Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    mooie camping mosa, volgens mij had ik vorig jaar daar ook naar gekeken.
    Voor dit jaar weet ik onze plannen nog niet.
    We gaan in ieder geval in maart een lang weekend naar Barca.
    En eind augustus komt mijn schoonzusje met man en kids naar NL en dan gaan we een week in een bungalowpark.
    Misschien houden we het daar dit jaar wel bij of beslissen we iets last-minute.

Kos ziet er ook wel leuk uit;)

2. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hanna, wat een mooie foto van S in haar bed! Heel mooi dekbedovertrek ook.

@ Afrola, als je dit misschien leest: fijne vakantie!!
    Toch fijn dat je zo'n ring mag ophalen! Geweldig dat je de babytjes al zo goed voelt, als ik erbij nadenk blijf ik het heel apart vinden dat je het 2x voelt wat je meestal maar 1x voelt, van 1 babytje bedoel ik dan haha.

@ Melisa, oh wat fijn dat N zolang doorslaapt, heerlijk.

@ Pookie, oeh lekker taarten :D veel plezier met taarten bakken.
    Alvast gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag!
    En ongesteld.. Hoop dat je daar gauw vanaf mag zijn en het geluk jullie kant op komt.

@ Sterre, nou jeetje waar doet ze het dan voor als de ouders al moeten schuiven met hun werkdagen pff meld je dan niet aan als gastouder denk ik ;) balen hoor.

@ Mosa, alvast veel plezier. Het is ook wel lekker om eens niet op te hoeven letten idd! En jeeeeetje wat een nacht voor jullie.. Zolang wakker. Hoop ook dat het komende nacht weer beter gaat.

@ all, Nog even snel; de poli vanmiddag gebeld en hoefde niet eens voor een controle te komen. Vind ik toch vaag hoor had op z'n minst verwacht dat ik maandag of dinsdag even voor controle moest komen. Nu dus maar een kleine 2 week wachten. Ook gemeld dat ik vannacht en vanmiddag een menstruatie-gevoel had..
    Ik denk nu achteraf dat alles van indaling komt. De baby zat heel laag vanmiddag, ik kon de bovenkant plat drukken van mijn buik (toen ik dat van D kreeg had ik ookal weeen en zette het door). Maar de baby is weer omhoog gekropen haha. Nu maar hopen dat de baby nog wil blijven zitten.
    Bellen moest ik nu alleen doen bij bloedverlies of weeen ;) .

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Pookie, waren jullie nu uiteindelijk ook naar Kos geweest afgelopen jaar, of was het Kreta geworden? Ik weet het even niet meer.
    Wel lekker dat jullie geregeld naar Barcelona gaan, dat is het voordeel van familie in het buitenland :)

Wij gaan trouwens in het voorjaar een weekendje/midweekje/weekje naar Centerparcs, binnenkort maar eens kijken waar we precies heen willen. Iemand een aanrader?

Gefeliciteerd met je vader :) Is het gelukt met de taarten?

BabyD, fijn dat je denk dat het door het indalen van baby kwam, dat is gelukkig iets onschuldigs. Maar wel gek dat je niet eerder langs hoeft te komen, krijg je dan niet het gevoel dat ze je niet serieus nemen? Wel goed in de gaten blijven houden :)
    En alleen bellen bij bloedverlies en weeën vind ik nogal kort door de bocht en bot ;) Probeer op je eigen gevoel te vertrouwen en bellen als je het niet vertrouwt!

Ricmar, hoe is het afgelopen met de pasfoto, is het gelukt?

All, hier gelukkig een prima nacht, V sliep zelfs uit. N is wel ineens verkouden en ze hoest ook flink, hopelijk steekt ze de rest van ons niet aan. Gelukkig lijkt ze er tot nu toe nog niet veel last van te hebben.

