Voormalig temp-meiden deel 5!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loe, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zit ik op dag 5 na de Primolut.. 2009 werd ik na 2 dagen ongesteld en nu nog NIKS.. Straks maar een zwangerschapstest doen en dan morgen het ZH bellen, want ik begrijp er helemaal niets van :( normaal is het tussen 2-4 dagen en bij mij komt er niks los.

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    We zijn weer terug van de HA. Gelukkig zijn we heel serieus genomen :). De HA heeft 2 verschillende zalfjes voorgeschreven voor het eczeem. Gelijk goed behandelen om het te verminderen met zalf 1 en met zalf 2 het daarna onderhouden. Ook haar hoest klonk niet heel goed, dat was bronchitis en omdat het nu toch al een aantal weken wat erger was stelde ze voor om AB voor te schrijven. Met de AB moest het in een week sterk verminderen/weggaan, zoniet dan weer terugkomen.

Ben blij dat mijn zorgen nu wel serieus zijn genomen. Eerder kregen we wel een reactie van 'ze is vrolijk, ze eet goed, slaapt goed' dan is er niets aan de hand ;). Daar vroeg ze nu helemaal niet naar. We hadden nu ook een andere arts dan de vorige :)

@ Sterre, jeetje wat een rare vragen/reactie van je juf ;).
    Vervelend dat Noah alweer aan het hoesten is. Als je je zorgen maakt misschien toch maar weer terug?

@ BabyD, goed dat je morgen contact opneemt met de gyn. Verder weet ik er weinig van en kan ik je niet helpen. Knuf!

Nu gaan we zo eten...:)

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @loe ik vind het ook eng dat we nog niets gehoord hebben van je na L zn voorval! hoop snel iets te lezen van je!

@sterre hmm wel aparte vraag zeg van je juf..?:S zou ik ook maar raar gekeken hebben denk ik als ze dat vragen! en jaa brr zeker heel koud! bah bah gelukkig hier geen regen gehad. en ja.. ik moet over 2 weken naar de gyn.. ik kijk ff aan hoe volgende week ook gaat, want nu waren we zelfs nog vrij geweest maar dan moet ik ook een x 2 dagen achter elkaar werken.. maarja.. zou het ook wel gek vinden als het werken opzich al teveel voor me is zegmaar..snapje?

@afrola ah gelukkig wel serieus genomen bij de HA, dat scheelt hier ook nog wel eens wie je dan krijgt, ik moet eigenlijk ook nog een x met delano maar durf dus ook niet zo goed, ook om het vele mega hoesten en snotteren dat maar aan blijft, dan paar weken stopt en dan weer allemaal begint.. maar ben ook beetje bang afgepoeierd te worden..

@babyd ow wat gek eigenlijk dan dat je nog niet ongesteld bent, ik heb er ook totaal geen ervaring mee zeker even testje doen en de ha bellen denk ik! suc6!

@all

delano heeft het met het eten weer goed gemaakt haha, hij eet al weken lang slecht en vooral ook totaaaaaal geen groente, nu moest ik ff boos doen, maar daarna heeft ie me toch snijbonen gegeten hahahaha :D

groetjes!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Vanochtend heb ik Loe een sms-je gestuurd omdat ik het ook vreemd vond dat ze hier al een tijdje niet geweest was. Maar ze blijkt in het ziekenhuis te liggen omdat de ontstekingswaarden te hoog waren. Ze gaan allerlei onderzoeken doen, maar volgens haar schiet dat nu niet op. L. is ook ziek, heeft ook koorts, dus ze mist hem erg.

Ik moest in ieder geval Melisa feliciteren en jullie krijgen allemaal de groetjes :)

Sterre, wat goed dat je het gisteren gehaald hebt, gefeliciteerd!
    En heerlijk hoor, twee weken geen school!

Veel plezier met de mylene party vanavond!

