Goedemorgen, Nou, Sterre, kom eens je bed uit En ik ben ook benieuwd of er wat gaande is bij Melisa, en als niet, dan heb je hopelijk een goede nachtrust gehad. Veda heeft gelukkig wel weer prima geslapen, ik heb nog helemaal niets gehoord. Nu heb ik zelf wat minder geslapen Maar evengoed lekker dat ik er tenminste niet uit hoefde te gaan voor Veda. Pookie, succes met werken Fijne dag allemaal!
Ik zie in de tekst van mijn banner dat nieuwe kwaaltjes de kop op steken, waaronder aambeien. Beetje jammer dan dat ik die nog heb van Veda's bevalling
Goedemorgen, Jammer nog geen nieuws van Sterre of Melisa... Geduld is een schone zaak @ Mosa, veel plezier vandaag in de Apenheul Ik zag in een aantal flitsen wat leuke sites van geboortekaartjes voorbij komen. Later vandaag nog even opzoeken @ all, vandaag is T jarig. Hij is gewoon aan het werk, maar ga wel lekker koken voor hem vanavond . 1e paasdag vieren we zijn verjaardag met familie. Gaan we een lekkere paasmaaltijd in elkaar zetten .
Ik kwam ook nog even spieken Afrola, gefeliciteerd met T! Wat ga je koken vanavond? Fijne avond in ieder geval alvast We hebben in ieder geval een mooie dag uitgezocht om naar de Apenheul te gaan hè? Zo, nu ontbijten en dan kom ik weer spieken
Goedemorgen! Bereke: Nou ik vind het een erg mooi kaartje hoor Maar wel rot zeg dat ze niet naar je zin waren toen ze gedrukt waren Ricmar: Wat fijn dat je zo'n druktemaker in je buik hebt Loe: Die L met zijn flesje Hoe was het kastje? Klinkt wel leuk hoe jullie de slaapkamer nu hebben. In dit huis gaan wij er niks meer aan doen maar als we een keer gaan verhuizen dan wil ik het ook totaal anders Kan je een foto plaatsen als het af is? Je eetschema met L ziet er goed uit hoor Pookie: Thanx voor de uitleg over het frituurvet! Weten we dat ook weer Sheann: Genoten van je vrije dagje? Salapio: Wauw wat knap dat M al zo aan het schrijven is! En T de uitslover Mooi he Mosa: Goede nacht gehad? Oh lees al van wel, fijn! Hé hé .. kom je bed eens uit zegt ze haha Oh lekker handig dat ze even laten weten dat het pakket er al is Veel plezier vandaag! Hanna: Niet gek dat je moe was gister! Wel goed geslapen? Mooie tempstijging trouwens! Pookie: Werkse! Afrola: Gefeliciteerd met T! Wat ga je voor hem maken? All: Sorry sorry sorry dat ik niet eerder wat heb kunnen laten weten. Er was een spoedje tussen gekomen gister dus we waren pas een half uur later aan de beurt. We kwamen uiteindelijk pas om 23.15u thuis Maaarrr alles was goed en Noah krijgt een BROERTJE Wauw... we krijgen gewoon een 2e zoon... (sorry Hanna ) Ik had het eerlijk gezegd totaal niet verwacht dus ik was behoorlijk verbaasd maar wat vind ik dit ook énorm leuk Roy weet het niet en die zit dus ook helemaal in de meisjes-modus.. wat zal die ook verbaasd zijn! We lopen wel 5 dagen voor en komen op 31-08 uit dus ik ben benieuwd of we zaterdag bij de vk vooruit worden gezet of dat ze het gewoon laat staan. Ach we zien wel... de kleine komt toch wanneer hij dat wilt Wel apart hoor om te weten wat er nu in mijn buik zit.
Ik ga lasagne met lamsham, tapenade en geitenkaas maken. En nog een lekker toetje bedenken... @ Sterre, wow gefeliciteerd, nog een zoon en broertje. Leuk hoor . Toch grappig dat de voorspellingen niet uitkomen
Goede morgen, hier niets aan de hand!!!! Straks weer naar de VK. Mijn man gaat mee, want die heeft nu op woensdag vrij he. Ook wel eens leuk! Sterre: gefeliciteerd met je kereltje. Fijn dat alles goed was met de echo. Valt toch weer een kleine last van je schouders he. De jongens en meisjes zijn nu goed verdeeld hoor...
