Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Feestje was een groot succes. Nu kaputski, morgen nog werken en dan VAKANTIE! (2 weken :D)

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

hier alles goed:)

Ik heb vakantie en op 3 januari begin ik op mijn nieuwe werkplek. Dus rare weken gehad met afscheid nemen archiveren inpakken en verhuizen. Straks wkijken of alles weer te vinden is ;)
    Thuis ook zijn gangetje. Ik ben gister en vandaag bezig geweest met schilderen van ledikantje. hoogste tijd dat v&s overgaan.
    V&s inmiddels ook aan de fruit, groente en broodkorst. S vind het allemaal leuk en lekker. V is wat lastiger ze heeft snel genoeg.
    ze zijn ook druk met rollen tijgeren en in kruipstand wiebelen :D
    J gaat ook goed wil vaak met v&s spelen en heeft ook regelmatig behoefte aan excl. aandacht. blijft lekker bijdehand
    .
    iedereen alvast hele fijne feestdagen en of vakantie gewenst!

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallootjes.
    Hopelijk hebben jullie allemaal leuke feestdagen.
    Wij wel, weing gedoe lekker in Barca.
    Al was de reis hiernaartoe weer een drama. Wederom in Girona geland ipv barcelona en toen nog meer dan 5 uur moeten wachen tot de koffers kwamen. Gelukkig kwam mijn zwager ons ophalen, helaas moest hij dus ook lang wachten op ons.
    Maar nu nog een paar lekkere dagen en daarna maar hopen dat we wel vlot naar huis toe kunnen.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen meiden!

Wij hebben heerlijke kerstdagen gehad. We hadden geen enkele verplichting naar familie toe, dus hebbe gezwommen, en zijn naar de efteling geweest. N. heeft ons beide dagen tot 7 uur laten slapen, dus het kon niet beter! Nu weer het gewone ritme op gaan pakken. Manlief is weer aan het werk, en de boodschappen moeten weer worden gedaan.....

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen meiden!

Tijgertje: Gefeliciteerd met jullie goede echo! En leuk joh, weer een jongen erbij :)

Hanna: Grappig dat O ook het kruipen overslaat. Haha de S met d'r verkleden e.d. Moet regelmatig behoorlijk lachen om je foto's op fb :D
    Tis natuurlijk alweer een paar weekjes geleden maar ik ben ik ben er nog fijn uitgekomen met de juwelier. Ik had er 3 steentjes opzitten (op allebei de ringen) maar op die van N (staat zijn naam en geboortedatum in gegraveerd) vond ik het toch to much. Ze heeft er nu 2 steentjes vanaf gehaald en dat is véél beter.

Loe: Gefeliciteerd met je verse neefje!

Salapio: Wat een lekkere meidenpartij :D
    Haha die T met zijn brug over de zee :D Tja over hun auto-kennis sta ik ook weleens versteld. N kan soms aan de lampen zien welk merk het is :$
    S gaat ook lekker zeg :) Vervelend he van dat eten.. had ik met N ook zo erg. Ik gaf hem ook regelmatig gewoon een crackertje met iets lichts erop gesmeerd of soms gewoon niks. Was hij dol op.

Mosa: Wauw alweer bijna 11 weken zwanger! Wanneer gaan jullie het tegen iedereen vertellen?
    Hier af en toe ook van die periodes met slapen, hopelijk is het inmiddels weer over.

Melisa: Fijn dat N baat lijkt te hebben bij de therapie!
    Je moet doen wat voor jou gevoel het beste is en als je angst groter is dan je wens voor een 3e dan zou ik het ook niet doen.
    Lekker zeg dat N zo goed geslapen heeft! Leuke dingen hebben julli gedaan :) Geen schoonvader over de vloer gehad?

Afrola: Oh ik wist niet dat je een nieuwe werkplek kreeg. Of heb ik dat gewoon gemist... nou ja, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen straks maar eerst lekker vakantie :)

Pookie: Poeh balen zeg dat jullie zo lang moesten wachten :( Hopelijk hebben jullie wel fijne dagen gehad daar!

