Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, artikel is heel end af. Alleen discussie nog niet helemaal. Maar daar moet ik nog even over nadenken. EN ook nog weer wat literatuur voor zoeken/lezen. Denk van het weekend nog even aan zitten zodat ik een bijna af versie kan sturen naar een co-auteur voor commentaar. Kan ik komende week literatuur zoeken.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hehe pufpufpuf ... zit eindelijk na lange dag werken, langtreingedoe, kindernaarbedbrengrituelen, 32 ballonnen opgeblazen (dizzy!), slingers opgehangen en nu heb ik Dorst!

Heb alles wel een beetje gelezen, maar na een dag werken dringt het niet meer tot me door :D. Hier bij beide zwangerschappen een dag voor eisprong seks gehad. Denk ik ;)

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wow de eerste vandaag. En dat nu pas! Hier is nu nog alles wit en bar buiten. Maar het sneeuwt nu niet dus zometeen maar weer even sleeën.
    Dolfje was leuk gisteren maar zwaar geïmproviseerd. Hij week duidelijk erg af van zijn vaste script maar dat was juist erg leuk. De zaal was ook maar 3/4 gevuld terwijl het wel uitverkocht was. Extra grappen dus over de mensen die er niet waren.
    En voor ons ook iets nieuws, de buren hebben voor het eerst op de babyfoon gepast. Y was natuurlijk alleen maar lief aan het snurken geweest:)

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, fijn dat Dolf geslaagd was :D, juist improviserend vind ik cabaratiers over het algemeen het leukst. Buren met babyfoon op Y gepast. Fijn dat alles zo goed is gegaan.

@ Salapio, GEFELICITEERD met M. Veel plezier vandaag :D!

@ Loe, lieve trouwkaart heb je gemaakt

@ all, heb voor mezelf gister een kadootje besteld. Een nieuwe telefoon. Niet een uit het jaar 0 zoals ik al mijn hele mobiele telefoonleven heb, maar echt een luxe :D (HTC Desire)
    Hij kon met 1 werkdag geleverd worden dus dat is ook leuk (als het goed is ;)) :), want ik kan echt niet wachten ;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie, leuke avond gehad dus. En de babyfoon had het lekker rustig, da's ook wel zo prettig.

Afrola, fijn he voor Sammie! Geweldig.
    Dus jullie vinden de trouwkaart wel leuk?
    Ik ga meteen even op je linkje drukken, ben erg benieuwd.

6. Loe

Loe Niet meer actief

Sjeik dinkie hoor!:D

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wat geweldig dat Sammie echt zwanger is hè?!?!
    Toch bijzonder dat het op de 'gewone' manier niet lukt en dat het met IVF wel kan, blijft toch wonderlijk vind ik :) Haar kerst zal wel niet meer stuk kunnen :D

Afrola, fijn dat je zo opgeschoten bent met je artikel! Ik ben nog steeds met de inleiding bezig :)

Mooie telefoon hoor :) Mijn vorige telefoon had een touch screen, maar persoonlijk vond ik dat niet zo fijn (maar dat zal wel aan mij liggen, bijna iedereen vindt het namelijk wel fijn :)), dus nu maar met een toetsenbordje.

Salapio, dus dit weekend is het grote feest? Leuk hoor, veel plezier! Dinsdag is ze echt jarig toch?

Jij hebt nu zeker ook vakantie?

Pookie, fijn dat het leuk was gisteren! En wat handig dat je buren via de babyfoon opgepast hebben :)

Sanne, heel veel plezier vandaag met je vriendinnen, en vooral veel plezier met vertellen dat je zwanger bent :D

Hanna, hoe is het nu met de pijn?

Sterre, hoe is het met Roy?

Loe, goede nacht gehad?

All, Veda heeft van gisterenavond 8 uur tot vanochtend 9 uur aan één stuk door geslapen :D Heerlijk zeg! En nu ligt ze al weer op bed, ineens heeft ze veel meer slaap nodig dan normaal. Maar ook niet zo erg, heb ik ook wat meer tijd voor mezelf ;)

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

wij hebben het tripje naar rotterdam maar afgelast.. leek ons niet zo'n heel goed idee met dit weer en dan met .w.s file's o.i.d. en hier is het spekkerdespek glad! wel heel jammer maarja zin in een ongeluk ofso hebben we ook niet natuurlijk!

@salapio veel plezier met het vieren van de verjaardag van M vandaag:) (jeetje wat veel V's in deze zin? maar dit terzijde)

@pookie leuk dat het gisteravond gezellig was, en wat goed dat het oppassen bij de buren op de babyfoon goed is gegaan :D heerlijk hoor als dat kan.

@sterre hoe is het met roy? had je groentesoepje nog gesmaakt?

@mosa ow veda heel veel slaap nodig, heerlijk hoor, hier dus ook weer een hele goede nacht gehad:D heerlijk, maar nu vanochtend heeft ze volges mij zowat niet geslapen??

