Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

whahah, die kerstboomfoto! Heel origineel Hanna en Svinthe!

Mosa, hoe was je echo?

Sanne, heb je nog contact gehad met de huisarts over het spugen? Misschien dat je er iets voor kunt krijgen?

Puf, ik had graag even richting winkels gewild, maar volgens mij krijg je de kinderwagen echt niet door de sneeuw he. En tis ook niet goed loe, als je ziek bent. Nee da's waar. Dus we blijven maar lekker binnen, met een kop koffie (sorry voor de misselijken over ons)

2. Loe

Loe Niet meer actief

L. vanmorgen: (jammer dat de leukste onscherp is!)

3. Loe

Loe Niet meer actief

daarna:

4. Loe

Loe Niet meer actief

en voila: goedemorgen mama!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Een drukke dag gehad en aan het einde van de middag de echo. Alles was gelukkig helemaal prima, en het beebje was ontzettend beweeglijk :D Zo leuk om weer te zien, inmiddels zag je ook al echt armpjes en beentjes. Volgens de meting ben ik 3 dagen korter zwanger dan ik dacht, dus nu 9 weken en 5 dagen, ik zal zo mijn banner aanpassen. 20 juli ben ik uitgerekend.
    Over 4 weken krijg ik nog een echo, omdat ze het zo leuk vindt voor ons :)

Pookie, fijn dat het weet goed gaat met je oma :)

Salapio, fijn dat het een geslaagd verjaardagspartijtje was! Gaan jullie morgen nog iets leuks doen?
    En ik ben benieuwd of je nu binnenkort ongesteld wordt.

Loe, leuk dat je vriendin bevallen is! Woont ze in Slovenië? En leuke naam hoor :p
    Wel flink balen dat je ziek bent, heel veel beterschap!

Lieve foto's weer! Vooral die lachfoto! L is best een stevig mannetje of lijkt dat zo?

Hanna, wat een lieve foto van Svinthe in de sneeuw! Vindt ze het leuk om in de sneeuw te lopen?
    En die kerstboomfoto :D

Ik zal binnenkort ook weer eens de foto's van het fototoestel afhalen, zitten denk ik ook wel weer leuke foto's bij.

Fijne avond!

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@mosa super dat je echo goed was :D en is dit nu ook echt de officiele meting of krijg je die nog een x bij 12 weken? gaaf dat je nu ook al echt de armpjes en beentjes zag, en dan ook nog een x een echo over 4 weken, super leuk hoor :D dat is natuurlijk nooit verkeerd..:D

@salapio leuk dat het verjaardagsfeestje goed geslaagd was :D en lekker weinig kids, altijd leuk haha :) en ow misschien binnenkort ongesteld, ik ben benieuwd!

@loe wat een lieve foto's zeker die laatste! ik heb de huisarts verder nog niet gesproken o.i.d. ik kijk het nog even aan, volges mij moet ik gewoon niet het honger gevoel krijgen, want dan word ik gelijk misselijk en moet ik spugen, dus ik moet gewoon een voorraadje crakers mee nemen enzo haha:)

@pff even een hysterisch meisje troosten hier hoor!

@

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond,

Rustig hier :), makkelijk voor mij ;).

@ Mosa, gefeliciteerd met de goede echo, leuk dat ie zo aan het spartelen was :D. Jammer dat je 3 dagen minder ver was, kunnen we je woensdag opnieuw feliciteren met de 10 wk ;):)

@ Loe, vrolijk ventje heb je met lekkere bolle wangetjes :D
    Gefeliciteerd met dochtertje van je vriendin :). Leuke naam :D

@ Hanna, lol bij de kerstboom :D

@ Salapio, M had een geweldig feestje zo te lezen :D. Sneeuw op een kinderfeestje is ook het einde natuurlijk ;).

