Voormalig temp-meiden deel 5!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loe, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even snel vanaf mijn werk...

Sterre, ik heb aan je gedacht vanmiddag, hopelijk ging het goed :)

Poeh, wat een zenuwslopende werkdag zo, maar gelukkig stuurde mijn vriend net een sms-je dat er helemaal geen uitzaaiingen of iets gevonden zijn bij zijn vader. Dus het gaat om één tumor, die willen ze operatief verwijderen. Het blijft wel spannend natuurlijk, maar voor hetzelfde geld had het er nog veel slechter uitgezien natuurlijk.
    Jeetje, toch wel erg opgelucht nu!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Wat een goed nieuws! Dat zal inderdaad een opluchting zijn. Waat zit die tumor? Hopelijk kunnen zie die ook makkelijk weghalen.
    Leuk dat je aan me gedacht hebt :)

All: Loe: Het is heel goed gegaan, ik heb er een heel goed gevoel over. Waarschijnlijk gaat dit wel wat worden, yay :D Ik krijg dan best interessante projecten en ik zie het i.i.g. wel zitten. Morgen eerst nog even iets overleggen met het uwv en dan hoor ik hoe het verder gaat maar ik ga er stiekem wel vanuit dat ik mag beginnen :)
    Toevallig bleek er ook een oud-collegaatje van mij te werken waar ik altijd veel lol mee had dus dat is erg leuk.

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Even een snelle zwaai. Ben gesloopt, heb een erg drukke week. Gister fysio gehad, ben scheef ;), scheef bekken, scheve rug waar ook nog een kronkel in zit. Dus niet zo raar als ik daardoor extra last heb. advies is chiropractor. Dus binnenkort ook daar een afspraak maken. Ook fysio gaat nog wel verder.
    Vandaag cursus vroeg een onbekende hoe lang ik nog moest ;). Nog HEEEEL lang. Was erg verbaasd over deze vraag. Ik reageerde eerst ook niet, maar hij werd toen erg duidelijk herhaald ;).

@ Sterre, Fijn dat je solli goed ging vandaag. Hopelijk snel posi bericht.

@ Mosa, Fijn dat er geen uitzaaiingen zijn bij je s.vader en een operatie ws voldoende is ;). Dat biedt uitzicht op volledig herstel dus?

@ Pookie, ik vond ovu's ook lastig, ze werden langzaam wat donkerder, maar werden officieel nooit posi. Kon er wel de meest posi uithalen als er weer een lichtere kwam... Gezien temp, lijkt me wel dat hij er toch aan zit te komen ;)

@ Sinterklaas is bij ons niet alleen een feest voor kinderen. Ik vier het al 26 jaar met mijn familie ;), dus ook toen we geen kinderen meer waren en er nog geen kleinkinderen waren. Bij ons draait het om surprises, gedichten, kleine gekke cadeautjes en niet om grote cadeaus.

@ rest, hi zwaai!

4. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa en sterre, da's goed nieuws!

Verder hier druk. Ik weer allergische reactie, zit onder de prednison maar t wil niet. Ben vannacht de halve nacht opgeweest met een rood gezicht en last van maagzuur (bijwerking prednison?). Ondanks dat ik een knalrood tomaatgezicht had wat gigantisch brandt, vond de vervangend huisarts het nog wel aan te kijken. Ik heb nog voor twee dagen prednison, mijn handen staan nu in de brand en mijn tong is wat dik, maar ik durf niet meer naar die huisarts. Hij gaat gezien zijn verhaal woensdag niet anders doen. L. zit ook nog met uitslag, alleen nog in zijn gezicht, rest van het lichaampje is erg droog. Morgen maar wel naar het kinderdagverblijf, verder is hij gelukkig goed in orde. Maar wat die vlekken zijn, ik heb geen idee. (heb ze nog staan onder rubriek baby en dreumes, maar daar weet ook niemand het geloof ik).

Al met al, ik baal, klote lichaam.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, wat sneu dat Y ziek is geworden :( Hoe is het vandaag gegaan? Hopelijk voelt ze zich weer wat beter!

Sterre, wat fijn om te lezen dat het gesprek zo goed ging en dat de kans best groot is dat je de baan hebt :) En alvast een leuke collega is altijd leuk natuurlijk! Wanneer hoor je meer?

Afrola, o jee, dat klinkt helaas niet zo goed :( Wat ontzettend rot, en dan moet je nog zo'n tijd ;) Ik ga heel hard hopen dat de chiropractor echt iets voor je kan betekenen!

