Wauw meiden, gefeliciteerd!!! Ricmar: wat super dat het gelukt is! Salapio: wauw een 4e kindje! Hoe voelen jullie je?
Na meiden, Erg drukke tijden hier gehad op school en thuis. En wat zie ik hier nu een goed nieuws zeg!!! Ricmar en Salapio allebei zwanger!!!!! Wow wat superieur voor jullie! Fijne zwangerschappen toegewenst!!! Mosa, dikke knuffel van mij!! Goed op je rust te pakken. Hier zoals gezegd druk maar ook leuk met twee kindjes. Vanavond zag ik bij O twee plekjes op zijn buik... Morgen weet we of het waterpokken zijn of niet. Hij is iig niet fit. I de nacht veel wakker. Grote gaap voor deze mama. Nog 1 ochtenden werken en dan hebben we hier vakantie. Daar ben ik wel erg aan toe. Probeer weer meer mee te lezen en te reageren. Mis het best als da even niet lukt!
Ik lees net mijn berichtje van gisteren. Stomme autocorrect op mijn ipad: superieur moet natuurlijk superleuk zijn! Ole heeft geen waterpokken. Pfjiew!
Gelukkig maar Hanna. En ik vond m al grappig. Superieur... damn u autocorrect! Hoe gaat het met de ziekenboef Afrola?
Salapio nee toch?? Hier wel savonds al een dikke darmen buik, vandaag ook lekker in trainingsbroek gelopen , hoefde er toch niet uit vandaag.. Bij v met 6 weken al positie kleding benieuwd hoelang dat nu nog duurt. 1 spijkerbroek zit al erg strak.
Bij S en O was ik ook steeds vrij snel ivm de misselijkheid. Die zwangerschapsbroeken zaten dan zoveel lekkerder