Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoe voel je je nu? Besef je het een beetje?

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat raakt iedereen hier tot nu toe snel zwanger van een tweede kindje zeg! Alleen maar fijn natuurlijk, hopelijk geldt dat voor de anderen ook over een tijdje :)

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

owww wat een super nieuws sterre zwanger het nieuwe jaar uit!!! :D:D ow ik ben echt Super blij voor je :D:D

@mosa haha ja ik vind feli ook echt zo'n heerlijk mopje!! en ik denk opzich ook wel dat veda een kindje is wat snel dingen oppikt hoor, want feli is gewoon niet zo heel snel met de meeste dingen, niet dat ze sloompjes is maar niet de snelste zegmaar maar ik denk dat ik dat dan ook weer 'weet' omdat ik veel kindjes van haar leeftijd zie. feli kan nog niet echt communiceren zegmaar, want wat jij vertelde van gaan we een boekje lezen, dat ze dan met een boekje aan kwam, nou dat doet feli echt nog niet hahaha. maar ow wat heerlijk zeg dat jullie in april of mei nog lekker ff met het vliegtuig weg gaan, pfoe dat zie ik eigenlijk ook wel zitten, helaas kan dat w.s. niet ivm hai zn vakantie..:( jammer hoor, pfoe kzou er nu al zin in hebben hahaha.

en nee bij feli was ik ook wel misselijk maar echt in veel mindere mate als nu! dus ik ben Echt blij dati k wat krijg, zeker voor de feestdagen, anders ligt alles weer fijn in de wc na het eten, ook zo zonde! en ook dat ik dan eens wat vitamientjes en groentes kan binnenhouden enzo, lijkt me ook wel fijn haha:)

@all

pff khep lang gedaan om feli op bed te krijgen, ze was weer eens moe maar wou weer eens niet haha

maar nu slaapt ze vanaf 16.00, en ik ehb lekker het huis weer schoon :)

nu zo eens aan het eten beginnen we gaan beef shanghai eten, vond ik de vorrige x wel lekker, en vogles mij luste feli het ook:) dus das mooi haha

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, ik ken te weinig kindjes om te kunnen vergelijken of iets nu snel is of niet, maar Veda begrijpt echt zoveel. Als ik vraag of ze een boekje gaat halen om te lezen, dan doet ze dat meteen. En dan geeft ze het boekje aan als ik op de bank zit, en dan zeg ik of: pak nog maar een boekje wat ze dan doet, of: kom maar bij me zitten, dan gaan we lezen. En alles lijkt zo vanzelfsprekend zeg maar. Ga maar vast naar je stoel, of waar zijn je blokjes etc, waar is mama's neus, zo veel dingen begrijpt ze en doet ze.
    Jullie zullen dat vast ook doen, maar ik moet ook wel zeggen dat ik echt de hele dag tegen Veda aan het praten ben :) Misschien dat ze daardoor bepaalde dingen ook wat eerder oppakt?

Ik verheug me nu ook al echt op de vakantie, even lekker niets! Ik zou wel kijken of er niet toch een mogelijkheid is dat jullie op vakantie kunnen, als je er zoveel zin in hebt!

Beef shanghai vind ik ook nog wel lekker, kunnen wij binnenkort wel weer eens eten :D Ik vind alleen rauw gehakt alleen nu zó vies :)

Ik heb heel even de tv aangezet voor Veda (we hebben een dvd met babyliedjes voor Veda) en ze staat voor de tv te swingen en ik hoor haar ook meezingen/neurieën, zo lief :)

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Hahaha..ja aardig bevroren was ie..hihi..ja gelukkig krijgen we wel ons geld terug..:D
    Bij ons was er ook zo'n 25 cm gevallen..ligt nu nog mega veel..

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik had gehoopt dat Sterre hier nog zou zijn, maar helaas ;)
    Wat zal die zich raar voelen nu :D Roy is natuurlijk thuis, dus ze zullen het wel aan het vieren zijn :)

Nog één keer over Veda, viel me de vorige keer ook op, maar er is een liedje: ben je ook vandaag zo vrolijk, roep hoera! En dat meerdere keren, na de hoera roept Veda telkens zoiets als Hieuw :D Haar versie van hoera blijkbaar :)

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    WOW STERRE, je bent gewoon ZWANGER :D:D:D

Ik vond vanochtend al dat je een heeuul mooi tempkaartje aan het maken was en je symptomen veelbelovend.
    Jij ook nog doen alsof je NIET zenuwachtig was en nergens in geloofde :p:x:p

GEFELICITEERD :D:D:D

En dan ga ik nu op weg naar huis, maar moest toch vast even reageren op zo'n mooie positest ;)

8. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja we zijn nog steeds erg blij met onze cattery; al staat het nu allemaal wel even op een lager pitje..
    Poesjes hebben het af en toe wel te voorduren met onze kleine meid..haha..ach, worden ze hard van..hihi.. Na mijn bevalling gaan we weer een nestje plannen,want ervoor word wel erg krap aan..