Loe, jemig zeg, het zit jou lichamelijk ook écht niet mee hè? :( Echt heel rot!
    Waar heb je de allergische reactie door gekregen dan? En de Prednison zou het moeten verhelpen? Mocht het morgenochtend nog zo zijn, dan zou ik toch nog wel even de huisarts bellen, dit klinkt niet normaal toch? Veel sterkte ermee en natuurlijk beterschap!

All, morgen krijgt mijn schoonvader nog een scan om te kijken waar het nu precies in zijn darmen zit. Afhankelijk daarvan krijgt hij een operatie met of bestraling of chemokuur. Dus hij heeft nog een lange weg te gaan, maar ze geven hem een goede kans op genezing dus dat is heel fijn natuurlijk :)

Zo, poeh, best een heftig dagje achter de rug, ik heb nu dan ook flinke hoofdpijn. Straks op tijd naar bed, ben ook moe.

O ja, mijn leidinggevende was druk druk druk, maar ik heb via zijn secretaresse een afspraak gemaakt voor volgende week, dus dan spreek ik hem sowieso :) Gelukkig ben ik vandaag flink opgeschoten, was wel fijn om afleiding te hebben.

Fijne avond allemaal!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

:d, leuk werk ;)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schoonfamilie, erg mee getroffen: twee lieve schoonouders en twee lieve schoonzussen (incl hun mannen) :).

Sint, hier echt een familiefeest. Ik vind het erg leuk. Wat mij betreft draait het om gedichten die opmerkelijkheden van de persoon in kwestie uitvergroten: plagen dus :D.
    We vieren het met zaterdag met mijn schoonouders en co = 8 volwassenen, 6 kinderen, 2 in de buik ... Voor de volwassenen ieder 1 cadeau + gedicht, voor de kinderen ieder 5 waarvan 1 boek (wat ons betreft was het 1-2 minder geweest, maar ja ...). Wordt dus weer een lange zit ;).
    Zondag bij mijn ouders: 5 volwassenen, 2 kinderen, 1 in de buik. Voor volwassenen ieder 1 cadeau, voor de kinderen ieder 2 van ons en ik gok dat mijn moeder 2-3 cadeaus voor de kinderen heeft, hoewel 1 is afgesproken ... Nou ja. Ik zie mezelf dat ook doen als ik oma ben ... Dus is een gedeelde karakterfout en daar kan ik natuurlijk niets van zeggen ;)

Mosa, toch wel ok nieuws dus ... succes met je artikel!

Sterre, spannend! Mijn duimen draaien. Hopelijk heeft R voor het einde van het jaar een nieuwe baan!

Loe, knuf voor jullie allebei. Wat L betreft en zijn huid: alleen maar neutralproducten gaan gebruiken (zowel wasmiddel als badzeep ed), eventueel zemelen in een washandje in het bad en daar goed mee 'inzepen' = echt een wondermiddel, heel vettend! Verder goed insmeren met cetomacrogol, verder niet met al dat andere spul. Ben je er al mee naar de huisarts geweest? Ik zou als het zo erg is als jij omschrijft een doorverwijzing willen naar de dermatoloog/allergoloog. Weet jij waar jijzelf op reageert? Dit vind ik wel een fijne site Alles wat je wilt weten als je kind eczeem heeft!

Melisa, wat een rotsituatie met je pleegouders en belachelijk die 6 weken eis. M is pas met bijna 3 voor het eerst gaan logeren, gewoon omdat ze er toen pas aan toe was. Bij mn schoonouders pas kortgeleden (hebben nu een geschikt kamertje). Met beiden heeft M een goede band, gewoon omdat (s)ouders daarin investeren (zonder op te dringen). Heel jammer en verdrietig dat je pmoeder dat niet inziet.

Hanna, ik blijf lol hebben om je klaslokaal. Veel (hopelijk alleen maar) plezier morgen!

BabyD, hoe gaat het met je krampen/harde buiken?

Pookie, geen ervaring met ovu-testjes. Wel met rare cycli, heel frustrerend. Ben je daarvoor wel eens bij de HA geweest?

Zo ... hopelijk ben ik niemand vergeten (zo ja: sorry!). Hier gaat alles goed, alleen gewoon weinig tijd om rustig achter de compu te zitten en 'savonds ben ik meestal te moe. Nu eigenlijk ook, maar het werd wel weer eens tijd ;). Straks nog even wat werk doen, misschien snel een gedicht eruit jassen (idee zit goeddeels in mijn hoofd) en dan naar bed.

