Voormalig temp-meiden deel 5!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loe, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Daar zijn we dan weer!:D

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woehoeoeoe!

;)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Godzijdank drukte ik op ctrl+c voor ik mijn bericht verstuurde, aangezien ik de melding kreeg dat het topic gesloten was. Anders was alles weggeweest :)

Hier mijn berichtje:

Hoi dames,

Bereke, inmiddels ben ik wel aardig geradbraakt hoor ;) Maar nu hoef ik niets meer en hopelijk vannacht weer een goede nacht :)
    Hoe slapen jouw meisjes nu eigenlijk 's nachts?

En het is wel de bedoeling dat het promoveren nog doorgaat, maar dat zal in ieder geval na mijn verlof worden. Nu doe ik het rustig aan, en erna kan ik er weer tegenaan.

Ik vind het wel een lief geboortekaartje, die jullie hadden voor jullie meiden, maar wel zonde van dat &-teken dan! En slordig natuurlijk van de drukker ;)

Hoe vind je het werken nu bevallen, nu je alweer eventjes aan het werk bent? Morgen begint je werkweek weer toch?

Loe, jeetje, wat slaapt L dan weinig overdags! Is hij evengoed wel vrolijk?

Lief filmpje! Hij moet alleen nog even doorkrijgen de fles iets meer omhoog te houden :)

Wat voor soort kastje hebben jullie gekocht?

Ricmar, heerlijk om te lezen dat jullie nu echt op de roze wolk zitten :) Je wordt ook echt mama over ongeveer 30 weken :D

Sheann, heerlijk vooruitzicht dan :) De weersvoorspellingen blijven ook goed, dus met dat genieten komt het vast wel goed!

Hoe is het nu eigenlijk met het 's nachts wakker worden van K?

Salapio, ik ga zo even de site van jullie geboortekaartjes bekijken :) Voor Veda hadden we ook een lief kaartje, maar ik vind het nu ook juist wel leuk om iets heel anders te doen. Maar ja, wat :)

Fijn dat M steeds opener wordt naar andere kindjes! En al zo goed schrijven, echt iets om trots op te zijn :)
    En T de uitslover :D Stoer hoor!

Hoe is het nu met de waterpokken van M?

Sterre, nu is het al bijna zo ver :)

All, fijne avond nog!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, om 21.45 uur heeft Sterre de echo.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waterpokken lijken aan beterende hand, M heeft nog wel heel veel jeuk. Haar wangen zitten echt onder de pokjes. Zo zielig. Hoop maar dat ze geen littekens eraan over houdt :(

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lekker handig trouwens, ik heb een tijdje geleden nog wat positiekleding en kleertjes voor Veda besteld. Het pakket zou ik dan kunnen ophalen bij het postkantoor, ik zou er een mailtje of sms-je over krijgen. Nooit wat gehoord, dus gisteren maar even een mailtje gestuurd. Krijg ik bericht terug dat het al een week op het postkantoor ligt ;)
    Morgen maar even ophalen dan als ik tijd heb.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nog steeds zo veel jeuk, wat sneu zeg :(
    En het is idd te hopen dat ze er geen littekens aan over houdt!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ha, nieuwe topic ook weer gevonden :)

Ik hang lekker op de bank na het sporten...
    Ik maak me er weer vanaf met een zwaait en een knuffel vanaf mijn foon :)

Morgen hopelijk beter ;)

Toedels

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, zwaai terug :)
    En geniet van je vrije dag morgen!

Salapio, leuke geboortekaartjes hoor, op die site! En idd lief :) Ik heb ze even onder mijn favorieten gezet, kan ik het aan mijn vriend laten zien.

Hanna, helemaal uitgeput van vandaag zeker?!

10. Loe

Loe Niet meer actief

Toedels Afrola!

