@afrola; gelukkig zijn jij en T nog de dans ontsprongen. De mol, ik blijf bij Carolien maar Paulien is een goede 2e. 33 weken alweer ja. Vandaag zouden we een 3d echo hebben maar er konden geen 3d beelden worden gemaakt. Babybroeryje ligt namelijk ineens in stuit! Gelukkig is er wel genoeg ruimte en tijd om te draaien maar ik vind het wel wat spannend. Als hij in stuit blijft wordt het sowieso een ks. En ze doen niet aan draaien als je al een ks hebt gehad.
@ Pookie, spannend dat broertje is gedraaid. Jammer ook dat hierdoor geen 3d beelden gemaakt konden worden. Ik duim voor je dat hij nog draait. Morgen mag ik mijn nieuwe autootje ophalen. Vorige week gekocht. Zin in . Verder is het de hoogste tijd om poging te doen te gaan slapen. we weten hier maar nooit wanneer we ook echt mogen slapen. GIster deden we ook een poging om vroeg te slapen. TOen gooiden J en V roet in het eten. J had een ongelukje in bed, maar durfde daarna niet meer te slapen omdat ze bang was opnieuw een ongelukje te krijgen. Ze wilden continu naar de wc, maar meestal kwam er niets. Toen ze er uiteindelijk voor de 3e keer 6 druppels had uitgeperst, heb ik haar kunnen overtuigen dat het vast niet opnieuw ging gebeuren en is ze weer gaan slapen. Inmiddels waren we wel weer bijna 2 uur verder
Fijn Afrola een eigen autootje. Wat voor 1 is het? en wat beter geslapen de laatste nachten? @hanna; heb jij nu nog vakantie of is die al lang weer voorbij?
Zo wat is het rustig hier Salapio; alles goed????/ Ricmar: bij jou ook? zijn er al echo's geweest/gepland? @mosa; Hoe is het nu met je? Ben je weer aan het werk? En hoe is het met je meiden? @hanna; Hier ook zin in zomer hoor.....alleen die vervelende hooikoorst nu is minder fijn. Hier, babybroertje ligt nog steeds in stuit. Geen mooie 3d/4d plaatjes dus. Nu op 19 maart eerst een liggingsecho en daarna naar de gyn en dan zal er wel een draaipoging worden gepland als hij nog steeds in stuit ligt.
He wat balen van dat eigenwijze broertje! Hier alles goed. Morgen echo ... spannend hoor. De jongens logeren bij mijn ouders. M van school gehaald en gezellig wat gewinkeld en gegeten bij een restaurantje. Was erg leuk. Genieten van mn lieve grote kleine meisje. Toen we thuis waren begon ze bijna te huilen: 'Ik mis T zo!'. Ook al zo lief ... Hopelijk slaapt ze lekker vannacht want dan mag ik mn tweede doorslaapnacht beleven sinds de geboorte van S
Salapio, veel succes vandaag! Ricmar, hoe gaat het met jou? Pookie, wat balen van de stuit zeg! Ik krijg aankomende week een buikwandcorrect waarbi jook de spieren weer aangetrokken worden. Ondanks de lange hersteltijd zie ik er ontzettend naar uit.
@ salapio, gefeliciteerd. heb je nog lekker doorgeslapen? @ pookie, balen vd stuit, hopelijk gaat ie toch zelf eigenwijs op t laatst nog draaien @ loe, spannend sterkte! auto: toy. aygo rijdt lekker @ nachten: waardeloos. v heeft waterpokken en oorontsteking. betekend nauwelijks slapen TUFTUFTUF. Maandag naar HA voor overleg hoe verder...
Wat fijn Salapio dat het hartje klopt!!! En doorgeslapen, het is je gegund! Afrola, beterschap voor V! Loe, veel succes met de operatie! Mosa, hoe gaat het met je? Ik moet heel vaak aan je denken... Vandaag hebben we een meeting van aug.2009 forum 29 kinderen in een afgehuurde gymzaal. Hahaha! Evenveel kinderen als in mijn klas We hebben er weer zin in! S en O zijn weer opgeknapt van de oorontsteking gelukkig en O heeft gewoon geslapen tot half 6. Daarna fles en toen heeft hij tot kwart voor 7 gespeeld in zijn bedje. Prima! Fijn weekend allemaal!
