Fijne maand he, december! Sterre en Loe, we slaan ons er wel doorheen. Sterre: hopelijk heeft R. snel weer een nieuwe baan. Want dat is toch de beste remedie om het verliezen van je baan te verwerken.
Melisa: Haha ja en dan heb je december gehad en dan krijgen we weer de paasdagen e.d. Het is zo lullig dat, dat soort dagen op die manier eigenlijk een smet krijgen. Ik hoop ook dat R snel een andere baan vindt. Nu zit je toch in dat negatieve. Hij gaat nog steeds braaf naar zijn werk maar gaat wel bijna iedere ochtend met tranen in zijn ogen Gister schijnt weer een lading mensen hun ontslag gekregen te hebben. Het klinkt heel stom maar ik ben er wel een beetje blij mee Daar kan hij zich weer wat aan optrekken want met een depri man zitten is best zwaar
Oja, we hebben inmiddels contact gehad met het gastouderbureau en we gaan naar een andere gastouder. Ik hoop dat dat snel geregeld wordt.
@ Afrole, fijn dat je geslaagd bent met de sint-inkopen! Maar rustig aan met je harde buiken. En mooie buikfoto!! Gaat hard dan. Wat een mooie echo foto, lijkt me toch wel heel bijzonder. Leuke foto's van J geweldig dat blije gezichtje onder de soep hihi. @ Mosa, D vindt de stoeltjes van het tafelsetje geweldig ze loopt er de hele kamer mee rond haha. Maar echt er op zitten wil ze nog niet. Zal ook vast wel een keer komen... Speelgoedkast is wel een succes ze gaat er ook echt voor zitten en pakt haar speelgoed er uit. Fijn dat je vriendin eindelijk mocht bevallen, dan duurd het wel lang he. Wel fijn dat alles goed gegaan is natuurlijk. Haha ik zie het al voor me "kleine" V àltijd zal wel een grappig gezicht geweest zijn. En wat heeft ze lang geslapen zeg ! Dus toch 1 iemand zwanger en ook nog wel van een tweeling! En V iemand troosten wat lief . Hahah grappig met die namen en zo leuk dat ze dan toch nog wel 2 namen onthoudt. Ik kan me niet voorstellen dat D dat ook leert over maanden. @ Melisa, lijkt me wel een rare situatie met je pleegouders en dan sinterklaas vieren met z'n allen.. Ja ze kunnen ook niet van C verwachten dat ze hun kent als ze niet langs komen! O jeetje lees nu van je telefoongesprek.. Irritant hoor.. 't Is idd van kinderen houden of niet, als ze je kindjes graag zien opgroeien dan komen ze uit zichzelf langs.. Hard gezegd, maar zo is het toch... @ Loe, beterschap voor L!! Je blijft ook maar in een rare situatie zitten he met je s.ouders.. Het is jammer dat het zo moet gaan maar op laatst ben je er zelf ook klaar mee he?? @ Sterre, ja idd je moet ze wel blijven aanpakken ookal is het in de winkel.. Doen wij ook, maar D is echt erg op het moment met het leren accepteren. Maar het gaat nu ook vaak wèl goed gelukkig. Zie er wel weer verbetering in, ze moeten er echt doorheen en accepteren.. Poeh L 3 maanden en al 62cm wat gaat het dan hard (wat vergeet je het ook snel hoe snel het eigenlijk gaat ) . Zielig dat hij koorts had van de prikjes is niks aan he.. Ik heb geen idee hoelang zoiets mag duren! Misschien volg. keer even bellen of je s.ouders thuis zijn? Lijkt me wel heel irritant dan weer dit net voor sinterklaas! Maar als ze echt zoiets hebben van "wat gebeurd dat gebeurd" dan zijn ze wel heel erg... Bah.. Als ouders moet je er toch altijd voor je kinderen zijn hoe oud je kinderen ook zijn! Fijn dat de kinderen naar een andere gastouder kunnen, wat zeiden ze erover dat ze de flesjes niet eens schoonmaakt? Zoiets kunnen zij als buro toch ook niet accepteren? @ s.ouders, op het moment komen ze hier erg vaak en kan ook goed met hun opschieten. Sinds D er is is dat veel beter geworden en ben er eigenlijk ook wel heel blij mee. Mijn moeder komt ook elke week eventjes langs. Maar mijn vader heeft op zijn manier altijd zo weinig tijd. Dat doet me ook wel zeer, ben benieuwd hoe dat straks zal gaan als ze baby er is en anders moet ik hem er maar eens op aanspreken als hij dan ook weinig komt! Die kleintjes zijn al zomaar groot. Heb wel vaak gedacht "het is hun verlies want deze tijd komt niet weer terug", maar aan de andere kant doet het jezelf natuurlijk ook pijn.
