Melisa wie weet laat de kleine nu niet zo lang meer op zich wachten en wb je konijnen laat je dan het andere mannetje nu alleen zitten? das wel sneu, ik zou tzt een castratie overwegen en bij bijv een konijnen opvang er een vrouwtje bij gaan zoeken en door hun laten koppelen 2 konijnen is echt veel leuker. Maar je hebt eerst wat anders aan je hoofd...
Hoi dames, Sterre, al een beetje aan het idee gewend? Groot gelijk dat je evengoed nog gaat shoppen, dat is veel te leuk om te laten Maar aan de hoeveelheid (nu minder dus) en het soort kleertjes dat je koopt, ziet Roy toch zo dat jullie weer een jongetje krijgen. Of ga je hem niets laten zien? Mupet, nou, hoe je het omschrijft zou ik toch even contact opnemen met de huisarts hoor! Ik weet niet of hij/zij er wat aan kan doen, maar dan is er in ieder geval even naar hem gekeken. Beterschap voor hem in ieder geval! Hanna, lekker, vakantie En gefeliciteerd met jullie trouwdag Veel plezier in Blijdorp morgen, leuk! Melisa, nou, hopelijk krijgt de vk gelijk en maak je in ieder geval niet weer een week vol! Loe, is de verflucht inmiddels al uit het kastje? En wanneer mag trouwens het gips van je hand af? Heb je al besloten of je vrijdag komt, of beslis je dat pas op de dag zelf? Het is voor mij wel handig om te weten in verband met eventueel het campingbedje klaarzetten. BabyD, ben je inmiddels al ongesteld of nog niet? Salapio, heb je het cijfer van je laatste opdracht eigenlijk al terug? All, we hebben echt een superdag gehad in de Apenheul! Veda heeft bijna alles gelopen, is natuurlijk ook veel interessanter Het was eigenlijk heel rustig, en dat vonden we natuurlijk niet erg. Ik heb wel te veel gelopen, dus ik ben nu aardig op. Maar morgen kan ik gelukkig thuis werken, ga ik lekker in de tuin zitten
hoihoi @ricmar jeetje al weer 10 weken zwanger super joh !! @melisa ow het word echt spannend joh.. wel vervelend van dat zeurende gevoel down under.. vast echt het beebje ja dat ver ingedaald ligt ofso? hij wil dr vast snel uit hahaha en super handig van de konijnen, gewoon ff een naar de buren @mosa(zie dat je online bent) hoe was het vandaag?? vast een heerlijke dag gehad! hield je het lopen enzo wel vol? of heb je daar nog niet echt last van? is jou beeb ook af en toe al heel druk met schoppen enzo? hier wel joh! haha @all sorry verder is dr ff nie veel blijven hangen! khep niet meer naar de dokter gebeld.. koorts was weer gezakt wel nog steeds mega snottie maar gelukkig ook wat minder hoesten en hij was heel vrolijk verder vandaag dus vond het niet meer zo nodig vanmiddag was het hier achter in de tuin om te stikken, delano heeft nog lekker met water en badspeeltjes gespeeld hahaha owja, ik ga ff kijken of ik die geboortekaartjes site's die in deel 4 staan nog terug kan vinden.. was ook wel nieuwschierig hihi owja, nog 1 vraag, hoeveel melk drinken jullie kindjes nu op een dag? delano drinkt smorgens een fles van 180cc en die drinkt ie dus bijna nooit op.. laat makkelijk 40cc staan en dan savonds voor het slapen gaan krijgt ie nog een fles.. maar daar drinkt ie als we geluk hebben maar 60cc uit, verder moet ie dr nix van is dit nou eigenlijk wel genoeg of?? of hoeft ie juist maar 1 fles en dan de avondfles niet meer aanbieden zodat hij hem smorgens misschien ook helemaal leeg drinkt? nou groetjes!
ow haha tegelijk gepost! wel last dus gehad van het vele lopen! gelukkig kan je morgen lekker rustig aan doen en wat leuk dat veda al zo veel zelf heeft gelopen en dat het lekker rustig was, heerlijk hoor groetjes!
Melisa, wie weet deze keer wel een teken dat de bevalling echt niet meer lang op zich laat wachten Mupet, ik heb dus idd wel last van het lopen na zo'n dag als vandaag En Veda was altijd al heel erg druk in mijn buik, maar deze lijkt nog drukker te zijn Het zijn ook al echt harde schopjes, en ik voel ook echt de hele dag door van alles. Leuk dat dat bij jou ook zo is! Hoe ver ben je nu precies zwanger? Je moet toch echt eens een banner gaan plaatsen En zijn jullie eigenlijk al helemaal uit de naam? Hopelijk is Delano echt aan de beterende hand, heeft lang genoeg geduurd zo te lezen. Veda krijgt helemaal geen flessen meer. Maar drinkt hij ook weleens gewone melk, bijv. bij het brood eten? Kindjes hebben ongeveer 300 ml zuivel nodig, maar hier vallen dus ook yoghurt of andere toetjes onder. Ik vind het lastig om of je een fles weg zou moeten laten, dat hangt ook af van wat hij gedurende de dag eet en drinkt.
@mosa ik zal zo eerst eens een banner gaan plaatsen hahah want ik moet eerlijk zeggen dat ik nu zelf niet eens weet hoe ver ik precies zwanger ben..! te erg! hahahahaha en ja delano mag nog steeds geen gewone melk dus daarom dat ie dan nog een fles krijgt zegmaar en het is ook nog steeds zo'n kleintje.. kdenk echt nog geen 9 kilo nu. maar opzich 300cc dat haalt ie dan dus echt niet eigenlijk....toetje krijgt hij wel vaak maar ook weer niet Te vaak want daar zit ook weer melk in.. hmm moeilijk! en ja leuk dat jij dus ook hele tijd vanalles voelt, delano was ook heel druk, khep wel het idee dat deze wat rustiger is.. maar de laatste tijd voel ik steeds vaker en harder en meer wat hahaha. zo.. nu eerst een banner maken hahaha
Mupet, je kunt ook sojatoetjes geven toch? Kaas ed valt ook onder zuivel . Verder niet zo'n big deal hoor, wel geldt voor een ukkie: volle producten, dus geen mager of halfvol. Mosa, nee nog geen cijfer ... irritant!
Mosa, ik ben vrijdag van de partij hoor. Heb vanmiddag kdv afgezegd voor vrijdag. Heb er heel veel zin in! Ga morgen eens even de routeplanner uitzoeken (heb geen tomtom, maar gaat altijd goed met papiertje) Gips is allang van mijn hand hoor gelukkig was hij niet helemaal in het gips, maar een gipsspalk met dik verband. Dat is er zo'n veertien dagen om geweest, vanaf 25 maart. Ik mag eigenlijk niet tillen nog, maar ja, kleine beer weegt toch echt meer dan een kilo. Sommige bewegingen doen gigantische veel pijn, weet niet wat er dan gebeurt (lijkt alsof het van binnen uit elkaar scheurt, maar ja dat zal wel niet kunnen. Toch?). Maar het gaat steeds iets beter, hoopt dat dat ook doorzet.
Hanna, daar gaan we voor haha! Ricmar: wij hebben al een vrouwtje. Die zit nu gescheiden van de mannetjes. (haar partner is in dec overleden) Maar wel in dezelfde ren. Dus na de castratie gaan dame en heer samen. Ze liggen nu al verliefd tegen het hek naast mekaar, dus zal vast gezellig worden. Omdat we de ruimte hebben hadden we gekozen voor 2 konijntjes er bij, maar ja, het is niet anders. Maar onze konijntjes zijn straks dus allemaal koppeltjes. Mupet: hopelijk gaat het snel weer de goede kant op!
Mupet, stom van mij, ik was even vergeten dat Delano geen gewone melk krijgt. Kun je geen advies vragen aan het CB of de kinderarts ofzo, omdat je toch niet in de standaard situatie zit doordat hij geen gewone zuivel mag? Maar als hij nog steeds aan de lichte kant is, ben ik geneigd te adviseren die flessen er nog even in te houden (of eventueel iets kleinere als hij ze nooit leeg drinkt). Haha, dus je weet zelf niet precies hoe lang je zwanger bent Snel maar weer uitrekenen dus Salapio, zeker irritant! Loe, leuk dat je vrijdag ook komt En het is niet zo moeilijk te vinden hoor! Ik zou in ieder geval binnendoor rijden, dus niet over de A1 en dan via Garderen, dat is vanaf jouw woonplaats het kortste. Oke, dus je hebt al geen gips meer, dat heb ik even gemist dan Hopelijk zet de vooruitgang idd door, moet je binnenkort nog terug voor controle? Ik zou ervoor tekenen hoor
zoo tis gezellig hier, zijn er veel online hehe nieuw bannertje gemaakt hoor dames hihi enne owja volle producten.. moet ik eens op letten! en wie weet je soja toetjes ofso.. dan komt ie wel aan de 300cc denk ik kaas vind ie niet zo lekker dus dat word um niet helaas loe wel uitkijken hoor als je nog steeds van die gekke pijn enzo hebt! beter wat langzamer genezen dan dat je nu al te snel te veel doet en het dalijk alleen maar langer duurt?
Leuke banner Mupet Apart dat smaken bij kindjes al zo verschillen hè? Veda is volgens mij nergens zo gek op als op kaas!
ja beter langzaam genezen, maar ja, L. kan zichzelf nog niet optillen hihi, dus ik ben toch de klos. Binnendoor ja mosa? Hmm, kreeg inderdaad de route via a1.
Loe, ik heb het nog even aan mijn vriend gevraagd, maar als je de weg pakt langs paleis het Loo en zo doorrijdt naar Garderen (hele makkelijke weg en staat goed aangegeven), is dat eigenlijk altijd de snelste route. Of je moet heel dicht bij de A1 wonen? Maar wij rijden altijd binnendoor. En in Garderen staan bordjes met P.utten erop, kan bijna niet missen, is ook één lange weg.
Ricmar: Het niet weten is ook héél spannend Salapio: Ik had vroeger van mezelf eigenlijk niet gedacht dat ik een jongensmama zou worden haha Ach wie weet bij een 3e Melisa: Je maakt het wel spannend hoor! Ik krijg zelf helemaal de kriebels haha Wat fijn dat de konijnen straks allemaal goed zitten. Mosa: Ik ga de kleertjes gewoon verstoppen Hij ziet toch niet wat we wel of niet hadden Fijn dat het een geslaagd dagje was! Hier ook een kindje dat hélemaal gek is van kaas! Laatst had ik 's ochtends een broodje kaas gemaakt, moest snel nog even wat uit de keuken pakken en tjoep.. weg kaas *broodje lag er nog wel * Mupet: Gelukkig is de koorts gezakt! Noah drinkt 's ochtends en 's avonds nog een flesje van 210+7 maar die avondfles gaat ook niet altijd leeg hoor. Soms drinkt hij niks meer. Maar ik denk dat het op deze leeftijd niet zo erg meer is. Als D verder wel goed eet? Ik zie dat je een banner hebt, leuk! Oh lees nu dat D nog geen gewone melk mag.. hmm moeilijk. Misschien anders hier op het forum eens bij de voedingsdeskundige vragen? Loe: Ojee, klinkt nog niet optimaal van je pols maar gelukkig merk je zelf wel verbetering. All: Ik heb weer teveel gedaan hoor.. lijk wel een oud wijf door die rottige ischias Nou ja, even lekker douchen zometeen en hopelijk is het dan wat beter
Sterre, grappig, jij een jongensmama en ik een meisjesmama En hier hoef ik ook echt geen broodje met kaas te laten liggen hoor Knuf voor je ischias! Hopelijk voel je je na het douchen wat beter! En hopelijk ook een goede nacht voor jullie! Hoe bevalt trouwens je positiebadpak? All, ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik hier aan mee ga doen: ConsumerClickPanel / Welkom Vanochtend is er iemand geweest om het uit te leggen enzo, en vanaf komende week ga ik beginnen. Lijkt me best leuk En je kan voor leuke dingen sparen, alhoewel je het dan wel een tijdje moet doen. Maar ik ben benieuwd. Slaap lekker allemaal!
hey mosa daar heb ik ook een x naar gekeken had me ook aangemeld enzo leek me ook best leuk, maar ik had er toch maar weer vanaf gezien.. waarom weet ik eigenlijk niet meer.. vond het ineens te veel moeite ofso denk ik haha maar volges mij is het wel erg leuk en ja haha grappig dat smaken zo verschillen haha, ik hou zelf juist ook erg van kaas heerlijk maar delano vind dr nix aan, wie weet ook omdat hij het niet zo vaak voorgeschoteld krijgt..? @sterre oww rustig aan doen jij he! hopelijk dat het na het douchen beter gaat! en tsja delano eet heel vaak heel weinig, en andere x-en super veel, opt kdv eet ie altijd heel veel whaha net alsof ie thuis nix krijgt hahaha