Grappig hoe je al in de buik verschil kan merken tussen kindjes hè (in hoeverre dat wat zegt over het kindje buiten de buik weet ik natuurlijk ook niet)? Veda was altijd al druk, maar deze lijkt veel drukker :) Aangezien Veda een flink temperament (en stem :)) heeft zou ik het niet erg vinden als deze iets rustiger zou zijn ;)

Melisa, leuk dat je weer even langskwam! Fijn dat alles goed gaat en dat C zo blij is met haar broertje :)
    Ik ga straks als ik wat meer tijd heb even op hyves kijken naar de foto's, ben natuurlijk erg benieuwd!
    Hoe voel jij je nu? Gaat het lichamelijk een beetje?

Nbroen, nou, toch hoop ik dat je kindje nog vanzelf gaat draaien ;)

Hanna, fijn dat alles goed is gegaan met je nichtje! Heb je verder nog leuke plannen voor deze week?

Afrola, ik ben gisteren begonnen met het eerder naar bed brengen van Veda. Gisteren om 13.00 uur, maar na een paar pogingen opgegeven en toen ging ze uiteindelijk om 15.00 uur weer naar bed. En vandaag weer om 13.00 uur en toen ging ze gelijk slapen. Ze heeft 2 uur geslapen, dus dat was lekker. Ik denk wel dat het beter is om het nu voor haar te bepalen dus in die zin heb ik er wel vertrouwen :) Maar het is best een omschakeling van een kindje dat altijd met veel plezier naar bed ging en het zelf aangaf, naar een kindje dat liever wakker blijft dan gaat slapen.

Maar sowieso zit ze niet heel erg goed in haar vel, maar ik kan er niet echt mijn vinger op leggen wat er aan de hand is. Sinds een paar dagen wil ze absoluut niet in bad, terwijl ze dat ook altijd heerlijk vond ;) Ze klampt zich helemaal aan me vast. Gisterenavond geprobeerd haar samen met mijn vriend in bad te laten gaan, dat wilde ze ook niet, dus zometeen ga ik met haar in bad, hopelijk wil ze dan wel. We hebben al een paar dagen haar haar niet kunnen wassen en het wordt nu wel een beetje nodig :)
    Verder is ze ook iets pieperiger en aanhankelijker, maar het zal wel weer 'gewoon' een fase zijn.

Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad en dat het etentje geslaagd was :)
    En je eisprong is zeker geweest, mooi duidelijk zeg! En spannend weer ;)

Fijn dat de HA je serieus nam over J! Hopelijk helpen de zalf en de AB! In ieder geval goed dat je geweest bent :)

Mupet, ook al een kindje dat niet zo goed in zijn velletje zit, idd vermoeiend :) Hopelijk morgen een betere dag!
    Op welke dag werk je nu eigenlijk? En blijft dat nu zo tot je verlof of gaan jullie het nog een keer bekijken?

BabyD, wat raar dat je nog niet ongesteld bent :( Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Zwanger zou natuurlijk het mooiste zijn, maar anders maar snel ongesteld, dan kunnen jullie er tenminste echt voor gaan :)

All, ik heb weer geregeld dat ik morgen weer thuis kan werken, heel fijn! Reizen zie ik nu niet zitten, dus dit is heel prettig.

Zo, badtijd!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oh dat meen je niet Mosa. Loe, veel beterschap! Ook voor L. natuurlijk!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Loe; wat een naar nieuws dat je in het ziekenhuis ligt. En je mannetje zit thuis met koorts:(
    Beterschap voor jullie 2-en!

@melisa; Ik had gisteravond de foto van jullie mannetje al bewonderd op je hyve. Lief hoor! En KV is toch ook prima, ik ben er ook groot op geworden;)

@rest; ZWAAI, ben superchagrijnig omdat ik nog geen kaarten heb en hooikoortsig ben, ALLES jeukt:(

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe beterschap ...

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ja, sneu voor Loe hè? Ik schrok er ook wel van!
    Hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen en mag ze in ieder geval snel weer naar huis!

Melisa, inmiddels heb ik de foto's op je hyves bewonderd, wat een mooi mannetje zeg :) En die foto met C is echt superschattig!

