Melissa, fijn om te horen dat je bevalling zo goed is verlopen.. Gefeliciteerd met jullie zoontje Nick..
@all, meiden ben even een tijdje niet online geweest, voel me zo beroerd de laatste tijd.. Bij de laatste controle vorige week bleek ons meisje weer te zijn gedraaid..nu ligt ze dus nog steeds in stuit! Ze gaan nu pas bij 36 weken 1 draaipoging doen omdat onze andere spruit zich toch steeds weer terugdraaide..dit willen ze nu voorkomen door het wat later te doen..ook gaan ze maar 1 poging doen, lukt het niet dan mogen we een datum kiezen dat ons meisje gehaald word met een keizersnede.. Ik vind het risico gewoon te groot voor een natuurlijke bevalling..ons meisje was afgelopen woensdag alweer 2 kg..ze groeit erg goed..alleen een beetje jammer dat ik steeds zo misselijk ben en draaierig! Ook heb ik sinds afgelopen donderdag echt megadikke benen en voeten.. Ook heeft ons meidje heerlijk onder de waterpokken gezeten...gelukkig gaat alles nu weer goed en kan ze weer spelen op het kdv.. Ik heb niet alles bij kunnen lezen, want jullie kletsen echt teveel hier..haha..maar volgensmij heb ik verder weinig gemist toch??
Hanna, dat klinkt als een leuk dagprogramma. Het nichtje gaat zich amuseren denk ik . Melisa, nogmaals proficiat! Nick is een mooie naam! En gelukkig dat je dan toch al de vk gebeld hebt. Wel schrikken dat Nick het even lastig had maar nu lekker genieten! Mosa, fijne dag gehad. Zoals Stere als zei: hopelijk moet je het nu niet bekopen met je rug. Sterre, leer goed en alvast veel succes met je examen. Ik ga duidelijk maar eens wat opruimen en strijken want dit weekend is er niet veel gebeurd. Maar eerst nog even koppie koffie en wat surfen .
Mooi buikje hoor Sterre! Nbroen, oei vervelend dat je je zo beroerd voelt. En dan nu die warmte nog... . Hopelijk draait je kleintje zich nog 1 keer en ditmaal in de juiste richting !
hoii dames @melisa wauw wat een vlotte bevalling, wel even schrikken vd valse start maar gelukkig gaat het nu goed en zijn jullie lekker thuis aan het genieten! en wat vind C van haar nieuwe broertje?? en wat een leuke naam nick @pookie gefeliciteerd met de koelkast, ik heb de troostprijs gewonnen denk ik hahahaha @mosa wat een leuke dag hebben jullie gehad, en wat fijn dat veda het zo naar haar zin had! hopelijk na al dat staan niet te veel last meer van je rug e.d. gehad? @nibroen, wat vervelend dat je je zo misselijk e.d. voelt en jullie kleintje zich weer tot stuit omgedraaid! nu hopen dat die ene draaipoging genoeg is en goed gaat! anders een ks. suc6! @hanna ah leuk een nichtje te logeren! en een leuk programma voor de boeg en Heerlijk hannaman een lekkere appeltaart bakken! @sterre mooi buikje hoor! ik moet ook Echt eens een foto van onze buikerd neer zetten en ja ik snap wel dat je je mannetje soms mist als je elkaar steeds mis loopt! suc6 met leren en natuurlijk al helemaal met je examen! en over die dagen op het laatst, ja die v.k. vorrige x snapte me niet helemaal dus ik ga het nu aankomende x bij de gyn ff goed duidelijk melden hoe of wat want ik wil gewoon wel dat ze wat gaan doen bij 41 weken als ik dan al eigenlijk 42 weken ben! @bereke en al aan het strijken/opruimen? of nog lekker aan de koffie? hahaha ik moet zelf nix zeggen want ik moet hier ook nog genoeg doen, maar ik ga zo lekker buiten in de tuin liggen denk ik hahha @all hier niet veel bijzonders ga nog ff lekker in de tuin liggen, tis wel minder weer als de afgelopen dagen, maar toch nog best lekker in het zonnetje hoor groetjes!
