@salapio; superieur zeg, een 4e op komst @hanna; jullie in het zuidenpas komende week vakantie, bikkel en geniet ervan. @afrola; zijn de boeffies alweer opgeknapt?? En nu.........de mol kijken
Wauw, wat lees ik nu Ricmar, ontzettend gefeliciteerd! Wat super dat het weer gelukt is, en gelukkig relatief snel Salapio, jeetje zeg Nummer 4, stoer hoor! Je hebt Jan toch over kunnen halen Ben je in november uitgerekend? Ik hoop op fijne en voorspoedige zwangerschappen!
Mosa, geen idee wanneer ik ben uitgerekend, ik gok ergens tussen 20-30 okt. Hoe gaat het met jou? (hoef je uiteraard niet op te reageren).
S is van de 20e, M van de 21e. Ben benieuwd of deze solidair is met S en M (dus een twintigtal) of met zn (?!) grootste broer die van de 9e is (dan dus 19) ...
22 oktober is ook leuk hoor, Yoons verjaardag. Stiekem hoop ik dat deze ook de 22e geboren wordt. 22 feb gaat vast niet lukken ( gelukkig) en liever geen 22 maart dus 22 april moet het gaan worden @mosa; ik zag dat jeje fiets hebt laten ombouwen tot elektrisch. Fijn hoor, zeker als je zoveel fietst als jij. Hoe voel je je? Kan je je gevoelens goed kwijt? Erover blijven praten hoor als je daar behoefte aan hebt......of juist niet. Dikke knuf in ieder geval.
Zooooooooooooo, wat een nieuws hier! Ricmar en Salapio, van harte gefeliciteerd! Wat een super nieuws. Hoe voelen jullie je? En Salapio, ik vind vier kindjes wel superieur hoor (behalve natuurlijk superleuk haha)
Net terug van de huisarts. S en O hebben allebei een dubbele oorontsteking. Dus aan de kuurtjes hier. O had het vorige maand ook al. Gelukkig dat ik toch even langsgegaan ben. Meestal debk ik: het gaat wel weer over
Beterschap voor je kids hanna! Poeh, hier is het opvoeden van een dreumes echt begonnen was even vergeten hoe pittig dat is.
Beterschap voor beide kindjes Hanna, niet leuk! Ik weet nog steeds van vroeger dat het zo'n zeer deed, sneu. Hopelijk knappen ze snel op. Even een foto van L. met zijn tante vanmiddag toen we weggingen, vond m wel lief:
Pookie, ik weet niet of ik het hier al gemeld had, maar na mijn aanvraag voor een second opinion heeft een orthopeed vastgesteld dat L. hemi.hyper.trofie heeft. Zijn beentjes zijn ongelijk van dikte en lengte (1 cm en 1.5). Door de versnelde groei heeft hij ook een zeer verhoogde kans op een niertumor en wordt nu elke 3 maanden gecontroleerd met een echo. de verhoogde kans is er tot zes jaar ongeveer. Dat was dus behoorlijk schrikken. L. kan helaas nog niet rennen en springen (probeert het wel en komt ook wel zegt de orthopeed, maar hij heeft minder evenwicht door de ongelijke lengte van de benen), ook al wil hij dat heel graag. En hij loopt wat met breed spoor, niet helemaal soepel. Maar het lopen geeft hem heeeeeel veel vrijheid en daar zijn hij en wij heel blij mee. Salapio, thanks, ja ik vind de jas hem ook erg leuk staan, hij heeft alweer maatje 104, dus moest even op zoek nog naar een grotere jas en vond deze nog!
Hoi meiden, De kids zijn redelijk opgeknapt, alleen de verkoudheden blijven maar terugkeren. Dus wij zijn geloof ik wel erg toe aan iets beter weer . T en ik zijn vooralsnog de dans ontsnapt *even afkloppen *. Alleen zijn we wel nog heel erg moe. Die nachten houden nog niet over. Nog steeds mogen we er zo'n 3-5 keer uit en dan nog af en toe speen terug stoppen. We gaan nu echt proberen dat wat terug te dringen. @ Salapio en RIcmar, hoe voelen jullie je? Leuk en spannend weer zeg @ Salapio, S ook al weer bijna 1 jaar zeker? @ Ricmar, snel aan de zw.broeken , doen hoor als dat goed voelt. Ik heb het hier met elastiekjes rond de knoopsgaten ongeveer uitgehouden tot de 1e echo met 8 wk. Ik durfde niet eerder aan de zw.broeken dan dat ik zeker wist dat het goed was. Maar toen ben ik heel snel overgestapt . @ Pookie, ga je hard zeg. Zijn jullie er al bijna klaar voor? Ben je al met verlof of begint die binnenkort? Heb je al een mol gekozen of switch je nog? Ik zit vanaf het begin op Paulien, en af en toe slaat de twijfel toe, maar blijf haar toch op nr 1. Ik heb het nog nooit goed gehad, maar mijn gekozen mol heeft ook nog nooit zo lang in het spel gezeten @ Loe, oei kan me voorstellen dat jullie schrikken. Fijn dat jullie er achter zijn en dat er nu vaker controle is op zijn nieren. Wat kunnen ze aan het verschil in beenlengte doen? Kan dat nog verergeren? Leuke foto's trouwens @ Hanna, wow O alweer ruim een jaar. Wat gaat het toch hard! Hoe gaat het met O en S? Gaat O al staan/lopen? @ Melisa, succes met opvoeden . Hier komen de grijpgrage handjes ook steeds verder en hoger. DUs weer volop oppassen geblazen Fijne avond meiden!