Pookie, balen van de kaarten én van de hooikoorts :( Wat vervelend dat je er nu wel zo'n last van hebt!
    Morgen is er kans op regen, misschien dat dat iets verlichting brengt?

All, met Veda in bad gaan was gelukkig een succes :) Eerst wilde ze niet, maar uiteindelijk vond ze het heel erg leuk om samen met mij in bad te gaan.
    Wel apart dat ze ineens niet meer wilde, maar hopelijk heeft dit het weer een beetje doorbroken. Haar haartjes zijn in ieder geval weer gewassen ;)

Zometeen ga ik weer wat voor mijn werk doen. Ik werk deze week iets meer, dus best druk om het allemaal buiten Veda om te doen. Morgen komt mijn moeder in ieder geval de hele dag oppassen, kan ik er echt goed tegenaan.

9. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Afrola, fijn dat jullie nu serieus genomen zijn! Want het sukkelt zo ookal een aardige tijd he.. En dat een kind vrolijk is goed eet en goed slaapt zegt soms ook maar weinig begrijp niet dat een arts daar alleen maar naar kijkt wat blijkbaar die andere ha de vorige x deed? Nou beterschap iig!!

@ Mupet, haha dus dat wordt veel snijbonen eten de 1e tijd haha :D hopen dat ie langzaam aan wil wennen aan groenten.

Oh jeetje.. Loe krijgt ook weer alles tegelijk steeds :( niks aan..

@ Mosa, weet je leidinggevende nu ook van je rugklachten eigenlijk? Wel fijn dat je morgen thuis kan werken.
    Vreemd met Veda & in bad gaan... Zo heb je allemaal van die fases he ;) en niet in bad willen lijkt me wel een irritante fase!

@ Pookie, he bah hooikoorts :$ ben je mooi klaar mee wanneer je daar last van hebt... Wat op tv op de relcame komt, 1 of ander goedje zou dat helpen?

@ Zwangerschapstest was negatief... Ik weet niet of het verstandig is om nog even te wachten met bellen want het weekend valt er straks ook tussen en als ik dan nog niet ongesteld ben vind ik het wel lang duren.. Zoiets vraag je ook niet wat je moet doen mocht je geen bloeding krijgen omdat het de vorige x wel allemaal goed ging pff.. Vertrouw ik m'n lichaam en dan weer zoiets ;) .

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, gezellig ook op het wachtbankje!
    Hopelijk allebei wachtend op een mooie test :)
    Haha, nee niet naar mijn bed hoor. We gaan lekker voetbal kijken....
    Barcelona- Real Madrid :D
    Hoe was het bij de HA?ik ga niet zo snel naar de HA, maar de vorige keer zei hij dat ik maar sneller moet komen. ze had toen keelontsteking.....en daarna dus AB...
    Oh ik lees dat je gelukkig wle seieus bent genomen...
    Beterschap voor J!

Pookie, balen zeg va je hooikoorts.... Dan zal je het wle zwaar hebben gehad de afgelopen dagen. Ik zag echt veel pollen etc door de lucht zweven.....

Werk, het was erg leuk om eens mee te gaan naar de therapie van J, een jongetje uit mijn klas.
    Hij heeft het bijna afgerond en het was interessant om te zien hoe het in zijn werk ging.
    Het werd ook wel gewaardeerd dat ik mee ging, puntjes gescoord dus ;)

Mupet, oei balen van zo'n drammeig dagje met Delano.
    Hopelijk morgen toch beter!

Sterre, het kan toch haast niet anders dan dat je een rustiger kindje krijgt...
    Noah is toch zo;n bezig bijtje??

Loe, beterschap voor jou!!!!

Mosa, lastig dat Veda niet goed wil gaan slapen....
    Svinthe heeft een tijd terug ook zo'n fase gehad, dan zat ik 's avonds soms wel een uur op Svinthe-wacht voordat ze sliep.
    Vandaag trouwens geen last van.... ze heeft geen kik meer gegeven :D
    Hoe ging het vanavond met Veda?
    Ik lees dat het nu wel goed ging en zelfs haren gewassen! Fijn!
    Werk ze nog even .

