Ach pookie, nou dat hoop ik ook voor pookman. Ik vind dat eigenlijk geen stijl hoor van het cb!:x Sanne, dat is wel een bak zeg van hai! whahaha. Arme L. Mama ziek, L ook ziek. Koorts en alles erbij. Geven jullie dan voor de nacht eigenlijk meteen een paracetamol zetpil of niet? Hij ging nog even in bad vanavond, desondanks vond hij dat wel leuk, zie foto.
Hoi meiden, Mosa, de schoen die ik kwijt ben is inderdaad er eentje van die ik pas gekocht heb. Jammer hoor, zonde van het geld ook. Ja die sneeuw he, ik ben er ook wle klaar mee. Morgen dooi heb ik gehoord JIPPIE! Sanne, jammer dat het niks is geworden met je sollicitatie. Volgende keer hopelijk beter! Och och en Hai die zich verspreekt Pookie, hopelijk zijn ze nu wel wat aardiger voor je man op het CB. Zo komen er natuurlijk nooit meer mannen daar heen. Ik moet zeggen dat mijn man er ook nog nooit is geweest hoor. Hij weet denk ik niet eens waar hij heen zou moeten Afrola, heb je je telefoon al in huis? Loe, als Svinthe koorts heeft gaat er gewoon preventief een zetpil in hoor. Ik merk gewoon dat ze zich er beter door gaat voelen en belangrijker, dat ze lekker slaapt. Wat een schattige foto van L zeg! Heerlijk toetje Hij ligt er heerlijk bij zo in het badje, lekker chill hahahah!
:x NEE :x:x Jij gezellige dag gehad? @ Loe, hier gaat er een zetpil in als J aangeeft ergens last van te hebben. Als ze koorts heeft zonder dat ze er last van heeft dus niet. Wat kijkt L liefop de badfoto @ Pookie, na het koude buiten is opwarmen in een fabriek ook wel lekker . T gaat morgen ook weer een poging wagen om zijn fabriek te bereiken. Hoop niet dat hij er weer 4 uur over doet @ Sanne, haha Hai die even zijn mond voorbij praatte , Nou ja kon jij daarna al je vriendinnen bellen . Hopelijk heb je vandaag een betere nacht. @ all, sweet dreams. Hier veel zin in m'n bedje
Afrola, ja ik heb een gezellige dag gehad. Svinthe was wel een beetje in de piepmiep-fase, maar goed... we hebben lekker gespeeld bij oma vanmiddag en toen ging het wel een stuk beter. De foto's zijn trouwens erg leuk geworden van Svinthe. Ik heb een pakket gekocht. gelijk een leuke foto voor de oma's/opa's Slaap lekker!
Afrola, misschien was het idd makkelijker om met de slee naar de supermarkt te gaan, maar ik krijg dan alleen de boodschappen zo moeilijk mee. Onder de wandelwagen die we hebben zit best een groot mandje en ik kan de luiertas aan het stuur ritsen en daar kan ook best veel in. En anders moest ik dus weer met de boodschappen sjouwen. Lief dat je zo'n uitgebreide reactie geeft op Djaars schema Balen dat je je telefoon nog niet hebt :x Sanne, stom zeg, helemaal vergeten dat je vandaag je sollicitatiegesprek had, sorry! Maar wat jammer dat ze met een andere sollicitant verder gaan Wel fijn dat het een goed gesprek was, vaak zijn dat soort dingen wel leerzaam hĆØ? En tegen je vriendinnen verteld dat je zwanger bent, leuk Waren ze verrast? Pookie, we gaan geen combinatietest doen, hebben we met Veda ook niet gedaan. Het blijft toch een kansberekening, en tuurlijk hoop je van harte dat je kindje gezond is, maar een kindje met het downsyndroom zou hier ook welkom zijn. Hoe gaat het nu met je darmen? Y morgen naar het CB, ben benieuwd naar haar gewicht dan En hopelijk valt het mee met de prikken, maar dit zijn toch de prikken waar ze na 5-7 dagen last van kunnen krijgen? En hopelijk geven ze pookman morgen niet weer zo'n gevoel, dat is wel slecht natuurlijk! Loe, arme jij en arme L! Wij geven in principe alleen een zetpilletje als Veda zich ook niet lekker lijkt te voelen, niet alleen met wat koorts. Maar als L ergens last van heeft, dan vooral eentje geven voor de nacht hoor! Beterschap voor jullie beiden! Leuke badderfoto's, lekker dat hij er zo van geniet Hanna, haha, ook alle foto's gekocht Moeilijk om het niet te doen hĆØ?! All, mijn schoonouders waren hier net, en ze bleven naar mijn zin net iets te lang Nou ja, hebben we tenminste weer aan onze plicht voldaan Veda was ook vermoeiend vandaag. Ze was heel lief, als ze maar bij mij kon staan/zitten/hangen Hopelijk wil ze morgen weer iets meer zelf ondernemen. Slaap lekker allemaal!
