Voormalig temp-meiden deel 5!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loe, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Meiden, een leuke dag morgen! Het zal dan wel rustig zijn hiero. Dus hanna, als je niet gaat, ik ben er ook nog hoor haha.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ook :). Tenminste, ik ben in de voormiddag werken en in de late namiddag/vroege avond naar de sauna.

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Sauna! Lekker bereke, geniet ervan!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, onze buurman heeft samen met zijn vader een houtverwerkingsbedrijf, dus vrij nemen is iets makkelijker, maar hij wil liever wat meer vrij als de kindjes naar huis kunnen. En hij is natuurlijk de hele avond in het ziekenhuis, maar het is natuurlijk erg vervelend dat het ziekenhuis een eind rijden is.
    Maar als de kindjes het maar goed doen, dat is natuurlijk het belangrijkste :)

Wat ik wel gemerkt heb na de bevalling, is dat mijn figuur een beetje anders is geworden en dat is wel wennen. Maar erg rot dat jij er zo mee zit en dat je in je hoofd dikker bent dan je in werkelijkheid bent :(
    Dikke knuffel in ieder geval!

Sterre, fijn dat je je auto morgen weer terug krijgt! En voor wat minder geld zou ik ook graag iets langer willen wachten hoor ;)

Wat inieminie zijn de echte babykleertjes dan weer hè?! Zo schattig!

Lekkere stroopfoto :D Wel herkenbaar in ieder geval ;) Veda heeft echt een pony, dat is ook fijn met stroop erin :)
    Maar wat een ontzettend mooie blauwe ogen heeft hij op de foto's! En altijd zo'n ondeugende blik vind ik :D

En je mag nooit meer grapjes maken over de zwangere dingen die ik doe :p Jij kunt er zelf ook wat van zo te lezen :D

Bereke, knuffel voor jou! Hopelijk heb je morgen een betere dag :)

Hanna, :( wat lees ik nu :(
    Wat jammer zeg :( Kijk het nog even aan zou ik zeggen, maar ik kan me goed voorstellen dat je morgen niet kunt komen. Balen hoor!

Sheann, fijn dat het slapen beter gaat, en dan idd maar dat bekertje melk geven dan. Jammer dat het nodig is, maar blijkbaar is zijn behoefte eraan nog te groot om ermee te stoppen.

En ik zou het juist hartstikke leuk vinden als je een kaartje voor ons zou maken, maar het probleem is dat ik geen flauw idee heb wat ik zou willen. Dat maakt het al een stuk lastiger natuurlijk. Maar ik zal er eens over nadenken, als je aanbod tenminste serieus is ;)

Pookie, nee hoor, is niet te belastend morgen :) Ik vind het juist gezellig en heb er zin in! En daarbij, alles is op het moment best vermoeiend, dus dan kan ik beter iets leuks doen en een reden hebben om moe te zijn :) ;)

Salapio, melkfleswittebenen, check :) Ik draag nu ook wel rokjes enzo, maar met die witte benen voel ik me ontzettend lullig ;)

Fijn dat het een stuk beter gaat met M! Maar nu T weer :( Beterschap voor hem!

Melisa, hopelijk een goede nacht voor je!

All, zo, even bezig geweest, maar ik ben weer bij :)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mupet, bijna vergeten, maar nog net op tijd denk ik aan het recept. Ik heb hem gelukkig weer gevonden:
    http://dekamarkt.culios.nl/plates/recept?id=11381

Eet smakelijk :D

Hoe bevalt het minder werken je eigenlijk? Ben je al wat minder moe of is het daar te vroeg voor?

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    #106 sheann, 22 apr 2011
    Laatst bewerkt: 22 apr 2011
    Mosa: Mijn aanbod was serieus ;)

Veel plezier vandaag allemaal.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mogge! Hier al 2 nachten geen krampen, dus heb redelijk geslapen. Volgens mij komt dat kind van ons ergens in juni haha. Maar vind de tijd thuis nu wel lang duren hoor zonder baby. Zit al 9 weken aan huis en alle dagen zijn hetzelde...

Figuur na zwangerschap: ook ik was weer op mijn oude gewicht na een jaar, maar had wel een maat groter? Ach, ik zit er niet zo mee, ik heb nu eenmaal een kindje op de wereld gezet. Maar ik dan ook niet naar een sportschool geweest of iets. Dat wil ik nu wel gaan doen.