Verder deze week nog wel wat plannen.
    Morgen ga ik naar een oude HAVO-vriendin. Ze heeft een dochtertje van 8 maanden, dus wel weer even leuk om daar te gaan kletsen.
    Vrijdag gaat Svinthe naar het KDV en ga ik winkelen met mijn vriendin in delft of Den Haag, dat gaan we op de A13 beslissen ;)
    Genoeg plannen dus nog :D
    Oh ja en dan zaterdag Koninginnedag.
    Hebben jullie daar al plannen voor?

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, je kunt morgen toch ook even bellen om te vragen wat hun ervaringen zijn met de primolut? Misschien ben je dan wat meer gerust gesteld? Succes in ieder geval!

Mijn leidinggevende weet inmiddels wel dat ik last van mijn rug heb en dat ik om die reden liever thuis werk. Maar ik vind het zo zeurderig staan om er zo uitgebreid over te zijn, dus zo is het wel goed :)
    En hij heeft in ieder geval veel begrip voor het thuiswerken, dus dat fijn!

Hanna, voor wie ben jij, Barcelona of Real Madrid? Ik vind ze eigenlijk allebei niet zo, dus hopelijk wint Manchester United de finale :)

Vanavond ging Veda ook prima slapen, en ook heel mooi op tijd. Vandaag dus een hele goede dag wat dat betreft!
    Maar gelukkig wordt ze evengoed 's nachts nooit wakker, goede nachten schelen al zoveel! En ik denk dat we nu het 'ergste' wel gehad hebben, dus dat is mooi.

Leuke plannen dus nog voor de komende dagen :)
    Mijn ouders komen hier zaterdag de babykamer behangen :D Wij gaan dan met Veda naar de optocht hier in het dorp kijken en naar het poppentheater. Verder willen we planten voor in de bloembakken buiten kopen, en misschien nog even op de vrijmarkt kijken.
    En jullie?

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik vergeet het iedere keer te zeggen, maar Sheann is trouwens bezig een geboortekaartje voor ons te ontwerpen.
    Ze heeft nu twee ontwerpen gemaakt aan de hand van voorbeeldkaartjes die ik mooi vond, en hij wordt zó mooi en lief :D
    Ik ben er nu al helemaal blij mee :) En ik vind het erg leuk om een uniek kaartje te krijgen!

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    BabyD: Wat vreemd dat de primolut nog niks gedaan heeft. Ik zou gewoon bellen hoor. Anders loop je je misschien het hele weekend druk te maken en dat zou zonde zijn.

Afrola: Fijn dat de HA je wel serieus nam. Nu hopen dat de zalfjes en de ab gaat helpen!
    Vannacht heeft Noah niet meer 'gehoest' en we denken dat hij zich af en toe gewoon verslikt ofzo ;) Ik wacht dus nog even af :)

Mupet: Het zou inderdaad vervelend zijn als het werken je nu ook teveel is maar goed, tis natuurlijk wel redelijk fysiek werk wat je doet.
    Hier zijn de groentjes ook helemaal uit.. eerder at hij ze graag maar nu ;) Nou ja, komt ook wel weer goed.

Mosa: Wat goed dat je even een sms hebt gestuurd maar minder dat Loe in het zkh ligt :( En L ook ziek :(

Inderdaad apart dat je in de buik al verschil merkt. Dit spook reageert ook heel schattig op mijn hand.. deed Noah totaal niet dus haha :D

Wat je verteld over die 'fase' waar Veda in lijkt te zitten herken ik wel. Hier zet Noah het al dagen op een huilen als Roy thuis komt :( Net alsof hij hem wat gedaan heeft ofzo.. heel raar. Dinsdag toen ik naar school ging klampte hij zich helemaal aan me vast en was helemaal hysterisch toen ik weg ging. Dat was natuurlijk wel moeilijk. Ik denk dat ze nu in de fase zitten dat ze écht merken dat mama weg kan gaan en niet zo 1,2,3 terug komen.

