Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goeden avond meiden

Sinds gister zwaar verkouden geworden
    Bah en dat nog voor de feestdagen:x

En het ergste K is ook ziek heeft koorts
    Hij werd vanmorgen kreunend wakker dus haalde ik m op
    was hij zoooo heet had ik getempt 39,3 arm kind
    De huisarts gebeld en kreeg een paar tips maar ze zei al het heerst ontzettend de griep
    Had net bij het fles van 19.00 uur nog een temp gedaan was nu 38,9 heel iets gezakt straks bij de fles van 23.00 uur temp ik nog 1 keer en krijgt hij een zetpil
    Hoop dat het nu wel verder zakt want het is niet zo leuk om je kindje zo te zien

Oja en met trots mag ik u mede delen

YouTube - Thijmen kan lopen 043

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, morgen reageer ik weer 'normaal'..
    Roy is wat terug houdend omdat het nog zo vroeg is maar moest stiekem toch een klein traantje wegpinken hoor :p:D Ik moet van hem volgende week nog een keer testen whahaha nou, dan heb ik natuurlijk allang getest... hallo wat denkt hij haha :D

Mosa: Tuurlijk heb ik al even gespiekt..:):) het zou dan 4 september zijn. Ik zei al tegen Roy, zou wel grappig zijn als ie de 3e komt, dan hebben we noah van 03-11-09 en deze (als alles goed gaat natuurlijk) van 03-09-11 :p

Weltrusten allemaal!

3. Loe

Loe Niet meer actief

Heb even bijgelezen, zo'n drukke dag hier!:D

Tjonge, wat een vruchtbare bende hier zeg!!!!!!! (positief bedoeld!):p
    Sterre, ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrblij voor je JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Die streep is harststikke duidelijk joh voor die aantal dpo dagen!:)

Ik ben nog ziek, erge hoofdpijn, zeg maar gerust koppijn. Knallend.:x:( Geen para of ibu die er ook maar iets aan verandert.:( Hoop morgenochtend minder, anders voor tienen de huisarts bellen.
    L. is weer ok, had 's avonds geen koorts meer, dus die heeft geen probleempje meer. Fijn. ik MOEST vandaag de stad in, met koppijn, ivm kerstkadootjes en lootjes:(, heb meteen even de hennes leeggekocht ivm sale. Heerlijk. Leuke broekjes gekocht voor L. en shirtjes. (en ook op de gok maatje 86 voor volgend jaar haha, kon het niet laten):D:)

Ik stop er nu weer mee, ivm met dat vervelende hoofd van mij. Hoop echt dat het morgen beter is.:(

Nog wel even M. van Salapio alsnog van harte proficiat wensen! En mooie foto van M. gezien!:)

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Sterre

Misschien moet hij nog van de schrik bekomen joh
    Maarre jij bent hartstikke zwanger hoor
    Dat 2de streepje kun je echt heel duidelijk zien

Loe jij ook ziek bah hoop dat het gauw overgaat want het is niet te doen me oog traant de hele tijd en heb een loopneus
    Knap jij ook maar gauw op

Leuke foto's van L echt een heel schattig koppie echt lief

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

10 uur en de eerste hier. Dat komt niet vaak voor.

Sterre, ik moet de hele tijd aan je denken :D:D:D
    Hoe voel je je nu?

Straks komt mijn vriendin met hara dochter hierheen en gaan we met z'n vieren lunchen.
    Svinthe was erg vervelend vanmorgen. Ten einde raad heb ik haar op bed gelegd... had ze gewoon slaap!
    Ik maak haar over een half uur weer wakker, anders slaapt ze vanmiddag niet en wordt het wel een heel lange tijd op.

Fijne dag allemaal!