*bla*

Nog een mooie uitspraak van T: 'T couscous eten, papa koken'

En een van M nadat ze haar weerspiegeling zag in de deur (en op verbaasde toon): 'Hé mama, ik ben écht heel erg mooi' :D (ik hoop echt dat ze dat haar hele leven blijft vinden!)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Aaah, wat lief :)
    En da's een goede instelling idd!

V heeft het ook weleens over zichzelf als mooi meisje :)

Bij jullie dus een druk sinterklaasweekend...veel plezier alvast!
    En fijn dat je zo'n goede band hebt met je schoonouders, geldt dat ook andersom, dus Jan met jouw familie?

Erg vervelend dat je zo moe bent telkens! Komt het door de zwangerschap of hebben jullie mindere nachten (of een combi?)?

All, ik kom heel weinig aan het lezen van boeken toe terwijl ik echt een boekenwurm ben :) Afgelopen week heb ik ook weer een heel mooi boek bij de bieb geleend, maar ik moet eerst mijn huidige boek uit lezen. Zometeen maar even lekker op de bank gaan liggen lezen, met het risico dat ik in slaap val maar dat zien we dan wel weer :)

Weltrusten alvast!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Idd een druk weekend. Jan kan het ook goed met mijn ouders vinden. We hebben echt mazzel met elkaars familie ;). Ik ben moe omdat ik zwanger ben en eigenlijk overdag nauwelijks rust kan pakken en daarnaast omdat T de fijne (ahum) gewoonte heeft om tussen 5-6 wakker te worden (laatste tijd steeds vaker richting 5u) en M vaak 'snachts nog een keer komt spoken ...

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lezen doe ik altijd in bed, maar de laatste tijd alleen maar werkgerelateerde boeken.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lezen in bed vind ik ook heerlijk, ik doe het dan ook iedere avond. Alleen vaak ben ik zo moe dat ik na 3 pagina's al niet meer weet wat ik gelezen heb :)

Jeetje, dat zijn wel hele vroege ochtenden, idd heel vermoeiend!
    Wil jij trouwens binnenkort een buikfoto plaatsen, je hebt vast weer zo'n mooie buik als de vorige keer :)

All, onder het mom van doe eens gek, hebben we besloten nu al naar bed te gaan. Lekker rustig lezen, heerlijk! We zijn allebei moe en normaal blijven we automatisch nog een tijd zitten maar nu toch maar eens verstandig doen ;)

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @salapio; werkgerelateerd lezen in bed, dat is vast een goed slaapmutsje:) Hier alleen onzinromannetjes voor het slapen gaan, die vervelen na een kwartiertje zodat ik het boek gewoon wegleg en ga slapen.
    Veel plezier komend weekend, druk maar vast heel leuk en gezellig.

@sterre; sollicitatie ging dus goed, fijn hoor!

@mosa; toch enige opluchting bij je s-ouders, hopelijk is de tumor zelf ook goed te behandelen.
    Y zegt altijd mooi als ze een staartje in heeft:) En ze noemt nu haar naam bij haar spiegelbeeld, heel grappig, helemaal verliefd op zichzelf:)

@loe; het getverderrie aan de prednison. Hopelijk slaat het snel aan en heb je niet te lang last van de bijwerkingen.
    Ik was vandaag nog bij je topic over je vage test beland. Grappig te zien hoeveel mensen niet goed lezen en je snel een zwangerschap toewensen;) Ach, ze bedoelen het goed natuurlijk.

En vandaag tadaaaaaaaaaaaaaaa een posi ovu test. Echt een duidelijk verschil met de testen van de voorgaande dagen.
    Alleen jammer dat pookman nu op hotel zit en we gisteravond door een ziek Yoontje niet aan klussen zijn toegekomen:(
    Hopelijk houdt het ei zich nog 1 dagje koest:p

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik was nog even blijven hangen, maar na dit berichtje gaan we écht naar bed :)

Pookie, fijn van de positieve test! Jammer dat jullie vanavond niet in de gelegenheid zijn om jullie best te doen ;) Maar je eitje kan ook heel goed overmorgen pas springen, wie weet is de test morgen nog wel positiever. Dit móet hem gewoon worden!

Hopelijk slaapt Y komende nacht goed!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen Pookman bespringen! :D

Slaap lekker!

15. Loe

Loe Niet meer actief

Hee pookie, dat heb je goed gelezen ja, over het toewensen van de zwangerschap. Attent van je dat je dat door had. Oooooi, ik hoop dat je ei nog 1 dagje even gaat loungen!