LOe, beterschap! Gefeliciteerd met laura! En ik ben eergisteren met wagen inlcusief loopplank door de sneeuw gegaan, ging prima (maar we hebben ook echt een ploegwagen - urban jungle ). En lieve foto's weer zeg: Hollandsch welvaren . Wel prettig dat het nu is uitgesproken. maar lijkt me inderdaad heel moeilijk. Achgossie arme L ook ziek! Ik ben erg terughoudend met zetpilletjes. Geef ik alleen als ik het gevoel heb dat M of T pijn heeft. Bij koorts zelfs beter om geen zetpil te geven: door de koorts zijn ze meestal sneller beter, geeft het lichaam ook de kans om het zelf te regelen. Bij koorts zou ik het badje even niet doen trouwens: toch behoorlijke tempwisselingen. Hanna, lieve foto van Svinthe! Whahaha die kerstboomfoto is briljant (zo kan ze in ieder geval niet wegkruipen). Mocht je vandaag ook zo lekker uitslapen? Mosa, 21 juli is een mooi datum! En maar een dagje overtijd Afrola, babyboom op het werk, hier een babyboom in de vriendenkring (4 baby's in de eerste helft van 2011). Balen van je telefoon Sterre, ooooooo wat een mooie temp! Ben erg benieuwd wat ie vandaag is Sanne, balen van de sollicitatie. Wel opvallend dat ze zo heftig lijkt te reageren op de opvang. Is dat ook zo met de oppas? Pookie, succes dan maar voor Pookman. Hopelijk is Y idd weer goed aangekomen.
Verjaardag was super. M heeft van ons een loopfiets gekregen, wel jammer van de sneeuw. Maar goed, ze fietst er nu mee in de huiskamer . M heeft sinds een paar dagen besloten uit te slapen tot 730-830 = zaaaaaaaaalig. Jammer de T niet zo meedoet. Hij is ook weer erg aan het spoken, maar is erg verkouden (of tandjes of sprongetje). Kortom we zijn weer lekker aan het TUFfen Morgen is Jan vrij (net als gisteren) en dan is hij vrij t/m maandag 3 januari ... erg fijn!
Goedemorgen meiden, Vanmorgen ging de Svinthe-wekker om 7 uur, dus wel lekker. We hebben nog een tijdje op zolder gespeeld/opgeruimd en nu zijn we beneden en zitten we aan de boterham. Mosa, het nadeel van met de slee op weg is ook dat sommige stukken niet goed toegankelijk zijn. Mensen die hun stoepje helemaal schoonmaken enzo Hopen maar dat Veda wat beter alleen kan spelen vandaag. Gisteravond zijn we eens gaan kijken voor de zomervakantie. We hebben gekeken voor Duitsland en nu heeft mijn man ook nog wat leuks gevonden in Zwitserland en oostenrijk. Nog even doorzoeken en dan een knoop doorhakken, want anders zijn wel veel leuke huisjes weg denk ik. Op het andere forum waar ik schrijf is gisteren iemad bevallen. Dus ze heeft een aug2009 kindje en nu weer ƩƩn. Zo leuk!
