Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: hopelijk kun je je draai straks weer een beetje vinden op het werk. En het lijkt me zwaar om te vernemen dat je indje gecremeerd is.

Afrola: heftige tijden dus bij jullie qua ziekte en nachtrust. Ik weet ook nog hoe blij ik was toen N na 11 maanden eindelijk een nacht niet kwam.

All: hier ook de griep in huis. Dinsdag werd C wakker met 40 gr koorts, en vannacht was N een gloeiplaat, en is vandaag ook nog niet veel waard. Afgelopen dinsdag heb ik vrij moeten nemen, want ziek mogen ze niet naar de oppas. Dus ik hoop dat N het trekt met een paracetamolletje, want vrij nemen is nu geen ideale optie. Dan mis je wel een paar oma's hoor.

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @hanna, leuk weer een meeting van de aug.mamas dat is een grote hechte groep gebleven. Zal vast een vrolijke bende geweestzijn al die kids :D.

@ melisa, beterschap met de kleintjes. Hopelijk knappen ze snel weer op!

@ mosa, nog lekker op de bank gelegen en gelezen?

@ salapio, goed zo lekker geslapen, je mag hoor. Bovendien heb je genoeg ervaring met slechte nachten ;). Dus geniet er van - nu het nog/als het even - kan ;)

Lijkt erop dat ik zojuist voor t eerst weer ongesteld ben geworden :x. Als ik iets niet heb gemist ;)

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    en t is weer rustig:p

ik had vandaag controle van mijn vinger, nu echt de laatstw. t was verder goed. nagel moet nog verder groeien en topje is nog wat gevoelig, dat wordt als het goed is vanzelf weer minder.
    ook met v naar ha geweest, de oorontsteking was op z'n retour, verder ook uitzieken. hij vond het ook niet verstandig koemelk te introduceren nu, dus nieuwe machtiging voor nutramigen gekregen. heel fijn.

t was wel een heel gesjouw en goed plannen vandaag met ha bezoek en zkh bezoek en dan slaapjes en eten plannen.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, dat is wel een hele ondernemimg inderdaad!

O heeft het klimmen echt ontdekt. Hij klom net op mijn schoot en toen vervolgens over de bank met een driedubbele flikflk zo over de leuning van de bank op de grond. Pffffff. Niet goed voor mijn hart!

S is zo groot geworden! Wijze uitspraken en nog steeds volop in de waaromfase :)
    Volgende week woensdag gaan we kijken op haar nieuwe school. Leuk!

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Waaromfase is hier nog niet aan de orde, of misshien snapt Y het allemaal wel:)

Maar Sterre hoe is het bij jou? Ingesneeuwd???
    Bizar wat voor ee grote verschillen er zijn in dit kleine landje. En dot keer ben ik er heel blij mee.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, is N inmiddels weer opgeknapt? Het wordt tijd voor de lente hè? ;)

Afrola, ongesteld zijn kun je idd missen als kiespijn! Vooral als je je bedenkt hoeveel jaar we het nog moeten worden ;)

Fijn dat alles nu bijna goed is met je vinger, ben je toch lang zoet mee geweest. En fijn dat V weer opknapt!

Hanna, leuk dat jullie volgende week naar de nieuwe school van S gaan kijken. Zij wordt in augustus 4 toch? Wanneer is de zomervakantie bij jullie voorbij? Heeft ze er al zin in?
    En O zo aan het klimmen, doodeng ja! N loopt nu zelf op de trap, dat gaat goed maar nu wil ze niet meer dat ik er achter loop, dat doe ik dus mooi nog echt wel ;) Ze wil echt álles zelf doen, vermoeiend :)

V zit volgens mij al wel een half jaar in de waarom-fase, vaak wel leuk, maar soms ook iets minder. Het is heel vermoeiend als ze maar door en door gaat. En ja, mama weet natuurlijk ook niet alles ;)

Pookie, wanneer heb je nu weer een echo voor de ligging? Ik ben erg benieuwd wat voor naam jullie jullie zoontje gaan geven :) Is het een aparte naam of valt het wel mee?

All, net goedkoop kaartjes gescoord voor de Bob de Bouwer theatershow in augustus, ben benieuwd. De meiden hebben er verder eigenlijk niets mee, maar een theatervoorstelling is altijd leuk en spannend natuurlijk. Dan is N net 2 jaar, het wordt haar eerste theatervoorstelling. Pas zijn we naar Woezel en Pip geweest met V, die vond het hele gebeuren helemaal geweldig.