Wat super gaaf dat Sheann een kaartje ontwerpt. Zo kan je idd fijn helemaal doen wat jij wilt he.

Loe: Hééél veel beterschap en snel weer beter worden hoor! Ook een dikke knuffel voor L!

Pookie: Shit van de kaarten en kl*te van de hooikoorts. Ben je ook allegisch voor gras? Nu met die regen komt dat natuurlijk :(

Hanna: Wat lief van je dat je met dat jongetje mee bent geweest :)

Nee inderdaad, de drukke genen waren écht op hoor! :p:D

:D Jullie beslissen op de A13 waar jullie gaan winkelen :D Suc6 alvast dan.. lijkt me een moeilijke keuze :p
    Koninginnedag... ze komt hier in de buurt rond wandelen ( w.eert en t.horn ) dus als we willen kunnen we proberen te gaan kijken maar ik denk dat dat em niet gaat worden, vééélste druk natuurlijk. Misschien even wat drinken als hare majesteit weer vertrokken is :)

All: Hier een goede nacht gehad, yaaayyyy! :D Wat een heerlijkheid zeg :p Straks ga ik even naar r.oermond, even wat shoppen. Ook om de dag door te komen want vanavond heb ik die 'geslachtsbepalingsecho' en vind het wel erg spannend hoor, ook al weet ik het al :p Gister waren de dames hier i.i.g. er helemaal van overtuigd dat het een meid is haha :D

Wat ik wel weer zielig vind voor mijn s.moeder want die hoopt natuurlijk énorm op een meid en krijgt daardoor alleen maar hoop ;) Ik had daar trouwens nog een topic over geopend laatst dat ik daar nu dus best mee in mijn maag zit. Natuurlijk zal mijn s.moeder wel blij zijn met een gezonde 4e kleinzoon maar ik weet dat ze liever een meid had gewild natuurlijk.. dat steekt dan wel een beetje hoor :(

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Tja.. Roy weet natuurlijk nu ook niet dat er weer een kereltje aankomt dus het er met hem over hebben kan ik niet (nadeeltje van de één wel weten en de ander niet :p) Ik heb laatst wel een opmerking gemaakt (voor ik het wist) en toen wuifde hij het weg zo van, ze moet blij zijn dat ze kleinkinderen krijgt. En daar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in. Maar toch, het gevoel dat ze tóch liever had gehad dat het een meid was blijft een beetje knagen. Hij lijkt een beetje 'ongewenst' voor mijn gevoel. Al is dat wel een zwaar woord maar ik weet even niet hoe ik het anders kan zeggen.

Gelukkig zijn de kinderen weer beter en hopelijk trekken die plekken bij M ook snel weg.

All: Hier alweer terug van het shoppen. Ik heb een mega leuk klein schattig jasje gekocht (neutraal) :) Dus de eerste aankoop voor ons nieuwe spook is gedaan.. vind ik best knap van mezelf bij bijna 22 weken :p

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja..

Salapio: Over die helmvraag.. Ik heb in jouw topic ook al even geantwoord in het kort. Hier kan dat wel even wat uitgebreider :p Ik heb er dus geen omdat ik er eerlijk gezegd niet over nagedacht heb. Het is simpelweg nog niet bij me opgekomen hihi.
    Tja ik vind het 2 kanten hebben. Van de ene kant denk ik, waarom niet, beter voorkomen dan genezen. Van de andere kant denk ik, waarom eigenlijk? Zo kan je een kind de hele dag wel met een helm laten lopen want hij kan altijd en overal 'verkeerd' vallen.
    Moeilijk moeilijk dus haha :p

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, idd fijn dat je pijn begrepen wordt!
    Wat leuk zeg dat Sheann het geboortekaartje gaat ontwerpen!! Zo krijg je wel iets wat echt helemaal naar je eigen smaak is he, super :D .

