Voormalig temp-meiden deel 5!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loe, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik stem op: Nino :)

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga voor nicky maar ik zou het eigenlijk echt niet weten haha :D

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor iedereen een gok, maar wel een leuk spelletje toch zo voor ons?? ;)

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hanna haha ja zeker leuk spelletje :) was de brunch nog leuk vandaag?? kben trouwens ook echt heel erg benieuwd naar melisa dr verhaal, maar snap dat haar hoofd natuurlijk echt nog niet bij het forum zit nu haha:)

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik zeg Nigel!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nigel, ook een leuke naam maar ik moet wel gelijk denken aan dat liedje van
    XTC --> making plans for Nigel

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Niels? :D

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, wat ik me nu net ineens bedenk, vandaag is het de 25e, dat is toch de datum waarop je moeder ook jarig was? Dat is natuurlijk heel bijzonder, dat het vandaag gebeurd is :)

Onze jongensnaam zou trouwens ook met een N beginnen, maar die is toch wel heel apart, dus het zou me verbazen als het 'onze' naam zou zijn ;)

Loe, hoe is het nu met L? Geen enge dingen meer gebeurd hoop ik?

All, wij zijn net thuis van een ontzettende gezellige familiedag :) Veda heeft ook echt de dag van haar leven gehad en moest huilen toen we om half 8 weer weggingen. Een nicht van mij woont op een soort landgoed en daar was het, dus Veda had heel veel ruimte om te spelen (en heel veel andere kinderen). En ze was al helemaal niet weg te slaan bij de grote trampoline die ze hadden, we zouden bijna overwegen er zelf eentje te kopen :D

Ik heb het nu wel gehad, bijna 6 uur achter elkaar gestaan, dus nu maar even heel rustig aan doen.
    Fijne avond allemaal!

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nando... maar dat is hem vast niet. Haha

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dadelijk is het hem wel ;)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wie weet komt Melisa pas over een week weer online, moeten we al die tijd blijven gokken :D

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja!!! Ik stel voor: elke dag een nieuwe naam :D

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey meiden, ik zal jullie niet langer in spanning houden hoor. Ik zit hier lekker op bed met naast me onze zoon Nick!

Even een korte update van vandaag:
    Vannacht begon het weer te rommelen, maar om 4 uur werd het weer stil. Dus ik weer naar bed, maar ik bleef wat krampen houden, dus heb mijn man de VK maar laten bellen. Al had ik niet het idee dat ik aan de gang ging, maar was het gewoon zat dat gerommel. Om 6 uur bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben?! Samen met de VK naar het ziekenhuis gereden, want mijnman moest oppas gaan regelen. Daar aangekomen had ik volle weeen en al 5 cm ontsluiting. Rond 8 uur wilde ik toch wel graag pijnstilling, maar ik had al 7 cm ontsluiting, dus kon alleen een spuit met iets krijgen. Nou die wilde ik wel. Daarvan werd ik een beetje stoned, maar dat was al verteld. En voor ik het wist mocht ik persen!!!!! Om 8.38 is Nick al geboren! Hij had een valse start door de snelle bevalling en had wat stimulans nodig om te ademen, maar ging dat gelukkig snel doen. Nu zijn we lekker thuis, aan het genieten!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Melisa is toch al je voorwerk beloond,, nu genieten van jullie zoon Nick

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    melisa, wat een lekkere snelle bevalling!
    Fijn dat alles zo goed is gegaan.
    Nick is een mooie naam :D
    Lekke genieten nu!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, wat leuk dat je even langs kwam :)

Klinkt als een hele voorspoedige bevalling, fijn! Wel rot dat hij wat stimulans nodig had om te ademen, maar gelukkig ging hij het alsnog snel zelf doen.
    En toch Nick, leuke naam hoor! Nogmaals gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een fijne kraamtijd zult hebben :)

Pookie, you're the winner :D

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Jaaaaa! Ik heb de koelkast gewonnen. Maar een smoothie is ook ok hoor;)

Leuke naam en het bekt lekker bij C.
    En Simon natuurlijk:D:D:D
    Hahaha, ik heb mijn lolbroek aan:p:p

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik moest serieus even denken :)

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Best vroeg vandaag helaas.
    Hannaman is vrij deze week (om te verven), maar was zo lief dat hij Svinthe al mee naar beneden heeft genomen rond half f. heb ik nog even kunnen dommelen :)
    Ik ga straks de auto schoonmaken, dat moet echt heele rg nodig en daarna ga ik nichtje Eva ophalen. Ze komt hier een nachtje logeren.
    Ik hebe r erg veel zin in en ik denk zomaar dat ik Svinthe er ook een groot plezier mee doe ;)
    We gaan naar Bart Smit, een houten doosje versieren, appeltaart bakken (dat gaat Hannaman doen ;) ) en naar de markt. Druk programma dus!

Fijne dag allemaal!

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Mupet: Oke dus bij jou wordt op het eind ook wel rekening gehouden met die dagen, fijn. Delano nog een lekker lang slaapje gedaan gister?

Hanna: Haha nou die 'extra' dagen zwanger zijn, zijn niet voor mij omdat ik het misschien zat ben dan op het laatst :)
    Druk maar leuk dagje voor de boeg zo te lezen, veel plezier!

Mosa: Melisa haar moeder was inderdaad gister jarig. Daarom vond ik het zo'n bijzondere datum ;)
    Jij gister een leuke maar lange dag gehad dus.. hopelijk vind je rug het vandaag ook nog leuk.
    Noah zegt ook steeds baby.. ik vind het zoooo schattig :D En 'hoera' zegt hij ook.. (van z@ppelin liedje) :)

Pookie: Jij had de naam goed, je mag door voor de koelkast :p Oh lees al dat je die nu al hebt haha :D

Melisa: Wat leuk dat je al even langs geweest bent. Wat een fijne bevalling! Geniet van je mannetje!

All: Zo het weekend zit er helaas weer op. Roy weer aan het werk maar wel lekker genoten met en van het gezin :) Dat is af en toe wel een gemis als je mannetje veel werkt.. je ziet elkaar soms maar weinig ook al woon je in 1 huis. Ik ben ook best wel blij als ik niet meer naar school hoef.. dan hebben we die avondjes tenminste weer terug.

Vanavond examen dus nog even wat leren vandaag maar denk wel dat het goed komt :)

Deel Deze Pagina