Jullie weten dat mijn man gesteriliseerd is en toch had ik zo'n pijn in mijn boobs dat ik een test deed en dit was het resultaat. Wat vinden jullie hiervan?
he? nou wij zijn hier echt flabbergasted. De onderste is van vanmorgen, de tweede eind van de ochtend. hoe kan dat nou joh met een sterilisatie (nadien is getest door het ziekenhuis)...... en de enige 'daad' was zes dagen voor ei.. ik heb er hoofdpijn van, want ik weet niet wat ik moet voelen! en ik weet nog steeds niet natuurlijk of het echt zo is. Maar ik moet een operatie of bloedverdunners omdat mijn grote ader dichtzit door mijn pacemaker en god zeg, dat speelt allemaal door mijn hoofd......
Ik zou zeggen zwanger, maar ja, toen je in het ziekenhuis lag had je volgens mij ook zulke streepjes en was je niet zwanger. Morgen de huisarts bellen voor een bloedtest zou ik zeggen. Maar ik snap je hoofdpijn.
nee, die waren beduidend lichter, de streepjes in het ziekenhuis. Maar ik houd nog steeds rekening met een indroger, als je dat bedoelt. We gaan morgen wel weer verder zien.
kan hij door middagurine nu wit blijven dan of in elk geval buiten de tijd misschien nog kleuren? want nu kan ik nog niet veel ontdekken, maar die twee van vanmorgen, daar staat toch echt een lijn op? ik word hier echt een beetje iebel.......
Ja in de middag heb je weing hcg meer in je urine, daarom zeggen ze ook met ochtendurine testen En ik vind de lijntjes ook te duidelijk voor indrogers hoor.
Mupet: fijn te lezen dat je ex/vriend toch met je in therapie is gegaan. Hoe voel je jezelf eronder? Loe: denk ook dat het kan komen door wat Melisa al zei maar ja...tis echt een duidelijk streepje. Ook die lichtere vind ik goed te zien...en dat terwijl het op een foto toch meestal onduidelijker wordt. Goh jeetje, ik begrijp helemaal dat je er hoofdpijn van hebt met jouw medische klachten. Mosa: hoe gaat het met jou?
@loe; kruidvat heeft tegenwoordig echt vaak vals positieve testen. Hoe lang ben je al precies overtijd? Misschien is het verstandiger om een bloedtest te vragen bij je huisarts. Vooral gezien je medische toestand wil je gewoon zekerheid hebben nu! En zeker als de ingreep bij je man geslaagd was.
Ik kreeg je kaartje niet geopend vandaar. Maar ik vertrouw die streepjes vankv testen niet meer! Ik kan mij alleen voorstellen dat je het voor een bloedtest ook nog wat vroeg vindt. Getver wat een onzekerheid voor je/ jullie!
hier mijn kaartje pookie. Ja het is wat vroeg om te vragen om een bloedtest. Ik snap er niks van. Ik geloof dat de sterilisatie goed is uitgevoerd, maar twee strepen, twee testen met een streep, dat kan ik ook niet uitbannen. Raar hoor.
Bij sterilisatie is er toch altijd (de hele kleine) kans dat er toch wat zaadjes doorheen piepen? Voor 8dpo zijn ze wel behoorlijk duidelijk. Rationeel zou ik zeggen: paar dagen wachten en weer testen. Maar in jouw situatie zou ik misschien niet zo rationeel zijn en dan dus HA bellen ...
manlief heeft in elk geval in december ongeveer na een bepaalde periode (die moest worden aangehouden) een sementest laten doen en daarvan was de uitslag dat er dus geen zwemmers in zaten. doorheen piepen kan dan niet, want de zaadleider is doorgesneden. het kan wel weer aan elkaar groeien tzt maar dan lijkt me vanaf december wel heel snel