Voormalig temp-meiden deel 5!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loe, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Poeh, het is nog steeds echt warm buiten, ik heb me net maar even opnieuw ingesmeerd. Zo weer even nieuw drinken pakken en dan weer verder voor mijn werk. Mijn vriend moet helaas vandaag gewoon tot 6 uur werken (en zal ook wel druk zijn met dit weer en pasen in het vooruitzicht).

Hanna, fijn dat je je weer iets beter voelt, maar ik denk dat het heel verstandig is geweest dat je niet hierheen bent gekomen. Jij moest natuurlijk heel ver rijden en sowieso was het erg druk op de weg. Nou, dat wil je al helemaal niet hebben als je je niet lekker voelt!

Wat een lieve foto weer! En leuk, zo'n glijbaantje!

Loe, fijn dat het behang je tot nu toe bevalt :) Altijd zo'n ander gezicht hè? En wie weet heeft je vader stiekem ook wel een beetje van het mooie weer genoten ;)

Melisa, zou idd heel mooi zijn dan, als je de 25e zou bevallen :) Ik hoop met je mee! En idd lief van je oom!

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Het was weer erg gezellig, bedankt Mosa!
    We zijn ook goed en snel thuis gekomen :). Er was maar 1 stukje waar het heel druk was. Op de andere weghelft stonden nog wel heel veel files. J wilde alleen niet slapen in de auto en óók niet thuis. Ze heeft 3 kwartier liggen donderjagen in bed ;). Dus nu is ze helemaal hyper van het moe zijn. Dus zo lekker op tijd slapen, hopelijk :).

@ Mosa, thuis alles weer aan de kant en zelfs nog gewerkt, dapper hoor. Hopelijk kon je ook nog even rustig in de tuin zitten ;).

@ Pookie, fijn dat jij ook weinig files had onderweg :)

@ Loe, L. lekker in de auto geslapen. Hij leek de meeting ook wel leuk te vinden, zat lekker alles te bekijken :)

@ Hanna, fijn dat je je weer wat beter voelt. Jammer dat je niet kon komen vandaag.
    Leuk foto van Svinthe op de glijbaan :D

@ Melisa, je houd het spannend ;). Wel lekker dat je weer even goed kon slapen :)

@ Bereke, hoe was het in de sauna? Wel een warme dag uitgezocht voor de sauna :p:D

@ Sterre, balen van de kosten van de auto. Maar wel fijn dat je hem weer terug hebt ;). Irritant zeg die slechte nachten. Hopelijk kun je vannacht eindelijk goed slapen

@ Mupet, goed bedacht om een briefje op te hangen. Heel irritant als daardoor D niet kan slapen.. Nog hard gewerkt in huis :p?

@ all, wat een zalig weertje. Thuis zelfs nog lekker in het zonnetje gezeten. Recepten uitgezocht voor zondag wanneer we de verjaardag van T vieren. Net lekker gegeten en zo nog even sporten :).

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: Wat een lieve foto.

All: Wij hebben vandaag het badje opgezet in de tuin. Heerlijk vondt de kleine het. Hij wilde alleen niet gaan zitten op z'n billen.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moet niet meer voor mn beurt spreken ... M ligt net op bed met 39.5 :(

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat het leuk is geweest! Volgende keer zijn wij er hopelijk bij.

Hopelijk is het gelukt met werken Mosa, wel balen dat je vriend gewoon moest werken ...

Superlieve/leuke foto van Svinthe, gelukkig voel je je weer wat beter.

Melisa, ik duim voor de 25e ... dat zou wel heel mooi en bijzonder zijn!

Sterre, aiaiaiaiiiii dat zijn de minder leuke uitgaven ... vervelend ook dat je zo beroerd hebt geslapen.

Bereke, was het lekker in de sauna?

Afrola, is J lief gaan slapen?

Sheann, lekker het badje. Hier gisteren ook. T vond het zalig (zit dan heel geconcentreerd te spelen met bakjes water), M ook. Vandaag maar niet gedaan ivm koorts, hoewel een beetje verkoeling dan eigenlijk wel goed is natuurlijk ...

Ik zit aan een alcoholvrij (nu ja 0,5%) biertje van Grolsch, die hadden we nog niet gehad. Best ok voor alcoholvrij/arm bier :). Op nr 1 staat Jupiler. En met iets meer alcohol (2%), ok voor tijdens borstvoeding: Lingens. Mochten jullie dit belangrijk vinden om te weten ...