Hanna: hoe is het nu met je?

Voor de rest heb ik weer niets onthouden.... schaam.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik voel me nog steeds echt niet lekker...
    Vannacht nog een tijdje aan het spoken geweest :(
    Dus naar P komen zit er voor mij en Svinthe helaas niet in....

Veel plezier voor de meiden die wel gaan!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Salapio: Wisseling van de wacht bij jou met zieke kindjes :( Beterschap voor T!

Mosa: Als het licht op een bepaalde manier in Noah's ogen valt heeft hij inderdaad héle blauwe kijkers.. *heeft tie van z'n moeder... knipper knipper :p* Hij kijkt niet alleen ondeugend.. hij is het ook!!! :D
    Ik zal inderdaad niks meer over jou zeggen met je vergeetachtigheid ;)

Melisa: Stilte voor de storm joh ;):p Rust nog maar even goed uit :)

Hanna: Wat balen dat je je zo beroerd voelt :( Beterschap voor jou!!!

All: Pff hier een rotnacht gehad.. ik kon weer eens niet slapen v.a. 4.15u, ik snap er niks van ;) De kleine man meldde zich om 06.30u dus dat was ook lekker op tijd *gaap* Nou ja... als je met zulk weer de gordijnen open doet scheelt dat alweer dik de helft aan slechte zin :D

Meiden, véél plezier vandaag!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wie komen er eigenlijk nu nog allemaal?
    En half 11- 11 uur was de tijd toch?

Dan laad ik nog ff de i-pad bij endangaanwe alweer.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    haai, ik vertrek nu, het is een uurtje rijden voor mij + tanken ben ik bang.

12. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii dames

veel plezier vandaag bij mosa:D

@mosa thnx nog voor het recept.. heerlijk khep er nu al zin in :D hahaha! maar vanavond dus eerst mn aardappelsalade recept! hahaha

@hanna eh bah ziekjes dat is niet fijn! beterschap!

@salapio ook beterschap voor T! tis sonde ook al zo'n koorts

@sterre ahh te lieve leuke foto :D

@all

vanmorgen heerlijk naar de markt geweest met d. en nu ligt ie lekker te pitten :)

perfecte timing voor een goed slaapje vond ik zo:) dat lukte alleen maar omdat ie lang had uitgeslapen vanmorgen, maar goed, wel fijn dus haha:)

khep een briefje op de deur hangen hier whaha, Niet aanbellen zoontje slaapt! auto voor is Niet van ons!

afgelopen 2x-en belde er een jongen om half 2 steeds aan, die moest dan met een grote vrachtauto door de straat(kwam van de markt af) en dat ging niet omdat onze auto voor de deur stond..

normaal kon dit altijd, maar er is een nieuw kraam bij op de markt dus toen ging dat niet meer.

maar goed, wel sliep D dan dus net een uurtje ofso, en werd ie wakker omdat die gast niet echt rustig aanbelde ofso

Heel irri want dan wou ie dus ook vaak niet meer slapen en was natuurlijk super chaggo! dus vandaar.. het briefje van vandaag hahaha hopelijk helpt het...

Nou verder ga ik hier maar weer eens opruimen en nog eens een wasje doen ofso:)

groetjes!

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mupet: Inderdaad mooie slaapie tijd :) Noah ligt er 's middags ook tussen 13.00u en 13.30u in.
    Slim van dat briefje! Kan hij niet via een andere weg rijden?

All: Ik heb de auto terug en ben niet 1 maar 4 ribben kwijt .. E420,- :$:$:$ Er is wel een hoop vervangen en eigenlijk allemaal van die kleine dingetjes maar ja, tel die maar eens bij elkaar op he.. Nou ja, kunnen we weer vooruit zeg ik dan maar ;)

14. bereke

bereke Niet meer actief

Oei Sterre, da's geen fijn nieuws.

Ik kijk heel erg uit naar de sauna van straks. Nog steeds niet zo goed gezind en dat terwijl er niks mis is ofzo. Gek mens ;).