6. Loe

Loe Niet meer actief

#1946 Loe, 23 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2010
    Goedemorgen!

nou ik ben de tweede, komt ook niet vaak voor!
    Jij dus nu even lekker tijd voor jezelf Hanna. Veel plezier straks! en eet smakelijk.:)

ETen jullie ook zoveel van die lekkere dingen of ben ik de enige ahum?:D:)
    Aangezien ik echt 15 kilo kwijt moet voor de bruiloft,:( heb ik voor het eerst in mijn leven afslankpillen gekocht, ben bang dat ik het helemaal op eigen houtje niet ga redden. Niks voor mij eigenlijk, helemaal niet, maar toch een keer proberen. HEb wel diegenen gekocht die toen aangetoond zijn, die je bij de apotheek kan kopen. Ben wel benieuwd. Begin er in januari mee. Hopelijk geen rare dingen.;) (ze waren ook peperduur)

Joehoeeeeeeeeeeee Sterreeeeeeeeeeeee..................hihi. Hoe ging het vertellen?:D

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    En ik ben de eerste in de middag

Waar is iedereen?????

Liefs Tijgertje23

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sterre, zo, dat zouden zeker leuke geboortedata zijn :)

Djaar, fijn dat J zo goed eet, maar jammer van het 's nachts wakker worden. Maar je hebt kans dat ze binnenkort zo ineens weer doorslaapt.

Tijgertje, beterschap voor jou en K!

Loe, hoe voel je je nu? Balen dat je nog steeds ziek bent :(
    En ik denk dat bijna iedereen in december meer lekkere dingen eet dan dat eigenlijk goed is :) Ik heb helemaal geen ervaring met afslankpillen en ik ben er eigenlijk een beetje huiverig voor. En als je zo makkelijk zou afvallen als dat soort pillen beloven, waarom zijn er dan zoveel te dikke mensen?

Hanna, was het gezellig met je vriendin?

Ik ben sowieso nu vaak pas 's middags online. Tegenwoordig computer ik alleen nog maar als Veda op bed ligt, en aangezien dat nu nog meer één keer per dag is, ben ik er overdags niet meer zo vaak. 'Vroeger' was ik vaak (één van de) eerste :)

All, heeft het bij jullie ook weer gesneeuwd? Hier is er best wel weer wat bij gevallen. Ik ging vanochtend met Veda naar het park om oud brood naar de dieren te brengen, maar het was echt superkoud! Toen nog even snel boodschappen gedaan (wat is het toch druk in de supermarkten nu :$) en nu hoef ik vandaag lekker niets meer.

Mijn vriend heeft de hele week al koopavonden. Vanavond zou hij eindelijk een keer vrij zijn, maar nu is een collega van hem ziek naar huis gegaan. Gevolg: hij moet vanavond ook werken. Wel jammer, want morgen moet hij ook nog van 8 tot 18 werken. Maar ja, daarna is hij gelukkig vrij :) Volgende week nog zo'n drukke week, en dat heeft hij het weer wat rustiger. Maar wel ongezellig :)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kwam net dé jongensnaam tegen :D Ik heb nog nooit zo'n mooie jongensnaam gehoord, dus ik ben helemaal blij :) Ik vind hem ook nog bij Veda passen, dat is ook fijn.

En gelijk even opgezocht, hij komt 25 keer voor in Nederland. Veda 36 keer, dus zelfs nog iets aparter :) Nu nog een tweede naam verzinnen, en niet geheel onbelangrijk, afwachten wat het geslacht is natuurlijk :)
    Maar een jongensnaam leek me veel moeilijker dan nog een meisjesnaam.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Haha wat een leuke foto's van de kinders :D

Melisa: Wat akelig zeg, bloedingen maar gelukkig niks aan de hand.

Sanne: Jij dus iets voor de misselijkheid, fijn! Heb je het inmiddels al geprobeerd?

Mosa: Jeetje jij zou dus al 29 weken zijn geweest.
    Ik praat ook de hele dag door tegen Noah :) Ik heb ook het idee dat hij veel 'begrijpt' of i.i.g door heeft van, als dit wordt gezegd dan gebeurd er dat.

Klinkt leuk wat je voor Veda gekocht hebt.
    Jammer zeg dat je vriend nou vanavond ook weer koopavond heeft. Ik moet wel steeds aan jullie denken als ik de reclame van G&G zie :p
    Oeh dé jongensnaam gezien... vertel :p

Afrola: Leuk he dat mee willen helpen. Noah 'helpt' altijd mee de vaatwasser uitruimen.. geeft de lepeltjes aan :) En koken kan hij ook haha.. loopt met een pollepel rond :p

Oh leuk een nieuw vriendinnetje voor J bij de buurtjes :)

