Sheann: Nou je moet dan gewoon naar het uwv komen en daar zitten dan mensen van verschillende uitzendbureau's. Alles in 1 dus eigenlijk. Best handig, wil het niet dat ik dat dus al gehad heb. En ik ga er niet vanuit dat ze ineens compleet nieuwe uitzendbureau's uit hun hoed hebben getoverd en dat het dus gewoon dezelfde zijn
Sheann: Jawel.. sterker nog, ik ben verplicht minimaal 1 x per week te solliciteren. Dat lukt ook wel hoor en daar heb ik ook geen problemen mee. Doormiddel van die speeddates 'denken' ze je sneller aan werk te kunnen helpen. Eigenlijk een soort service van het uwv. Tis ook best handig alleen ben je dus verplicht te komen op de dag en tijd dat zij zeggen en daar ben ik het dus niet zo mee eens.
Hoi meiden Ik ben er weer. Ik las ongeruste berichtjes, vind t eigenlijk wel super lief van jullie.. Ik ben eerste paasdag niet lekker geworden, voelde me moe en buiten adem. Dacht huppa weer teveel gedaan, lekker dan. Vriend had net vier vrije dagen. Hoofdpijn, dus toch maar even op bed. In 3 uur tijd liep koorts op tot 40.3. Nog nooit gehad. Toen kwam hap, die stuurde me door naar de spoedeisende. Ben wel alleen gegaan, omdat ik wilde dat L. bij mijn vriend bleef. Moest blijven uiteindelijk omdat mijn ontstekingswaarden te hoog waren. Balen zeg. Vroeg nog of dat niet poliklinisch uitgezocht kon worden maar nee. Uiteindelijk erger ik me altijd aan het niet opschieten van gewoon behandelen enzo, nu ook weer. GElukkig waren ze op de afdeling wel aardig. Uiteindelijk is het gedaald, ik kreeg maar geen antibiotica, maar morfine tegen de koppijn. Dat vond ik zo raar. Vanmorgen had ik weer koorts, 38.2 en toen kwamen ze melden dat ik toch maar antibiotica kreeg en naar huis mocht.. Snap dr weinig van, maar als het maar helpt, Ik vond het goed, wilde naar mijn manneke! L. is ziek geweest, tot 39 koorts en echt wel lamlendig. Bleef wel goed drinken en vandaag gaat het weer beter! Dus hopelijk knappen we beiden weer op nu. Jammer genoeg weet ik dus niet waarom ik zulke hoge onstekingswaarde had. Vind t altijd zo jammer dat ze de klachten de kop indrukken maar niet de oorzaak achterhalen... L. doet meteen wat nieuws: hij brabbelt, en lacht door elkaar heen. Super leuk! Hanna, spannend kaartje zag ik! Sterre, lief berichtje zag ik, jij ongerust. Thanx. Stomme speeddaten, belachelijk. Misschien gaan zij op Noah passen, het uwv bedoel ik. Grapjassen. MELISA! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NICK!! Rest heb nog niet uitgebreid kunnen lezen, maar ik ben er weer, dus dat zal niet lang duren haha.
Sheann: Tja af en toe heb ik een week dat ik ook niks kan vinden maar de andere week zie ik ineens weer 3 vacatures. Het compenseert elkaar dus wel en dat mag ook gelukkig. Loe: Ey fijn weer wat te horen Jeetje, wat een verhaal.. en dan ook nog alleen naar de s.e.h. gereden Gelukkig nu weer lekker thuis maar inderdaad wel rot dat ze geen oorzaak hebben Haha ja het uwv voor kinderopvang zorgen, goeie Al zou het wel een idee zijn als ze zulke dagen organiseren.. denk dat het een hoop kopzorgen scheelt voor mensen en voor hen zelf ook telefoontjes van mensen die hun kinderen niet 'kwijt' kunnen. Maar ja, van de andere kant.. als je op sollicitatie gaat moet je toch ook iets verzinnen.. lastig hoor, die kinderen haha
Loe, welkom terug Ik twijfelde nog om je vanochtend een sms-je te sturen, maar ik wilde je niet te veel stalken Maar gelukkig is het niet meer nodig, alhoewel het natuurlijk wel vervelend is dat de oorzaak niet achterhaald is Dikke knuffel in ieder geval voor alles! Fijn dat het ook beter gaat met L! Sterre, vervelend van het UWV! Het lijkt me idd een beetje onzinnig als je dat 2 maanden geleden ook al hebt gedaan. Die uitzendbureaus hebben nu toch je gegevens? Sheann, leuk leuk Ik ben benieuwd wat voor moois je er nu weer van maakt
Sterre, een hoopvol nieuwtje voor jou 'CEO's heten vaakst Peter en Deborah' | nu.nl/werk en privé | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Goh Sterre, als je nou zou bellen met UWV en dat vertelt, zouden ze er dan heel misschien niet van afzien van dat deze tweede keer? Heb voor de vrolijk drie leuke foto's! Zie album (Ga ze er zo inzetten): eentje van het fotokaartje zoals die komt en zoals ik die eigenlijk voor L. had willen bestellen (en krijg er nu dus toch eentje hihi) en eentje van eerste paasdag, L. voor het eerst in badje.