Net zijn de geboortekistjes gekomen, en ze zijn supermooi :) En ook snel al met al, binnen 3 weken nadat ik ze besteld heb, heb ik ze al in huis. En dat voor 3 kistjes. Dus wat mij betreft een aanrader, hier nog een keer de site: www.tioredesign.nl voor wie interesse heeft.

Ik vergeet telkens iets grappigs te vertellen...pas fietste ik met V naar de PSZ en we moeten dan door een nieuwbouwwijk fietsen waar ze volop aan het bouwen zijn. Ineens zegt V: wat een homo :$ Ik denk :( Dus ik kijken waar ze naar wijst, zei ze dus: wat een rommel :) Ik moest er zo om lachen, het klinkt echt als homo :D

All, fijne dag!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa dat die kistjes er zij is idd snel

heb er ook al naar gekeken, maar wij kunnen van het geboorte kaartje denk ik niet 1 laten maken..

Pasfoto is gelukt, gelukkig is V een kereltje die veel zijn oogjes open heeft, alleen een hoofd rechtop houden was even wat lastig, maar ze zijn goed gekeurd en id is in de maak.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: wij hebben bordjes gekregen met de beschildering van het geboortekaartje, ook leuk om voor later te bewaren.
    wij zijn trouwens meer fan van landal, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik zal ons geboorte kaartje hier eens posten, de binnenkant even wat bewerkt ivm privacy

Kaartje was op gewassen papier gemaakt(leek dus heel oud papier, beetje klasiek)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    mooi Ricmar, puur uit jullie hart

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ricmar, fijn dat het gelukt is met de pasfoto :)

Erg mooi geboortekaartje!! Hoe zijn jullie eigenlijk bij zijn 2e naam gekomen, is hij vernoemd?

Hoe vind je het moederschap eigenlijk tot nu toe? Is het hoe je het in je hoofd had? En vind je het zwaarder of minder zwaar dan verwacht?

Melisa, wat vind je fijner aan Landal boven Centerparcs dan? Wij zijn één keer bij Landal geweest en nog nooit bij Centerparcs dus ik ken het niet. Maar ik dacht dat er vaak bij Centerparcs meer te beleven is voor kinderen, vandaar dat we deze keer naar Centerparcs wilden gaan. Maar leuke Landal-tips hoor ik natuurlijk ook graag :) Als het maar niet diegene is waar jullie pas geweest zijn, dat is iets te dicht in de buurt voor ons ;)

All, V had weinig zin om naar bed te gaan, dus ze zit nu te 'lezen' in bed. Gisteren ook en toen is ze toch gaan slapen. Hopelijk gebeurt dat deze keer ook weer. N ligt ook op bed, het huis is netjes dus ik hoef echt even niets. LEKKER :D

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: dat snap ik haha. Bij Landal heb je vaak meer ruimte bij de huisjes, en ook daar is van alles te doen. Een aanrader vond ik het land van bartje. Indoorspeelplaats/speeltuin is erg groot. Zwembad prima. En veel speelplaatsen buiten. Het vennenbos is ook leuk, maar een oud centerparcs-park, dus huisjes op elkaar.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, de ene keer dat we naar Landal zijn geweest, was toevallig het Land van Bartje :D Toen was V 5 maanden en toen zijn we voor het eerst met haar gaan zwemmen.

En dat de huisjes wat verder van elkaar af staan, is zeker een stuk fijner!

Nou ja, de komende tijd maar eens even goed kijken wat er allemaal is, maar ik zal in ieder geval ook naar Landal kijken :)

Zo, N wordt wakker dus ik ga haar maar eens halen. Ik heb V niet meer gehoord, dus ze zal wel al lezend in slaap gevallen zijn :D

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @mosa, de 2 de naam komt van onze beide voornamen en wat gehussel van mannetje, hij had de naam al jaren klaar liggen, maar we vonden hem te "zwaar"als roepnaam.

het moederschap bevalt me goed, V is een makkelijk kereltje ondanks de problemen met de voeding is hij tevreden waardoor het makkelijk is..

snap alleen nog steeds niet waar hij vandaan komt, ik betrap mezelf er vaak op dat ik denk oja ik ben bevallen.. heb dat gevoel dus totaal niet...
    heb geen last gehad van de ks en ook niet van het herstel, dus soms denk ik dat ik er geen moeite voor hem moeten doen..

maar dan denk ik maar dat was vast de bekroning op 17 jaar geduld...