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ik zou me voorlopig nog geen zorgen gaan maken op het spuwen..baby pakt wel van jouw reserve hoor..Ik ben van onze dochter ruim 9 kg afgevallen..heb van begin tot eind overgegeven..en ze was toch een flinke baby hoor...4 kg, dus ze had niet te lijden gehad..mischien wel een keertje overleggen of ze willen bloedprikken..en mischien een middeltje tegen de misselijkheid?? Doet soms ook wonderen..Wel vervelend hoor dat je zo misselijk bent..

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Volgensmij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor...GEFELICITEERD alvast..:D

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Thanx meiden! Pff ik kan het gewoon niet geloven. Vanmorgen was ik ook echt nog niks van plan hoor (afrola :p) Maar ik had de afgelopen dagen zo'n raar soort rust over me heen dat ik het ineens in mijn bol kreeg vanmiddag :) Ik heb dat streepje er bijna op gekeken :):D Ik dacht, het kan gewoon niet anders, dit gevoel had ik bij Noah ook. Het is natuurlijk ook nog erg vroeg dus over een paar dagen nog maar even een testje doen.

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond,

@ Mosa, gister nog 'last' van je schoonouders gehad. De rest van de week dan vast niet meer. Zien jullie ze met kerst ook weer? Veda nogal mamahanngerig. Tsja het is heel lief, maar ook vreselijk vermoeiend ;). Maaar nu lees ik dat het vandaag beter gaat. Fijn!
    Wordt hoog tijd dat je de fysio belt *kijkt streng en bezorgd*. Misschien moeten we je er elke dag even aan helpen herinneren???

Leuk dat Veda zoveel begrijpt, ik herken het wel. J is een echte boekenwurm, dus meestal komt ze zelf met een dozijn boekjes aanzetten voordat wij er aan kunnen denken :D. Maar verder wil ze ook veel helpen met was, of tafel dekken, spullen op de band leggen in de supermarkt, spullen opruimen, hihi. Het gaat uiteraard niet altijd goed. Of ze ruimt alles op om het 2 sec later weer over de grond uit te spreiden. Maar toch, die ontwikkelingen gaan zo hard. En deze ontwikkelingen zijn ook zo leuk ;):D

Wat super leuk dat Veda soort van Hoera zegt :D

@ Salapio, babyboom in vriendenkring, nog leuker :). Leuke verjaardag van M gehad dus en ze is zekers blij met haar kado :D, net als T :D

@ Hanna, leuk dat een augforum moeder opnieuw moeder is geworden. Leuk, maar lijkt me ook wel zwaar zo snel ;). Zo af en toe zie ik ergens een oktforum moeder voorbij komen, maar daar is er ook zeker 1 al voor de 2e keer moeder.

@ Sterre, hihi ineens zo'n niet in te houden kriebel. Maar het is echt al een duidelijk testje, heb je dan toch je ei al op dag 24 gehad?! Hoe reageerde Roy eigenlijk.
    Ook al is het vroeg, lekker van genieten. Het ziet er erg goed uit!

Wij willen idd wachten ivm bekken en hevige vermoeidheid in vorige zw.schap. Toen was ik met 12 wk al fysiek uitgeschakeld. We willen dus een aantal dingen in huis af hebben. Ik wil een aantal dingen voor werk af hebben. En ik wil dat J net even wat meer zelf kan en dingen begrijpt.

@ Sanne, balen van je lap tekst die weg was. Ook balen dat de sollicitatie wel redelijk ging, maar dat je het niet wordt. Zou met deze zwangerschap wel fijn geweest zijn.
    Fijn dat Feli wel een goede nacht en ochtend had, zodat jij ook extra kon slapen :). Heerlijk hoor. Heb je dan ook minder last van misselijkheid?

@ Nbroen, wat is een cattery? Een kattenopvang of fokken jullie katjes?