Loe, kwam even spieken hoe het met je ging en gelukkig ben je weer thuis! Kan me voorstellen dat je L. erg gemist hebt. En idd, jammer dat je niet weet waaraan die hoge waarden nu te wijten waren. Hopelijk is het wel iets dat niet meer terugkeert. Zo, nu even naar je foto's spieken. Hier geen puf meer om verder te lezen of reageren. Wat een dag op het werk... . Druk druk druk en da's niet goed voor de onderlinge sfeer. Bovendien had mijn overste een gigantische kater waardoor ze echt onuitstaanbaar was. Ach ja, het is weer bijna weekend .
Hoi meiden, Drukke nacht gehad met een Svinthe-meisje dat me wel 8x uit bed heeft gehaald.... Ook een drukke dag. Eesrt naar mijn vriendin in Tilburg. was erg gezellig en leuk haar meisje weer eens te zien. Ze is nu al weer 10 maanden en zo gegroeid. De laatste keer was ze net een paar maandjes. Daarna gelijk door naar mijn ouders die Svinthe echt even wilden zien. Normaal past mijn moeder op op dinsdag, maar nu ik vakantie heb natuurlijk niet. Was ook gezellig bij oma. Svinthe heeft zich flink uitgesloofd. Toen naar huis om te eten en daarna de weekboodschappen. Nu is het tijd om uit te puffen. Hannaman gaat zometeen wijnproeven met 2 vrienden hier thuis, dus ik blijf of boven of ik ga straks voor de tv hangen. Mosa, ik was gisteren voor Barca en in de finale wel voor Man.United, alleen al omdat ik van der Sar een mooi afscheid gun Wat leuk dat Sheann je kaartje aan het ontwerpen is Fijn dat veda zo goed is gaan slapen gisteren... hopelijk de nieuwe trend! Sterre, ach hier bij ons waren er alleen maar meisjes en werd er heel hard op een jongen gehoopt.(ook een beetje om de achternamenkwestie.... beetje sneu hoor... ) Jammer joh Ik kon er alleen maar om gniffelen Nooit gehoord dat je met uitzendbureau's ook kna speeddaten.... Hier geen helm wat mij betreft en wel wat Hannaman betreft... Maar zeker niet als ze bij mij op de fiets zit. Vroeger hadden we ook geen helm toch?? Ik vind de maatschappij veel te betuttelend worden BabyD, applaus voor een aan-de-tafel-staande- D!!!!! Goed zeg! Loe, wat heele rg fijn dat je nu weer thuis bent. Hopelijk slaat de AB snel aan bij je. Fijn om weer bij L en vriend te zijn lijkt me. Bereke, inderdaad bijna weekend voor jou!