@ all, Collega vertelde dat hij een grote auto had gekocht, dacht hmm wanneer komt de tweede. Paar dagen later verteld hij idd dat z'n vrouw zwanger is van de 2e :D.
    Andere collega vertelde vandaag dat ze zwanger is van de 2e, op naar een nieuwe babyboom bij ons op t werk geloof ik :)

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, fijn dat de echo goed was en wat leuk dat jullie er over 4 weken nog 1 krijgen zeg.

Loe, wat een lief mannetje is L toch. Leuke foto's :)

Afrola, ja inderdaad een ware babyboom op je werk. Grappig dat je het al had voorzien bij de collega met de grotere auto :D

Wij hebben net een filmpje gekeken. Heerlijk hoor lekker vakantie. Mijn man heeft vandaag thuis gewerkt en misschien morgen ook.. Zou wel leuk zijn...

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    De eerste hier en nog wel lekker uitgeslapen ook :D
    Svinthe werd pas om 7.20 ur wakker. Joehoe!!!
    Zou ze doorhebben dat mama vakantie heeft???

Fijne dag allemaal!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Wat mooi dat jullie een brief van jullie vriendin hebben gekregen! Dat zal wel erg emotioneel geweest zijn.
    Hoe gaat het nu inmiddels met je kies?

Hahaha die kerstboomfoto :D:D Die andere is mooi zeg!
    zou wel fijn zijn als Svinthe nu ook vakantie tijden aanhoud he met slapen :)

Mosa: Zo zeg, 3 tandjes tegelijk!
    En weer een goede echo, fijn hoor! Geniet er maar van.

Sanne: En, waren de ouders van Hai trots op Feli :) Vast wel :)
    Jeetje, ik moest exfelivetrol wel even 2 keer lezen hoor :p:D

Over het spugen.. ik denk niet dat het kwaad kan voor de baby. Maar denk wel dat je jezelf goed in de gaten moet houden voor uidrogen e.d.
    Misschien eens melisa aanspreken via pb-tje?

Pookie: Leuk idee zeg om de leidsters van het kdv iets te geven voor kerst.

Afrola: Owh gaat J wisselen van kdv, waarom als ik vragen mag?
    Hahaha joehoe aandacht.. :D Ik vind het ook altijd zo leuk als Noah mama zegt maar ik denk ook dat het nog niet echt gericht is.
    Leuk van je collega's.. kan jij niet achter blijven natuurlijk :p;):D

Salapio: Leuk dat het verjaardagspartijtje geslaagd was.

Loe: Beterschap en proficiat met je vriendin!
    Zo diep in rust dat z'n tut eruit is gevallen :) Haha, leuk wakker worden met een lachebekkie :p

All: Wat fijn dat jullie niet al te veel meer geschreven hebben :p Roy pikt de hele tijd de laptop in nu hij beneden op de bank ligt :x;):) En boven achter de PC zitten vind ik te koud :) Het gaat wel goed met hem gelukkig :)

Gister heb ik Noah weggebracht (normaal doet roy dat op maandag) maar nu met die sneeuw was het een behoorlijk tijdrovend klusje. Ik kwam pas om 8.45 op het werk.. moet eigenlijk om 08.00 beginnen hihi.
    Vannacht heeft het hier ook weer flink gesneeuwd, de sporen die ik met de kliko gemaakt heb gister zijn weer bijna weg :$

Zondag was ik nog met Noah door de sneeuw gaan wandelen, laarsjes, jas, muts, sjaal enz enz aan en hups. Natuurlijk moest hij precies door de bergjes heen lopen i.p.v over de stukken waar het geveegd was en is wel 10 x gevallen :D
    Hij heeft er ook eindelijk weer een tandje bij, nu 8 in totaal. Maar we vemoeden dat er meer aan zit te komen, maar goed.. dat zien we vanzelf wel.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Vanochtend eerst lekker rustig aan gedaan met z'n drieën :). T had besloten thuis te werken. Heerlijk geen pijn in m'n buik omdat hij onderweg was. En t was maar goed ook want alle wegen rond Den Haag en Rotterdam stonden muurvast :).
    Ook wel lekker veel gedaan thuis :)

@ Hanna, heerlijk dat Svinthe je laat uitslapen in je vakantie :).

