Voormalig temp-meiden deel 5!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loe, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: wat een akelig nieuws! Maar wat goed van de arts dat die een onderzoek wilde. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel :)

Het is nu eerst een hele spannende week, volgende week donderdag weten ze meer.
    Het voelt ook heel onwerkelijk nu...vanochtend hadden we nog een fijn onbezorgd leventje nu komen er de komende tijd natuurlijk rotdingen aan, tot nu toe waren wij en onze naaste familie altijd nog de dans ontsprongen.

Vandaag kwam ook het bericht dat mijn oom met kanker heel hard achter uit gaan, hij heeft nog maximaal een paar weken en waarschijnlijk zelfs korter dan dat.

Wat een geluk dan om gezond te zijn hè?

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa wat een rot nieuws, je hoopt altijd dat dit soort dingen ver van je vandaan blijven...

Ik wens jou en je fam heel veel sterkte in deze spannende tijd.
    Dikke knuffel

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, sterkte!

5. Loe

Loe Niet meer actief

Wat naar Mosa, en wat een schrik en triest nieuws voor je schoonvader zeg! :(Het zal je overkomen he...... inderdaad blij dat je gezond bent, maar niet makkelijk om in je naaste omgeving mee te maken. Ik hoop van harte dat hij geen uitzaaiingen heeft!

Afrola, gefeliciteerd met je goede echo! Super!

Had ik al gemeld dat L. 8 december bij de orthopist terecht kan? Nou ja, bij deze....:):)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat rustig hier!

Hier ook een rustig dagje. N is ineens schor, ze heeft echt een heel zacht stemmetje, maar klinkt ook wel schattig. Verder lijkt ze zich gelukkig wel goed te voelen.

Ik kreeg straks een sms-je van mijn vriendin in het ziekenhuis is om ingeleid te worden, het schiet nog steeds niet op. Ze zijn al vanaf woensdagochtend aan het inleiden maar ze had vanochtend nog maar 1 cm ontsluiting ;) Dat is irritant! Ik hoop maar dat er verder vandaag iets is gebeurd of gaat gebeuren, zo wordt het wel een heel lang verhaal.

Loe, een orthopist is dus voor L z'n oogjes?

All, fijne dag nog!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, ja een orthoptis is voor zijn oogjes, paramedisch beroep naast de oogarts. Ik had er nog nooit van gehoord, maar nu dus wel hihi.

Ik wil jullie even wat vragen. Zoals jullie weten, blijft L. enig kind vanwege mijn medische situatie. Omdat ik buikpijn had en geen trek in leverworst (normaal wel) heb ik vanmiddag toch maar een zwangerschapstest gehaald. Kans is miniem (we hebben niet vaak gemeenschap, gewoon geen tijd, en zo moe,s ommigen zullen het vast wel herkennen haha), maar omdat ik hartmedicatie slik toch maar gedaan.
    Dit is het resultaat, buiten de tijd hoor, maar ik weet het niet goed. Het lijkt mij een indroger, maar nu zegt mijn man dat hij het streepje ziet, terwijl hij nooit wat ziet zeg maar van die vage streepjes. Het lijkt grijzig toch? Ik ga nu twijfelen, vandaar mijn vraag aan jullie.... (en volgens mij heeft de k2v5 wel indrogers toch?):)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik werd ingeseind om even hier te kijken ;)

Loe, oh oh, ik heb het idee dat het wel een echt streepje is hoor! Het enige is dat het streepje na de tijd verscheen, ik heb dat zelf nooit gehad.
    Maar je zou denken dat een streepje er alleen komt als er HCG is...?

Wat nu als het echt zo zou zijn? En wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest?

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: als het een test van de KV is, heb je er wrs nog 1, die zou ik morgenvroeg nog maar eens doen! Ziet er echt wel zwanger uit?!
    Hoe zou je het vinden als je zwanger zou zijn?

10. Loe

Loe Niet meer actief

Ik slik nog steeds de pil! En dus hartmedicatie. Was gewoon niet lekker in orde, en weinig gegeten vandaag. Ik kan het me niet voorstellen dat het zo is. Kan er echt niet bij. Wat ik ervan vind, ik weet t niet. Ja ik weet t eigenlijk wel: fantastisch, het kan alleen echt niet. Ik kan lichamelijk geen twee kinderen aan. Maar ik kan het me gewoon ook niet voorstellen. Zo moeilijk zwanger worden eerst. En ik ben al twee weken geleden voor het laatst ongesteld geweest in de stopweek, hoewel het erg weinig was. Maar dan had de streep al een stuk duidelijker moeten zijn volgens mij toch.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, als ik hier nu toch ben...ik ben vanavond ongeveer 10 minuten bij V op haar kamer geweest en toen kon ik zonder problemen weg :) Dus het gaat gelukkig weer hartstikke goed!

Ze heeft vanavond ook haar schoen gezet en liedjes gezongen voor Sinterklaas, was leuk :D

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hmm...dat is wel vreemd. Als je toen bijv. een innestelingsbloeding hebt gehad, dan zou de streep nu donkerder moeten zijn lijkt me. Vaag hoor, maar er lijkt wel iets te zijn.

Als iets duidelijk is geworden voor bijna iedereen in dit topic is dat de kans groot is dat je de 2e keer sneller zwanger raakt dan de eerste keer. Djaar is toch ook zonder IUI zwanger geraakt deze keer? Dus wat dat betreft zou het zo maar zo kunnen zijn natuurlijk.

Dit weekend in ieder geval nog maar een keer testen...

13. Loe

Loe Niet meer actief

Wat fijn Mosa! Ze lijkt t wel snel te accepteren he! We duimen maar nog wel even door, maar zo twee avonden is al stukken beter natuurlijk.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    3 avonden al :D

15. Loe

Loe Niet meer actief

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, ik ga weer verder met waar ik mee bezig was toen je sms-de :)

Ik weet niet goed of ik nu voor je moet hopen dat je wel of niet zwanger bent? Ik neem aan van niet?
    Maar wat zou je doen in het geval je wel zwanger zou zijn? Stom van dat 'klote-lichaam' van je hè? :(

Fijne avond nog!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Nou, ik dacht laten we dan de tweede test maar direct doen, die is wit, dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Dank voor het meekijken!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, nou, dan gaan we maar uit van een vals positieve test. Voor de zekerheid zou ik wel over een paar dagen nog een test doen, om helemaal zeker te zijn.

Weltrusten allemaal!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @loe:$:$:$ jeetje die 1e test zag er echt wel posi uit.
    Wat mosa zegt, over een paar dagen voor de zekerheid nog maar een 3e test doen.

@mosa; vmal 3 dagen lekker asn de slaap, mooi.

Wij zijn vanavond heeeeeeeeeel erg lekker uit eten geweest. En we hebben de oppas voor het eerst " gebruikt" . Heel fijn en ze heeft het heel goed gedaan, y is niet wakker geweest;)
    De laatste had zich voor het slapen wel goed uitgeslooft voor de oppas, alle schattige acties werden uit de kast gehaald.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Pookie, leuk dat jullie uit eten zijn geweest en dat het thuis goed gegaan is met de oppas :)

Hanna, jij zult vandaag ook wel weer terug komen? Hoe hebben jullie het gehad?

All, vandaag is mijn broer jarig, dus vanmiddag gaan we daarheen en dan blijven we ook eten. De laatste tijd heeft N niet meer zo vaak ergens anders geslapen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ze slaapt nu niet zomaar meer op je arm, die leeftijd is ze voorbij.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina