Voormalig temp-meiden deel 5!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loe, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ho ho... gaan we zulke dingen serveren morgen.. dan regel ik toch even een auto hoor :p (die van mij is nog niet terug btw ;))

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, wel vervelend dan, dat zweten! Ga je je volgens mij aardig onzeker door voelen ;) Maar we zoeken wel een goed schaduwplekje voor jou ;)

Sterre, fijn dat je volgende week al terecht kunt voor de echo, dan weet je in ieder geval zeker dat je niet meer hoeft te twijfelen :)

Ik ben even kwijt of jullie nu al wel of niet een jongensnaam hadden? Een meisjesnaam wel, dat weet ik nog, maar dit weet ik niet meer.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Als wij niet genoeg zijn, dan hoeft het al niet meer hoor :p :D

Maar vervelend van de auto! Hopelijk heb je hem weer voor het weekend terug!

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mosa ja ik snap het helemaal hoor tuurlijk kan je niet zomaar nix doen en zeker met veda dan doe je gewoon al snel te veel! maar wist je dat je dus maar eigenlijk na 20 weken zwangerschap maar 5 x 10 kilo op een hele dag mag tillen, nou daar ga je alleen thuis al overheen natuurlijk.. Maar wel echt vervelend dat je nu van niet veel doen al snel last hebt

@poeh tis weer druk hier, 6 online :D haha gezellie!

@sterre nee ik vind het helemaal niet gek dat je nog een echo wilt, ik zou het ook wel zeker willen weten als ik jou was, zeker omdat je zelf toch een ander gevoel had! gwoon lekker doen die echo :) en hihi ja bij de hema hadden ze Te leuke kleertjes weer hahaha echt super schattig heb dus maar weer vanalles mee genomen hahaha

@all

hmm eet plannen zijn gewijzigd.. hmm gelukkig alleen de aardappels nog maar gekookt, naja die kan ik morgen dan wel gebruiken voor die salade! maar manlief komt zo thuis en die kwam niet vd kant van het kdv dus daarna saampies ff delanotje halen en dan ff kijken hoe of wat we met eten doen...(lees w.s. ergens/bij familie wat gaan eten haha)

nou groetjes weer!

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, ja heftige tijd lijkt me dat zo lang je kleintjes moeten achter laten.. Mijn man zat in de ziektewet toen D was geboren omdat hij zijn hoofd er gewoon niet bij kon houden en natuurlijk niet wetende wat er die dag zou gebeuren etc. Lijkt me voor die man ook wel zwaar omdat het bij hun echt veel te vroeg is natuurlijk en je maar moet afwachten wat een dag brengt. Maar het is al goed dat ze zo'n goede start hebben nu zonder beademing enzo. Die kraamtijd is weg ja en dan heb je nog mensen die geen kaartje durven sturen omdat ze in hun hoofd hebben dat het mis kan gaan... En mensen die op kraambezoek willen komen zonder dat de kindjes thuis zijn... Niks aan. Maar belangrijkste is dat de babytjes aansterken en het goed doen.
    Jeetje echt rot dat je zo'n pijn nu hebt.. Lijkt alleen maar erger te worden he?? Goed dat je moeder bijspringt en helpt met Veda, daar heb je wel geluk mee :) .
    Whahah rode kop met dit weer hier ook een klein meisje met een heel rood hoofd door de warmte en heb er zelf ook last van :p .

@ Sterre, hahah meid toch :D . Zou wat zijn als jou gevoel wel goed is. Maar zoiets moet je ook echt goed met eigen ogen zien, ik geloofde het nog niet toen hij zei dat het een meid was maar ja je moet er dan op vertrouwen.
    Maar zou Roy het nu niet door hebben dat er werd gezegd dat het een jongentje is? Omdat je duidelijkheid wilt en er bijna zeker van was dat het een meisje is....... :p

@ Mupet, klinkt heerlijk wat jullie gaan eten! :D oOoH plannen gewijzigd haha nou hopelijk vinden jullie nog ergens wat food bij iemand :p

@ all. Ik ben op 1kg na mijn zwangerschapskilo's kwijt maar zo onzeker ik voel me nog dik :( zie mezelf groter dan ik ben zeg maar. Herkenbaar na zwangerschap?? Durf geen rokje of 3/4 broek aan te doen, shoppen gaat amper en het is zulk heerlijk weer dat ik me rot zweet.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mupet, Veda is denk ik al wel 12 kilo momenteel :)

En veel plezier dan zo :)

BabyD, ik reageer vanavond op jouw berichtje maar moet er nu echt vandoor. Maar alvast een knuffel voor je onzekerheid.

Tot later!

7. Loe

Loe Niet meer actief

BabyD, ja ik herken t. Wel fijn dat je je kilo's kwijt bent van de zwangerschap, ik ben er nog steeds 15 kilo te zwaar. Voel me een walrus en ben het volgens mij ook echt. Maakt me ook onzeker. Als ik met L. wandel en ik zie mezelf in een ruit, dan is het nog 3x erger dan dat ik al dacht. Maar is het bij jou puur het voelen, je ziet er ongeveer hetzelfde uit als voor de zwangerschap?

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Nee dan hoef ik niet meer te twijfelen maar wat als zij nou een meisje zegt hahaha :D Nee dat gaat niet gebeuren denk ik..
    We hadden al een meisjesnaam. Jongensnaam ook wel maar die vindt Roy niet helemaal geweldig. Wel leuk maar niet juh-van-het zeg maar. Ik wel dus dat scheelt haha :p

De auto krijg ik morgen weer terug. Dat mannetje van ons maakt em altijd goed maar het duurt altijd even wat langer.. nou ja, als het E100,- scheelt vind ik dat ook niet erg natuurlijk :)

Mupet: Ik heb bij Jola even staan zwijmelen bij de kleine jongenskleertjes :)
    Ook gezellig, lekker eten bij familie.

