Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, dat klinkt zeker gezellig :D

Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, lekker gewinkeld met je grote meisje. Zo heeft volgens mij iedere leeftijd zo zijn charmes hè?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Owwhh wie was dat van dat pb-tje :D
    Ik krijg idd weer een vroege echo om te kijken of het geen bbz is. Maar ik test idd morgen pas (met kv2v5) en heb gister ook een clear bleu gehaald met 'zwanger' of 'niet zwanger' en hoelang je bent voor zaterdag.. slecht he hihi :)

Afrola: Oeh leuk de foon binnen, kan je lekker gaan spelen :p

Hanna: Doe jij pendelen.. ben benieuwd!

Salapio: Leuk zeg, shoppen met je meisje :) En T aan het swingen met papa :D

BabyD: Balen van je berichtje.. heb ik ook weleens :)

Namen: Pfff.. wil ik nog niet aan denken maar dat gaat hier weer vechten worden denk ik haha :D

All: Weer gezwommen net maar fieuwww... onze lerares is net geopereerd dus we hebben nu een badmeester die bloedfanatiek is haha. Ik was al erg moe maar nu heb ik helemaal geen benen meer :)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, zeg ik niet van het pb-tje :p
    Toch logisch dat je wat extra testjes doet, maar ik weet wel zeker dat je morgen een hele duidelijke tweede streep krijgt en dan als kerstcadeautje een hele mooie digitale test :)
    Ik ben trouwens heel benieuwd hoe lang je precies zwanger bent!

Lekker dat je gezwommen hebt, alhoewel je dat morgen misschien minder vindt als je dan spierpijn hebt ;)

Slaap lekker!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ja ik pendel inderdaad.
    Heb het wel vrij vaak goed, alleen bij mezelf niet bij Svinthe hahahah!
    Als je wil laat ik het je weten, anders hou ik het voor mezelf :)

Salapio, klinkt als een heel gezellige dag.
    Ik moest wel lachen om: de allerlelijkste pyjama :D:D
    Dat krijg je he als ze zelf mogen kiezen hihi!

Afrola, fijn dat je telefoon binnen is.
    Heb je mooi de tijd met kerst om uit te zoeken hoe hij werkt enzo!

5. Loe

Loe Niet meer actief

Salapio, wat een heerlijke kids heb jij toch. Nu alleen nog even in oortje zingen dat ze mama iets langer laten slapen hihi.

Vedaaaaaaaa toch. Dat kan niet hoor! Misschien volgende keer speeltjes IN bad laten gooien? (hmm, denk niet dat het daar minder nat van wordt eigenlijk, plons)

Afrola: Ha, telefoon binnen. Hier mijn vriend ook. Is al twee avonden aan het googchelen met dat ding. Er zit zooooooooooooooooveel op loe! zegt hij steeds haha.

Hanna, puf kleefdagje dus. Hier wil L. dus s avonds niet IN bed slapen, maar OP de bank met speen in. Na vijf minuten is ie weg. Slaapt de hele avond op de bank, gek kind.

Sterre, ben erg benieuwd naar je test. Vond deze al zo duidelijk, ben benieuwd hoe hij er nu vanaf knalt!

BabyD, oef ik heb dat gelukkig nog niet vaak gehad, maar ook weleens een keer. Word je even goed chaggie van he.

Wij hebben trouwens mijn avatar-foto op canvas besteld bij albelli in sepia. Jammer genoeg wordt hij pas morgen verstuurd, dus helaas niet meer voor de kerst. Ben wel erg benieuwd!
    All, welterusten, tot morgen!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M laat mama wel slapen hoor (8u vinnik suuuuuuper) ... maar dat irritante ventje :D ;) ...

(nee hoor nee hoor, tis het liefste lekkerste menneke van de wereld en heb zelfs om 5u enorm van m genoten)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    goede morgen!

Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan om mijn werkdag in te halen die ik woensdag heb gemist. Maar het is echt niet te doen om nu naar het werk te gaan. Er is een weeralarm voor het zuiden, en het sneeuwt hier ook nog lekker. Dus man vond dat ik beter thuis kan blijven. Doen we dan ook maar.

Sterre: nog een testje gedaan? Ben benieuwd.

Salapio: als ik die nachten van jou lees... dat je nog zo positief bent. Knap hoor.