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, ik weet niet of ze het zo serieus nemen, maar voor mijn gevoel is het meer van "de 32 zijn behaald en dat is mooi: komt het dan komt het". Vanaf week 33 besluiten ze vaak ook, wanneer het goed gaat met de baby om het niet meer te remmen.. Denk vooral dat ze erg makkelijk zijn dus.. Maar ze kunnen door de telefoon niet zien hoe het met de baby gaat en dat kan ik ook niet zien.. :(
    Die kistjes zijn echt te leuk. Ik ga de site opslaan.
    Hahah ja je kunt woorden echt verwarren he! :D Je dacht vast waar heeft ze dat woord vandaan haha.

@ Ricmar, Fijn dat het gelukt is het de pasfoto's! Is altijd maar afwachten met een jonge baby natuurlijk.
    Mooi geboorte kaartje! En echt heel mooi: 2e naam met betekenis! Hier ook straks bij beide kindjes de 2e naam met betekenis voor ons.
    Lijkt me heel vreemd zo'n gevoel van "hier is je baby" en dan vraag je je idd vast af waar hij vandaan komt. Maar jou lichaam heeft hem groot en sterk genoeg gemaakt voor de geboorte. Hij is ook op jou krachten gegroeid en je hebt hem gevoeld in je buik. En nu mogen jullie nog heeeel lang van hem genieten! Daar gaat het uiteindelijk om :) .

@ all, Hier gisterennacht en vanmiddag nog indalingsweeen gehad. En dan voel ik de baby echt letterlijk zakken/drukken naast het wee/hardebuik gevoel (of is dat iets van een wee? Van D had ik alleen weeen in mijn liezen), en kun je ook echt van de buitenkant zien. Echt heel apart... Had ook een paar keer rugpijn..
    Ga morgen mijn tas klaar maken en dan zien we wel.. Ik heb het gevoel dat ik week 35 niet haal.
    Heeft iemand van jullie de indaling gevoeld? Ik vraag me af hoelang zoiets nou duurd, want de baby kruipt dus wel de hele tijd weer omhoog. Hoop maar dat de kleine het goed heeft. Nog 11 daagjes tot de volg. controle..

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Vanmorgen heb ik de bellypaint gehad. Het was erg leuk en een mooi resultaat.
    Als ik de foto's heb kom ik natuurlijk hier even showen :D

Melisa, wat leuk dat jullie naar Kos gaan.Wij zijn daar ook eens geweest (ook in Kos-stad) en hebben het erg naar ons zin gehad.

Ricmar, wat een mooi geboortekaartje :)
    Zp lang gewacht op jullie wondertje.
    En wat een leuke nieuwe avatar!

Mosa, camping ziet er erg gezellig uit!
    Ik heb de link van de geboortedoos opgeschreven en ga voor de baby er wel een bestellen denk ik.
    Bij S heb ik uiteindelijk gekozen voor een vierkante kubus, omdat het formaat wat jij hent er niet meer was. Maar op dingen op te bergen is dat wel makkelijker.
    Center Parcs, wij vinden de Kempervennen het mooiste park. Mooi zwembad, er rijdt een treintje, goede huisjes, leuke kinderboerderij.

Pookie, leuk dat jullie naar Barcelona gaan. Mooie stad.

BabyD, ik heb de indaling bij S niet gevoeld dus kan je geen advies geven.

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
  15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Baby D ik ken ook geen indalings weeen ik weet niet eens hoe weeen voelen (ook geen naweeen) dus ik kan je ook geen advies of antwoord geven.
    Ik hoop dat je kleintje nog even blijft zitten hoor, ze maken toch een betere start als ze na 36 weken (of nog beter na 38 weken geboren worden)

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hanna wat een mooie buik..