Onderweg naar huis bedacht ik dat het zwanger worden gebeuren toch wel iets aparts is. Het gaat nu zo snel bij de 2e bij jullie allen. Zo leuk :)! EN Sterre die vorige ronde nog een beetje in de stress zat, omdat haar kansen zo laag zijn. En nu wordt ze van de 2e heel snel zwanger en bij Noah was het eigenlijk ook best snel raak. Dat terwijl de artsen weinig hoopvol waren.
    Zo in tegenstelling met stellen waar er niets wordt gevonden en die worden maar niet zwanger. Je zou denken dat er dan toch ook iets moet zijn. Waarom gaat het bij de een zo snel en bij de ander niet? ondanks of juist zonder problemen.

Gister vertelde ik over de buuf. Maar had het goed gezien. Vandaag hangt de Hoera een meisje slinger er :D. Morgen even kaartje in de bus gooien en volgende week maar even langs gaan :).

Vanmorgen zag ik op tracktrace van TNT dat mijn tel pakje door TNT is gesorteerd. Nu hoop ik dus dat ze vanavond komen bezorgen. Gisteravond hadden we al bestelde spullen gekregen, hopelijk vanavond dus nog meer!

Nu eens even kijken bij J en T die samen in bad liggen :)

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: GEFELICITEERD!!! Mooie test hoor.
    En wat vond Roy er van???????

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@mosa haha super hoor van veda hieuw hahaha;) ja feli snapt opzich nu ook wel van kom maar naar mama of naar papa, dat doet ze ook, (net ff getest hahaha;)) en feli gaat ook helemaal dansen op muziek haha zo schattig is dat haha.

@afrola jeetje zeg nu pas je pakje onderweg.. zou het door de kerstdrukte komen? ik zou wel ff een klachtje plaatsen hoor, hij zou toch binnen 1 dag binnen zijn?? je wacht nu al super lang! en wat leuk van je buuf, toch goed gezien :D haha.

@sterre jaa wat zei roy eigenlijk? :D echt zo super hoor!!

@all

hier toch maar eens de zorgvergelijker gedaan haha(lekker op tijd, not haha) maar ik krijg het niet zoals ik wil

wij zitten nu bij de menzis, maar zijn dan collectief verzekrd via pma, maar dat kan ik dus nergens invullen, en dan doen ze die korting er dus ook niet bij..

dus nu vraag ik me af, word dat automatisch geregeld, dat je collectief verzekerd bent of?? want kiemer kwam ook heel goed uit de bus, als 2e wel 10 euro duurder per maand, maar veel meer vergoed qua verzekeringen..

maar als die collectieve korting er dus niet af gaat, dan scheelt het wel heel veel.. iemand een idee??

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whahahaaaaaaaaaaa supergoed! Gefeliciteerd!

:D:D:D:D:D:D:D:D

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; combinatietest is inderdaad maar een kansberekening. Wij zouden het de volgende keer wel weer doen. Als er dan aanleiding is zouden we in ieder geval verder ondezoek kunnen laten doen. Is het nog gelukt met de boodschappen???
    CB is goed gegaan, ze waren eigenlijk snel klaar. Y groeit nu volgens haar lijntje, bijna 75 cm lang en 8370 gram. De prikken vond ze niet leuk en dit zijn inderdaad de prikken waar ze een week later last van kan krijgen. Niet zo erg dus dat we ze nu vlak voor kerst hebben want volgende week hebben we deels vrij en kunnen we thuis blijven als het nodig is.
    En wat en je een kletskous tegen Veda:p Hier doen we dat toch wel wat minder. Maar Y begrijpt ook wel veel en ze weet al heel goed duidelijk te maken wat ze wilt;)

@salapio; jammer van de sneeuw voor M. Binnen fietsen is natuurlijk minder leuk. Lekker dat J vrij is tot januari, kunnen jullie om de beurt uit slapen:)

@hanna; lekker vakantievoorpret. Jullie huren altijd een huisje? Dpen jullie dat dan particulier of via een website?

@sterre; de prikjes zijn inderdaad in de armpjes, Y is er heeeeeel boos om geworden volgens papa:)

@melisa; oei, onverwacht ziekenhuisbezoek. Gelukkig zijn jullie goedgekeurd en weer thuis!

AAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
    Sterre, wat heb je gedaan???????????????????? een POSI TEST:$:$:$:$:$:$
    GEFELICITEERD

@afrola; is de terugreis van werk goed gegaan????** edit, je bent al thuis ** Ga je nu met het OV of met de fiets?
    Gefeliciteerd met de buuf, dat had je dus goed gezien:)

@sanne; ik heb nog nooit gehoord van Kiemer, maar ik heb ons aangemeld voor de collectieve verzekering van pookmans werk. Bij Zilveren kruis. Dat scheelde iets met mijn OHRA maar we krijgen een extra 75 euro pp terug.
    Misschien heb je een code nodig voor jouw collectief??? Ff bellen misschien?

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, JOEHOE!!!!!!! JE BENT ZWANGER!!!!
    Ik vind het zooooo leuk voor jullie.
    Van harte gefeliciteerd!!

Nbroen, leuk dat jullie een cattery hebben.
    Gewoon thuis/aan huis?

Melisa, hoe gaat het nu met je?
    Het moet erg schrikken zijn geweest voor jullie.
    Fijn dat alles goed is met de baby!

Afrola, heb je nu het pakje binnen??
    Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg....;)
    Leuk een nieuw buurmeisje.

Ik vind het inderdaad verbazingwekkend hoe snel iedereen hier zwanger raakt.
    Fijn hoor!
    Hopelijk ga ik die ban niet verbreken als wij er hier (eventueel) weer aan gaan beginnen....
    Manlief heeft wel erg de nee-doe-maar-niet-meer-kriebels....

Ik kom net terug van de AH. Jeetje wat was het druk...
    Maar de buit is binnen. Fijn!

Svinthe heeft ook duidelijk haar snappertje aan staan en begrijpt echt al zoveel.
    Ik vind dat zo ontzettend knap van haar en leuk om te ervaren voor mij.
    Ze "praat" in haar eigen taal, echt op de juiste intonatie. Echt lachen :)

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    grmbl :x, wel weer pakje, maar weer geen telefoon :x.
    Ben zoooo ongeduldig :):x

@ Pookie, fijn dat Yuna weer was goedgekeurd. En zielig van de prikjes.
    J heeft ze afgelopen maandag gehad. Die kreeg er 1 in de arm en 1 in de been. Gister had ze even een beetje koorts en weer hele vieze poepluiers. Dus toch al wel een snelle reactie. Ben toch wel benieuwd naar weekend.

Vandaag heb ik het aangedurfd op de fiets. Maandag duurde het me te lang toen ik wel met de trein ging. VOlgens mij had ik toen net zo goed kunnen lopen ;). Vandaag was fietsen wel te doen, ff de wijk uitlopen en daarna was het wel te doen. Maar ik bekijk het per dag ;).

@ Hanna, oh wat jammer dat je man nu weer nee kriebels heeft, moeilijk ;)!
    Maar ik hoop dat niemand en ook jij hier niet de ban gaat verbreken ;)!

Haha Svinthe heeft haar snappertje aan staan :D. Zo leuk dat zij ook al zo lekker (onbegrijpelijk) brabbelt :D

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, ik vind het zó leuk voor jullie :D Ik had er vanavond gewoon een blij gevoel door :) Gelukkig zijn al je zorgen voor niets geweest! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend, heb je daar naar gekeken? Zal denk ik zo rond mijn verjaardag zijn (3 september). 3 september en 3 november zou wel leuk zijn :)

En leuk dat je dacht dat het eigenlijk niet anders kon, ik had dat de laatste keer precies hetzelfde. Die test is dan eigenlijk alleen maar een bevestiging hè?

Nbroen, wat apart (maar vooral fijn!) dat je bij je meisje zo misselijk was, en nu helemaal niet! Wie weet krijg je dit keer wel een jongetje ;)

Afrola, jeps, op 1e kerstdag gaan we met mijn schoonfamilie eten :)

En ik ben heel laks met de fysio, I know :) Ik zou haar na de bevalling nog bellen voor een afspraak maar ook niet gedaan. Maar ik wacht even tot het nieuwe jaar en dan zal ik een keertje bellen. Beloofd! ;)

Wij hebben een kast die Veda open kan maken en op de onderste plank daarvan staan Veda's boekjes (inmiddels een hele verzameling). Als het aan Veda ligt, zijn we de hele dag aan het lezen, dus soms doe ik een dingetje tussen de kastdeur zodat ze hem niet openkrijgt :D Anders blijft ze met boekjes aankomen en op een gegeven moment heb je dat ook wel gehad. Maar leuk dat J ook zo'n boekenwurm is :)
    En grappig dat ze met alles wil helpen! Hier is het meer een kwestie van iets pakken en het dan vervolgens niet terug willen geven, heel handig :)