Ik vind het ook zo apart dat we hier zo snel zwanger worden bij de 2e nu (al moet ik het natuurlijk nog niet te hard roepen :)) En bij mij zeker omdat ik zo weinig kans kreeg van de gyn. Tja, je hebt geluk, zegens, wonders en wereldwonders maar wat komt daarna? Ik :p:D

Pookie: :D Ik moest wel lachen om jouw reactie.. 'wat heb je gedaan'... :D
    Fijn, Y weer op de goede koers :)

Hanna: Balen zeg dat je man weer de nee modus heeft aanstaan ;)
    :D Wat grappig dat je steeds aan mij moet denken hihi :D
    Veel lunch-plezier!

Djaar: J dus weer door de apk bij het CB, fijn! Oef 03.00u weer wakker worden is niet fijn. Hopelijk is het snel weer voorbij.

Tijgertje: Beterschap voor jullie! En Thijmen nu echt aan de wandel :)

Loe: Hoofdpijn al wat beter? En de hennes leeg gekocht haha :)
    Hoe bedoel je, hoe ging het vertellen?
    Welke pillen heb je dan? Ik eet altijd wel lekkere dingen :):)

Combinatie-test: Wij zouden die ook weer doen. Voor mij hoeft het niet zo maar Roy wil dat graag.

All: Hier komt de sneeuw weer met bakken uit de lucht :( Was net zo blij dat er een deel gesmolten was gister ;) Vanmorgen weer 45 minuten te laat op mijn werk :) Maar ja, baas doet er niet moeilijk over gelukkig.

Vond het wel een vreemde dag. Heb onwijze tiet-pijn.. heb echt het idee dat ze m'n bh uitknallen :) Ook bij vlagen misselijk.. he jakkes, dat had ik bij Noah niet. Maar ik heb ook nog flink krampen en steken dus vind het nog wel heel erg eng allemaal. Ik had bij Noah ook wel gelijk groeipijn maar nu nog zo voor mijn nod vind ik het hélemaal niks :(
    Morgen ga ik i.i.g nog een testje doen.. of misschien vanaaf... nee, nee, nee ik moet volhouden tot morgen :):p:)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, haha, zo denk je tenminste nog eens aan ons :D Irritante reclames zijn het :)

En de naam vertel ik lekker toch niet :p Ik kreeg net al een pb-tje van iemand hier wat de naam was, hoezo nieuwsgierig :D :p

Maar echt heerlijk dat je zo snel zwanger bent geraakt :) Vooral lekker van genieten! Je zult wel weer vroeg een echo krijgen of niet?
    Ik denk dat al die dingen die je voelt, juist een teken is dat er veel gaande is in je lichaam. En ik voelde/voel me deze keer ook beroerder dan toen met Veda, dus zo kun je echt zien dat iedere zwangerschap weer anders is. En wie weet wordt het bij jou nu wel een meisje!
    Ik zou proberen tot morgenochtend te wachten met testen, als hij gisteren overdags al zo was, dus heb je morgen met ochtendurine vast een hele duidelijke test!

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    JA HOOR HEB IK WEER :x pff ik baal nu echt.. Ik ben op pagina 195 en had een héél stuk tekst op een nieuwe pagina en ik las op een andere pagina en nog red ik het op om ergens op te drukken aaaaahhh!!! Eten staat op en is bijna klaar, D moet zo van bed dus ik ga nu ook niet meer overnieuw beginnen sorry :( .. Maar nog even:

STERRE, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! :D :D

Wens iedereen fijne feestdagen!!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, leuk dat je dé naam bent tegengekomen...
    Nu nog even afwachten of je ook een jongetje in je buik hebt he :D
    Straks ga ik weer eens aan de pendel. Kijken wat er uit komt bij alle nieuwe zwangeren ;)
    Het zijn er echt veel zeg, op het andere forum ook al een stuk of 6.
    Er hangt iets in de lucht hahaha!
    Jammer dat je vriend zo vaak moet werken. Maar ook wel logisch in deze tijd natuulijk. Hier moeten ze het we van hebben denk ik, de extra omzet!

BabyD, balen is dat he als je tekst weg is. Tegenwoordig gebruik ik heel vaak het kladblok om dat te voorkomen.