All: Het 2e gesprek is toen ook goed gegaan, goed gevoel aan over gehouden maar ik ben het nét niet geworden :( Ze waren bang dat ik in vakanties en met invallen niet flexibel genoeg kon zijn v.w. de kids :$ Nou ja... belachelijke reden natuurlijk.. Maar goed... niks aan te doen. Had wel énorm gehoopt dat ik nou eindelijk eens een baan zou krijgen.. Heb me er ook even een paar dagen best rot om gevoeld :(

Verder gaat het leventje rustig door hier. N slaapt nu sinds een week zonder speen en het gaat erg goed. Hij had er al een paar kapot gebeten en toen heb ik tegen hem gezegd dat als hij de laatste nou weer kapot zou bijten hij zonder tut moest gaan slapen. 4 dagen later beet hij em toch weer kapot, gooide hem zonder pardon weg en heeft er niet meer naar getaaid. Prima! :) Verder lijkt hij weer een sprong in zijn ontwikkeling te hebben gemaakt. Hij klinkt af en toe net als een volwassene.. hij voelt zich volgens mij ook vaak écht de oudere broer, zo grappig :D
    L doet het ook goed. Kan lekker zelf spelen maar blijft toch een lekker knuffelding :) Helaas heeft hij nu wel een puf omdat hij flink piepte en kuchte. Maar goed, hopelijk zijn we daar snel weer vanaf.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja.. Mosa: Ik zat er de hele tijd aan te denken maar vergat het steeds. Je zei laatst dat je zou balen als jullie nu weer een meid krijgen, je de 2e naam van V al hebt gebruikt voor V. Maar mijn zusje heeft mijn 2e naam als roepnaam. Ik heet n.d. en d is mijn roepnaam maar mijn zusje heet n. Ik vind het eigenlijk wel leuk.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Loe, gefeliciteerd met je neefje! Leuk! Is het dan het broertje van het grote neefje of weer van een andere broer of zus?
    Hoe is nu het contact eigenlijk met je schoonouders?
    En hoe gaat het sowieso met jou??

Afrola, spannend, een nieuwe werkplek! Maar nu eerst lekker vakantie, altijd fijn :)

Pookie, inmiddels weer (zonder) problemen thuis gekomen? Hoe was het weer in Barcelona?

Melisa, super zeg, dat N zo goed slaapt nu! Heerlijk :)

Sterre, nou zeg, wat kl*te van die baan :( En idd een belachelijke reden :x Frustrerend zeg! Heb je inmiddels nog wat nieuwe dingen lopen? Knuffel in ieder geval voor alle stomme werkzoekperikelen!

Knap zeg van N, zo zonder speen! Ik had hier ook veel meer problemen verwacht, maar V heeft het er ook nooit meer over gehad. Nu al een half jaar geleden ofzo. En dat oudere broer uithangen klinkt mij erg herkenbaar in de oren (grote zus dan) :D Ze krijgen hier ook steeds meer lol samen, geweldig om te zien!

Thanks voor je reactie op de naam mochten wij een meisje krijgen :) We zullen het nog eens in overweging nemen, want ik ben bang dat we geen mooiere meisjesnaam kunnen bedenken. Maar misschien is het wel een jongetje, dan hoeven we daar niet meer over na te denken natuurlijk ;) Ik ben zo ontzettend benieuwd, we gaan wel weer een geslachtsbepalingsecho doen rond de 16/17 weken.

