneeuw!!!! Gelukkig ben ik gewoon thuis bij Yoon maar pookman moet nu van de cursus met het OV vanaf Utrecht komen. En daar is het geen pretje. Afrola sterkte met het ophalen van J.!!!! Is lopen een optie????? Slee mee of met een draagzak? Missschien is het een betere optie J nu op te halen en het artikel vanavond af te maken als ze in bedje ligt?? Het schijnt namelijk nog erger te worden met de sneeuw, het blijft maar vallen....
Jeetje, wat een sneeuw is er gevallen Best mooi, maar ook heel onhandig! Pookie, geslaagd voor schoentjes? En wat voor maat heeft ze? O jee, nog steeds diarree, duurt nu wel lang zeg! Misschien even de huisarts bellen of het meer voorkomt? Sanne, wat vervelend dat Hai de auto én de kinderwagen mee heeft Is hij laat thuis? Met de theorie van snelle en langzame zaadjes zou ik ook op een jongetje uitkomen En met de chinese geslachtskalender ook, en met Veda een meisje dus wie weet. Hmm...hopelijk hoef je dat bedrag niet te betalen aan de H&M, of je moet voor dat bedrag kleren hebben gekocht natuurlijk Afrola, ben je nog opgeschoten met je artikel? En idd weer problemen op het spoot bij Utrecht, de laatste tijd wel erg vaak Het stukje van Amersfoort naar P moet ik met de stoptrein tussen Utrecht en Zwolle, dus hier dan ook gelijk problemen. En aangezien er hier maar één traject langskomt, is het dan gelijk heel irritant. Wat onhandig met J ophalen straks Hopelijk heb je een oplossing kunnen bedenken en valt het allemaal mee! Melisa, leuk dat jullie al uit de naam zijn, ben benieuwd Sterre, fijn dat het weer achter de rug is, en goed dat je Roy even extra verwend met een groentesoepje! Hopelijk heeft hij niet al te veel last van de narcose en de operatie op zich! En super van je hoge temp Ik hoop zo dat je deze ronde zwanger raakt Hanna, nog heel eventjes en dan VAKANTIE All, hier zijn de wegen echt heel slecht. Blijkbaar zijn ze nu voor een groot deel door het zout heen (en de winter moet nog beginnen, dus lekker ingekocht ), dus ze strooien alleen de grote wegen. Gelukkig hoef ik niets vandaag, maar morgen moet ik toch echt boodschappen doen
@mosa; Nee geen schoenen. Ze had maar 1 paar in maat 20. Op zich wel de goede schoenmaat maar de laarsjes kon Y nog uit krijgen. Te smalle beentjes Misschien morgen dan maar naar de kinderschoenenwinkel in een dorp verderop waar iedereen zijn schoenen haalt..............
Jammer! Maar het is volgens mij moeilijker om goede schoentjes te kopen dan je zou denken of niet? Het ene kindjes heeft dikkere beentjes dan de ander of een hogere wreef, en zo is het volgens mij best lastig om een juiste pasvorm te vinden. Dat is dan wel weer een voordeel van Veda's lange voeten, ik weet niet precies welke maat zij heeft, maar dan is er vast meer keus
T gaat niet heel snel maar komt toch vooruit. Lijkt erop dat hij op tijd kan zijn om J op te halen. Pfff hoef ik geen poging te wagen om bij het KDV te komen en weer terug. Hoef nu alleen nog maar naar de winkel. Maar dat is minder groot probleem . Met slee op pad was eventueel het meest ideale geweest. Alleen we hebben in U nog geen slee. Mijn ouders wel, maar die mochten we niet meenemen. Hebben nu voor kerst voor J een slee gevraagd... Ik verwacht ook dat J die krijgt (schoonouders kennende), dus nu nog ff paar dagen zonder doorkomen... Echt veel sneeuw ja. Erg leuk als je thuis zit en om in te spelen. Maar op de weg en met de trein is dan echt niet leuk Pookie, jammer dat je nog geen goed passende schoentjes/laarsjes kon vinden voor Y. Hopelijk wel in andere dorp.
Afrola, fijn dat het erop lijkt dat Y het gaat halen! Ik vrees ook voor gedoe als mijn vriend om 6 uur klaar is met werken Zal ook wel laat thuis zijn dan ben ik bang. Veda heeft van mijn ouders met Sinterklaas een slee gekregen, maar ik denk dat ze er nu niet zo veel aan vindt Misschien morgen maar eens kijken.