Apart is dat idd, waarom de één snel zwanger wordt en de ander zonder reden niet ;) Bij mijn zwager en schoonzus is ook nooit een reden gevonden, maar toch lukt het bij hen al 8 jaar en 2 IVF-pogingen niet. Nu zijn ze in principe niet meer bezig voor een kindje, maar voorbehoedsmiddelijken zullen ze natuurlijk niet gebruiken.

Je buurvrouw bevallen, wat leuk :) Weet je de naam ook?
    En nog steeds geen telefoon, balen zeg :x Maar zijn ze nog helemaal niet aan de deur geweest, of wel toen er niemand thuis was?

Hoe gaat het nu met je dipje eigenlijk?

Sanne, ik weet niet precies hoe het zit met collectieve verzekeringen, maar volgens mij krijg je van je werkgever een code die je in moet vullen als je een collectieve verzekering wilt afsluiten.
    Succes ermee in ieder geval, dat zijn altijd van die rotklusjes hè?

Pookie, zou een kindje met het syndroom van down voor jullie reden zijn om de zwangerschap af te laten breken? Wat ik me afvraag, kunnen ze er met een vruchtwaterpunctie alleen achter komen dát een kindje het downsyndroom heeft of ook in welke mate, weet jij dat?

Fijn dat het goed ging op het CB! En prima dat ze volgens haar lijntje groeit, daar gaat het natuurlijk ook om! Hopelijk krijgt ze niet zoveel last van de prikjes, maar in ieder geval fijn dat jullie dan meer thuis zijn.

Hanna, ik zie dat Svinthe vandaag alweer 16 maanden is, wat gaat het toch hard! Waar zijn al onze kleine baby's gebleven hè? :) Ik vind het wel heel leuk, maar soms gaat het ook wel iets té hard.

Ik gun het ook iedereen van harte om zo lekker snel zwanger te raken, scheelt veel stress! En in dat tempo volgen de kindjes elkaar weer redelijk snel op, ook leuk :)

All, hoe kan ik dat nu vergeten zijn te vertellen vanmiddag, maar ik heb vanochtend superleuke kleertjes voor Veda gekocht :D Ook wat zwarte kleertjes, ze had vandaag ook een zwart jurkje aan en gecombineerd met kleur stond dat erg leuk. Dus nu een zwart ballonrokje, een zwart shirtje en een zwart bolero'tje gekocht.En nog wat andere kleertjes, dus heel goed geslaagd :)

Gisterenavond gingen we veel te laat naar bed, dus dat merk ik nu heel erg. Vanavond maar eens heel op tijd naar bed, sinds ik zwanger ben heb ik volgens mij wel 10 uur slaap nodig ;) Die ik vervolgens nooit haal :)

Vannacht zou het weer kunnen gaan sneeuwen, dus ik dacht, doe eens gek en ik heb morgen vrij genomen :D Dan hoef ik ook lekker niet thuis te werken, ik vind het wel even goed zo!

Slaap lekker allemaal!

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    omdat ik de pc even aan moest zetten voor djaarman even snel hier spieken en wat blijkt weer een zwangere!!!!

STERRE VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!

Afrola; bedankt voor je reactie!

@All; het is hier feest hoor J is vanmorgen weer door de apk gekomen bij het CB (standaard lang en dun) Maar gewoon een afspraak voor febr. gemaakt dus alles ok.

Ze heeft sinds een paar dagen haar schema veranderd en wordt wakker om 03.00 (niet fijn voor ons) dus dan even voeden (ze drinkt dan flink) en weer bedje in. Kan natuurlijk in week 26 weer een sprongetje zijn. Of het is het wennen aan fruit en groenten. Ze eet echt alles wat we haar voorschotelen en blijkbaar zijn wij niet snel genoeg met aanleveren van de zaak hahaha.
    Ze is nu wel wat verkouden de laatste dagen en wil niet meer slapen overdag (45 min. krijsen in bed en dan gewoon lachen als ik haar dan toch maar eruit haal.)

Nu maar snel naar bed want morgen om 6 uur gaat mijn wekker weer en ga ik weer een lange dag werken tegemoet.

Deel Deze Pagina