Wat betreft geboortekaartjes: ik had een hele leuk gezien voor L. En eigenlijk vind ik hem nog net ietsje leuker dan degene die het uiteindelijk geworden is. Hij stond op de site kaartmix. Het was dit kaartje:Kaartmix - BabyWhisper - geboortekaartjes

maar de lui van deze site waren zo lastig en niet erg behulpzaam in hun antwoorden dat ik het erbij gelaten heb. Ben blij met ons kaartje nu hoor, maar heb er ook nog eentje in het echt zien staan bij de verloskundige en hij was toch wel errug mooi.
    Misschien zit er wat bij voor je Mosa? Er zijn allerlei verschillende ontwerpen van verschillende ontwerpers, dit is maar 1 ontwerper.

Ach, arme M! Hopelijk houdt ze er inderdaad niets van over (helpt daar nog calendula tegen oid?),en klaart het snel op.

Mosa, we hadden boven op de slaapkamer koloniaal, eigenlijk al jaren. Nu gaan we er laminaat leggen (na veel gedenk over wel/geen vloerbedekking) en hebben we paars behang met een aparte bloem erin. Die komen mijn ouders vrijdag behangen. En ik heb witte nachtskastjes gehaald(stonden in de folder van blokker) en die extra geverfd, want wat erop zat was weinig kwaliteit. En het kastje wat nu gehaald is, is meer zo'n brocante kastje. Meidenkast achtig, la van boven, en twee deurtjes eronder. Zie er erg naar uit als het allemaal klaar is!

O Sterrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......................

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ik ga zo even neuzen op die site, altijd handig als er kaartjes van verschillende ontwerpers op staan :)
    Ik hoop nog steeds hét kaartje tegen te komen, maar dat lukt nooit zo goed :) Bij Veda hadden we dat wel vond ik, dus dat zou ik nu graag weer willen.

Ik vind fotokaarten ook altijd wel leuk, maar straks krijgen we een heel verkreukeld kindje :) Je kunt moeilijk een week wachten tot je een écht mooie foto kan maken. Dat was het voordeel van mijn overtijd gaan, Veda had totaal geen huidsmeer (zo heet dat toch?) meer en ze was ook eigenlijk niet verkreukeld.

Als jullie slaapkamer af is, moet je maar eens een foto plaatsen :) Klinkt erg leuk in ieder geval! Maar je weet dat paars bij mij altijd goed is natuurlijk ;)
    En brocante meubeltjes hou ik ook erg van!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een keus op die site van jou Loe! Ik heb hem even opgeslagen, en ga binnenkort even alle collecties langs :) Thanks!

Ik hoop dat mijn vriend zo belt dat hij onderweg is. Ik wil (en moet zo te voelen aan mijn ogen :)) echt niet zo laat naar bed, maar ik vind het altijd gezelliger om te wachten. Maar als hij belt dat hij onderweg is, duurt het nog wel een half uur ;)

Morgen in ieder geval naar de Apenheul, heb ik zin in :)

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jan is thuisgekomen, dus ik ga helaas Sterre's nieuws missen ...

Tot morgen :D ;)

14. Loe

Loe Niet meer actief

graag gedaan:)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Party pooper :p

Sterre komt misschien vanavond ook niet meer langs schreef ze, dus het is de vraag of we het vanavond al weten :)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb het nieuwe topic ook gevonden.
    Ben moeeeeeeeeee, maar heb een fijne dag gehad met allemaal gelukkige kindjes op het einde :D

Geen sterre-nieuws, daar kwam ik nog even voor langs ook.
    Morgen dan maar!

Trusten allemaal!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, haha, ik geloof meteen dat je heel erg moe bent! Maar fijn dat het een geslaagde dag was :)

Slaap lekker voor zo!

Mijn vriend is nu onderweg, dus ik denk dat ik toch maar even op hem wacht.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Jeetje deel 5 alweer!

Geen sterre nieuws, dan ga ik slapen.

Welterusten

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mijn ogen vallen echt bijna dicht, dus tijd om af te sluiten :)
    Mijn vriend kan ook ieder moment thuis komen.

Ik ga m'n best doen morgenochtend te spieken, Sterre ;)

Slaap lekker allemaal!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Geen sterre nieuws, geen melisa nieuws,
    Dan ga ik maarnaar het werk

Deel Deze Pagina