Zo, net weer ritje huisartsenpost. Extra prednison.

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Afrola: Jeetje joh, dat klinkt niet best allemaal :( Hopelijk kan je snel bij de chiropractor terecht!
    Nou wat stom zeg dat iemand dat zo vraagt en nog even duidelijk herhaalt ;) Lekker opdringerig komt dat over.

Loe: Ik zou gewoon terug gaan naar die HA hoor, zo kan je toch niet blijven lopen. Zeker met het weekend voor de deur.

Mosa: Fijn dat het er zo positief uitziet voor je s.vader!
    Nog aan lezen toegekomen? Ik lees ook erg graag maar kom er nu ook bijna niet aan toe. Ik ben laatst lid geworden van 'kinderen' en er zat een actie van 'ouders van nu' bij. Ik lees 's avonds in bed altijd eventjes maar moet nu toch flink doorlezen want ik heb het één nog niet uit en het ander ligt alweer op de mat :)
    Goed hoor dat jullie zo verstandig zijn geweest gister :p Wij zeggen het ook iedere keer maar het wordt toch steeds weer wat later. Jullie liggen er ook altijd wat later in toch?
    Oh haha ik lees nu dat je toch even bent blijven hangen :D

Salapio: :D Die uitspraken :D Noah herkent zichzelf nu ook en ook op foto's en dan zegt hij heel verliefd 'noahhh' met een brede :D
    Oef dat zijn geen fijne nachten :(

Pookie: Ojee zal je net zien dat je testje posi is als het niet kan. Hopelijk blijft tie even zitten tot vandaag maar ik denk dat je vandaag ook wel een posi testje zal hebben en je eitje vandaag springt.

All: Hier aan het wachten op het 'verlossende' telefoontje. Ik kon er vannacht gewoon niet goed van slapen. Ik hoop zo dat het iets wordt. Spannend spannend :)

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; ik duim voor je!

@afrola; lompe opmerking hoor, was het een vent;) ???

@loe; nog meer prednison erbij:(

Hier net Y gedropt bij het KDV voor de sint viering.
    Ervoor is een thuiskapper langsgeweest om haar koppie bij te snoeien en mijn extensions iets meer te temmen.
    BEN BLIJ! Zij mag blijven, goed van prijs en goed met de schaar.
    En het ging helemaal goed met Y in de kinderstoel voor de TV.

En vanmiddag gaan we voor de fotoshoot met de chihuaua's naar een studio bij een paardenstoeterij. Allemaal mooie grote paarden dat wordt vast ook leuk. En waarschijnlijk maken we er een mooie foto voor een kerstkaart met Y.
    Druk dagje dus:)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Loe, dus toch nog naar de huisartsenpost geweest, jeetje! Hopelijk helpt de verhoogde dosis prednison! Heb je een beetje kunnen slapen?

Sterre, ik heb nog wel even kunnen lezen gisterenavond, maar al met al was het weer later dan de bedoeling :) We proberen doordeweeks toch echt om 23.00 uur in bed te liggen, maar zo makkelijk is dat nog niet ;) V is ook weer aan het spoken 's nachts, daar word je ook niet fitter van. Nu gaat ze 's avonds weer heel makkelijk slapen maar is ze midden in de nacht klaarwakker (vannacht van 2.00 uur tot 4.30 uur). Ik denk wel dat het in ieder geval deels met verlatingsangst te maken heeft, dus ik verwacht dat het binnenkort weer vanzelf over gaat. Ik hoop het althans :)

Ik heb ook een abonnement op Kinderen en heb ook vaak het tijdschrift nog niet uit voordat de nieuwe weer komt :) Maar dat komt ook wel omdat ik liever boeken dan tijdschriften lees.

En ik duim nog even door voor je baan, maar het komt vast goed :) Hebben jullie het ook al over loon enzo gehad?

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zoals jullie begrijpen is Y dus ook weer redelijk opgeknapt. Ze heeft vannacht wel weer in het campingbedje bij mij op de kamer gelegen maar dat was meer omdat ik mij anders zo alleen voelde:)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, huh, heb jij extensions? Dat wist ik niet! Maar fijn dat de thuiskapper goed beviel, wel zo makkelijk natuurlijk.

Leuk, zo'n fotoshoot! Als jullie een mooie van Y kunnen maken, moet je hem hier wel plaatsen oke? Is ze wel weer opgeknapt?

Hopelijk vandaag een nog positievere ovulatietest! Vandaag komt Pookman weer thuis toch?

Deel Deze Pagina