Oooooo heerlijk filmpje op DWDD nu! Kindje die helemaal in een scheur ligt. Doet het toch altijd goed nie ;)

T was vandaag weer wat beter. Heeft enorm zitten flirten in de winkels, lachen, zwaaien, charmeren, nog net niet knipogen (maar als ie het had gekunt) ...

M is echt wel ziek. Toch wel wat leuke dingen gedaan. Maar toen we nog even naar het speeltuintje gingen, liep ze naar de schommel, stond er even twijfelend naar te kijken, liep weer terug naar mij en ging tegen me aan zitten ... Toen maar met M en T samen een flink stukkie gaan fietsen (inclusief met het pontje over de Zijl), was erg lekker.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, fijn dat het ook bij jou op de weg meeviel vanmiddag! Hopelijk is J vrolijk gebleven en is ze vanavond op tijd gaan slapen :)

Ging het sporten goed vanavond?
    En is het een beetje gelukt met recepten voor zondag?

Over recepte gesproken:
    Mupet, hoe was de aardappelsalade?

Sheann, lekker hoor, een zwembadje :) Grappig dat hij niet wilde gaan zitten, bleef hij constant staan dan of wilde hij wel liggen?
    Ik denk dat ik morgen ook een zwembadje neerzet voor Veda, vorig jaar vond ze het prachtig en ik verwacht nu niet anders.

Salapio, ach, M weer ziek :( Snap je toch niet dat het telkens weer terug komt. Heeft ze er veel last van? Ik lees het al, als ze zelfs niet wilde spelen in de speeltuin, dan zal ze zich idd wel echt niet lekker gevoeld hebben :( Beterschap maar weer voor haar!

En ik hoop ook dat je de volgende keer weer naar een meeting kunt komen :)

Ik heb iets van 1,5 uur gewerkt vanmiddag, was helemaal niet erg in het zonnetje :D

All, aan het einde van de middag heb ik nog een stuk gefietst met Veda, het is gewoon echt zomerweer hè? Na het eten gingen we haar in bad doen en tegenwoordig staat haar potje in de badkamer. Ze gaat er voor en na het badje altijd even in haar blootje op zitten. Ze vindt het leuk maar heeft nog nooit wat gedaan. Dus vanavond ging ze staan en terwijl ze naar haar kamer loopt, plast ze van zich af :D

Vrienden belden vanavond nog of ze langs konden komen, maar ik ben verstandig geweest en heb gezegd dat ik erg moe ben :) Ik ben er ook wel blij om, anders wordt het toch weer laat en sowieso is het morgen een werkdag voor mijn vriend, maar ik merk ook dat ik niet laat naar bed moet. Dus ik leer het nog wel ;)

Fijne avond nog!

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Salapio, nou M weer ziek :$, 't is echt niet leuk meer bij jou :(.
    Gelukkig knappen ze redelijk snel weer op, maar hopelijk binnenkort echt! Gaat het slapen 's nachts wel weer beter?

@ Mosa, lekker in het zonnetje gewerkt en nog heerlijk gefietst. Ik vind het ook echt zomer :D. (volgende week kelder de temp helaas weer :( dus flink genieten dit weekend ;)). Verstandig besluit om niet af te spreken met vrienden. Gewoon een rustig avondje en vroeg slapen.

Sporten was wel weer lekker. Vanmiddag nog de recepten uitgezocht en een boodschappenlijstje gemaakt. DUs morgen gaan we er vroeg uit, om vroeg de boodschappen te doen ;).
    Nu ga ik zo eens douchen en vanavond maar op tijd naar bed met het drukke weekend voor de boeg...

Sweet dreams alvast!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, de temp keldert wel maar volgens mij blijft het rond de 20 graden en nog aardig zonnig, ook niet verkeerd voor april natuurlijk ;) Maar je went zo snel aan mooi weer hè?

Ik moet morgen ook nog wat boodschappen halen, zal wel superdruk zijn! Ik heb besloten dat we morgen gaan bbq-en, ik zeg niets tegen mijn vriend dus dat zal hij leuk vinden als hij thuis komt :) Het is er in ieder geval weer voor.
    Zondag gaan we brunchen bij mijn broer en daarna daar voetbal kijken en maandag hebben we een familiedag van mijn vaders familie. Dat is een supergrote familie (en dan zijn het alleen ooms en tantes, neven en nichten en hun kinderen), er komen iets van 90 mensen. Er zijn aardig was kindjes van ongeveer Veda's leeftijd, dus dat is leuk.

