Hier brandt een kaarsje voor jullie. Ik hoop echt dat alles vlot verloopt en dat jullie waardig afscheid kunnen nemen.
vanmiddag om 14.00 uur is onze prachtige zoon R.eza geboren. Het was superintens en heftig maar het is goed zo. Het is echt een inieminiemensje met alles erop en eraan. De bevalling ging eigenlijk heel snel. Wel heel pijnlijk maar geen ruggeprik of iets nodig gehad. Na de bevalling kwam de placenta gelijk, maar helaas niet compleet. Dus nog geopereerd en uiteindelijk veel bloed verloren. Daarom zijn we nog steeds in het ziekenhuis en wrs blijven we hier een nachtje. Ik krijg nu een infuus om verder bloedverlies tegen te gaan. Al met al een super- superheftige dag, dit gun je niemand maar ik weet zeker dat we er goed op kunnen terug kijken. Het blijft kut dat het zo heeft moeten zijn, maar het is goed zo. R.eza ligt nog in zijn omslagdoek bij ons, dat kunnen we ook goed hebben. Samen met de knuffels van zijn grote zussen Bedankt voor al jullie medeleven!
Lieve Mosa, Wat ben je dapper meid! Heftige dag en wat heel erg balen van de operatie! Ik had gehoopt dat dat je bespaard zpu blijven. Ik heb zo erg aan jullie gedacht vandaag en hier brandt nu een kaarsje voor R. eza. Sterkte!
Mosa met tranen in mijn ogen lees ik je bericht.. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon R eza, tegelijk moet ik jullie ook condoleren met het verlies van dit wonder... Wat klink je sterk... Diep respect en voor nu een knuffel
Ik sluit me aan bij voorgaande. Hopelijk niet te sterk in real life, want dit verdriet is ook van jou. Prachtige naam ook. Liefs en knuffel
lieve mosa en man, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Re.za. Fijn dat Jullie hem kunnen bewonderen en dat hij zo mooi is! Wat onwijs balen dat ke toch geopereerd moest worden. Hopelijk knap je snel weer op en mag je morgen weer naar huis. Heel veel sterkte samen, ook voor morgen, samen naar huis zonder jullie mooie zoon. Dat lijkt me heel moeilijk. Sterkte en dikke knuffel
Hanna en Ricmar beschrijven al zo goed wat ik ook wil zeggen. Sterke ouders zijn jullie. lieve R.eza, rust zacht.
Poeh heftig hoor maar wat slaan jullie je er goed doorheen. Mooi dat je je mannetje nog bij je hebt en je de tijd hebt om afscheid te nemen. Knuffel voor jullie allemaal.
Mosa, fijn dat jullie het zo mogen en kunnen doen! Hopelijk knap je snel weer een beetje na zo'n heftige bevalling.
Inmiddels zijn we gelukkig weer thuis. Het was vandaag nog even afwachten omdat ik vanochtend 39,1 graden koorts had. Ik heb ook bijna niet geslapen vannacht ondanks dat ik een slaappilletje heb gekregen. 'Gelukkig' bleek ik gewoon een griepje te hebben en kwam het niet door de bevalling/operatie. Nu een AB-kuurtje gekregen en thuis rustig bij komen. Het was in ieder geval heerlijk om onze meiden weer te zien. Het afscheid in het ziekenhuis vanochtend ging ook goed, het voelt nog steeds goed allemaal. En een medisch fotograaf heeft hele mooie foto's gemaakt, dus dat is ook fijn. Ik ben in ieder geval blij dat het lichamelijke deel achter de rug was. Ik was constant rustig, alleen toen we daar gisterenochtend net waren had ik even een paniekmomentje of ik het allemaal wel zou aan kunnen. Maar gelukkig kan een mens veel als het moet Nu kunnen we verder gaan met het verwerken van alles.
Knap dat je het allemaal zo goed hebt doorstaan! Nu thuis lekker rustig aan bijkomen, met afleiding van je meiden. Fijn dat er fotos gemaakt zijn. Mooie herinnering. Knuf!
Mosa, wat ben je sterk! Zorg ook goed voor jezelf, het is heel heftig wat jullie mee maken. Wat mooi dat er mooie foto's zijn gemaakt. En wat fijn dat het afscheid goed is gegaan.
Lieve Mosa Lees net na een tijd weer hier en lees dua jou berichten Jeetje meis wat erg en heftig wat onwerkelijk echt woorden schieten te kort! Ik schiet er helemaal vol van. Ik kan me niet voorstellen hoe heftig, emotioneel en hoe moeilijk dit zal zijn voor jullie en ook voor de meisjes Wou dus even laten weten dat ik aan jullie denk en met jullie mee leef Hele dikke knuffel xx
@ salapio ja om een lang verhaal kort te maken eerste x wou hij toch absoluut niet meer in therapie dus toen zei ik dan is het echt klaar, ook al wat dingetjes geregeld ed maar nu zitten we dus toch in therapie 1x samen geweest en morgen moet hij alleen en ik donderdag en daarna weer samen, kben benieuwd hoe of wat maar vind het fijn om toch echt alles te hebben geprobeerd zeker voor de kids maar ook voor jezelf maar wat de uitkomst is, ik heb nog geen idee