M ging met ongeveer 20 maanden zo goed als stoppen met haar overdagslaapjes. Had ze eigenlijk wel nodig, maar slechts met heel veel gedoe ging ze uiteindelijk slapen: uren wandelen, voorlezen en dan toevallig is slaap vallen etc. Daarvoor sliep ze al een tijdje alleen in de wandelwagen cq auto ...
Ben net thuis van laatste toneelvoorstelling van Jan. Mn ouders hebben opgepast. M wel wakker geworden en is op de bank weer lief in slaap gevallen. Ik kreeg een lieve knuffel toen ik haar optilde (ze aaide ook nog zachtjes op mn rug *huil*) en sliep snel weer verder in bed. Ik nu een (echt) biertje (jummie) + bakje sjippies en dan naar bed.
Goedemorgen, Vannacht heb ik gelukkig wat beter geslapen Hanna, je hebt zeker een mooi tempkaartje, maar dat heb je meestal wel hè? Maar wie weet Afrola, misschien dat ik vanaf dinsdag dan toch maar ga proberen Veda eerder naar bed te brengen 's middags. Kijken of ze dan gaat slapen en voor hoelang. Heel veel plezier vandaag! Salapio, dan was M echt jong toen ze overdags stopte met slapen! Fijne dag allemaal!
Wat vervelend dat ze er zo'n last van heeft! Hopelijk hebben jullie toch een leuke dag! Salapio, ik zie nu pas je laatste berichtje. Hoe was de voorstelling? En is het een succes geweest?
Ja ze wordt vaak wakker en heeft al koorts gemaakt. Hoort erbij en zou ook niet goed zijn moest ze tandloos daor het leven blijven gaan hé . Maar F. wordt er ook onrustig van en wordt dan ook meermaals wakker en ja, dat voel je wel. Maar goed, dat weten jullie hier ook allemaal hé . Sorry dat ik verder niet reageer maar ben nog steeds niet zo gezellig vrees ik.
Zo, ben ik er weer haha. En geen baby. @slaapjes: C. leg ik rond 1 uur op bed, dan slaapt ze 2 uurtjes. Ze oogt vaak niet moe, maar valt wel binnen 2 minuten in slaap En ik ben zelf helemaal niet lang, 1.67. Maar man is 1.93. Heeft ze het vast van.
Het lastige bij Veda en slapen is dat ze het altijd zelf aangaf als ze naar bed wilde, ze ging dan bij de deur staan. Dat was natuurlijk superhandig, maar nu geeft ze het niet meer aan en als ze niet naar bed wil, dan is het ook heel moeilijk om haar (in ieder geval op een leuke manier ) mee naar boven te krijgen. Ze is ook nog steeds heel aanhankelijk naar mij toe, dat zal er ook wel mee te maken hebben denk ik. Het zal ook wel een fase zijn, maar 30 minuten slapen is voor haar (en ook voor mij ) te kort. Nou ja, nieuwe week, nieuwe kansen Bereke, dat lijkt me idd erg lastig met een tweeling, als de één ergens last van heeft, dan wordt de ander daar natuurlijk ook wakker door. Gelukkig kunnen ze soms van één bepaalde tand erg last hebben en dan bijv. van de volgende amper, dus daar zullen we nu dan maar op hopen in jullie geval En bij bijna ieder berichtje, typ je iets als: sorry dat ik verder niet reageer...niet doen :x Je hoeft echt niet overal op te reageren! Melisa, dan zal C idd wel de lengte van je man hebben ja Ik ben zelf ook lang en Veda heeft tot nu toe echt mijn bouw. Zo, nog even in de tuin zitten en dan gaan we brunchen bij mijn broer. En daarna daar Feyenoord-PSV kijken, gezellig Tot vanavond!
Haha ik regageer ook niet overal op. Soms lees ik alleen maar. Melisa baby: Kom eruit, je moeder heeft er genoeg van!
Fijne pasen allemaal!!! Hannaman heeft net hard gelopen en ik ben met Svinthe meegegaan op de fiets. was erg gezellig. Zometeen gaan we naar opa en oma Salapio, en was het biertje lekker?? Hoe is het nu met M? Bereke, je mag hier ook komen als je niet zo gezellig bent hoor, daar is het forum ook voor he? Ha Melisa, elke morgen denk ik gelijk aan je, maar weer gemeld hier.... Weer een nieuwe dag. Nog last van harde buiken? Mosa, veel plezier met het kijken naar Feyenoord-PSV. Hopelijk winnen "we" Wij gaan ook kijken, waarschijnlijk de tweede helft, want dan zijn we wel weer thuis!
Wij zijn enorm geschrokken vanochtend. L. werd wakker en mijn vriend had hem even een speentje gegeven. Hij huilde wel vrij hard. Toen bleef hij met speentje ook huilen, ben ik naar hem toe gegaan. Ik zag hem schokken met armen en benen en zijn ogen stonden helemaal niet goed. Heb mijn vriend direct geroepen en hem opgetild. Zijn nekje was helemaal slap. Hebben direct HAP gebeld en die zijn hier gekomen. L. is huilerig, het twitchen hield wel op. Hij heeft GEEN koorts,gewoon 37.1. Huisarts wist het niet. Vond wel dat hij niet lekker in zijn vel zat, maar longen klonken goed, oren waren goed en temp was goed. OFtewel, niks wordt er gedaan. Het zag er heel naar uit. staat me nog op mijn netvlies. Als het nog een keer gebeurde, moesten we direct de hap bellen en meteen door naar de kinderarts. Waarom moet het dan altijd voor een tweede keer gebeuren denk ik dan:x? Nu huilt hij heel overstuur, heeft net wel zijn fruithapje op. Die tanden zitten hem ook nog in de weg. We gaan hem goed in de gaten houden, maar ik vind t gewoon eng om hem neer te leggen om te gaan slapen.....