Mijn schoonvader ligt trouwens weer in het ziekenhuis. Hij kon helemaal geen eten binnen houden na de verwijdering van zijn stoma. Het blijkt nu dat er een stuk darm klem zit, nu moet hij morgen met spoedopnieuw geopereerd worden. Wel sneu want hij is vandaag jarig.

Fijne avond allemaal!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; hoe is het nu met je schoonvader?

@salapio; alles nog OK? Niet te veel zw-klachten?

@melisa; griep weer uitgebannen??????/ Hier is Y wat ziekig. Vooral s'avonds/s'nachts koorts en hoesten en overdag een kort lontje.
    Nu dus gezellig een dagje bij mama

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hallo dames, de griep is hier gelukkig weer weg!

Vannacht is de peettante van mijn man overleden, het maatje van mijn schoonvader. Best heftig om het weer van dichtbij mee te maken....

Verder gaat alles prima hier!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gecondoleerd Melissa

Hoe gaat het met jou pookie?

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Melissa gecondoleerd.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    melisa gecondoleerd. Dit zal dan wel weer een klap zijn voor je schoonvader. Sterkte.

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hier een opluchting, babybroertje ligt met zijn koppie weer in het bekken. Helaas alleen niet vast dus hij zou zo weer om kunnen keren.
    Laten we maar hopen dat hij dat niet doet.

Bij de liggingsecho bleek verder dat hij prachtig op termijn is qua groei. Alleen zijn beentjes lopen wat voor. Tja hij zal mijn lange benen wel hebben.
    Gewicht werd nu op 2980 gram geschat, dus bij bevalling bij 40 weken zo´n 3500 gram.
    Daar doe ik het wel voor!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt goed zeg!

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Fijn pookie!

En alsof onze week niet al slecht was, kan het blijkbaar nog iets waardelozer. Manlief krijgt ivm reorganisatie wrs geen vast contract en zit dus over 4 weken thuis!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een goed bericht Pookie! Hopelijk heeft hij nu door hoe het hoort :)

Jeetje Melisa wat een rotnieuws. Hij had deze baan toch nog niet zo lang?

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: hij heeft de baan nu 2 jaar, had een tijdelijk contract. 3 weken geleden kregen we te horen dat hij een vast contract kreeg, maar dat is gisteren plotseling terug getrokken. Bleh, echt niet leuk!!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, gecondoleerd :( Zal wel flink zwaar zijn voor je schoonvader, en ook voor jullie natuurlijk! En dan je man ook nog zonder werk binnenkort :( Erg balen als hem een vast contract beloofd is, het is ook zo'n kl*tetijd wat dat betreft ;) Sterkte ermee!

Pookie, wat een goed nieuws voor jou! Ik ga duimen dat hij nu goed blijft liggen. En 3500 gram zou zeker een mooi gewicht zijn :)

Sterre, hoe gaat het eigenlijk met jouw banenjacht? Moeilijk nu hè?!

All, mijn schoonvader ligt nu steeds in het ziekenhuis, morgen mag hij waarschijnlijk naar huis. Hij is wel flink verzwakt door alles, maar gelukkig gaat het nu een stuk beter.

Vandaag heb ik voor het eerst weer in A'dam gewerkt. Was toch wel een beetje raar, de laatste keer dat ik er was was de dag voor de echo. Ook hadden mijn broer en zijn vriendin vandaag een pretecho, ook met 16 weken. Daardoor was ik er ook weer meer mee bezig, dat was natuurlijk het moment dat het bij ons fout was. Maar gelukkig was alles goed, en ze krijgen een 2e meisje :D Ergens merkte ik toch dat ik wel blij was dat zij een meisje krijgen, voelt toch wat makkelijker dan dat zij een jongetje zouden krijgen. Dus dat wordt de 4e kleindochter voor mijn ouders :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oeps, dubbel :)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melissa hè bah wat een narigheid...

Mosa heb je wel een beetje kunnen werken of was het te raar? En ik snap je gevoel heel erg goed, lijkt me sowieso moeilijk om zo dichtbij steeds geconfronteerd te worden met iets dat ook voor jullie had kunnen zijn...

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #2220 Sterre82, 23 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
    Goedemorgen meiden, ben er ook weer eens :)

Pookie: gelukkig ligt broertje weer met zijn koppie naar benee :) Nu hopen dat hij zo blijft liggen! 3500 gram is een mooi gewicht :) Al dachten ze bij L dat hij rond de 3000 zou zitten en bleek hij toch 3650 te zijn :p

Loe: spannend van die buikwandcorrectie.. Jij loopt dus straks met een sixpack te pronken :p

Salapio: gefeliciteerd met het kloppende hartje!