Sterre, super dat alles goed was, en een jongetje Wat een verrassing Leuk zeg, twee van die stoere jongens!! Idd heel apart om het nu te weten hè, maakt het gelijk een stukje echter vond ik. Maar dus Roy weet het echt nog niet, dat hij dat kan terwijl jij het wel weet! Ik ben benieuwd of hij het uiteindelijk wel wil weten voor je bevalling. Helaas Hanna Afrola, apart, die lasagne! Succes met maken Melisa, succes bij de vk zo! En leuk dat je man ook mee gaat All, hoogste tijd om te gaan. Tot vanavond!
Afrola: Zo klinkt dat even lekker! Ik kom bij jou eten vanavond haha Melisa: Suc6 bij de vk! Idd leuk dat je man mee gaat. Ik ben benieuwd of de vk misschien wat voor je kan doen. Er valt inderdaad weer een last van je schouders als alles goed is op de echo! Zeker na die verdrietige verhalen op Roy zijn werk van de laatste tijd. Mosa: Mijn gezicht stond ook zo toen ze zei dat het een jongen was.. Ze zei ook nog 'het is een héle duidelijke jongen' Het is inderdaad gelijk een stuk 'echter' maar toch ook weer niet..heel maf. Maar dat is omdat ik zo'n meiden-gevoel had dat ik me nu even niet kan voorstellen dat er toch weer een jochie in mijn buik zit Roy is natuurlijk wel héél nieuwschierig (dat zegt hij zelf ook) maar ik denk dat hij het nu toch echt niet meer wil weten tot de kleine er is en hij het zelf kan zien Hééél veel plezier vandaag!
hoii dames @sterre ahhh een broertje voor noah! wat leuk!! gefeliciteerd, en super fijn dat alles goed was!! Ik denk dat de v.k. je datum niet gaat verzetten, bij mij 2x 20 weken echo gehad, en liep een week voor, Echte zwangerschapsDuur hebben ze helemaal naar gekeken, dus niet dat je gewoon een groot kindje ofso hebt, maar dan alsnog verzetten ze het niet eens :S Hihi en dat roy het dan niet weet, dat zal een verassing zijn voor hem dan!! leuk hoor @melisa leuk dat je man mee gaat naar de v.k. vandaag @mosa veel plezier vandaag! super dag uitgekozen hoor!! @all zit te twijfelen of ik de HA moet bellen voor d.. heeft al 5 dagen ofso koorts.. nu is het wel iets minder, maar hoest zich een ongeluk Niet normaal meer het doet hem ook echt zeer zegmaar, echt zielig.. hij is wel weer iets vrolijker maar het is nog echt niet veel soeps, ook helemaal dikke rode traan ogen en eten doet ie ook echt niet veel.. niet eens de helft denk ik van normaal.. maarja, elke x als wij naar de dokter gaan zeggen ze dat het gewoon over moet gaan dit en dat vorrige x ook met dat mega hoesten dus ik ga nu maar niet zo snel meer denk ik.. ik kijk het nog ff aan...
Goedemiddag meiden, Zo, mijn vakantie is begonnen Heerlijk met dit weer. Vanmorgen heeft Svinthe in de tuin gespeeld en daarna zijn we naar de bieb gegaan. 4 nieuwe boekjes voor Svinthe en ook nog één voor mij... Zou moeten lukken toch in de vakantie?? Mosa, oei, nog steeds aambeien van Veda's bevalling? Da's niet lekker Veel plezier in de Apelnheul! Afrola, gefeliciteerd! Klinkt goed wat je gaat maken. Sterre, leuk een broertje voor Noah!!! Geen goede pendel dus van mij Je was wel erg laat thuis joh.... Maar wel fijn dat de echo goed was. Nu het nog geheim houden voor Roy..... Lijkt me lastig Melisa, hoe was het bij de VK vandaag? Vandaag ben ik 4 jaar getrouwd. Morgen gaan we om dat te vieren met z'n drietjes naar Blijdorp. Heb er zin in!
En daar was ik weer. Omdat het zo mooi weer is, hebben we lekker een terrasje gepakt en geluncht. Heerlijk! Bij de vk was alles oke. Baby lag er helemaal klaar voor. Had een hoge hartslag, wat ze uitlegde als: het is van plan snel te komen! Ze verwachtte me niet meer te zien volgende week, maar ja, je weet maar nooit. We zullen het zien.