Een KDV op loopafstand vinden we fijner dan een op 25 minuten fietsen. Kan T J wat vaker ophalen, of kan ik makkelijker thuis werken ;).

Met al die berichtjes kriebelt het wel hoor, maar we houden ons (met moeite :)) aan de afgesproken tijd (nog 4 mnd geduld)

Vervelend voor je dat Roy de laptop inpikt :p. Moet je af en toe maar even een dikke trui aantrekken ;)
    Leuk dat Noah in de sneeuw(bergen) wil lopen. J wil ook veel liever zelf lopen. Dat gaat ook met vallen en opstaan :D. Zondagochtend zette we haar zo in de verse sneeuw. die tot haar knieen kwam. Ze snapte er niks van, waarom kon ze haar benen niet bewegen ;):D

Zometeen J weer even uit bed halen. Ze heeft er leuk in gespeeld, maar nu wil ze wel weer vermaakt worden zo te horen ;)

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, hopelijk is Roy snel weer beter, dan heb jij je laptop terug :D

Afrola, nog 4 maandjes wachten... pompidom...
    Hier als het goed is nog 2,5.... we zullen zien!

Kies: het lijkt beter te gaan. Gisteravond had ik weer wat last, maar ik kan wel weer dingen eten aan die kant.... Dus, er is hoop!

GRRRR, ik ben een schoen kwijt van Svinthe... erg balen...
    Overal gezocht en rondgebeld... dus maar nieuwe gekocht.
    Leuke paarse laarsjes dit keer. Svinthe liep er zo op weg :D
    Zal je zien dat ik morgen die andere terug vind...

Straks even langs mijn moeder. Ze begon te piepen dat ze Svinthe al zo lang niet heft gezien hahaha
    Normaal past ze op op dinsdag natuurlijk, dus nu gaanw e maar even bij haar spelen.
    Oh ja de foto van de supermarkt is vandaag klaar. Ik ben heel benieuwd hoe hij is!

13. Loe

Loe Niet meer actief

Goeiemiddag!:)

Aha, nog twee brusjesmakers in de planning! Leuk zeg, weer zo'n babyboom in ons temptopic! :DBen wel benieuwd of er nu meer jongens bij gaan komen. Hanna, was jij eigenlijk snel zwanger van Svinthe? Ik vraag t omdat je zulke mooie cyclussen hebt, heb ze weinig zo regelmatig gezien.;):)

jouw moeder piepen..........:)hier mijn schoonouders. drama drama. zij deden continu heel positief in het begin toen l. net geboren was, waardoor wij ons totaal niet begrepen voelden.:( hierdoor werden wij wat stil als zij er waren, want eerlijk gezegd stond ons hoofd niet naar koetjes en kalfjes praten toen en ze toonden gewoon weinig inleving hoe moeilijk wij het hadden met l. in het begin met zijn vele huilen. nu zijn ze dus gewoon 2.5 maand niet op bezoek geweest! :$Niets meer gehoord, nada noppes. nou, schoonzus kwam maandag of wij wilden praten....zij kon er niet van slapen. Dus gisterenavond wij gesprek gehad. zij voelden zich niet welkom hier. ik heb aangegeven dat wij ons totaal niet gehoord voelden bij hen. (ik moet er altijd bij janken, vreselijk, helemaal sinds de zwangerschap). nou ja, goed, hun weer gepikeerd door een soort handleiding die wij voor l. geschreven hadden. puf. zucht. nu is het in elk geval uitgepraat, wel zo handig, want zaterdag vieren we de kerst hier........vond t wel heftig hoor, zo'n gesprek met je schoonfamilie.

ik ben verder hartstikke ziek, inclusief gewoon rode ogen.....voel me zo beroerd zeg:(. hopelijk ben ik er zaterdag voor een groot deel vanaf.
    Fysio afgebeld voor mijn ontstoken achillespees. zag mezelf vanavond niet met een dood hoofd op een hometrainer zitten.

