Sorry zal het niet meer doen Ik weet het maar zet dat vaak neer hier omdat iedereen zo vaak aanwezig is en meestal netjes reageert op iedereen. En ik maak me er nogal eens vanaf met een zwaai of "reageer nu even niet want... ". En dan voel ik me wel eens beetje schuldig. Hier zalige dag achter de rug. Lekker op bezoek geweest bij familie. In de tuin gezeten en de meisjes hebben er echt van genoten! Ik wil ook een tuin!!!!
Melisa, ja moet niet makkelijk zijn om hoogzwanger te zijn met dit weer. Lekker met de voetjes in een koud badje? Loe, oooooh dat moet schrikken geweest zijn! En dat headbangen is begonnen na dat incident of ook al daarvoor? Hou hem maar goed in het oog en bij de minste twijfel onmiddellijk terug bellen hoor! Ocharme L.!
Hoi meiden, We hebben een hele gezellige dag gehad, en een leuke voetbalwedstrijd gezien (hè Hanna? ). Mijn broer en schoonzus hadden een hele uitgebreide paasbrunch voorbereid, dus ook heerlijk gegeten Veda heeft een nieuw woord: baby We hebben haar vaak verteld dat er een baby in mijn buik zit, en ze legt nu het verband tussen baby en mijn buik. Zó vertederend, ze zegt dan zelf baby, en geeft vervolgens een kusje op mijn buik Niet dat ik denk dat ze echt wat snapt hoor, maar schattig is het wel Vanavond was ik heel erg moe, dus lekker een tijd op de bank gelegen en inmiddels voel ik me wel weer wat fitter. Morgen ook best een drukke dag, we hebben dan een familiedag op een landgoed. Wel leuk om de hele familie weer eens te zien Loe, jeetje zeg, wat schrikken!! Je zou idd in eerste instantie aan een koortsstuip denken, maar niet als hij geen koorts had. Vreemd, maar ik kan me voorstellen dat het doodeng was! Dikke knuffel daarvoor! Hopelijk is het echt iets wat eenmalig is gebeurd, en hem idd maar even goed in de gaten houden. Hoe gaat het nu? Pookie, haha, stapavond met shoarma na afloop Vandaag geen last van een kater gehad? En had Y het naar haar zin gehad bij opa en oma? Sterre, fijn dat alles goed was bij de vk! En goed dat ze het op het laatst wat meer in de gaten houden en er rekening mee houden dat je voorloopt. Hier wil ik ook dat ze het in de gaten blijven houden, vooral omdat ik er wel een beetje van uit ga overtijd te gaan Mupet, leuk dat jullie een fijne stranddag hebben gehad! En zand voelt natuurlijk ook raar aan je blote voeten Hanna, een gezellige dag gehad? Melisa, ik kan me voorstellen dat je het zwaar vond door het warme weer! Veel plezier morgen met je zus en gezin, hopelijk hebben jullie een gezellige dag Bereke, ik snap wel waarom je sorry zegt, maar het is gewoon niet nodig Jij hebt nu al twee kindjes, en ik denk als mijn tweede kindje er is, dat ik ook minder tijd heb om uitgebreid te reageren En buiten dat, soms heb je gewoon meer zin/tijd dan een andere keer. Fijn dat jullie een heerlijke dag hebben gehad! Hebben jullie wel verhuisplannen op termijn? All, fijne avond nog!
Kwam even kijken of Loe nog wat had gepost. Hopelijk gaat daar alles oke. Ik woon vlak bij paaspop, kan nu lekker genieten van Guus in onze achtertuin haha. Ook wel eens leuk....
Zo, en ik zit weer beneden. Vanaf 1 uur dit keer krampen, en het lijkt niet echt te stoppen, maar ze zetten ook niet echt door. Ben benieuwd hoe lang ik dit keer op zal zijn. Volgens mij ben ik wel mijn slijmprop aan het verliezen, want had net wat roze slijm. Maar ook dat zegt niets he.... Ben zo klaar met deze nachten. Brrrrrr.
Goedemorgen meiden, Melisa, hoe gaat het nu met je? Spannend hoor!! Mosa, inderdaad mooie wedstijd Straks komen er vrienden bij ons brunchen. Hannaman is druk bezig met de voorbereidingen. Gezellig. Ik heb er zin in. Fijne dag allemaal!
Hey meiden, BABYNIEUW!!! Ik kreeg een sms van Melisa: Joepie onze zoon is vanmorgen na een vlotte bevalling geboren. Hij heet *mag ze zelf vertellen * en super knap Super leuk en fijn! Ik vind de naam ook hartstikke stoer en leuk. Heeft ook bij mij in mijn hoofd gezeten En toch die bijzondere datum, fijn! Melisa: Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geniet ervan
Melisa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!!!!! En een vlotte bevalling, wat fijn zeg! Ik ben heeeel benieuwd naar zijn naam, maar ik wacht geduldig Sterre, kan je niet alvast de beginletter geven Dan hebben we wat te puzzelen????
Melisa van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Zoon, gelukkig is al dat voorwerk niet voor niets geweest.. geniet er lekker van....
Melisa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje!!! Wat heerlijk dat je na al dat voorwerk wel een vlotte bevalling hebt gehad! En ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar de naam Hopelijk kun je van de kraamtijd genieten en ik hoop dat je je goed voelt!
@hanna wat een mooi tempkaartje heb je zeg.. hopen dat hij nog hoger gaat en veel plezier vandaag, lekker hoor brunchen staat er veel lekkers op het menu?? @mosa leuk joh dat veda nu ook baby kan zeggen, delano roept het hier ook hele dagen door en geeft ook steeds kusjes dan op mn buik.. of hij het echt snapt denk ik ook niet want hij denkt soms ook dat papa een baby in zn buik heeft haha maar goed, het is wel heel schattig natuurlijk! @bereke ik heb ook tijden dat ik hier bijna niet kom en alleen wat mee lees en ook niet veel reageer, soms heb je het gewoon drukker als anders en jij al helemaal met 2 kids, dus geeft echt niet @all hier vanmorgen flink samen met vriendlief opgeruimd, heerlijk nu is ons huisje weer lekker aan kant delanotje gaat zometeen voor zn echte 1e slaapje naar bed.. hopelijk dus een lange hahaha en vanmiddag gezellig naar familie.. hopelijk bbq-en of iets lekkers eten haha groetjes en fijne dag nog allemaal!
Melisa, een hele dikke proficiat met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan! En ook ik ben benieuwd naar de naam. Mosa, we willen wel verhuizen maar vinden niks geschikt binnen ons budget. Dus nog even blijven zoeken! Zo, en dan weet ik nu dat ik niet steeds hoef te reageren op iedereen en dat ik niet elke dag een megareactie moet schrijven .
Melisa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Fijn dat het een vlotte bevalling was op deze speciale 2e paasdag. Hopelijk kunnen jullie lekker genieten Verder wens ik iedereen nog een fijne dag. We gaan zo op visite bij groot-oma.
Wij gaan een middagje weg zonder I-pad en dan babynieuws.......... MELISA + man en natuurlijk C van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!! ook namens Y die nu de laptop kaapt