Afrola: Wat fijn dat jullie een kdv zo lekker dichtbij krijgen. Moeilijk he, je inhouden als het al zo kriebelt Jullie willen echt niet eerder beginnen? Of hou je je echt aan die tijd v.w je bekken e.d? Oh leuk, buuf hoogzwanger, ben benieuwd wanneer de slinger er hangt. Oja, je telefoon! Was ik helemaal vergeten op te reageren. Mooi spele-dingetje hoor Ik heb zelf de samsung star gehad maar dat was best wel ellende door dat touch screen. Maar daar schijnt de star bekend om te staan Wil je even laten weten hoe die van jouw 'touch-ed'? Hanna: Ojee een schoen kwijt.. haha, ja zal je zien dat je em alsnog vind maar ja, heb je toch lekker 2 paar Wel jammer dat je man soms terug aan het krabbelen is Vind ik altijd zo vervelend he.. Roy heeft daar ook zo'n handje van Oeh leuk, vakantie uitzoeken.. wij zijn daar altijd best laat in Loe: Wat een rotsituatie met je schoonouders Hier ook een stel dat al 1,5 maand niet meer was geweest Hopelijk is het nu ook echt uitgesproken en hebben jullie het wel gezellig met kerst. En die 'handleiding' is helemaal niet raar hoor, heb ik ook gedaan hihi. Mosa: Hopelijk is bij jullie snel de sneeuw weg, lijkt mij ook zwaar om met een wandelwagen er doorheen te moeten. Haha schoonouders die net te lang blijven Ach ja, heb je dat ook weer gehad voorlopig Oja, en vandaag weer 10 weken zwanger Sanne: Wat jammer zeg dat ze verder gaan met iemand anders, maar goed, weer een ervaring rijker toch. En niet geschoten is altijd mis Oeps Hai per ongeluk verteld dat je zwanger bent Pookie: Maat 19 is inderdaad een rottig maatje.. maat 20 ook trouwens Hopelijk voelt pookman zich wat serieuser genomen van bij het CB.. wel stom hoor dat ze zo raar doen En hopelijk is Y weer apk goedgekeurd. Wel vervelend van de prikjes, hopelijk heeft ze er niet veel last van. Krijgt ze die trouwens nu in haar armpjes? Noah de volgende keer namelijk wel. Loe: Awhhh wat een leuke foto Zetpilletje.. geef ik eigenlijk niet zo snel, mits ik echt merk dat Noah ergens last van heeft. Hij mag best wat weerstand opbouwen maar hoeft ook weer niet onnodig pijn te lijden. Ik zou trouwens wel even kijken hoeveel je mag geven (indien nodig) omdat L natuurlijk nog niet zo oud is. Salapio: Nog gefeliciteerd met M!!! Dacht er gister wel aan maar was een beetje bang dat ik het niet goed had Zooo dat zijn nog eens slaaptijden! Nu T nog All: Hier alles z'n gangetje, temp nog mooi dus ik ben tevreden Heb wel 2 dagen enorme ongie-krampen gehad dus was wel bang voor ongie maar tot nu toe niks.. ook best boobi-pijn eigenlijk maar ja, dat heb ik altijd wel na mijn ei dus geen echt teken voor mezelf.
Kom straks even bijlezen en reageren... Maar kom net uit het ziekenhuis. Had vanmorgen bloedverlies en mocht me meteen melden op de verloskamers. Gelukkig hebben ze weer niets kunnen vinden en was ik snel weer thuis. Maar wat zijn we weer geschrokken!