Succes in ieder geval met boodschappen doen ;)

En slaap lekker voor zo, ik ga ook nog even wat dingetjes hier doen en dan gaan we ook naar bed.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Salapio, beterschap voor M!!
    Zielig hoor dat ze nu weer ziek is.

Mosa, lekker weer om nog even te fietsen he?
    Goed zeg dat je rust voor jezelf hebt ingebouwd :D
    Leuk bbq-en morgen!

Afrola, succes met de recepten en met het morgen boosachppen doen.
    Hopelijk is het niet al te druk.

Svinthe is net al gekomen voor de laatste fles. Da's wel mooi, dan kunnen we als we zometeen gaan slapen dat ook met een gerust hart gaan doen. Soms wordt ze pas wakker als we net een halfuurtje slapen.
    Da's nooit zo fijn.
    Gelukkig voel ik me al weer een stuk beter!
    NOg een goed nachtje zou wel lekker zijn.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mupet;De markt is dan zeker dicht bij jullie huis. Fijn hoor, maar ook altijd verleidelijk met veel lekkere dingen ( kaasjes, pesto......hmm morgen ga ik s'morgens ook ff langs)
    Wel vervelend dat D wakker werd gebeld tijdens zijn slaapje om een auto die niet eens van jullie is:x

@sterre; oei 4 ribben, nooit leuk. Onze auto moet binnenkort ook, dat worden waarschijnlijk nog meer ribben:(

@hannah; wat een leuke foto weer van Svinthe, zelfs fotogeniek met afgezakte staartjes:) Ben je wel weer opgeknapt?

@salapio; M weer koorts :( Gelukkig nog wel een leuke dag gehad. En ik vind het Bavaria 0% witbier echt heeeeel lekker. Maar vanavond was een koel wit wijntje ook heerlijk.

@mosa;Zelfs nog even kunnen werken ook vandaag. Hoeveel uur per week werk jij eigenlijk???? Wel lekker dat je het zelf kan indelen met het thuis werken.
    Ahhhhh Veda heeft dus naast de pot gepiest;) Jullie hebben echt een heel mooie omgeving om rond te fietsen. Ik hoop dat wij dat deze zomer ook nog in een weekend kunnen gaan doen. Misschien kunnen we zelfs wel een weekend gaan kamperen;)
    en verstandig hoor om vanavond rustig aan te doen.........maar jammer is het toch weer wel.

@loe; wat een lieve knuffelbeer, hij was echt leuk aan het rondkijken. Leuk dat het behang na 4 banen al naar de zin is:D

@melisa; 2 nachten rust, stilte voor de ( hopelijk geen weeen) storm????????

@afrola; Ik ben wel nieuwsgierig welke recepten het geworden zijn. In ieder geval alvast fijne verjaardag.

Y is vandaag 1,5 geworden:) Ze heeft dan ook een zandschelp gekregen. Nu nog zand erin.........
    Maar morgen eerst naar het echte strand:)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, hopelijk slaap je lekker en voel je je vandaag weer wat beter :)

Pookie, ik werk momenteel in principe 16 uur, maar regelmatig werk ik wat meer en die uren krijg ik altijd netjes uitbetaald. En de tijden zelf indelen is idd ideaal!

En genoeg campings hier om te kamperen :) Kun je gezellig nog een keertje langs komen ;)

Leuk dat jullie naar het strand gaan vandaag, veel plezier!
    En leuk dat je de zandschelp meteen hebt gekocht, levert vast veel speelplezier op.

All, ik lig al vanaf 5 uur wakker vanwege de rugpijn ;) Zelfs zitten doet nu zeer, hopelijk helpt een warme douche straks. Zometeen nog maar even een poging doen om te slapen, ik ben wel erg moe namelijk. Hopelijk slaapt Veda een beetje lang ;)

Alvast een fijne dag allemaal!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen weer!

Mosa: ook al lekker vroeg er uit dus. Ik kan ook al een tijdje niet meer slapen... fijn he een zwanger lijf.

Pookie: zandbak is hier een groot succes!

Hanna: fijn dat je je beter voelt, kun je echt gaan genieten van het mooie weer en je vakantie.

Salapio: wat vervelend dat M. weer koorts heeft. Wordt het toch niet eens tijd dat de HA eens wat verder gaat kijken?

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Na een heerlijke nacht voel ik me weer beter.
    Gelukkig maar!!!
    Het is veel te lekker weer om ziek te zijn!