Hanna: lekker 2 weken vakantie! Geniet er van.

Mosa: nu al een jongensnaam maar geen meisjesnaam? Kan een voorteken zijn, voor ons was dat wel zo!

Zo, kruip mijn bedje nog even in.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Melisa, groot gelijk dat je de weg niet opgaat hoor!
    Hier is niks aan de hand...geen weeralarm... geen sneeuw.

namen, wij hadden bij Svinthe eerst de jongensnaam verzonnen. Zo was ik er ook zeker van dat het een jongetje zou zijn.
    Hier geen voorteken dus :D

Svinthe heeft sinds gisteren haar Wheely Bug ontdekt, het lieveheersbeestje dat de voor haar verjaardag heeft gekregen. Ze gaat er nu zelf opzitten en rijdt de hele kamer door. Erg leuk om te zien :)

Mijn man is naar de AH om de laatste boodschappen te halen. om 8 uur stond hij daar al op de stoep. Hij belde net om nog even te overleggen en zei dat het nu nog wel meeviel met de drukte maar dat het zeker niet stil was.... Waren meer mensen op het idee gekmen om vroeg te gaan natuurlijk.

9. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Puf, onze zit van vannacht met L. was toch dik een uur, dronk heel slecht, maar oef, ik wil WEL die fles mama! oja jongen, komt tie weer aan hoor...... sabbel de sabbel. Wel echt drinken he? Zit hij je met grote ogen aan te kijken..............klaarwakker.;) Middenin de nacht. Hopelijk vannacht een dromende grote beer, zodat wij kerst een beetje uitgeslapen beginnen.:)

Over de boodschappen hanna: is het je man nog gelukt alles te halen in de supermarkt? Mijn vriend is gisterenavond nog even gegaan, was wel druk zei hij.
    Hebben jullie dat topic gelezen in de lounge waar een bejaarde eerst voorkruiopt en dan tegen moeder en kind zegt: kijk een beetje uit met die aap van je, SNOL! :$WHoeiiiiiiiiiiiiii. Wist niet wat ik las. Moeten jullie anders maar eens lezen in de lounge. Die ouwen van tegenwoordig........:x;)

10. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loe, leuk zeg een canvas besteld! Moet ik ook altijd nog eens gaan doen, heb 2 kale muren dus het wordt wel tijd :p .
    Minder dat je vanacht zo lang gezeten hebt. Heeft L weleens een nacht al doorgeslapen eigenlijk?
    Jullie trouwkaartje vond ik ook leuk, zo schattig!

@ Afrola, fijn dat je phone binnen is!! Heb je lang op gewacht hihi.

@ Salapio, gezellig zo'n meidendagje!

@ Mosa, wij gaan met kerst naar mijn ouders en naar schoonouders daar komt ook de hele fam gourmetten. Ben benieuwd hoe het zal gaan, want heb het met iemand van de schoonfam wel gehad.. Laatst maakte hij zo'n sexistische opmerking en hij zit aan andere vrouwen.. Nou.. Ik heb ook tegen m'n man gezegd dat ik mijn mond niet meer ga houden hij kan wel normaal tegen mij doen (vind ik, vindt hij niet)!! Hou niet van zulke mensen... Hebben jullie plannen?
    O ja ik las gisteren dat je echo goed was, super! En nog een 3e echo binnenkort, super lief van die verloskundige :D .

@ All. Wij hebben een nieuwe autostoel gekocht :D . Een Romer, ze zat er zooo lief in!
    D sliep gisteren tot 9:15 ik schrok me weer eens rot hahah. Vandaag was ik half 8 al wakker en half 9 zijn we uit bed gegaan, D wakker gemaakt en met mama onder de douche. Heerlijk.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Eerst zelf drinken

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    en daarna mag de beer, is het niet schattig?

13. Loe

Loe Niet meer actief

BabyD, fijn zeg die autostoel. Leuk gezicht zeker! Van je familielid is wel heel irritant, dan voel je je niet op je gemak lijkt me.
    L. heeft nog geen enkele nacht doorgeslapen helaas...... vraag me af wanneer jullie kindjes dat gingen doen? Wanneer deed jouw meisje dat BabyD?