BabyD: Ja het gaat hard. Ik heb eigenlijk het idee dat ik maat 62 nog maar net uitgewassen e.d. heb en nu is het alweer te klein Sommige dingen heeft hij nog niet eens aangehad joh Nou ja, bewaren voor de 3e dan maar haha Dat niet luisteren e.d. lijkt mij ook wel een fase maar het is natuurlijk nu wel wat je ermee doet en hoe je ermee omgaat. Van de week stond een vrouw bij de kassa die snel zei 'wil je dan een snoepje'.. dan denk ik, kom op joh, doe dat nou niet Maar goed, het is haar kind. Het gastouderbureau.. (nou ja, bureau.. het is 1 vrouw die de boel runt) vond het ook niet goed van onze gastouder. Ze voelde zich wel schuldig maar goed, ze heeft die gastouder wel gecontroleerd e.d. maar ja, je weet toch nooit van te voren hoe iemand echt is enzo. Bij jou is het dus precies andersom met je familie. Wel jammer dat je vader zo weinig komt Waar ligt dat aan denk je? All: Wat een lekker weertje he.. koud en zonnig Noah heeft een hele rode neus als we gewandeld hebben haha. L is nog steeds koortsig maar ja, lekker warm aangekleed en juh.. even een frisse neus halen. Net belde ik R en die had weer een mindere dag zei hij Ik vind het wel rot hoor. Ik zit zelf ook niet echt lekker in mijn vel maar ja, ik moet nu wel even mijn rug recht houden. We kunnen niet met z'n 2en depri gaan zitten doen.
Sterre; gaan jullie eerst langs bij de nieuwe gastouder voordat je je kindjes brengt? Wel fijn dat er zo snel iemand beschikbaar was. En L. al weer 3 maanden. Wat gaat het hard he? N. is al weer 7 maanden. En begint al te kruipen. Box is niet meer leuk, babybadje niet meer etc....
Zo, ik zit even...heb een vermoeiend dagje achter de rug. Mijn vriend is nu V in bad aan het doen en N slaapt al, dus ik kan even rustig aan doen. Hanna, nu nog maar 9 keer vroeg opstaan Maar eerst weer 2 dagen vrij, lekker! Wat leuk dat S het over V's auto heeft Melisa, nou zeg, geen leuk gesprek op deze manier nee Jammer dat het zo moet gaan allemaal. Knuffel! Loe en Sterre,bij jullie dus helaas ook nog gedoe met schoonouders, erg jammer! Hier juist erg claimende schoonouders (of vooral schoonmoeder), dat is ook wat hoor Wij zijn afgelopen zondag er nog geweest en gisteren om 20.30 uur ging de telefoon. Mijn schoonmoeder, ze zei dat ze had verwacht dat mijn vriend nog wel even zou bellen omdat zijn vader vandaag onderzoeken had. Mijn vriend was pas om 19.00 uur thuis, gegeten, kinderen naar bed en we zaten net even koffie te drinken. Het liefst ziet mijn schoonmoeder ons (mij minder dan, maar ja, ik hoor er nu eenmaal bij ) wel 3 keer in de week, en ze claimt vooral V ontzettend. Als ik bijv. V's schoenen aan wil trekken, dan neemt zij het over. En zo gaat het met alles. Een typerende uitspraak van haar is: als moeder kun je het nooit goed doen Dat zegt al wel genoeg, ik hoop zo echt niet te worden naar onze kinderen toe later. Ik hoop natuurlijk heel erg dat mijn schoonvader beter wordt, maar als dat niet het geval is, vrees ik helemaal voor mijn schoonmoeder. Ze heeft twee zoons en ze wil nog steeds de nummer 1 persoon zijn in hun leven, heel irritant Nou ja, genoeg gezeurd hierover! O ja, mijn schoonvader heeft vandaag weer een onderzoek gehad en alles zag er goed uit, dus het blijft tot nu gelukkig bij die ene tumor. Donderdag is de belangrijkste dag, hij krijgt dan een scan waarbij de gaan kijken of hij uitzaaiingen heeft. 's Middags krijgt hij meteen de uitslagen, dus dat wordt een hele spannende dag. Mijn vriend heeft vrij genomen om erbij te kunnen zijn, ik ga wel gewoon werken. Loe, wat vervelend dat L'z'n huid nog niet goed is, kan het voor een deel niet gewoon door de kou komen? Sterre, fijn dat alles goed was bij het CB! Ik denk dat de koorts vandaag/vannacht wel zo'n beetje weg zou moeten trekken, dus ik hoop dat dat ook gebeurd. Hoe zijn de nachten nu? Erg rot dat R zo moeilijk met het verlies van zijn baan om kan gaan, zowel voor hem als voor jou natuurlijk. En helemaal vervelend dat zijn ouders op zo'n moment niet voor hem klaarstaan Dikke knuffel! Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen zodat je je weer wat beter zou voelen Je mag hier gerust een dagje langs komen, maar is net te ver rijden hè? Goed zo van de nieuwe gastouder, hopelijk bevalt die veel beter! BabyD, fijn dat de band met je schoonouders juist beter is geworden nu D er is! Helaas gaat het met je ouders (vader) een stukje minder, dat lijkt me nog vervelender dan dat het je schoonouders zijn! Misschien toch eens proberen een gesprek aan te gaan, misschien voelt hij het als zichzelf opdringen? Dat hoor je ook weleens, dat iemand daardoor niet vaker langs komt? Dikke knuffel in ieder geval! All, mijn broer heeft samen met zijn beste vriend een bedrijf. Er werken ongeveer 15 mensen voor ze, en zij krijgen allemaal een I-pad als kerstcadeau Nu ga ik aan mijn broer vragen wat zij er dan voor betalen, zal wel minder zijn vanwege het aantal en zij betalen dan ook geen BTW. Misschien kan er dan ook wel eentje voor mij bij, zou ik wel leuk vinden Ergens vind ik het zonde omdat ik een goede laptop heb, maar het lijkt me zo'n leuk hebbedingetje Dus kan iemand mij overtuigen van het nut? Ik heb mijn vriendin gesproken die gisteren bevallen is, maar uiteindelijk is het wel een keizersnede geworden. Wel balen voor het herstel natuurlijk, maar verder gaat het allemaal goed. Donderdag hopen ze naar huis te komen, kunnen wij mooi dit weekend op kraamvisite Zo, ik ga maar eens kijken of ik boven wat kan doen Fijne avond allemaal!
Ha meiden, Inderdaad Mosa, nog maar 9 dagen vroeg op en dan 5 maanden iig niet gehaast op. Wel vroeg ben ik bang Mosa, ik heb een Ipad en ik vind het geweldig. Je klapt hem open en hij is er, opgestart en wel!! Het is echt een aanrader! Sterre, wat fijn dat je een nieuwe gastouder gaat zoeken, of al hebt gevonden??? Sorry, ik ben echt een zeef de laatste tijd.... Jeetje, voorzichtig he op de tap... Echt balen van je rug nu weer. Heeft R al nieuwe sollicitaties lopen? Melisa, jammer van de reactie van je pleegmoeder... Schoonouders, die zijn op het moment echt goed bezig! Is erg gezellig, weinig rare dingen. Zondag zijn we er een bakkie gaan doen en hebben we echt een tijd leuk zitten kletsen. Loe, hoe is het nu met L? Kan hij wel goed slapen met die snotneus etc?? Beterschap voor je kleine man. Vandaag is de rommelpiet geweest in de klas hahahahah Daar had ik zo'n zin in! Ik zal zometeen wel even een fotootje plaatsen. Mijn duocollega is er morgen dus die gaat de boel weer opruimen. Nou ja de kinderen gaan het doen en zij gaat achter haar bureau zitten denk ik Mijn 30 weken zwangerfoto:
Oh ja en morgen de groeiecho en dan kijken ze gelijk ook hoe de placenta ligt. Spannend!! Gelukkig gaat Hannaman mee!!
O ja, daar wilde ik ook nog op reageren...Sterre, wat vervelend dat je van de trap gevallen bent en er nu nog last van hebt! Is het dan niet verstandig om er eens naar te laten kijken? Hanna, goed geregeld, jij de rommelpiet op bezoek en je duocollega alles opruimen Mooie buikfoto! En ook flink gegroeid voor mijn gevoel, heb je dat idee zelf ook? Leuke kleren heb je ook aan! Spannend morgen! Veel succes, ik zal duimen dat de placenta mooi omhoog gegroeid is!
Ik moet eigenlijk nog wat dingen voor mijn werk doen, maar ik heb zo geen zin Overdags komt er natuurlijk niets van, V lijkt echt helemaal van de middagdut af te zijn, dus ik moet het echt van de avonden hebben. Wie geeft mij een schop onder mijn kont? Ook al is het maar een uurtje...
Mosa, ja ik vind dat mijn buik nu ook wel aardig aan het groeien is. Zeker 's avonds als ik uitgebuikt ben De rommelpiet bij mij in de klas heeft dit gedaan
Nou, zeker goed gelukt Maar was het ook nog zo'n troep toen je naar huis ging, of was inmiddels het ergste al wel opgeruimd?
Oh, op die manier! Ik dacht dat dit tijdens de pauze was gedaan ofzo. Nou, dan zullen de leerlingen allemaal wel opkijken morgen En het zal idd wel zo opgeruimd zijn, maar wel leuk! Ik kan me dat soort dingen helemaal niet herinneren van vroeger.