@sterre; wat stom dat je s moeder zo laat merken dat ze graag een kleindochter wilt na "alle" kleinzoons. Misschien zou een meisje ook echt een "lievelingetje" worden, dat zou dan helemaal niet leuk zijn. Ik ben benieuwd of het spook na vanavond nog steeds een jongen is..........zou toch wat zijn En terechte klaagzang hoor, het is wel kort dag. @salapio; ah arme M en de pokken. Hopelijk houdt ze er geen littekens aan over....... @babyD; D zomaar aan de wandel, knap hoor. @mosa; wat leuk dat Sheann een kaartje voor je ontwerpt. @sheann; wat leuk dat je een kaartje voor Mosa mag ontwerpen @loe; Back in town, maar zeker vreemd dat alleen de symptomen bestreden worden maar de oorzaak een raadsel blijft. Lijkt mij ook best eng trouwens....... Ik heb net oorlog gehad met Y, echt een heel groot tandenpoets drama met mega driftbui. Ik vraag mij echt af hoe ik dat moet aanpakken, op deze manier wordt het tandenpoetsen alleen maar een groter probleem maar haar tandjes moeten natuurlijk ook wel gepoetst worden
Ik heb niet bij kunnen lezen maar dat komt vast snel weer. Loe: fijn dat je weer thuis bent. Hoe is het nu met L.? Geen gekke dingen meer gedaan? En dan jij in het ziekenhuis...... Hier is het een beetje een gekkenhuis. N. spuugt al vanaf de geboorte, maar vanaf gisteren werd het wel heel erg. Vandaag is de VK er bij geweest, en morgen komt ze weer. Hij mag nu niet meer afvallen, en geen volle flessen meer. Maar om de 2 uur een beetje. Best wel zielig, maar hopelijk werkt het!
Hey meiden, even snel een update, het was en is inderdaad een hééééééél duidelijk kereltje Zelfs ik zag het meteen, hij deed er niet moeilijk over om me dat even duidelijk te maken Hebben we dat ook 100% duidelijk nu .. kan mams lekker shoppen
Leuk Sterre Melisa, wat vervelend dat N zo aan het spugen is. Ik hoop dat de kleine flesjes gaan helpen!
Loe, lieve foto van L in het badje! Vond hij het leuk? Bereke, knuffel voor je drukke werkdag! Nog één dagje en dan gelukkig weekend Hanna, poeh, wat een vermoeiende nacht Wat was de oorzaak denk je? En een drukke dag gehad zo te lezen, maar gelukkig met leuke dingen! Veel plezier morgen met winkelen Pookie, wat vervelend dat het tandenpoetsen zo'n drama was! Ik zou zo geen handige tips weten. Misschien een andere tandpasta kopen, wie weet helpt dat? En wat ik misschien zou proberen, ondanks dat ik weet dat het belangrijk is, is bijv. 2 dagen even niet haar tanden te poetsen. Misschien dat ze het dan weer wat minder erg vindt? Succes ermee!! Melisa, wat sneu van het spugen Kan hij niet nog misselijk zijn van de bevalling? Hopelijk werkt deze manier van voeden en wordt het spugen snel minder! Hoeveel woog N eigenlijk bij de geboorte? Sterre, toch een jongetje, leuk All, morgen moet ik weer naar de fysio, ben benieuwd wat ze zegt. Ik hoop in ieder geval dat alles erna weer wat makkelijker zit in mijn rug. Veda ging vanmiddag en vanavond weer helemaal zonder problemen slapen, dus het ergste lijkt echt achter de rug En vannacht sliep ze van 19.45 uur tot 8.45 uur, dus ze had echt wat in te halen van de laatste tijd. Ik ben in ieder geval blij dat er weer een goed ritme in komt, vooral met het oog op onze vakantie (over een week zitten we al in het vliegtuig ). Slaap lekker allemaal!
Mosa, lekker dat het op vakantie gaan zo op gaat schieten! En fijn natuurlijk dat veda weer zo goed slaapt. Ik denk dat het logeren van Eva voor Svinthe toch wat te druk is geweest. vandaag heeft zo ook nog meerdere malen gevraagd waar ze was
Hanna, wel heel lief dat Svinthe naar Eva gevraagd heeft Tijd voor een broertje of zusje Ik was trouwens vergeten te vertellen dat het met de tweeling van de buren heel erg goed gaat Fijn hè?! En als het zo goed blijft gaan, dan verhuizen ze ergens volgende week naar een ziekenhuis op 10 km hier vandaan. Dus alleen maar goed nieuws, ik vind het zo fijn voor ze!
Maarre...over een broertje of zusje gesproken, weet je eigenlijk al wanneer je wilt gaan testen? Of wacht je het netjes nog een paar dagen af om te kijken hoe je temp blijft?