Sterre, oei misselijk.... Da's niet handig zo vlak voor kerst...
    Hopelijk was het van korte duur vandaag.

Loe, succes met afvallen!

Svinthe heeft vandaag een ik-wil-niet-slapen-maar-Svinthe-kleef-aan (mama)-dag gehad.
    Dus deze mama is heeeel blij dat ze lekker in haar bedje ligt!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Maak me er vanavond even makkelijk met een zwaai af.
    Voel me niet lekker en heb hoofdpijn. Zeurt al de hele dag :(. Hopelijk zet het niet door ;).

Wel goed nieuws m'n telefoon is eindelijk binnen ;):D

@ Sterre, het dringt langzaam door dus :D

@ Mosa, wow al een jongensnaam bedacht. Vindt mosaman de naam ook leuk of heeft hij er niets meer over te zeggen ;):p:p

@ Rest, dikke knuffel!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe ook even een zwaai :)

Leuk hoor weer namen bedenken! Hoewel het bij T nog best een gedoe was :D. Ik heb nu al zowel een jongens als meisjesnaam in mn hoofd, maar dat zegt niets: zwanger zien/voelen die namen heeeeeel anders ;) :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, heel irritant, als je berichtje ineens weg is ;) Nou ja, de volgende keer maar weer verder typen dan ;)
    En jij ook hele fijne feestdagen! Nog leuke plannen?

Hanna, o ja, pendel jij? Dat wist ik helemaal niet. Ik ben wel benieuwd naar wat er uit komt :)

Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat Svinthe op bed ligt als ze een kleefdagje had, vermoeiend! Hopelijk morgen beter!

Afrola, sterkte met je hoofdpijn, en is idd te hopen dat het niet doorzet! Beterschap!
    Fijn dat je telefoon er nu eindelijk is, kun je het weekend van alles gaan uitproberen :D

En aangezien mijn vriend het zelf moeilijk vindt om namen te verzinnen, kom ik met de opties en zegt hij wat hij er van vindt. Ik heb hem nu nog niet gesproken, maar ik denk dat hij hem wel mooi vindt.
    Maar ik ben allang blij dát ik een jongensnaam heb kunnen verzinnen, dat is me toen ik zwanger was van Veda niet gelukt :)

All, Veda heeft een nieuw spelletje bedacht in bad, alle speeltjes over de rand gooien. Gevolg: álles nat :) Hopelijk is ze het de volgende keer weer vergeten ;)

Net voordat Veda naar bed ging, belde mijn vriend. Ik zette de telefoon op de luidspreker, en smolt gewoon toen ik zag hoe blij ze was zijn stem te horen :) Hij mist haar ook zo, gisteren heeft hij haar ook niet gezien omdat hij toen ook laat thuis was.

Fijne avond nog!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zwaai terug! Lekker aan het genieten van je gezin?

Daarom bedenk ik de namen pas nu ik zwanger ben ;)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nu heerlijk aan het genieten van de bank en thee en ik denk over enkele seconden een bakje chips of een koekje of twee :D

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, dat klinkt al heerlijk :) Ik zou voor de chips gaan ;)
    Ik heb ook weer Honger met een grote letter H, dus zo ook maar eens kijken of ik nog iets kan vinden waar ik zin in heb.

Nu eerst maar eens al het speelgoed opruimen, ligt ook weer óveral :)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar wel een heerlijke dag gehad, begon wat vroeg (5u) na een dramanacht (M, T heeft van 19-5 geslapen). Eerst heerlijk met T gespeeld, die om 8u in bed gelegd en werd toen ik onze slaapkamer insloop om nog ff te liggen geroepen door een heel lief meisjesgezang: mamaaaaa maaaamaaa :D

Met M geshopt en dat was zo leuk. Ze heeft heel veel zelf gelopen (nu natuurlijk geen plankje achter de wagen mee) en het was zo gezellig! Mn lekkere meissie. Ze heeft de allerlelijkste pyjama uitgekozen bij de H&M (knalroze met Hello Kitty), we hebben dr verjaardagscadeau (plakkaatverf in paars, geel en rood) aangevuld met blauw en wit (en daarmee dus ook groen en roze).

Jan had het ook gezellig thuis: kreeg een sms dat ie samen met T aan het swingen was op de Police :D.

Deel Deze Pagina