Afrola,dat kdv op zo'n korte afstand klinkt inderdaad stukken beter!:)

Wat grappig al die sneeuwmomenten!:D Ben benieuwd hoe dat ons volgend jaar vergaat met L. Hopelijk ligt er dan weer sneeuw!;)

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, balen zeg dat het zo loopt met je schoonouders.
    Dat piepen van mijn moeder is niet negatief bedoeld in dit geval. Het gaat juist heel goed allemaal. Ze vindt Svinthe gewoon zo geweldig en dan een tijdje niet zien: dan gaat ze haar missen :)

Ik was niet zo erg snel zwanger van Svinthe, na een maand of 10-11 denk ik de eerste keer en toen de miskraam. Daarna na 9 keer geloof ik. Ik heb nu wle een hoopje dat als we er voor gaan dat het dan snel zal gaan, omdat ik wel mooie cyclussen heb en nu duidelijk voel als mij ei er aan komt..
    Ach we zullen zien... voorlopig is mijn man weer een beetje aan het terugkrabbelen soms....
    Knuffel van mij voor de situatie bij jullie!!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #1895 Mosa1982, 21 dec 2010
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
    Hoi meiden,

Salapio, vandaag is je meisje jarig toch?? Ik hoop dat ik me niet vergis, maar VAN HARTE GEFELICITEERD met M!!!
    Hebben jullie nog wat leuks gedaan?

Sanne, lukt het een beetje met werken, lijkt me namelijk zo moeilijk al je zo misselijk bent!

Afrola, zo, zeker een babyboom op je werk! En ik kan me wel voorstellen dat het soms begint te kriebelen bij je, maar die paar maanden zijn natuurlijk ook zo voorbij :) En anders misschien één maandje eerder beginnen ;)

Hanna, gezellig dat je man vaker thuiswerkt nu jullie ook thuis zijn! En wat heerlijk dat Svinthe op een iets normalere tijd wakker wordt, vast idd ook in de vakantiestemming :D

Sterre, fijn dat het goed gaat met Roy, maar de laptop inpikken kan natuurlijk niet :x ;)
    En ik zie het al helemaal voor me, Noah die door de sneeuw loopt :D

Mooie tempstijging vandaag!!

Afrola, wat fijn dat T vandaag thuis werkte, is ook geen slecht idee met dit weer! Gelukkig valt het op het traject dat mijn vriend moet rijden wel mee met drukte, die kan natuurlijk moeilijk thuiswerken :D Ik twijfel nog over of ik donderdag naar Amsterdam ga of dat ik ook dan thuiswerk.

Hanna, blijft toch wel lang aan de gang hè, die kies van jou ;) Hopelijk gaat het nu snel écht beter!

Balen van het verloren schoentje van Svinthe! Was het een schoen van het paar dat je pas geleden had gekocht? In ieder geval zonde, maar gelukkig heb je al wat anders gevonden.

Hoe was de foto van de supermarkt?

Ik ben deze keer ook veel sneller zwanger geraakt (en de vorige keer natuurlijk ook), dus het kan zomaar dat het deze keer weleens sneller zou kunnen gaan :) En dan zijn zulke mooie cyclussen ook mooi meegenomen natuurlijk!
    Maar je man begint soms terug te krabbelen, wat jammer! Hopelijk is hij er tegen de tijd dat jullie er weer voor zouden willen gaan wel weer klaar voor!

Loe, wat vervelend zeg, die situatie met je schoonouders :( Hopelijk begrepen ze wel wat jullie dwarszat en is het ook echt uitgepraat. Heb je wel zin om kerst met ze te vieren? Knuffel!