Hoi dames, Pookie, wat gaat het toch hard bij jou! Nog maar een paar weken, leuk! Vind je het spannend allemaal of valt het wel mee? Wat vervelend dat hij nog in een stuit ligt, ik hoop dat hij nog vanzelf of anders na een draaipoging weer goed komt te liggen! Zou je anders een stuitbevalling willen proberen of 'liever' weer een keizersnede? Hanna, wat rot dat beide kinderen een dubbele oorontsteking hadden! Gelukkig nu weer beter lees ik. Veel plezier vandaag met alle kinderen Melisa, ja, is N zo'n boef? Hoe gaat het slapen nu? Loe, leuke foto´s van L! En komende week dus de buikwandcorrectie! Wat spannend, veel succes! Ik hoop dat het precies wordt zoals je hoopt Salapio, wat goed dat het hartje klopt! Toch altijd weer spannend! En wat heerlijk van je doorslaapnacht, wat zul jij daar aan toe geweest zijn Hoe voel je je verder? Ricmar, hoe is het met jou? Afrola, nog steeds aan het TUF-fen, wat rot! Sneu dat V nu weer ziek is. Hopelijk komen jullie het weekend goed door en kan de HA wat voor jullie doen maandag. Sterre, hoe is het met jou? Mupet, las ik nu een tijdje geleden dat jullie het toch weer gingen proberen samen? Hoe gaat het nu? Mijn laptop dpet een beetje gek, dus eerst dit maar eens plaatsen voordat het allemaal weg is!
Met mij gaat het wel goed. Wel een paar mindere dagen, toen we wisten dat R gecremeerd zou worden en uitgestrooid enzo, maar over het algemeen gaat het goed. Afgelopen week in het ziekenhuis geweest voor de nacontrole en nu is het wat dat betreft allemaal afgesloten. We hebben de foto's van de medisch fotograaf gekregen, zijn we erg blij mee! Het is inmiddels een maand geleden en het lijkt aan de ene kant ook al wel een tijd geleden maar aan de andere kant nog maar kort. Ik heb de afgelopen maand twee keer de griep gehad, mijn weerstand zal wel heel slecht geweest zijn, maar nu voel ik me eindelijk weer een beetje de oude. Dat scheelt al zo enorm veel, om weer meer energie te hebben enzo. Ik ga komende week weer een dagje thuiswerken, om er weer een beetje in te komen, en vanaf volgende week ga ik weer gewoon werken. Is ook wel weer goed denk ik. Met de meiden gaat het heel goed. V ontwikkelt heel hard, dat merk ik vooral met dingen als spelen in de speeltuin bijvoorbeeld. Het is nu al echt samen spelen. Er zit hier om de hoek een hele leuke speeltuin, dus zodra het ook maar kan met het weer, dan gaan we daarheen. N loopt achter V aan en speelt zo ook mee. V is dan ook ontzettend lief en beschermend naar N toe, heerlijk om te zien De vriendin van mijn broer is nu 15 weken zwanger (dus joepie voor de 2e keer tante ) en toen we het tegen V vertelde zag je dat ze dat niet echt snapte. Mama had natuurlijk ook een baby in haar buik en toen 'ineens' niet meer, dus daaraan konden we wel merken dat ze er soms nog wel mee bezig is. Maar we hebben het er uit onszelf niet over tegen haar, ze hoort het wel een keer als ze groot is. N ontwikkelt helemaal hard, ze is echt ontzettend bijdehant. Veel mensen zijn verbaasd over hoe ze al praat en hoeveel ze begrijpt. Ze komt vaak ouder over dan ze is. Heel leuk, maar af en toe bemoeit ze zich iets te vaak met dingen waar ze niets mee te maken heeft Ik ben in ieder geval supertrots op mijn meiden Mijn schoonvader is inmiddels gelukkig helemaal kankervrij. Afgelopen week is hij geopereerd om zijn stoma er uit te laten halen. Hij is weer thuis, maar ligt helemaal op bed en heeft ook nog wel een lange weg te gaan. Maar in ieder geval erg fijn dat hij voor nu genezen is van die rotziekte! Nu zijn ze een middagje bij mijn ouders spelen, dus ik ga zo even lekker met een boek op de bank liggen. Heerlijk! Fijn weekend allemaal!
Fijn weer wat van je te horen mosa. Lieve verhalen over je meiden. Hopelijk gaat het weer werken je goed doen. Mooi nieuws ook v alles n je svader.
We hebben al 2 betere nachten op rij gehad . V kwam pas om 4 uur nadat ze gister om 8 uur was gaan slapen . Heel fijn. Hopelijk zijn nu echt betere tijden qua nachten aangebroken. Ziek zijn ze nog steeds, nu ook weer buikgriep erbij . Ons leven voelt soms net als een soap @ mosa, fijn dat je je weer beter voelt. 2 keer griep hakt er ook hard in. Fijn dat je zo geniet van je meiden Oh weer even een vieze luier verschonen