@ Sterre, huh :$ heeft je schoonmoeder dat gezegd dat ze LIEVER een kleindochter "krijgt"?? Ik weet niet wat ik zou doen als ik zoiets te horen kreeg jeetje ze moet al blij zijn dat er een 4e kleinkind mag komen!! 4 jongens is trouwens toch ook mooi als je kijkt naar 3 mannetjes dan past er nog wel zo'n stoer mannetje bij denk ik dan. En daarnaast: als het maar gezond is. Of de geslachtsbepaling heeft straks een anders resultaat haha ik ben benieuwd, veel plezier met kijken naar jullie kleine!

Helm op de fiets,, ik heb nee gestemd. En waarom omdat ik zelf ook nooit een helm op heb gehad vroeger en dat is ook goed gekomen..

@ all. dag 6 na Primolut.. ZH gebeld en moet morgen nog afwachten want het kon nog wel na een week. En anders maandag weer bellen en dan horen we wel wat er moet gebeuren :( . Ben iig niet zwanger de test was witter dan wit.

Dan nog een leuk nieuwtje: D ging ZELF staan bij de tafel!! Toen ze viel ging ze daarna weer staan in zo'n rap tempo haha zo leuk. Zo kunnen ze zomaar in 1x weer wat nieuws. Duurd het nu nog snel voordat ze gaat lopen?? Gaat me ineens weer veel te snel :D :D :p :p

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sterre, sneu dat Noah ook een beetje in dezelfde fase zit als Veda. Zo zielig dan, dat aanklamperige gedrag! Hopelijk zijn ze er snel weer vanaf!

Fijn van de goede nacht, voel jij je ook vast een stuk uitgeruster! En vanavond de echo, leuk! En misschien ook wel spannend ;)

Echt heel erg triest van je schoonmoeder hoor :x Maar is het ook iets wat écht zo is, of ben je er alleen bang voor dat ze misschien een beetje teleurgesteld zou zijn?
    Ik weet wel dat ze toen met Noah stiekem een beetje op een meisje had gehoopt, maar teleurgesteld zijn zou natuurlijk een ander verhaal zijn. Maar in ieder geval vervelend dat je wel dat gevoel hebt, knuffel daarvoor!
    Weten zij trouwens dat jij het weet?

Wij hebben tegen mijn schoonouders gezegd dat we weer een meisje krijgen, maar daar kwam eigenlijk helemaal geen reactie op :) Dat is ook wat natuurlijk. Ik weet niet of ze anders gereageerd zouden hebben bij een jongetje, maar dit was ook wel een domper.

Mijn schoonouders zijn nogal van vernoemen enzo (wij dus niet :p), en ze hebben zelf twee zoons. Hun ene zoon kan geen kinderen krijgen, dus wij zijn de enigen die voor kleinkinderen zorgen. Ik vraag me weleens af of zij er over nadenken dat hun achternaam nog niet doorgegeven wordt. Als wij alleen meisjes krijgen, dan stopt het bij ons natuurlijk. Veda heeft wel hun achternaam, maar haar eventuele kinderen krijgen natuurlijk (of waarschijnlijk) de naam van hun vader.
    Maar ja, als wij in ieder geval maar blij zijn met twee meiden ;)

En leuk, eerste echte baby-aankoop :D Ik heb me eigenlijk ook nog heel erg ingehouden, maar het is toch anders als je een kindje van hetzelfde geslacht krijgt natuurlijk.

Salapio, fijn dat M en T weer beter zijn, op een paar vervelende plekken bij M na dan ;)
    Ik heb nu niet zoveel tijd, maar ik zal vanavond even naar je topic over wel of geen helm op de fiets kijken.