Afrola: hopelijk uit-getuft inmiddels?
    Oh getsie weer ongesteld geworden.
    Fijn dat het met je vinger weer goed gaat. Wat had je ook alweer gedaan? Tjee ja, dat zal een geplan zijn geweest met slaapjes enzo die dag haha.

Mosa: gelukkig heb je weer wat energie al zullen er vast nog moeilijke momenten komen/zijn. Heel begrijpelijk dat je toch blij bent dat je broer en schoonzus een meisje krijgen. Gelukkig was alles goed.
    Heerlijk klinken je meiden :) en dingen zo herkenbaar ;) vooral dat bemoeien :D
    Wat fijn dat je schoonvader schoon is! Oei lees nu van de spoedoperatie ..hoe is het nu?
    Hoe is het werken gegaan?

Melisa: begrijpelijk dat je in zo'n geval de oma's nog meer mist :(
    Gecondoleerd nog. Wat rot zeg, precies het maatje van je schoonvader :(
    Hè bah zeg dat ze die toezegging van het vast contract hebben ingetrokken :x

Hanna: oef zulke stunts van O zijn inderdaad niet goed voor je hart :D Hier ook zo'n klimgeit...Pfff ;):)

All: zo weer zo goed als bij :)
    Hier gaat het goed en lekker druk met van alles en niks :p
    Mosa: jij vroeg naar mijn bananjacht. Dat staat op een héél laag pitje. Ik merkte dat ik na 2 jaar 'nee's' en 'net niet aan het profiel te voldoen' het echt spuugzat was. Vond het zelfs best deprimerend :) Gelukkig gaat het bij R heel goed en is het financieel niet nodig dat ik werk dus ik geniet nu even van de jongens en reageer gewoon niet meer op alles wat los en vast zit. Ik heb via een oud klasgenootje een site gevonden waar je freelance teksten kan schrijven dus ik zit niet helemaal stil. Binnenkort hoop ik ook teksten te kunnen gaan maken voor iemand anders, voor op websites e.d.
    Pookie: nee niet ingesneeuwd :D Hier een stel dolblije kids dus sleeën en wandelen. Ze hebben allebei van die snowboots en noah wilt ze bij elk druppeltje of vlokje aan.

Kids doen het allebei super goed, ben ook echt aan het genieten van ze :)
    L blijft een heerlijk knuffelkind en is zo'n heerlijk mamaskindje. Praten doet hij nog nauwelijks maar hij weet zich met gebaren, ja knikken, nee schudden en wijzen héél goed duidelijk te maken ;):p We proberen hem nu wel dingen te laten zeggen. Bijv als hij wijst dat hij drinken wilt, hem eerst drinken te laten zeggen. Het lukt vrij aardig want er komen nu toch steeds meer woorden uit. Verder voert hij graag de kat vet... Zal het ook wel horen als poes volgende maand op APK moet ;) Ook is L een enorme clown.. Ik lig regelmatig in een deuk om allerlei fratsen en vooral gezichtsuitdrukkingen.. Soms ook als ik eigenlijk serieus moet zijn :) maar goed, soms kan ik m'n lach gewoon niet houden ;) Dan krijg ik van N weer te horen dat het niet grappig is...:):D
    Slapen doen ze ook allebei prima ( sorry ) Als er al eentje wakker wordt dan is er gewoon wat, oplossen en weer verder snurken.

N gaat als een speer. Hij kan niet wachten tot hij naar de basisschool mag :) Hij weet ook al precies welke rugzak hij dan wilt hebben :D Ze hebben ons alleen op de psz aangesproken over hem dat hij veel kenmerken heeft van een hoogbegaafd kindje. Ook contact gehad met het cb maar we wachten het nog even af allemaal. Hij is natuurlijk nog wel erg jong om nu al van alles te gaan ondernemen. Wij hopen zelf eerlijk gezegd ook dat het niet zo is. Begin april hebben we een soort ouderavond van de psz en dan zullen we het er nog over hebben. Nu heeft de juf het tegen R gezegd maar nog niet uitgebreid over gesproken ofzo. We wachten gewoon even af maar mocht het echt zo zijn dan goeie begeleiding zoeken.

Deel Deze Pagina