@melisa ahhh wat spannend nu joh, de vk denkt dus ook dat het snel zal gaan gebeuren! ik hoop het hoor voor je! @afrola ow sorry helemaal overheen gelezen, gefeliciteerd met T! en word een lekker maaltje vanavond bij jullie! @hanna gefelciciteerd met jullie trouwdag! en Heerlijk joh je vakantie geniet er van met dit heerlijke weertje delano was na een uurtje slapen al weer wakker, maar dat vond ik wel Echt te weinig en ik heb um zowaar weer terug in slaap gekregen....dat lukt dus anders nooit.. maar gelukkig nu dus wel haha nu dus maar eens even buiten in het zonnetje gaan zitten/liggen groetjes!!
Mupet: Oke dus bij jou hebben ze het niet verzet. Mij maakt het ook niet uit hoor, hij komt toch wanneer ie er zin in heeft Ik zou gewoon de HA bellen hoor, beter 1x te veel 'voor niks' dan 1 x te laat. En 5 dagen koorts vind ik toch wel veel eigenlijk. Hanna: Leuk zeg dat jullie nieuw leesvoer hebben gehaald. Hoef ik voor Noah niet te doen, die sloopt de boel Gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk! Melisa: Lekker toch, even nog een terrasje gepikt enzo, zeker met dit weer! En nu kan het nog natuurlijk Spannend hoor, ik ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren Maar ja, jullie des te meer natuurlijk haha All: Net even gestreken (moet helaas met dit weer ook gebeuren ) en toen even de babykleertjes van Noah door gekeken. Wat een klein spul is het dan weer he Kan me gewoon niet voorstellen dat daar straks weer zo'n klein frummeltje in komt. En ik heb ook gezien dat er toch nog wat geshopt moet gaan worden hoor
Allemaal gefeliciteerd: Afrola, dat wordt vast heel gezelllig en Hanna met je vakantie (heerlijk!) en Sterre, met het aankomende broertje van Noah! Leuk hoor. En nog lekker shoppen ook! Mupet, ik zou ook even bellen, vindt vijf dagen best lang. DAn zou ik vragen als ze er weinig op uit doen op welke termijn de koorts gezakt zou moeten zijn oid.
Heel vlug bijgelezen... Mupet, ik zou ook bellen. Gewoon voor alle zekerheid! Sterre, oh jij hebt het spannend gehouden! Wel fijn dat N. een broertje krijgt hé! Die twee gaan veel plezier hebben samen! Melisa, nog kunnen genieten van het mooie weer .
@ Hanna, Primolut zorgt er voor dat je ongesteld wordt, dus ik denk dat het eerst even weer opgeruimd moet worden daar binnen ookal ben ik pas net met de pil gestopt. Gefeliciteerd met je trouwdag! @ Loe, volgens mij is het 6 dagen 3x slikken als ik het zo uitreken en ik vermoed na 4 dagen ongesteld. @ Pookie, wat een lieve foto's op de kinderboerderij! @ Mosa, schattig buikje hebt je! En veda is idd lang! Mooie meid. @ Afrola, gefeliciteerd met T! @ Sterre, gefeliciteerd met jullie zoon in je buik !! Zo leuk een broertje! @ Melisa, beeb nog in je buik. Ik ben benieuwd hoe snel het straks zal gaan! En nu eten pff.. Haha
Meiden ik heb jullie weer gevonden. @Sterre een zoon wat leuk, en grappig te lezen dat je iets heel anders dacht. Wij willen het niet weten dus blijft een verrassing tot het eind. @Melissa ik hoop voor je dat je vk gelijk krijgt, al hoewel het nu wel te mooi weer is om te bevallen en in bed te liggen, maar ja wie weet hoe warm het nog wordt.. all zwaai en bedankt voor de reacties..
Woehoeoeoeoeo mooie echo voor Sterre en weer een knul = ook super! Ik dacht 'vroegah' altijd dat ik een jongensmama zou worden (3-4 jochies) ... nou ja drie kan nog . Ik was dan ook heel erg verbaasd toen de vk zei: het is een meisje!
Ricmar: bij C. was het 32 graden tijdens mijn bevalling, dus dit valt nog mee haha. En over mijn konijntjes: het zijn gewoon beiden mannetjes. Geluk bij een ongeluk hoorde ik de buren over een nieuw konijntje praten voor hun dame.... dus onze snuf gaat volgende week verhuizen. Mooier kan volgens mij echt niet toch? All: man o man, ik heb me een zeurderig gevoel daar van onder. Herken het eigenlijk niet van C. maar het lijkt wel of het kind er gewoon uit kan vallen haha.....