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Hier geen spierpijn hoor :p Heb ik eigenlijk nooit maar klop het ook snel weer even af haha.

Hanna: Ik wil wel weten wat je pendeld, vind ik altijd leuk om te weten :)
    Zo, die man van jou heeft er zin in, om 08.00u op de stoep van de AH :)

Salapio: Haha dat irritante ventje :$:p:D

Melisa: Hier ook een poging gewaagd om te gaan werken maar het is écht gekkenwerk om hierdoor naar je werk te gaan.
    :$ Wat is C al groot! En wat een mooie haren :) En beer moet natuurlijk ook drinken ja :D

Loe: He bah wat een nacht :(
    Dat topic heb ik niet gezien.. maar dat is toch absurd :$ Die oudjes van tegenwoordig ook ;):p
    Noah ging bij 4 a 5 maanden doorslapen. Hij kwam een tijdje om 04.00 voor een fles en daarna is het langzaam later geworden.

BabyD: Wat een rare kerel in je schoonfamilie, zeker zeggen hoor dat je ergens niet van gediend bent.. anders krijg je straks nog praatjes ook ;)
    Zo kijk, dat zijn nog eens slaaptijden :)

All: Noah was gister naar de kerstviering op het kdv geweest en hij had het weer super leuk gehad. Hij had een héle grote pannenkoek en een ijsje op :D

Vanmorgen wilde ik hier de deur uitstappen om naar mijn werk te gaan, ligt er ongelogen bijna 50cm sneeuw voor de deur :$ En het sneeuwt nog steeds! Ik heb wel nog een stukje geprobeerd te rijden maar het is niet te doen.
    Ik zal zo even wat foto's plaatsen.

Ennn ik heb weer een testje gedaan... nou, Noah wordt echt grote broer hoor :D

Bekijk bijlage 116973

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Hannah

Dus jij ook wel eens pendelen
    Heb het beide goed gehad bij mijn begeleidsters
    ze hebben 1 zoon en de ander zouden meisjes worden
    Kloptte ook nog ze vonden het wel heel eng ha ha ha

Ik heb het bij mezelf gedaan
    maar bij mij was het andersom
    Ik zou 3 kids krijgen 2 meisjes en 1 jongen
    maar ik heb 2 jongens en misschien toch een meid erbij???

De een zou eerder geboren worden kyano dan de verwachtte datum en de ander in juli precies thijmen en bij de derde ben ik maar gestopt

Kun jij misschien ook eens voor mij pendelen of het idd zo is derde een meisje?
    Moet niks hoor zou wel leuk vinden

Meiden hier is wel denk ik 15 cm gevallen sneeuw de wegen bij ons is echt heel glad de buren kwamen nauwelijks vooruit

Oja en thijmen is ook ziek geworden behalve manlief die heeft nog nergens last ervan

Kom strax weer ff spieken want morgen zijn we de hele dag niet

Dikke knuffelzzz

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, Svinthe slaapt weer. Ze was op de terugweg van het winkelcentrum (bijna) in slaap gevallen. Heb ik haar gelijk wakker gemaakt :D
    Vond ze niet zo leuk. Jammer joh. Anders heeft ze daar een hazenslaapje en zit ik de rest van de dag met een sjaggie kindje...
    Ik heb haar mijn portomonnee gegeven. Die mag ze NOOIT, dus ze was gelijk wel weer goed wakker :D

Mijn man heeft vandaag het schoentje teruggevonden. Hij ging nog even langs Barendrecht bij onze vrineden langs en daar heeft ie nog een keer op het parkeerterrein gekeken....
    Iemand had hem op een electrictiteitskastje gezet :D:D
    Ben toch wel blij dat we ze nu weer compleet hebben!

Sterre, ik laat het je weten hoor als ik gependeld heb.
    Wow, die testen worden echt steeds duidelijker. Fijn!

BabyD, fijn dat je een autostoel hebt gevonden. Ik heb ook een Römer voor Svinthe en hij bevalt echt heel goed.

Loe, oei, wat een nacht.
    Ik ga duimen voor een slapende L vannacht!

Melisa, wat superschattig van Chesley zeg!!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: wat een super mooie test! Hoe lang gaan jullie het geheim houden? Of gaan jullie het met kerst al vertellen aan familie?

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3