@afrola fijn dat je mannetje nog op tijd bij het kdv was en ook optijd thuis:) volgende keer moet ie zeker maar thuis blijven met zulk weer! haha, en mooie telefoon hoor!

@sammie ze is nu dus echt zwanger? wauw super zeg:D super gefeliciteerd sammie!(voor het geval dat ze hier een x mee leest haha ik zal het ook nog wel ff in dr topic plaatsen)

@all

goede nacht gehad, woehoe, gister was heel mn lunch er al weer uit gekomen, en helaas ook alle pannenkoeken savonds
    :( kben benieuwd of ikvandaag wel wat binnenhou!

verder dus vandaag ineens geen plannen ivm het weer! ook opzich wel lekker, ik wil eigenlijk ook wel een slee voor feli, volges mij vind ze dat wel leuk, hai had er eentje met een soort gordeltje gezien ergens, eens kijken of we die nog kunnen scoren vandaag

en misschien komt er toch nog een vriendin bij mij langs, als ze het aandurft met het weer! maar die woont niet zo ver weg haha

nou groetjes!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, wat jammer dat jullie vandaag niet gaan, maar ook heel goed te begrijpen natuurlijk ;) Hopelijk kan je vriendin wel langskomen vandaag, kun je in ieder geval tegen haar het goede nieuws vertellen :)

Wat rot dat je steeds zo misselijk bent en moet overgeven :( Tot hoeveel weken had je dat de vorige keer?

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, hoe was Dolf Jansen?
    Oh ik lees dat het leuk was. Veel mensen er niet vanwege de sneeuw denk ik??

Sleeën, Svinthe vond het deze keer geweldig. Ze was hard aan het praten over hoe leuk het wel niet was :)

TVOH, ik heb vandaag gekeken. OPgenomen, wle makkelijk want dan kan je de reclame doorspoelen.
    Ik vind het wel mooi dat Raffaëlla eruit is. Ze had niet geoefend... jammer joh! ;)

Afrola, leuk een nieuwe telefoon. Hopelijk wordt ie snel geleverd!

Kies, doet nog steeds pijn... :(

Sanne, nog aan de spuug?
    Ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat... zo met de kerst in het vooruitzicht...

Sammie, wat leuk en fijn dat je zwanger bent :D:D:D

Zometeen ga ik naar mijn zieke vriendin om daar te eten met een stel meiden.
    Zal best leuk worden hoor.
    Ook wel weer moeilijk denk ik, maar we gaan er samen voor he!
    Mijn man heeft Svinthe meegenomen naar het winkelcentrum. dat gebeurt eens in de 2 a 3 maanden dus ik geniet even van mijn home alone! :D
    Ik spring nog even snel onder de douche en dan ga ik op pad.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo zeg, rustig dagje hier :)

Hanna, veel plezier maar ook sterkte bij je vriendin, wordt vast een dubbele avond. Kan ze wel een beetje positief blijven over alles of gaat dat moeilijk?

All, weinig spannends te melden :) Misschien zo nog even sleeën met Veda als mijn vriend thuis is.
    We zouden vanavond een verjaardag hebben van een vriendin, maar dat is wel een uur rijden dus we gaan er binnenkort wel een keer heen. Ik zie dat nu niet echt zitten.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, dat wilde ik nog vragen.

Ik zit er over na te denken om een echt goed fototoestel te kopen. Nu hebben we een simpele, maar best veel foto's zijn bewogen of onscherp doordat ik natuurlijk veel foto's van Veda neem, die niet netjes stil blijft zitten.
    Dus het gaat mij puur om de normale foto's, ik hoef geen landschappen te fotograferen zeg maar.

Ik wil sowieso binnenkort eens langs een fotograaf om te kijken wat er precies is en wat zij aanraden, maar misschien heeft iemand van jullie ook wel een tip. Of weet iemand in ieder geval waar ik op moet letten bij de aanschaf. Ik zat zelf aan de 300-500 euro te denken, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat het precies kost. Maar duurder liever niet.

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Haaaai,

@ Sanne, jammer dat jullie Rotterdam hebben afgezegd, maar wel heel logisch. Echt niet leuk om nu wat verder weg te moeten met OV of auto. Is je vriendin wel nog langs geweest?
    Jammer ook dat je nog zoveel moet spugen.

@ Hanna, gatsie nog zo'n kiespijn knuffel. Sterkte en toch ook veel plezier bij je vriending. Lijkt me een moeilijke periode, maar samen kletsen is vast ook gezellig.