Mupet, je hebt me betrapt! Heb nog niks gedaan . Nou ja, niks is ook veel gezegd. Heb afgewassen, flesjes gesteriliseerd en fruitpap gemaakt en gegeven. Geniet van je namiddag in de tuin!! En heb ook een afspraak gemaakt bij een dietiste. Omdat het me blijft storen dat ik zo zwaar ben en vaak eet om de verkeerde redenen. Heb een tip gekregen van iemand van het forum hier en ga nu naar een diëtiste die werkt volgens het boek "uit de ban van eetbuien" (Joanna Kortink). Ben benieuwd of dit nu eindelijk eens de ommezwaai gaat betekenen?!
@bereke haha je hoeft je niet betrapt te voelen hoor.. ik heb hier zo vaak al neer gezet dat ik ga opruimen en weet ik het wat, en 9 vd 10 keer doe ik het niet hahahaha toch een afspraak gemaakt bij de dietiste ik ben benieuwd, ik ken het boek niet, maar wie weet werkt het wel heel goed? @all ik ga ff proberen hier een buikfoto te plaatsten, maar ik weet niet of t lukt!
mupet mooi buikje hoor.. bij mij zijn het echt alleen nog maar de darmen die omhoog gedrukt worden...
Nbroen: Wat balen dat de kleine meid toch weer in stuit is gaan liggen Hopelijk gaat ze toch nog goed liggen. En je andere meissie de waterpokken gehad, awwhh. Bereke: Hier ligt ook nog strijk, jakkes.. maar ja, afgelopen weekend was écht te mooi. Dus maar lekker daar van genoten Goed dat je toch weer een afspraak hebt gemaakt bij de dietiste! Hopelijk kan je snel terecht. Als het eten je echt gaat storen is het inderdaad wel goed als je er iets aan kan doen anders kom je in zo'n neerwaarste spiraal terecht waar je zelf niet uitkomt he.. tenminste.. dat had ik Mupet: Ik ben wel heel benieuwd naar jouw buikerd hoor! Inderdaad goed overleggen met je gyn dan. Toch wel belangrijk om dat soort dingen even goed in beeld te hebben anders ga je je straks druk lopen maken terwijl het misschien niet nodig was/is. Daarom hebben wij het ook even nagevraagd. Joehoe je hebt een buikfoto geplaatst! Mooi zeg! Hij is al best groot hahaha
hoi dames thnx op de reactie's op mijn buik ik vind hem zelf ook al redelijk ja, maar vraag me soms af of die ook al niet zo groot was toen ik zo ver was van delano.. maarja die foto's staan nog op een andere computer dus kan ik ff niet zo goed vergelijken haha @sterre ja ik wil dat wel echt even duidelijk hebben omdat ze ons kindje al extra in de gaten zouden houden met de groei, en dan wil ik wel dat ze het echt goed hebben zegmaar maar dat kom wel goed @all delano was daarnet heel hard vd bank gevallen zo op zn bol! echt zielig.. hij wou ook helemaal niet meer goed eten, want wou alleen maar tut en knuffel.. toetje ging er gelukkig wel in en nu issie weer lekker aan het spelen.. ik hou het maar even in de gaten, maar denk dat het toch wel mee valt
@hanna; wat een dagprogramma, heftig voor jou maar ik snap wel waarom jij de favo tante bent @bereke; Toch een afspraak gemaakt met de dietist. Goed hoor, dat is alvast de eerste stap. En nu nog die knop om. @nbroen; wat vervelend dat je niet fit bent en de kleine een draaitolletje is in je buik. @sterre; nog steeds een bescheiden buik, maar wel een buik die in de lengte is ( als je snapt wat ik bedoel) @mupet; jij hebt echt een buik alsof er een bal onder je T-shirt zit..........grappig hoor. poeh ik baal echt enorm, deze week geven ze op 3fm kaarten weg voor mijn favo band. Helaas is het ook nog gecombineerd met kaarten voor Pinkpop, zo maak ik nooit kans En het gaat nog wel om een exclusief concert waar je geen kaarten voor kan kopen Dan maar even een fotootje van het kippetje om op te vrolijken.