Mosa, oei, je rug..... :(
    Heb je nog wat geslapen na je post?

Ha Melisa, was je daar ook nog? :D

Fijne dag allemaal!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Leuk te lezen dat jullie het gezellig hebben gehad gister!

Bereke: Hoe was de sauna, heb je een beetje kunnen genieten?

Mosa: Oei de rekening van de notaris is ook niet mild. Maar je hebt het daarin tegen wel goed geregeld voor je kinderen en dat is onbetaalbaar natuurlijk :)

Wat goed dat Veda ging plassen zeg.. alleen nu nog in het potje :p
    Goed van je dat je nee tegen die vrienden hebt gezegd. Tis misschien niet leuk maar wel beter ;)
    Ojee lees nu dat je om 6.15u al op was v.w. de pijn in je rug :( Jeetje dat gaat niet goed zo he :(

Hanna: Goeie oplossing van die teletubbies gister. Af en toe mag je dat wel gewoon doen vind ik ;):p
    Wat een mooie foto van Svinthe! Die op je hyves zijn ook zo mooi!
    Goed geslapen en hoe voel je je vandaag? Oh lees van wel en dat je je ook weer goed voelt, fijn!

Melisa: De verjaardag van je moeder zou inderdaad een mooie en bijzondere datum zijn :)

Afrola: Heeft J goed geslapen? Noah heeft ook amper geslapen gistermiddag, hij wilde niet. Om 19.30 lag meneer dus in bedje :)

Sheann: Leuk het badje opgezet. Ik zat er ook nog aan te denken maar wilde eigenlijk eerst even de tegels afspuiten en daarna moest ik alweer eten gaan maken. Maar het was er zeker weer voor :)

Salapio: Awh M toch weer zieker geworden :(
    Biertjes tijdens BV.. ik lust geen bier :p Dus als je nog tips heb qua wijntjes :D
    T aan het flirten :p

Pookie: Veel plezier op het strand! Wat dat betreft vind ik het jammer dat we aan deze kant van het land wonen.

All: Gister hebben we de tuin achter wat bijgewerkt en heb ik de plaats schoongespoten. Noah liep erbij en eerst hield ik hem nog wel weg maar uiteindelijk is dat natuurlijk een waterballet geworden :D Hij vond het prachtig. Toen ik klaar was ben ik linea recta naar de badkamer gegaan en eerst Noah in bad gedaan... owwhh die zag eruit! :D

Dadelijk naar de vk :) Daarna gaan we even naar de speelgoedwinkel, even wat nieuwe dingetjes voor Noah kopen. Fijne dag en geniet van het weer!

15. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedmorning dames!

@mosa ah jeetje echt mega balen dat je al zo vroeg wakker bent door de pijn in je rug! hopelijk lig je nu nog even lekker te slapen! owja, vergat ik nog op te reageren, het mindere werken, ik weet nog niet goed of het helpt, heb het nu nog maar 1 dag gedaan dus nog even aankijken

kon me wel gelijk al niet aan die regels houden waar ik me aan moest houden, zelfs in een ochtend ga je daar gewoon dik overheen..

en owja de aardappel salade, nou die kan ik Niemand aanbevelen.. wij vonden hem Echt niet lekker allemaal...wat het precies was weet ik niet.. maar smaakte gewoon niet lekker, erg jammer!!

en thnx nog voor het kiprecept!! hopelijk mag ik het nog van vriendlief maken na al mn culinere receptdingen whaha;) (we hadden pas ook pastaslade op, vond ie ook al niet lekker!)

@sheann jep delano hier ook int badje gezeten, leuk he :D

@pookie ah heerlijk vandaag naar het strand, wij zaten ook te twijfelen, maar zijn toch maar niet gegaan, we gaan vanmiddag misschien wel zwemmen... er zal vast niemand zijn met dit weer;) hahahaha.

@sterre ah leuk weer naar de vk vandaag:D veel plezier! en nog wat nieuw speelgoed kopen voor noah, altijd leuk, ik heb pas bij de wibra een nieuwe bal mee genomen voor delano en stoepkrijt, mega low-budget maar viel aardig in de smaak:D

@salapio hier ook geen bierliefhebber, ook geen wijnliefhebber, zowiso geen alchohol hahaha. maar wat sonde dat M nu weer ziek is!:(:(

@bereke ja hoe was de sauna?

