ja goedkoopste en beste oplossing, wat doen we toch allemaal moeilijk. Maar of dat je relatie op de lange termijn goed doet
Haha dames toch ohhh nee het is al 'erg' genoeg natuurlijk...jeetje zeg, het zou wat zijn. 1 zaadleider, gesteriliseerd, de zegen dat er geen zwemmers meer zijn...en dan een posi-test... Als al het verklaarbare en logica op houdt schakel ik maar over op 'dan heeft het zo moeten zijn'. Ben erg benieuwd wat de test vandaag zegt.... Sjees dat verhaal op kassa.. En ook gelijk 2 Tja het is niet het eerste oeps-verhaal. You never know for sure... Afrola: wat een knapperds Succes met tuffen!
Het kaartje en de test. Op de foto met drie testen is de onderste van vandaag en een foto van de test apart. Nou, schiet mij maar lek.
op de onderste zie ik niks maar die is ook donker, neem hem eens voor het raam door hem in het raamkozijn te leggen
ik krijg er geen licht goed op, volgens mij licht dat niet aan onze vensterbank maar aan mijn fototoestel... in het echt is hij echt duidelijker. Veel zelfs. Maar zoals ik al zei, als de etos niks doet, zal ik wel een kv afwijking hebben dan.
Hoi dames, Loe, wat vaag zeg Hopelijk heb je snel duidelijkheid, ik weet niet wat ik ervan moet maken... Afrola, wat een prachtige kinderen heb je! Wat wordt J al groot zeg, al een hele meid met haar mooie blonde haren All, hier gaat het niet zo vanaf zondag. Ik denk dat ik zo gefocused was op de bevalling enzo dat het daardoor eigenlijk heel goed met me ging. Maar nu lijkt het echte besef van niet meer zwanger zijn en het bevallen zijn van een dood kindje pas echt tot me door te dringen. Lichamelijk wil het ook allemaal nog niet zo, dat helpt natuurlijk ook niet. Ik heb dan ook besloten om me een tijdje terug te trekken van hier, ik heb er even geen puf meer voor. Ik kom heus wel weer terug, maar nu staat mijn hoofd er even niet naar.
Ach Mosa, wat naar om te horen. Maar ook zo voorstelbaar. Zorg wel goed voor jezelf en laat goed voor je zorgen. Het lijkt me ook zo'n vreselij intense ervaring. Ook een hele dikke knuffel van mij.
Mosa: Heel begrijpelijk dat het nu allemaal bij je komt en daarom even afstand neemt. Alle begrip! Een hele dikke knuffel! Loe: En toch zie ik op een van die foto's een lichte streep. Minder duidelijk dan gister maar ik denk em echt te zien. Pff moeilijk hoor...nou heb je eigenlijk nog geen zekerheid
Sterre, de testen zijn steeds lichter geworden en ik ben gisteren, met een lf van 10 dagen maar, hevig ongesteld geworden. Inmiddels voor de zekerheid nog maar zo'n test gedaan die echt duidelijk ook een streep gaf (een andere dan kv, eentje van wondfo) en die is nu hagelwit. Ik ben dus 'bang' dat het wel echte streepjes zijn geweest.
@loe;dan toch maar even vragen of er nog een semenonderzoek uitgevoerd kan worden. Misschien zijn er wel een paar zwemmers aanwezig? Hier gisteravond bijna een nacht in het zh moeten doorbrengen. Vlod vertrouwde mij. Harde buiken niet en heeft mij na een inwendig onderzoek doorgestuurd voor een cervix meting bij de gyn. Gelukkig was dat Ok maar ik moest ook nog "even" volgens protocol aan het CTG. Dat halve uurtje werd 1,5 uur! Bleek er dus wel een regelmaat te zijn in de activiteit in mijn buik. En ik had serieus geen echte harde buiken gevoeld. Wel dat mijn buik reageert als babybroeryje beweegt maar niets bijzonders. Toen moest ik dus blijven om na 3 uur nogmaals een cervixmeting te doen om te zien of er sprake was van een vorderende ontsluiting. Gelukkig was dat niet het geval! Maar wel een aantal malen te horen gekregen dat ik het rustiger aan moet gaan doen. Dus daar zal ik dan maar naar luisteren......
Oh pookie, dat zal even schrikken zijn geweest? Mosa: hopelijk neem je de tijd die je nodig hebt. Rouwen is ook heel belangrijk. Sterkte!
@ pookie, oei dat was vast even schrikken. maar gelukkig is er geen ontsluiting. Echt rustig aan nu hoor! Www @ Loe, raar hoor. misschien xtra test bij man? @ mosa knuf! hier 3 zieke kindjes, best wel pittig, maar hopelijk zijn we er dan ook vanaf
Loe: had inderdaad gezien dat je ongesteld was geworden. Wel maf hoor. Inderdaad wat pookie zegt, misschien manlief nog een keer laten checken? Pookie: oef dat is schrikken! Ook gelijk met verlof? Afrola: oei beterschap voor de kindjes! Hier niks geks, alles rustig aan.