huh hier iets geks khad een mega lap tekst klaar, vergeet ik hem te posten en toen liep de pagina vast.. grrr!! @hanna wow nu al voor vakantie kijken, wel leuk hoor! ik hoop dat er nog wat leuks tussen zit, ik wist nietdat die dingen zo snel al weer weg zijn! @melisa meid jeetje wat zullen jullie weer geschrokken zijn! en wat zeiden ze nog dat het was geweest dan? gelukkig is er niets aan de hand!! @loe wat een leuke foto's en een zetpilletje mag best als hij anders b.v. heel onrustig slaapt en pijn heeft. bij feli doe ik het ook vaak als ze ziek is voordat ze gaat slapen voor de nacht en ze de nacht daarvoor flink heeft lopen spoken en veel heeft gehuild. @salapio leuke foto's en die loopfiets echt super zo'n ding willen wij later ook voor feli, echt goed is dat voor het evenwicht enzo he @sterre mooie temp hoor spannend! en oww noah weer nieuwe tandjes erbij! @pookie ah bah moet Y die vervelende prikjes nu tis sonde! hopelijk doen ze wat aardiger tegen papa nu!! @afrola hmm heb je onderhand je tel al binnen? wat stom zeg dat hij zo laat komt!! was toch binnen 1 dag?? pff! en ow heerlijk een kdv op 5 min afstand super! @all hier een heerlijk nachtje, feli was zo nock out dat ze heel goed geslapen heeft, dus wij ook, maar menn wat was ik Moe zeg vanmorgen!! ben dus ook daarnet toen feli ging slapen (die was ook al om 9u weer moe) lekker terug in bed gekropen en heb kunnen tukken tot 11.20 super hoor nu dalijk echt maar eens opruimen en de kerstkaarten eens gaan versturen anders komen ze nooit op tijd Jeetje man er zitten hier steeds auto's vast.. ben bang dat ze dalijk tegen die van ons aan knallen want die staat gewoon voor op straat! hai gaat vrijdag met feli naar de dokter, voor het hoesten wat nog steeds niet ophoud, en dan mag hij gelukkig ook gelijk iets voor mij afhalen tegen de misselijkheid hopelijk gaat het dan een stuk beter! nou dames, ik ga hier ff wat doen! groetjess
Hoi dames, Salapio, ik wil best 21 juli bevallen hoor, en dat ene dagje overtijd is ook wel te doen Fijn dat M's verjaardag leuk was! En wat heerlijk dat Jan na vandaag zo lang vrij is, lekker veel tijd voor jullie viertjes! Nog leuke plannen? Wat een stoere fiets 8) En M kijkt idd ook helemaal verwonderd En T blij met zijn loopfiets Hanna, zo da's best vlot op elkaar, een kindje in aug 2009 en nu eentje! Toevallig kwam ik gisteren een banner tegen van iemand die op dezelfde datum uitgerekend was als ik bij de miskraam zou zijn (14 maart) en dan zou ik nu al bijna 29 weken zwanger zijn Kan ik me nu echt helemaal niets bij voorstellen! Leuk dat jullie plannen aan het maken zijn voor de vakantie! Omdat ik in juli uitgerekend ben, gaan we natuurlijk niet in het hoogseizoen op vakantie, dus nu willen we in april of begin mei met z'n drietjes met het vliegtuig op vakantie gaan, lekker naar de warmte Sterre, ik vind dat je een heel mooi tempkaartje aan het creƫren bent Spannend hoor! Melisa, oh jeetje, wat sneu weer Gelukkig was er niets aan de hand, maar wel heel eng natuurlijk! Sanne, heerlijk hoor, zo'n verlengde nacht Fijn dat je vrijdag iets krijgt tegen de misselijkheid, heb je dat met Feli ook gehad of was het toen niet nodig? Maar wat rot dat Feli zoveel hoest dan! All, vanochtend op tijd al wat nuttige boodschapjes gehaald, was best lekker om even buiten te wandelen. Wel had ik voor het eerst weer echt last van mijn lies en stuitje, dus ik denk dat het verstandig is om in het nieuwe jaar de fysio maar weer eens te bellen Het voelde echt weer als die pijn helaas. Gelukkig kan Veda weer heel goed zelf spelen, blijkbaar zat haar gisteren iets dwars. Het is ook zo'n schatje, en ik vind het zo bijzonder (zal normaal zijn, maar bij je eigen kindje is het bijzonder ) hoe ontzettend veel ze al begrijpt. Ik had niet verwacht dat je op deze leeftijd al zo goed zou kunnen communiceren, erg leuk
En nog eentje... hij is nog wel heel licht maar wel even breed als de controlestreep.. Bekijk bijlage 116690
Nou Sterre, volgens mij zegt dat genoeg Volgens mij ben jij ZWANGER Wauw zeg, ik vind de test duidelijk hoor! GEFELICITEERD, ik ben heel erg blij voor je!!