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

De rust is hier wedergekeerd :D
    Het was weer heel gezellig vond ik, en ook erg leuk om de kindjes weer te zien :) En jullie natuurlijk ook ;)

Inmiddels heb ik alles opgeruimd en Veda ligt net in bed. Zometeen nog even wat dingen voor mijn werk doen, wel lekker buiten. Ik heb het nu aardig gehad, maar buiten zitten doet een mens altijd goed :)

Sheann, leuk, ik ga nadenken over een geboortekaartje :)

Melisa, fijn dat je redelijk geslapen hebt!
    Hoe bevalt het je man op zijn nieuwe werk?

Hanna, erg jammer dat je vandaag niet kon komen :( Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter, niet leuk om ziek te zijn! Beterschap!

Sterre, dat Noah ondeugend is, dat wist ik al wel :D Maar hij heeft ook gewoon echt die blik, erg leuk om te zien!
    En irritant van de rotnacht! Ik heb daar gelukkig deze zwangerschap helemaal geen last van, ik slaap eigenlijk heel lekker. Maar met zulke nachten blijf je moe lijkt me, heel vervelend! Hopelijk gaat het binnenkort weer beter!

Balen van het geld voor de auto! Altijd weer een rib uit je lijf! Onze gaat tijdens onze vakantie voor de APK en grote beurt, zal ook wel weer schrikken zijn wat dat kost.
    En vanochtend kregen we hier de rekening van de notaris voor het aanpassen van ons testament, ook 430 euro :$ Ik vind het heel goed dat we het gedaan hebben, maar wel heel veel geld natuurlijk!

Bereke, heel veel plezier in de sauna straks, was nog vanwege jullie trouwdag toch? Hopelijk doet het je goed :)

Mupet, hopelijk heeft Delano vanmiddag goed geslapen!

Salapio, hoe is het nu met T?

Afrola en Pookie, hopelijk viel het mee met de files!!

Loe, en, hoe vond je het behang?

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wij zijn weer thuis. Wel een beetje file gehad maar Y heeft heerlijk geslapen in de auto.
    En we vonden het heel gezellig bij Mosa en Veda.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gelukkig dat het mee viel Pookie!

Ik zie trouwens dat Y vandaag precies 1,5 jaar is, leuk :)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Fijn om te lezen dat het gezellig is geweest.
    Ik baal er nog steeds enorm van ook al weet ik dat het de juiste beslissing is geweest...
    Ben nu weer iets meer op de been.
    Hannaman is nu schilderen bij zijn ouders en gelukkig heeft Svinthe goed geslapen. Had ik ook nog even wat rust. En samen met de Teletubbies (oh oh :D) komen we de rest van de middag wel door.

Sterre, oei wat een bedrag zeg.... Auto's kapot... het zou verboden moeten worden!

Melisa, nog steeds geen nieuws in babyland.
    KOm nu maar op hoor kleine baby, we zijn nu wel benieuwd naar je!

Nog even Svinthe spam van gisteren:
    In de achtertuin aan het einde van de dag.
    Beetje waaibomenhaar heeft ze dan altijd :D:D

19. Loe

Loe Niet meer actief

Wat een leuke foto Hanna! Jammer dat ik je niet gezien heb, maar fijn dat het ietsie beter gaat.

Sterre, oef da's nog eens autopech he. Zou inderdaad verboden moeten worden!

Mosa, ik vond t erg gezellig bij jou en met jullie, erg leuk om jullie gezien te hebben. Het behang zit er nu voor vier banen op (mijn vader is nogal precies zeg maar), maar ik vind t nu al super mooi staan.
    L. wilde niet meer slapen, maar is nog steeds erg vrolijk en ligt nu lekker in de box. In de auto heeft hij wel gepit, hij was meteen weg. Wel bedankt voor het aanbod van Veda's bedje en het campingbedje!

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey meiden, leuk om te lezen dat het gezellig was!

Hanna: die baby van mij gaat echt niet komen hoor deze dagen. Die heeft het veel te goed daarbinnen.

Kreeg vanmorgen een mail van mijn oom, heel lief. Mijn moeder is op 25 april jarig, en hij heeft het idee dat het kindje dan komt omdat mijn moeder dat wel heel mooi zou vinden. Van iets droevigs iets moois maken! Nou, ik help het hem hopen haha!

Bereke: probeer toch lekker te genieten hoor in de sauna. Even alle ellende van je af laten glijden. Vooral een lekker kruidenbad nemen!

Deel Deze Pagina