@ Mosa, nog lekker gesleed vandaag?
    Mosa nog ff wat slaap inhalen van afgelopen week :). Wel lekker hoor zo'n lange nacht ;).
    Jammer dat jullie niet naar je vriending kunnen vanavond, maar ik zou het denk ik ook niet doen.
    Met fototoestel kan ik je niet echt helpen, weet er weinig van en ben ook al niet goed in foto's maken ;). Probeer het wel hoor ;)

@ all, zo vandaag toch nog een kleine kerstboom gekocht. Dat hadden we tot nog toe nooit gedaan. Wel heb ik al 15 jaar een zeer ieniemienie kerstboompje (15 cm) die we 'opzetten'. Dit jaar maar wat meer gekocht. Na kerst willen we kijken of we een leuke nepperd in de uitverkoop kunnen vinden. En dan nog wat meer spulletjes kunnen kopen. En dan vanaf volgend jaar elke jaar iets erbij. VIndt het nooit leuk om in een keer alles te komen ;).

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, leuk, een kerstboom gekocht! Wij hebben altijd best een grote, en twee jaar geleden hebben we na de kerst een mooie nepboom gekocht (met 40% korting :D). Dit vanwege onze 3 katten die 1000 keer per dag langs de boom roetsjen (de naalden lagen écht door het hele huis ;)). En eigenlijk is het bijna niet te zien dat het een nepperd is.

Ik vind het toch altijd wel gezellig als hij er eenmaal staat, maar sowieso hebben wij best wat kerstversiering en -verlichting :)

Misschien gaan we zo nog sleeën, mijn vriend kan elk moment thuis zijn. Vandaag vond ik het te veel gedoe in m'n eentje :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, vergeet ik nog iets. Veda laat vaak niet zo goed in haar mond kijken naar tandjes enzo, dus meestal doe ik het ook niet, maar vandaag liet ze het ineens wel toe.
    Ik schreef een tijdje geleden toch dat ze zulke bulten in haar mond had en dat ze er zo'n last van had? Ik zag nu dus dat ze ineens 3 hoektanden heeft :) Dus niet zo gek dat ze er last van had! Nu dus 8 gewone tandjes en 3 hoektanden. En nummer 4 zie ik al wel zitten. Nu maar afwachten wanneer er kiezen komen dan, hopelijk valt het mee ;)

16. Sannehai

hoi dames

zeker rustig dagje hier :)

@hanna hoe was het vandaag? vast een moeilijke dag, maar misschien ook nog best gezellig zo met zn allen, heeft de eerste chemo goed aangeslagen of kunnen ze dat nu nog niet zien/zeggen?

leuk dat svinthe het sleeen zo leuk vond! haha zegt ze al veel woordjes? of is het nog meer kletspraat?

@mosa was het sleeen met veda nog leuk? en een goede camera ja wij willen er ook nog wel eens eentje hebben, stiefmoeder heeft een hele goede met spiegelreflex ofso iets, maar ik weet niet van welk merk o.i.d. die was wel behoorlijk duur volges mij. binennkort ff winkel binnenlopen en je lekker laten voorlichten denk ik :)

@ afrola toch nog een klein boompje gekocht voor dit jaar:) wel leuk ook om elk jaar iets erbij te kopen, ik zou dat niet kunnen denk ik, ik wil dan gelijk volle bak inslaan hahahaha en ik zoudan ook bang zijn dat niet alles er goed bij past ofso.

@all

khep net tomatensoepje op met broodje, weer de grote vraag of het binnenblijft.. echt irritant hoor dat spugen zo heel de dag door! dat ben ik echt niet gewend van feli en ik vind het ook echt niet leuk! bah je voelt je er de hele dag een beetje beroerd door...

naja verder hier nog eens flink kerstkaarten en dec.zegels ingeslagen en ik heb ze al allemaal geschreven morgen ff op de bus doen ofso.

vanavond home allone mn vriendin komt ook niet meer, te gevaarlijk op de weg, hier in zeeland hebben ze gezegd dat als je niet de deur uit hoeft je niet weg moet gaan met de auto enzo dusja, wel jammer hoor.. had het haar zo graag willen vertellen! nu moet ik weer langer wachten haha!

nou dames, groetjes!!

17. Sannehai

@mosa so dat zijn ineens veel tandjes zeg bij veda! niet gek dat ze er zoveel last van had!

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    ja, we hebben nog steeds de cattery..erg leuk in combinatie met een kleine meid:Dpoesjes zijn erg gek met haar en andersom ook..al plaagt ze ze soms wel..hihi..
    Namen is echt een ramp..haha, ben nu al druk aan het nadenken, maar heb dus ook nog niet echt iets leuks gevonden..:(ach, we hebben nog even tijd..en het word idd een stuk makkelijker als je weet of het een jongetje of meisje word:)

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    hahaha..die van mij heeft er ruim 8 uur over gedaan met de trein om van Amsterdam is Apeldoorn te komen..ik moest werken en was met onze meid bij mijn ouders daar..Er lag zoveel sneeuw dat mijn man niet meer naar ons huis kon komen..haha..nu zijn we alle 3 blijven slapen bij mijn ouders en vanmiddag naar huis gereden..
    De rest van de week ben ik gelukkig vrij;hoef alleen met kerst te werken en dan blijven we ook bij mijn ouders slapen..:D

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Loe want een mooie kaart hoor...

Deel Deze Pagina