BabyD, stoer dat D voor het eerst echt zelf ging staan :cool: Nu heb je kans dat ze het vaak gaat oefenen, leuk hoor!
    Veda liep al langs meubels toen ze 9 maanden was, best vroeg, maar ging pas echt los lopen toen ze bijna 15 maanden was. Dus hier duurde het een half jaar ;)
    Maar Veda was een hele goede kruiper, en ze zeggen dat die kindjes vaak later lopen dan minder goede kruipers. Aangezien jouw meisje niet echt kruipt, heb je best kans dat het nu snel gaat :)

Nou, hopelijk heb je snel duidelijkheid over je ongesteldheid! Zo is het niet leuk natuurlijk! Maar je weet niet wat voor oorzaken het kan hebben dat je nog niet ongesteld bent?

All, ik ga weer snel verder werken :)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    BabyD: Ja mijn schoonmoeder heeft ook vlak na de geboorte nog tegen onze kraam gezegd dat ze op een meid had gehoopt :x Tja op zo'n moment gaat dat allemaal langs je heen. Ook zijn ze bij ons de eerste tijd heel weinig geweest. Gelukkig hebben ze laatst wel gezegd daar spijt van te hebben.

Haha het zou wat zijn he als ze vanavond zegt dat het een meid wordt :$ Dan weet ik het ook niet meer hoor :D
    Goed dat je het zkh gebeld hebt. Nog even afwachten dus.
    Ey wat leuk dat D zelf is gaan staan.. nou dan zijn de eerste losse stapjes niet ver weg meer hoor ;):D

Mosa: Inderdaad zielig dat gedrag maar ik vond het nog het zieligst voor Roy.. dat zijn eigen kind even niks van hem wilt weten :(

Nee ik weet zeker dat mijn s.moeder stiekem een beetje teleurgesteld zal zijn. Maar het stomme is.. ik snap het ook wel. Ik had het haar ook écht gegund omdat ik weet hoe graag ze het wil maar ja.. het zit er gewoon niet in ;) En omdat zij graag een meid wil, projecteert ze dat heel erg op mij (en s.zus, al was dat daar minder) Hier weet trouwens iedereen dat ik het weet.

Pff helemaal geen reactie is ook wat ja ;) Och vernoemen.. tja wat dat betreft zit mijn s.vader errug goed natuurlijk :D Noah is ook naar hem vernoemd en hij was énorm trots. Hij zag het pas op het geboortekaartje en heeft wel 3 x gebeld om ons te bedanken :D De kinderen van de broer van Roy zijn dan weer niet vernoemd.. die hebben 'alleen' de achternaam dan. Maar goed, het zijn wel allemaal stamhouders natuurlijk.

Tis inderdaad dat we nu natuurlijk niet zoveel meer nodig hebben omdat we weer een ventje krijgen maar bij Noah hebben we alles neutraal gekocht dus ik wil stiekem toch alvast wat echte jongenskleertjes kopen. Dit jasje was dan wel toevallig neutraal.. ik durfde gewoon niet.. toch even vanavond 'check - check - dubbel check' haha :D

All: Pff ik heb net gestreken en weer gelijk last van die ischias he.. grrr...

Ik moet even zeuren over het uwv hoor. Ik krijg net een brief binnen dat ik wéér moet gaan speedaten met uitzendbureau's.. Ik snap ten eerste niet zo goed waarom. Een week of 7 a 8 geleden heb ik dat ook gedaan en ik sta bij de meeste dus al ingeschreven. Ten tweede krijg ik net die brief pas en is dat a.s. dinsdag al... lekker op tijd. Nou snap ik dat je niet moet schermen met kinderen maar ja.. waar moet ik Noah laten in zo'n korte tijd? Lekker handig weer. Niet dat ze dat even op tijd aangeven dan kan ik wat fatsoenlijks regelen. Maar wel dreigen dat als je niet komt, je gekort wordt op je uitkering ;)

*zo einde klaagzang* :p

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Stere: Raar dat het UWV bepaalt welke dag jij naar het uitzendbureau moet. Of is dat altijd zo?

Mosa: Ik ben druk aan het bedenken wat voor achtergrond ik voor je kaartje kan maken. :)

BabyD: Stoer he als ze zelf kunnen staan.

Deel Deze Pagina