Hij slaapt nu, met zetpil. Hij doet ook vreemd met knoopjes van shirt dichtdoen, begint hij echt als een soort headbangen maar dan alleen naar rechts. Heel snel achter elkaar. Ik vind t maar eng. Ga zo even kijken bij hem.
he bah Loe wat eng. Houd je mannetje maar goed in de gaten. Wij hebben een heerlijk ouderwetse stapavond gehad inc de shoarma erna Nu zo op de moter weer terug naar het zomerhuisje en ons kippetje!
Hey meiden! Loe: Jeetje wat eng! Verder even egoberichtje van mij Hier alles goed, druk pasen aan het 'vieren'... Noah heeft vanmorgen met z'n neefje eitjes geraapt bij s.ouders. Daar is hij 3x! flink gevallen. De lomperd.. hij ziet er niet uit Paasbrunch ging super goed, lekker gegeten en de kinders hebben zich goed gedragen. Straks even naar superoma (oma van Roy) en morgen nog naar mijn kant Gister bij de vk was alles goed. Even met de vk over de uitgerekende datum gehad maar ze gaf aan dat ze na 14 weken niet meer aan de datum 'sleutelde' maar omdat ik al de hele tijd wat voor liep vond ze wel dat we daar aan het eind rekening mee moeten houden. Op het laatst tellen de dagen natuurlijk wel hard mee maar goed, ik verwacht niet onwijs over tijd te gaan ofzo Alhoewel je het nooit zeker weet natuurlijk maar ja, we zien wel Zo fijne dagen nog verder!
hoii dames @loe jeetje men wat eng wat schrikken! het was dan blijkbaar geen koortsstuip ofso omdat hij dus geen koorts had? maar als hij dan bij de knoopjes dichtdoen weer zo ging "headbengen" zou ik toch wel weer de hap gebeld hebben hoor! misschien toch voor de zekerheid nog ff doen... zou het anders een soort van epilepsie kunnen zijn? dat kan ook bij kleine kindjes zijn, misschien ff googlen of na vragen bij hap ofso?? dikke knuff in iedergeval!! @sterre leuk dat de paasbrunch geslaagd was, wel zonde dat noah 3x gevallen is! delano pas ook, helemaal open knietjes! maarja dat gaan we nu krijgen met de korte broekjes enzo hahah bij mij had de gyn bij de 20weken echo precies hetzelfde gezegd, moet ik dus nog ff bespreken met mijn eigen gyn, omdat ik dan wel wil als ik tot 41 weken loop dat er dan wat gedaan word.. omdat je dan dus eigenlijk wel 42 weken bent! @hanna veel plezier bij opa en oma ow zie dat je online bent Hoi! @all wij zijn nog ff naar het strandje gegaan hier niet heel erg ver vandaan was erg geslaagd en nog heerlijk warm, al zag het er eerst wat minder uit. Delano heeft zich ook prima vermaakt, maar vind het zand nog behoorlijk eng! was ook nog maar zn 2e x op een echt strand dus misschien vandaar hahaha en het water daar moest ie al helemaal niets van hebben haha nu weer lekker terug, delano ligt voor zn 2e slaapje in bed.. ben benieuwd of die het nog gaat doen.. hoor nog vanalles hahhaha nou groetjes!
Hoi Mupet, Doet Delano nog steeds 2 slaapjes??? lekker hoor Svinthe is nu bezig aan een reuzeslaap. Vanaf 2 uur tot nu en nog niks gehoord .... Kunnen wij even ongestoord voetbal kijken We gaan haar er zo wel uithalen hoor, anders slaapt ze straks weer niet. Leuk op het strand geweest lees ik. Fijn als je dat zo in de buurt hebt. Wij rijden ong. 20 minuten naar het strand. Ook niet erg ver dus Sterre, ja nu maken die dagen natuurlijk niet uit,, maar wel als je het straks zat bent. Hopelijk houden ze er dan ook echt rekening mee. Noah dus veel pbs-jes(platte-bek-smakken ) Svinthe is ook al zo'n brokkenpiloot vandaag. Zou het in de lucht hangen?
whahaha hanna ik moet echt even om het woord "pbs-jes" lachen hahaha maar delano slaapt hier nog 2x meestal ja, heeft ie nog echt nodig en om hem 1x te laten slapen werkt niet.. dat red ie bijna nooit en dan slaapt ie veel te kort voor 1 slaapje, zegmaar gewoon de tijd die ie anders 2x slaapt dusja.. vandaar haha kvind het ook wel lekker hoor maar probeer vaak toch te puzzelen zodat hij 1xtje kan slapen (meteen terug naar bed na zn fles smorgens zegmaar) goed, dan slaapt hij nog wel 2x haha maar lijkt het maar 1x wat lekker dat svinthe zo lekker slaapt hier is het soms ook wel zo ja dat we delano moeten wakker maken anders wil ie s avonds weer niet slapen! haha delano komt dr ondertussen uit.. die ging dus niet meer slapen(had in de auto 5 min geslapen) naja dan maar vroeg naar bed groetjesss
Loe: hoe is het er nu mee? Ik zou ook heel erg schrikken! Poeh, wat heb ik het heet! Ik gun iedereen zo'n mooie dag haha, maar hoog zwanger valt het ietsie zwaar. C. is nu lekker met water aan het spelen in de tuin. Die kan zo genieten van dit mooie weer! Gelukkig is man morgen nog een dag vrij, wat een luxe met dit weer. Als het regent zit je elkaar alleen maar op de lip Mijn zus komt morgen met het hele gezin brunchen. Heb er wel zin in. En mocht ik bevallen, dan komt ze lekker naar het ziekenhuis.