Hoi dames, Hanna, echt een spannend tempkaartje heb je Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt! Hebben jullie een leuke dag gehad met je nichtje? Leuk dat ze blijft logeren! Hoe oud is ze precies? Sterre, spannend, vanavond examen! Beetje laat, maar veel succes!! Hopelijk valt het mee! Maar dit vond je niet zo'n moeilijke module toch? Mooie buik! Begint nu wel echt goed te groeien hè? Ziet er goed uit Nbroen, spannende tijden dus voor jou! Hopelijk gaat je meisje toch nog op tijd goed liggen, zodat er helemaal geen draaipoging nodig is! Sterkte met de misselijkheid! En wat sneu dat je dochtertje de waterpokken had! Fijn dat ze er nu alweer bijna vanaf is! Bereke, inmiddels opgeruimd en gestreken? Goed dat je toch weer een afspraak hebt gemaakt bij de diëtiste! Hopelijk werkt de manier van aanpak voor jou en helpt het je om op een gezondere manier met eten om te gaan Wanneer kun je terecht? Mupet, wauw, mooie en grote buik al Leuk om eindelijk eens een buikfoto van jou te zien Sneu dat Delano van de bank was gevallen! Gelukkig kunnen ze best wat hebben, maar rot zijn dat soort dingen wel Loe, hoe is het nu met L?? All, ik heb idd best last van mijn rug gehad van gisteren, maar dat was te verwachten. Toch heb ik juist vandaag geprobeerd in beweging te blijven en op zich ging dat redelijk. Vandaag ben ik ook druk geweest voor mijn werk, dus wel een nuttige dag gehad. Zometeen nog maar even verder denk ik, ik heb nog best wat te doen voor de vakantie. Fijne avond allemaal!
Balen van die kaartjes Pookie! Wat moet je doen om kans te maken? Idd balen dat het gekoppeld is aan kaarten voor pinkpop, die zijn natuurlijk gewild Wat een schattige foto, het plezier straalt ervan af
Mupet, hoe is het nu met Delano? Pookie, wat een vrolijke foto ! Mosa, heb op 9/5 een afspraak. Vind het wel eng... . Het is geen dieet maar eerder een manier om van dat emo-eten af te raken (en meestal val je dan wel vanzelf af). Maar we gaan tijdens de eerste afspraak kijken wat en hoe het best is voor mij. En toch last gehad van je rug dan? Morgen hopelijk beter!
Hoi meiden, Ik zag 2 hele mooie buiken!!! Mooi hoor Sterre en Mupet!!! Hoe graag ik ook nog een kindje wil, als ik dikke buiken zie dan dnek ik..... ach kan ik dat overslaan???? Hahaha, ik ben daar gek in ik weet het.... Pookie, wat een vrolijke Y-foto. Kleine genieter! Mupet, hoe is het met Delano? Svinthe valt evlke dag wel een keer keihard, maar is iet voor één gat te vangen en gaat vaak vrolijk weer verder.... Ze zijn best flexibel die kindjes hebt ik gemerkt. Hopelijk is het allemaal goed met hem! Eva, mijn nichtje is 8 jaar oud. Ze blijft voor het eerst slapen. Eerder durfde ze nooit. Normaal mogen neefjes en nichtjes als ze willen al vanaf een jaar of 4 blijven (meer mijn doelgroep he als juf ) We hebben een hele leuke dag gehad en Svinthe heeft nog een hele tijd EEEEEwAAAAA geroepen in bed en zal nog heel blij zijn dat ze er morgen ook nog is Mosa, oei, toch weer last van je rug??? Wanneer gaan jullie ook al weer op vakantie?? Temp.kaartje... spannend inderdaad. Nu op 10 DPO, zelf denk ik eisprong op vrijdag dus nog 1 dag eerder. Ach we zien het wel, ik ga iig niet eerder testen dan op cyclusdag 30 Zo nu lekker douchen! Fijne avond allemaal!