All, hier ook een heerlijke kerst gehad en nog een leuk nieuwtje, mijn schoonzusje is weer zwanger dus mijn broer wordt ook weer vader. Hun eerste kindje is dus 1 dag jonger dan onze N, en nu is ze ongeveer 6 weken korter zwanger dan ik. Dus mijn ouders krijgen als alles goed gaat volgend jaar kleinkind nummer 4 én 5 :)

Verder ben ik aan het rondkijken naar een elektrische moederfiets. Ik heb nu een gewone moederfiets, maar ik vind het best zwaar met 2 kindjes. Ik fiets er ook iedere dag op, dus iets meer comfort is natuurlijk niet verkeerd dan. De komende jaren heb ik natuurlijk nog wel 2 kindjes op de fiets. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, als je toch voor een nieuwe (dure) fiets gaat rondkijken dan zou ik eerder voor een (elek) bakfiets gaan. Met drie kinderen is dat eigenlijk een must. Kun je de kleine ook al heel snel meenemen op de fiets. Wij hebben een tweewiel bakfiets (niet elek) en ik rijd er iedere dag veel mee. Ik vind het prima te doen. Maar als je met fietsen ook veel last hebt van je lijf dan is een elek wel aan te raden :).

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Een elektrische bakfiets hebben we idd ook overwogen, maar ik ben bang dat ik daardoor onze tuin niet in kom :) We wonen in een rijtjeshuis en achter ons huis is een paadje waardoor we in onze achtertuin komen (waar ook de schuur is). De bocht van het paadje naar onze tuin is best kort dus ik ben bang dat dat niet lukt. Wel jammer, want ik denk ook dat dat de beste oplossing voor ons zou zijn. V is ook pas 3 jaar en 8 maanden als deze baby geboren zal worden, en het is natuurlijk de vraag wanneer zij echt zelf zal kunnen fietsen. Maar ik ga er nog eens naar kijken :)

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ mosa, ik dacht ook gelijk aan een electr. Bakfiets. Meestal ziijn ze niet heel breed kan hoogstens lastig zijn om krappe bochtjes te maken. Misschien testen.

Oeps denk je even tijd te hebben, begint er een te huilen...

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik las bij een ander topic dat mupet en haar man uit elkaar gaan..... Heftig. Mupet, als je dit leest nogmaals heel veel sterkte met het regelen etc. Het zal niet makkelijk zijn.

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    He bah, dat is slecht nieuws over mupet:(
    Als je hier nog langs komt, sterkte.

Elek bakfiets lijkt mij ook ideaal als je veel met 3 kids moet fietsen.
    Misschien kan hij in de voortuin staan? Met een metalen haak staat hij vast veilig.

Zo morgen zijn we weer thuis.....hoop ik.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, een elektrische bakfiets is ongeveer 2,60 m lang dus krappe bochten maken zal idd erg lastig worden. Maar ik ga er nog wel even extra naar kijken, want eerder kunnen fietsen met de baby is natuurlijk wel ideaal.

Hopelijk viel het mee met de huilbui ;) Hoe gaat het verder? Lekker aan het genieten van de vakantie? Is T ook vrij?

Melisa, dat meen je niet van Mupet :( Dat vind ik erg zeg!! Ik zal zo eens kijken of ik het topic kan vinden.

Pookie, we hebben al een kleine voortuin en aangezien ons huis aan de voorkant is uitgebouwd, is er al helemaal geen ruimte meer voor iets als een bakfiets. Maar altijd fijn als mensen meedenken :)

Succes met de terugreis, hopelijk verloopt het idd voorspoedig!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @mosa, gewoon proefritje 3maken dan merk je het vanzelf ;)
    De huilbui ging over toen ik met hem ging spelen, hij was zijn bed zat :)
    Verder is er altijd wel iets ;). Ik heb vorige week mijn vinger in de staafmixer gestopt :) :(. J had eergister ineens 40 graden koorts met wegdraaiende ogen, gelukkighielp de sinaspril :). nu alleen nog verhoging. Wel fijn dat we gewoon allemaal thuis zijn ;)

Vandaag zijn we ook nog aan het helpen met oliebollen bakken voor het goede doel. T is nu nog bezig.

@Pookie, lekkere dagen gehad in B? Hopelijk vandaag goede terugreis!