@ Hanna, aaa gatver ik hoop dat je nu wel van die pijn af bent.. Hopelijk heb je het even gehad met de tandarts! @ Sanne, fijne dag morgen! Super dat je dinsdag op gesprek mag komen!! Good luck alvast! Dat heb ik opgenomen met dat kindje op rtl 4. Ik heb nog gezien dat ze hun 2e zoontje verloren hadden bij 11 maanden en ik stond met D in mijn armen en de tranen vlogen in mijn ogen en ik heb haar zo hard geknuffelt he ze knuffelde zelf terug haha de schat. Moet je toch niet aan denke ndat je zoiets gebeurd. En dan je kind die je een trap in je gezicht geeft (tot zover heb ik het gezien) nou echt dan breekt je hart toch ook als moeder zijnde. @ Melisa, en dat lijkt mij juist zo'n vreemd idee dat je na een 2e nooit weer een buikje zal krijgen en een frummel in je buik zult voelen . Maar toch super dat je het dan 2x hebt mogen meemaken want dat kan natuurlijk ook anders gaan dan je wilt. Gaat zo snel dat je nu al over de helft bent vind ik! Gaat het nou ook sneller dan bij de 1e voor je gevoel? @ Mosa, hihi heerlijk dat praat over baby's, vind ik echt leuk om te lezen. Ben ook wel benieuwd wat jullie beebs geslacht is! @ Sterre, ik heb gemist waaraan Roy geopereerd moest worden . 20 cm sneeuw?? Baaahhh... Ik ben benieuwd hoe het morgen is, we MOETEN eigenlijk een nieuwe autostoel halen want D zit er nu echt krap in ze past er echt nog maar net tussen.. Nog 2,5 week is ze al 9 maanden dus zal ook wel tijd worden en de volgende 2 weken hebben we geen tijd om 1 te kopen zootje straks kunnen we niet eens meer de deur uit met haar.. Beter regelen volgende x. @ All. Gisteren heeft m'n moppie haar laatste fles wel leeg gedronken... Nog even aankijken dus! Haar hele ritme gooit ze ook om. Misschien is ze ook wel uit haar doen omdat de tandjes er door moeten komen, het zijn allemaal grote bobbels in dat kleine mondje.. Maar ze wil nu dus al na haar broodje & fles naar bed. Ik rek het nu tot 2u.. Gisteren kwart voor 2.. En ze slaapt nu nog steeds. 's Ochtends wil ze ook alweer eerder naar bed. Ze slaapt nu zoveel! Herkennen jullie dit ook?
Wat erg, mijn vriend belde net dat hij nu alvast onderweg is naar huis. Hij moet eerst een stukje over de snelweg (A27) en dan kan hij ook binnendoor rijden, maar op de snelweg waar hij een stuk overheen moet staat 65 km file Fijn dat hij in ieder geval op tijd vertrokken is!
BabyD, hopelijk lukt het dan om morgen een autostoel te kopen! Zijn jullie er al wel over uit welke jullie willen, of moeten jullie nog beslissen? Anders is het misschien een optie om hem online te kopen? En is je meisje ineens een stuk actiever misschien? Op het moment dat ze zich echt gaan voortbewegen, hebben ze vaak meer slaap nodig. Misschien dat zoiets er achter zit? Maar in principe geef ik haar groot gelijk met dit weer Oh Veda wordt wakker, net op tijd voor Sesamstraat
Sterre, fijn dat je ei alsnog geweest lijkt te zijn nu! Nu maar duimen voor een supertemp! Sanne, nou tillen met 34 weken zou ik persoonlijk proberen niet meer te hoeven doen, moeilijk lijkt me dat. Oja, h en m rekeningen, zijn hier ook fijn. Klopt soms de ballen niet van... maar tegoed is altijd mooi haha! Wat goed dat je op gesprek mag komen! Jammer, the nanny heb ik niet gezien, ben ineens helemaal gelukt met de trouwkaart! In paint heb ik het motief kunnen aanpassen, zonder voorgedrukte tekst, jippie! Dit wordt m waarschijnlijk, als hij er mooi uitziet op de proefkaart. Ben er druk mee geweest, maar nu wel erg blij mee. Hoe gaat t met Pookman nu met ov Pookie, al wat gehoord? Was weer een chaos rondom Utrecht begreep ik? Jammer van de laarsjes, hopelijk slaagt Y. morgen wel! Misschien laarsjes met vetertjes? Eh.....da's natuurlijk ook weer meer werk om aan te trekken besef ik me nu. Heb hier een paar slofjes liggen voor L, maat 18/19.......nog even en ze passen perfect. Mr. bigfoot. Bij ons klopt dat niet met die zaadjes......volgens mij hebben wij de dag voor de eisprong geklust of nog een dag eerder......maar in elk geval niet op de dag van de eisprong zelf. Ik ben er niet uit geweest met L. Heb even getwijfeld maar op de tijden dat het konden, sneeuwde het echt gigantisch hard. Er ligt hier ook een superdik pak nu. BabyD, een trap in het gezicht? Echt? Jee, wat een situatie. Dat hoop je toch echt niet mee te maken nee. Sohee! Mosa, jouw vriend al in de file. Ja, las het op nieuws.nl dat het een grote ellende is. Hopelijk valt de reistijd binnendoor nog een beetje mee dan. Voor de liefhebbers: de trouwkaart: Je bestelling bij Fotokaarten
@afrola; En????? is het gelukt met het op tijd ophalen van J?? Pookman staat nog op station Sloterdijk, hij heeft al 3 treinen moeten laten passeren omdat de treinen uitpuilen. Erg flauw dat ze niet een lege trein vanaf Sloterdijk laten rijden richting het noorden. De trein vanuit Utrecht reed niet verder dan Bijlmer dus het is nog best knap dat hij nog zo ver is gekomen. Het is nu alleen nog maar 1 stationnetje!!!!!!!!!!!!