17. Loe

Loe Niet meer actief

Mooi kaartje ricmar!

Hanna, wat super mooi zeg. En wat een mooie ronde buik!

Mosa, whahaha, moest erg lachen om de homo van V.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mooie buikfoto en schildering. En wat een grote buik alweer, het is maar goed dat je met verlof gaat volgende week!
    Hoe gaat het nu met je bil?

@ ricmar; mooi zoals de 2e naam is samengesteld.

@babyd; indalingsweeenheb ik welgehad maar volgens mij pas rond de 40 weken. Ik dacht toendat de bevalling begon.......

@ mosa; laatst las ik datje schoonvader met kerst inhet zh ligt. Is hij al die tijd de tijd al in het zh of moet hij geopereeerd worden??
    Die geboortekistjes zijn erg mooi, die site ga ik ook onthouden.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Zometeen als S wakker wordt gaan we naar vrienden om daar te eten.
    Hannaman is niet in zo,n best humeur...... Zeurt over te weinig vrije tijd GRRRRR, dus dat drukt best de stemming hier.....

Pookie, met mijn bil gaat het echt heel goed. Vorige weekend te eelngedaan/ opgeruimd en toen was het er in geschoten. Na een paar dagen rustig aan was het weer over :)

Ja die buik lijkt zo echt groot op de foto... Dat vond ik ook al. Groter dan zonder schildering lijkt wel!

Nou,ik ga nog even wat opruimen en genieten van de rust hier in huis :)

Fijne zondag allemaal!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ricmar, mooi idee achter de tweede naam van V :)

En geen moeite hoeven te doen voor V omdat je een keizersnede hebt gehad, een bevalling is maar een héél klein deel van de 9 maanden waarin je mannetje gevormd wordt!
    Alleen maar fijn dat je zo weinig last hebt gehad van de keizersnede!

BabyD, daarom had ik het idee dat ze je niet zo serieus nemen in het ziekenhuis, omdat ze door de telefoon natuurlijk niet kunnen zien hoe het gaat. Ze maken zich er makkelijk vanaf vind ik ;)

Als ik zie hoe onzeker jij bent over de hele zwangerschap (en terecht hoor!) snap ik echt niet dat ze je niet wat meer in de gaten gaan houden. Wat dat betreft is het misschien jammer dat je niet bij een vk bent, voor mijn gevoel is dat wat laagdrempeliger en doen die sneller een extra controle. Maar nogmaals, twijfel je echt, dan gewoon weer bellen!

Ik heb trouwens de indaling beide keren niet echt gevoeld, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Hanna, ik ga Kempervennen onthouden, dank je wel :)

Wat een mooie bellypaint zeg! Dat is dat olifantje waar je toen ook dingen van voor Svinthe had toch? Erg leuk gedaan!
    En wat een joekel van een buik op deze manier, mooi :D

Nou, hopelijk is je man inmiddels in een wat betere stemming! Veel plezier in ieder geval bij jullie vrienden.

Loe, hoe gaat het nu met je? En met L?

Pookie, mijn schoonvader wordt donderdag geopereerd, dus net voor de kerst. Ze hopen dan alles weg te kunnen halen, en hij krijgt dan waarschijnlijk een stoma. Hij moet 5-10 dagen blijven, dus met de kerst en misschien met oud&nieuw ligt hij daar.

Gisteren hebben we soort van kerst gevierd met hen, we zijn gaan eten in een sterrenrestaurant. Ik ben echt een zeur met eten, maar gelukkig evengoed lekker gegeten :)
    Mijn ouders hebben opgepast, en het is gelukkig allemaal heel goed gegaan. En V sliep ook vannacht weer door, dus het gaat echt de goede kant :)

Nu slapen beide meiden en straks gaan we naar mijn broer, daar voetbal kijken. Fijne dag nog!

Deel Deze Pagina