All, ik heb het nu wel een beetje gehad met de sneeuw ;) Ik heb nog rugpijn van het boodschappen doen vanochtend met de wandelwagen. Echt zwaar met die sneeuw! Dan mis ik wel een auto hoor.
    Maar volgens mij gaat het vanaf morgen dooien :)

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Haai,

@ Hanna, balen zeg van het schoentje. Grote kans dat je 'm toch vindt nu je een nieuw paar hebt gekocht ;). Gezellig dat je nog even langs je moeder bent gegaan. Hihi, 1 keer niet oppassen en ze mist Svinthe gelijk :D, leuk dat ze zo gek is op haar!

@ Loe, jammer de toestand met je schoonouders. Gelukkig heb je het inmiddels wel uitgepraat. Hopelijk is de lucht echt geklaard en gaat het vanaf nu weer beter! Gaat het met jezelf al weer wat beter?

@ Mosa, vervelend dat je zo'n rugpijn hebt van het boodschappen doen. Was het niet makkelijker om met de slee te gaan? Verder zou ik niet te optimistisch zijn. Het weerbericht voorspeld voor morgen sneeuw en voorlopig nog winterse omstandigheden t/m kerst ;). Volgens mij gaat het wel een beetje dooien, maar met de hoeveelheid sneeuw die er ligt gaat dat niet heel hard ;)

Geduldig wachten probeer ik zeker en de tijd gaat ook best snel. Er zijn ook een aantal dingen die gewoon gedaan moeten worden voordat we er weer voor gaan. Beter voor mij en J. ;)

Gister ontving ik een e-mail dat mijn telefoon is opgehaald door TNT. Dus eigenlijk verwachtte ik 'm vandaag. Maar er is nog steeds geen post langs geweest ;). Kijk wel bij elke stoppende auto uit het raam. Zo zag ik ineens de buren thuiskomen, zij is hoogzwanger, de buurvrouw zag er heel moe uit en deed heel moeilijk Buurman moest haar zo ongeveer uit de auto tillen en ik kon haar buik niet zo snel zien. Maar zag ook geen kindje, ben nu ook wel nieuwsgierig of ze misschien toch vannacht, vandaag bevallen is... Straks nog even spieken of er al een hoera slinger hangt ;)

Nu is het wel tijd om eten op te zetten. Hoorde J net al wat meer. Die ligt nog op bed, was vanmiddag wel heel moe, tsja als je 's ochtends niet slaapt ;)

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Djaar, had beloofd nog op je schema te reageren. Maar heb ik nog helemaal niet gedaan :). Na flink zoeken naar je bericht nu dan toch een reactie.

Wat heb je nu een mooi schema! En wat goed dat het kolven ook zo goed gaat! Dat kolven ging mij op gegeven moment tegenstaan. BV volhouden ging goed, kolven vond ik maar niks. Knap dat het nog steeds zo goed gaat!

Bij afbouwen ging het bij mij heel natuurlijk. In het begin eten ze vaak niet zoveel dat dat een hele voeding vervangt. In het begin is het ook vaak handig bv en gewoon eten te combineren. De BV diehards bevelen aan op eerst bv te geven, dan een fruit/groente hapje of brood oid en dan weer bv. Ik deed eerst een hapje en daarna nog afsluiten met bv. Daarbij heb ik nog steeds het schema van J gevolgd met bv en daarnaast rond handige tijden fruit/groente en later brood. Steeds meer zijn we toegewerkt naar ontbijt, middageten en avondeten met tussendoortjes schema. Dat gaat ook allemaal steeds makkelijker als ze gewoon met de pot mee eet.

Wij aten 's avonds ook laat. Dat hebben we wel vervroegd vanwege J. J heeft heel erg trek als ze uit het KDV komt. Ik denk dat je er niet direct vanuit moet gaan dat jou J het ook kan volhouden tot 19/19.30 voordat ze avond kan eten. Misschien heb je de mazzel dat het wel direct lukt. Maar de meeste kindjes hebben aan het eind van de middag/begin van de avond erg veel trek.