Hoi meiden, Zoooo, vakantie voor mij! Heerlijk. Ik ben begonnen met een slaapje meeslapen met Svinthe. 2 uur, wat een bofkont ben ik zeg! Loe, wat heb je een mooie kaart uitgekozen. Erg leuk! Mosa, is je vriend al thuis? Het schijnt echt erg te zijn he op de weg. Ik heb er vandaag bijna geen last van gehad. was wel te laat op school, maar dat gaf niet, want de kindjes hadden toch gym Sanne, spannend zeg dat je op gesprek mag komen. Ik ga voor je duimen meid! BabyD, misschien valt het morgen juist wel weer mee met de sneeuw. De grote wegen zijn hier in ieder geval goed toegankelijk. Sterre, dat lijkt me een mooi ei!! Jippie!!! Hoe is het met Roy nu? Is vandaag de operatie geweest? Pookie, is je man intussen thuis? Afrola, een slee is echt wel leuk en handig nu inderdaad. Morgen ga ik Svinthe in haar nieuwe skipak hijsen en op pad. Ik heb er zin in. Mijn kies, pffff wat doet ie zeer zeg. Ik hoop maar dat het napijn is en dat dit niet het eindresultaat is.... Zometeen ga ik naar mijn moeder. Ze wordt morgen 72 jaar en viert het ook vandaag. Ik ga een beetje helpen in de bediening. Morgen ga ik naar mijn vriendin die zo ziek is... We gaan daar met een hele club eten. Vandaag heeft ze haar tweede chemokuur....
Joehoe pookman was om 19:15 thuis. Hij heeft zich een trein in weten te dringen............... Nu op naar het theater! Hanna lekker begin van de vakantie, met een slaapje!
Loe, dit vind ik ook een hele mooie trouwkaart Is dit hem definitief of ga je er nog een nachtje over slapen? Hanna, heerlijk hoor, vakantie! En hoe kun je die nu beter beginnen dan met een dutje Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je kies Hopelijk is het idd napijn, maar daar kun je ook goed last van hebben hoor, dus het zou heel goed kunnen! Sterkte ermee in ieder geval! Alvast gefeliciteerd met je moeder! Veel plezier op haar verjaardag! En je vriendin vandaag haar tweede chemokuur, heftig hoor Hopelijk krijgt ze er niet al te veel last van! Heeft ze veel bijwerkingen van de eerste kuur gehad? Pookie, o ja, vanavond Dolf Jansen Gelukkig was Pookman op tijd thuis! Veel plezier in ieder geval! Afrola, is het nog gelukt met J ophalen? Hopelijk was T ook een beetje op tijd thuis! En ben je nog opgeschoten met je artikel? Sterre, hoe is het nu met Roy? All, mijn vriend was eigenlijk heel op tijd thuis, het viel heel erg mee gelukkig. Daardoor waren we best op tijd klaar met eten, en erna hebben we een rondje gelopen in de sneeuw Veda op de slee, en ze vond het prachtig Het was erg leuk, dus als het morgen kan, dan is het zeker voor herhaling vatbaar!
Joehoe, hier was T met J om 18:15 thuis . Hij was wel al om 15:30 vertrokken . Maar goed veilig en wel is het toch gelukt Volgende wk mag hij van mij niet naar z'n werk met zulk weer. Hij kan heel veel vanuit huis. De rest komt dan een volgende keer maar weer @ Mosa en Hanna, veel plezier met sleeen. Het is echt leuk J vond het ook helemaal geweldig in het Sinterklaasweekend! Hopelijk ligt de sneeuw nog een week, kunnen we opnieuw met haar sleeen @ BabyD, het slapen kan heel wisselen bij kindjes. Heeft J ook. Soms heeft ze periode dat ze vindt dat ze geen of weinig slaap nodig heeft en dan ineens doet ze normaal of gaat juist even heeel veeel slaap inhalen . Wat mij betreft is moe moe en dan gaat ze naar bed, of ze nou 1 uur of 5 uur wakker is. Zo meiden, ga nog weer even tvoh kijken . Sanne en Hanna jullie zitten zeker voor de tv