@hanna wat fijn dat je je al weer wat beter voelt :)

@all

hiervandaag dus w.s. zwemmen en ook nog boodschappen halen in de mega drukte haha;)

verder helemaal geen paas-plannen, heerlijk hoor :) heb nix van mn stiefmoeder dr over gehoord dus we zullen wel niet uitgenodigd zijn, denk namelijk wel dat hun wat gaan doen, maar goed, maakt me niet uit vind het wel lekker om rustig thuis te blijven ofso:)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mupet: de broodjes zijn erg lekker hoor. Ik maak ze hier regelmatig! Alleen vervangen wij de yoghurt voor creme fraiche.

17. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @melisa ja volges mij heb ik ze ook al een x eerder gemaakt dus dat komt vast wel goed;)

tis hier echt weer een heerlijk weertje, vast bij iedereen :D haha

we zijn er nog niet overuit wat we gaan doen, winkelen of toch zwemmen....

morgen kunnen we namelijk hier ook nog naar het strandje dus dat is natuurlijk ook leuk...naja goed.. we weten het dus echt niet haha

groetjes!!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Kwam even spieken hoe het met Melisa gaat. Nog steeds baby in buik dus :).

Fijn dat jullie het gezellig gehad hebben met z'n allen!

Beterschap voor M!

Verder heb ik niks meegekregen wegens veel te snel alle berichtjes scannen :).

Sauna viel wel mee. Ik had geen rust in m'n lijf en vond alles veel te warm:p:x:). Maar ja, wel even ontspannen en mijn man vond het wel fijn.

L. krijgt haar eerste tandje en heeft er flink last van ocharme.

Tot straks of morgen met hopelijk een échte reactie.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, bij de wijnhandel is wel een soort av appelcider te krijgen. Best ok. Vooral op letten dat er niet te veel suiker in zit want dan kun je net zo goed spa appel drinken ;)

Mosa, verstandig van je! Wel superbalen van je rugpijn ... Helpt een paracetamol niet? Kun je gewoon nemen hoor tijdens zwangerschap.

Hanna, wat een supermooi kaartje heb je. Of is dit vanwege ziek zijn? Ik hoop van niet!

Euhhhhhhh ...

Melisa, we hebben een labformulier liggen voor bloedonderzoek voor M. Maar ik denk dat dat best traumatisch is voor haar en wil dat dus alleen doen als het echt echt nodig is. Veel waarschijnlijker is het dat ze gewoon iedere keer tegen een nieuw virus aan loopt. Wellicht heeft het feit dat ze met 2 jaar pas voor het eerst ziek is geweest hier ook wel mee te maken: ze heeft gewoon nog weinig kans gehad haar immuunsysteem op te bouwen.

Pookie, oooo jaloers! Wij zouden zeker naar het strand zijn gegaan (maar dan morgen) als M niet ziek was geweest. Misschien zelfs met de fiets (ongeveer 50-60 min fiets). Zandbak is denk ik een must met kinderen :) (lang leve de stofzuiger)

Afrola, lekker gesport = fijn :)

Bereke, ik hou helemaal niet van de sauna. Veel te warm (en dat terwijl ik een behoorlijke koukleum ben).

Verderweetikhetniemeer.

Hier een Dramanacht gehad: M is denk ik ieder uur wakker geweest tot half 5. Daarna stond ze om 7u zo goed als koortsvrij naast ons bed. Nu weer bijna 40 graden en ligt op de bank televies te kijken (vindt ze zelf heel grappig: televies ipv televisie).

T is weer de oude. Gelukkig maar. Wel erg op mij, maar dat zal wel unfase zijn. Hij is nu met Jan naar de markt ...

Mn mams was erg lief net ad telefoon. We hebben een afspraak gemaakt om een keertje samen te gaan shoppen + lunchen en ze zei: 'dan trek ik de creditcard en we doen alleen maar wat jij wil' :D (en zo gek is ze idd, nu ben ik al blij met in het wild loslopen en lekker rustig lunchen incl een wijntje :) ... en ok ... één leuk jurkje kan ik wel gebruiken).

Zo genoeg gebla van mij ;)

20. bereke

bereke Niet meer actief

Ocharme M (en mama en papa natuurlijk) :(. Hopelijk vlug beterschap!
    En dat aanbod klinkt heel aanlokkelijk :). Geniet er maar van!

Nog vergeten te zeggen: fijn paasweekend allemaal! Niet alle paaseitjes van de kleintjes opeten hoor :p:D.

Deel Deze Pagina