Je 2e schema ziet er op zich goed uit, alleen denk ik dat er 's middags wel veel tijd tussen de voedingen (die van 12 naar 15 naar 19) zit. Veel kindjes houden dat niet vol. Misschien is jou J daarin anders. Dat is een kwestie van uitproberen ;).

Succes!

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames!

vandaag mn sollicitatiegesprek gehad, ging heel goed naar mijn gevoel, en die vrouw vond het ook een heel fijn gesprek zei ze, maar ze belde smiddags dat ze het heel moeilijk vonden maar toch verder gingen met een andere sollicitant... jammer hoor! maar goed, toch geprobeerd:)

verder hier een Drama nacht met feli, ze heeft wel 1,5 uur hysterisch lopen krijsen en ze had al 2x bij ons in bed gelegen, toen waren we het zo beu, dat we er niet meer uit zijn gegaan, uiteindelijk viel ze dus wel in slaap gelukkig! pff dan denk ik weer jeetje vorrige week (toen ik ziek was dus zei ook hele tijd thuis was) ging het slapen hardstikke goed

en 1 dag naart kdv geweest en tis weer drama :(!

maar goed, niet te veel klagen;) nog een goeie grap vandaag, gaat hai feli halen bij de moeder van mn beste vriendin (die past nu dinsdagmiddag op)

verteld hij ineens perongeluk dat ik zwanger ben daar!!! wahahhaha wat een grap! ik kwam niet meer bij hahaha, dus mn vriendin natuurlijk daarnet aan de telefoon hahaha

nu heb ik het gelijk ook maar aan mn andere 2 vriendinnen verteld, en ze vonden het allemaal Helemaal super super nouja, erg leuk dus :D

@all sorry voor mn ego verhaal maar ben dood moe!! morgen uitgebreide reactie!

knuffel voor iedereen!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #1899 pookie66, 21 dec 2010
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
    @loe; beterschap en gefeliciteerd met je vriendin in Slovenie. Schattig de babywrapfoto! Gelukkig is het weer uitgepraat met je schoonfamilie, dat zal wel wat gezelliger zijn met kerst.

@Svinthe animatieteam; Gooede foto weer. Echt een poppetje!!!

@mosa; Weer een prachtecho!! Mooi zo!! En wat leuk dat je alles al zo ziet bewegen. Heerlijk, en over 4 weken weer een echo. Feest. Gaan jullie nog de combinatietest uitvoeren??

@sanne; Al minder misselijk?? Jammer van de afwijzing op je sollicitatie maar wel een goede oefening. En die Hai, die verklapt zomaar de verrassing......als hij dat maar niet gaat doen met de naam:p

@afrola; ha de babyboom op werk is af te lezen aan het auto-koop-gedrag van de collega's:) En wat lekker dat T thuis kan werken, ik zit met dit weer ook nog in de warme fabriek de proeven te doen.

@sterre; Sneeuwellende!!!:( Jij ook al te laat op het werk. Wij moesten gisteren 3 kwartier de auto helpen op de doorgaande weg te komen die wel berijdbaar was:x Wat leuk dat Noah zo lekker door de sneeuw heeft gebanjerd. Y wilt wel maar wij hebben nog steeds geen goede schoenen, maatje 19 en winterschoen is blijkbaar heel lastig te krijgen in de winkel....

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    posten is gelukt!
    De pagina laadde niet lekker dus ik was bang dat ik opnieuw kon beginnen.

Morgen moet pookman met Y naar het consultatiebureau. Y krijgt dan de gemene prikken en moet weer voor de OK stempel. Dat laatste krijgt ze vast want ze eet echt supergoed en voelt echt zwaar aan:) Wel jammer dat ik niet mee kan, de vorige keer dat pookman alleen heen ging voelde hij zich echt vervelend behandeld. Alsof hij niets van zijn kind wist omdat hij maar een papa was.........Hopelijk zijn ze nu wat aardiger.

Deel Deze Pagina