@ Mupet, vervelend dat jullie er niet meer uit konden komen :(. Sterkte en knuffel

@ sterre, wat ontzettend balen van je baan, rotreden, voelt zo unfair maar is helaas wel hoe het gaat ;). gelukkig loopt het thuis wel goed :)!

Beetje ingewikkeld verhaal maar ik was meegevraagd naar nieuwe organisatie die wordt opgezet. Daar lopen al een tijdje projecten voor. aBen er dus ook wel al even mee bezig naast mijn andere gewone werkzaamheden. Deel van mijn werkzaamheden neem ik ook mee.

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    En toen kon ik niet meer fatsoenlijk verder in mijn reageer scherm dus maar een nieuw berichtje.

Maar op een nieuwe plek verder gaan met oude en nieuwe werkzaamheden is wel btje raar. Merk nu ik vrij ben dat ik wel wat stress had. Hopelijk houdt dat nu wel op ;)

Moet weer verder want er wil weer iemand aandacht ;)

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    happy new year!

v&s lekker aan het spelen op de grond. j is met t aan het stpfzuigen en ik hang op de bank :)

hier gister rustig avondje met z'n twee. j werd dit jaar wel wakker, al vroeg tegen 11 uur van alle knallen. ze huilde dat het moest stoppen zodat zij kon slapen. haar maar mee naar beneden genomen. vlak na 12 werd s ook wakker.,met z'n 4 naar vuurwerk gekeken. daarna lekker gaan slapen.
    morgen begint hier weer het gewone leven :)

ik moest gister naar zkh voor verwijderen van hechtingen. die dingen waren door korstvorming alleen nauwelijks te zien. gevolg ze konden 1 verwijderen, au. toen gingen ze korst proberen weg te halen om bij de hechtingen te komen AUAUAU. Dat lukte niet. nu moet ik thuis weken en spoelen en dan gaan ze vrijdag een nieuwe poging wagen, brrrrrrr. Ze zeggen dat hechtingen verwijderen geen zeer doet ;)

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Iedereen een heel mooi 2013 gewenst!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig nieuw jaar allemaal!

(aiaiaiiii Afrola, brrrr, succes ermee)

19. Loe

Loe Niet meer actief

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
    ps. L. sliep door het vuurwerk heen haha, net als voorgaande jaren. Bijzonder hoor, het was toch een behoorlijk geknal!
    Nieuwjaarsmiddag laat gaan lopen met hem, toen kreeg hij nog een gratis toegiftje van een vuurwerkfanaat. Leuk!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo, allemaal nog de allerbeste wensen voor 2013.

Wij zijn vlak voor oud en nieuw weer teruggekomen uit BAR.CA
    Het was heel gezellig en leuk om te zien hoe het neefje en nichtjes samen spelen en doerakken.
    Ook het weer was heerlijk, we waren dagelijks wel in een speeltuintje te vinden om te spelen en van de buitenlucht en zon te genieten.
    Dat is hier wel anders met de waterkou en miezermotregen.

Maar dat heeft ons niet tegengehouden om gisteren naar wintersprookjeswonderland te gaan. Echt superleuk. Ik was daar zelf nog nooit geweest maar we gaan van de zomer zeker weer een keer heen.

@mosa; ik zag op fb dat je zwangerschap nu openbaar is. Had je dit keer eigenlijk nog een vroege echo gehad? Wonderbaarlijk eigenlijk dat het nu in 1 x goed is gegaan. Super.

@afrola; poeh hee, wat een ballen moet jij hebben om ze allemaal omhoog te weten te houden.

En die hechtingen, brrrrrrrrrrrr hopelijk is het nu wel gelukt.

@hanna; O had vannacht dus ineens weer een flesje nodig. Ik hoop voor je dat het eenmalig is!

Wij slapen als roosjes met Y. Ik ben bang dat we echt verwend zijn. Vanmorgen was ze om 07:45 wakker maar bleef ze zeker nog een half uur in haar bedje liggen spelen en zingen. Heel schattig om te horen.
    Hopelijk wordt broertje net zo makkelijk.

Deel Deze Pagina