BabyD: Roy hebben we even de kamer uitgezet toen ze het mij ging vertellen maar ik was zo verbaasd dat ze een jongen zei dat ik een onwijs rood hoofd kreeg :) Roy had dat natuurlijk ook wel gezien maar of hij daar iets uit opgemaakt heeft weet ik niet :p

Wat vervelend dat je je nog dik voelt. Ik had dat ook toen, ook al was ik alles kwijt. Je moet je lichaam weer op een heel andere manier gaan bekijken he. Ik kan dus ook best jaloers worden op meiden die redelijk snel weer een plat buikje hebben.. Hoe doen ze dat toch vraag ik me dan altijd af :(;)

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  11. Loe

Loe Niet meer actief

o lekker Sterre, haha. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk is hier HET woord momenteel! Heeeeeeeeeeeeeeerlijke foto!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Val even binnen en wil jullie morgen een hele gezellige dag wensen, heerlijk weer geniet er van

Melissa hopelijk doet de extra rust je goed...

13. bereke

bereke Niet meer actief

Heel veel plezier morgen allemaal!

Hier laat ik het maar bij. Ben niet zo goed gezind vandaag ;).

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Bleh, ik ben ziek...
    Vandaag nog wel naar Blijdorp geweest. Leuk geweest daar, maar op de terugweg misselijk en thuis gin het niet helemaal goed...
    Nu lig en hang ik een beetje en denk dat het morgen niet gaat lukken :( :(
    Baal er erg van........

15. Loe

Loe Niet meer actief

Ah Hanna, nee toch! En dat in je vakantie. Grieperig of iets anders? Beterschap en kijk het morgenvroeg nog even aan, ik zou het leuk vinden je te zien! Maar wat niet gaat gaat niet natuurlijk. Beterschap!

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ohh topic is gesloten. Vandaar dat ik geen mail meer kreeg.

Mosa: Slapen gaat wel iets beter. Hij krijgt nog wel een bekertje melk om een uur of 4. Gisteren probeerde ik het met een bekertje water maar dat pikte hij niet. Na twee uur te liggen spoken heb ik hem uiteindelijk een bekertje melk gegeven en toen was hij gelijk stil. Ben benieuwd of hij daar ooit vanaf komt.

Als je er niet uitkomt met het kaartje wil ik ook wel eentje voor je maken ;)

Loe: Leuke site van de geboortekaartjes.

Sterre: Wat leuk!! Nog een jongetje erbij. Dan heb je een huis vol mannen.
    Heb je veel kleertjes van Noah bewaard?

En ik ben zeker aan het genieten van mijn vrije dagen.

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst. Heb geen puf meer voor de laatste pagina's.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Thanx :D

Bereke: Ojee.. geen goede zin vandaag. Kan gebeuren ;)

Hanna: Onee toch.. idd, en dat in je vakantie :( Hopelijk heeft het een goede reden ;)

All; Pffff hoe erg kan het zijn met een zwanger hoofd... Ik bel Roy of hij ook pizza wilt. Ja hoor lekker. Mooi, ik naar de winkel.. kom ik alleen met een pizza voor mezelf thuis ;) Dusss wéér op de fiets naar de winkel, maar eerst even pinnen. Sta ik daar 2 minuten op mijn pasje te wachten die ik maar niet terug kreeg.. ik was al bang dat hij em opgevreten had ofzo. Kijk ik in m'n portemonee.. zit ie er al in hihi :)

Oja, voor ik het vergeet: Alvast héééééél veel plezier morgen!!! :D

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sheann: Ik heb alles bewaard van Noah.. zelf de kleertjes die ik niet zo leuk vond haha :):p

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik houd het heel kort, ben gebroken van het sjouwen in warme fabriek vandaag.

Hanna; beterschap.

Mosa; is het niet te belastend voor je om morgen ons te ontvangen?

Rest zwaaaaaai

Oh ja sterre; nog een vent?!!!! Ik was blij dat we 3 weken na geslacht echo de 20 weken echo hadden ander had ik nu nog niet geloofd dat het een meisje zou worden:)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ... heb alles bijgelezen en ben het spontaan weer kwijt.

Melisa, superfoto! Hopelijk dit weekend babynieuws ;)

Mosa, wat onwijs kl*te van je rugpijn. Dikke knuf ...

Loe, tjee wat ben jij veeleisend zeg, ik doe het voor een verse jus :D ;).

BabyD, ik ben beide keren ongeveer een jaar na geboorte weer op of zelfs onder gewicht. Na M voelde ik me ook weer slank (ook omdat ik toen 2 of 3 kilo extra kwijt was). Nu voel ik me gewoon gewoon. Maar ik merk vooral dat ik, naarmate ik ouder word, ik me minder druk maak over mn gewicht ten opzicht van het perfecte plaatje. En mn niet zo strakke buikje heeft al voor twee prachtkindjes gezorgd dus die koester ik :). Rokjes ed draag ik dus gewoon, maar schaam me wel voor mn melkfleswittebenen :D

Sterre, ik snap dat wel hoor ... lekker nog een keer gluren.

Bereke, knuffie!

Hanna, knuffie + beterschap!

Met M gaat het stukken beter. Is wel enorm drie, dwars en ondeugend (zegt zelf liefst nee en hoort van ons geen nee) :D, maar verder dr heerlijke eigenwijze zelf met mooie verhalen.

T was al een paar dagen wat hangerig en vandaag toch maar even getempt: 39.4 ... :(. Ik baal echt als een stekker. Zielig manneke.

Deel Deze Pagina