Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden ik reageer vanavond even goed maar Loe: wauw wat een prachtig resultaat!!! En het moet nog slinken toch v.w. het vocht?

Pookie: begint spannend te worden bij jou. Ik ben erg benieuwd wanneer de kleine man zich aandient :)

2. Loe

Loe Niet meer actief

dank jullie wel, ik ben er ook heel blij mee.:):)

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Loe; dat ziet er heeeel goed uit hoor. En die voor foto zou ook wel van mij kunnen zijn, voor deze zwangerschap.
    Ik zie ook met angst en beven tegemoet hoe ik er over een jaar uitzie.
    Aan het litteken te zien is het ook echt een behoorlijke ingreep. Heb je nog veel last??????

4. Loe

Loe Niet meer actief

eh ja, dat wel. De totale hersteltijd is zes maanden, waarvan zes tot acht weken het zwaartste. De eerste dag heb ik gejankt, mennnnnnn wat was ik misselijk van de morfine en ik wilde vanzelfsprekend niet overgeven. Mijn buikspieren zijn namelijk opnieuw gehecht. Op you tube staat wel een operatievoorbeeld, maar ik moet erbij zeggen, ik heb zelf niet gekeken, want je moet echt een sterke maag hebben. Ik ben van achterkant heup tot achterkant heup gehecht, over de voorkant heen, in drie lagen dik. Ik kon me de eerste dag niet verroeren, dus ook niet omhoog schuiven in bed, helemaal niks. Ik had ook twee drains, daaruit liep bloed en vocht. Het is echt een forse ingreep, het hele deel van mijn navel tot schaamheuvel (en dus incl straie, dat is meegenomen) is er tussenuit geknipt, en de boel is weer aan elkaar genaaid zeg maar. Maar al met al, nee het is ook aan de binnenkant totaal opengehaald, gesneden en geliposuct aan de achterkant (om het totaal vloeiend over te laten lopen), dus ik leek overreden door vier vrachtwagens. Nu nog steken overal hechtknopen uit mijn lichaam, ik kan nog niet rechtop lopen en niet langer dan tien minuten achtereen. Ik mag zes weken niet tillen, dus heb til-en verschoonhulp voor L. Maaaaaaaaaaaaaaar:

Ik ben superblij! Ja, ondanks alles. Nooit meer dat gezweet tussen die naden van die buik, nooit meer gezeur met broeken kopen. Hij heeft echt niet mijn hele buik weggehaald (ik had ook vet en ik hoefde geen buik van een twaalfjarige), aan de zijkant foto zie je dat echt nog wel, het is nog wel wat bol, maar dat is geen punt. Ik ben van de hangzak af en dat maakt me erg gelukkig.

Hopelijk ben ik snel helemaal hersteld!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe wat een pittige ingreep. Maar met mooi resultaat...

6. Loe

Loe Niet meer actief

Hoe gaat het met jou Ricmar? Geen klachtjes of toch wel? Namens oa mij bedankt dat je weer meedoet met MvM, zonder jou en anderen was L. er niet geweest!

Pookie, hoe voel jij je? Rommelt het al wat of alles nog helemaal peace and quiet?

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier moe en als ik smorgens te snel wil wordtbik misselijk...

En mvm ik vind het vanzelfsprekend. Weet zelf hoe groot de wens kan zijn en als ik zo kan helpen..plassen moet ik toch wel....

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eens mbt vanzelfsprekendheid mvm. Maar ik merk wel dat de flessen leger zijn dit keer. Vorige keren rende ik nog wel naar beneden voor een plas nu niet altijd (ook omdat plassen in een kan met S bijna circus acrobatiek is ;))

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik heb er met de paasdagen ook mee gesmokkeld... En soms lukt het hier ook niet altijd. Máár denk maar zo 6 kannen per week is netjes...

10. Loe

Loe Niet meer actief

Toch ook bedankt Salapio!!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Graag gedaan hoor. Mijn zus en nicht zijn ook zo zwanger geraakt. Mijn schoonmoeder heeft ook mee gedaan trouwens :)

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik voel mij nu wel een beetje schuldig dat ik de laatste keer niet heb meegedaan aan mvm :)
    Ik durfde niet meer zo goed. Het voelt ook zo K.. om op een gegeven moment weer te moeten melden dat ze kunnen stoppen omdat de zwangerschap is afgebroken.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat snap ik ook heel goed hoor Pook... kijkt me extra verdrietig om dat soort dingen af te melden of nog blije doos uitnodigingen te krijgen. Heb ik nu niet eensmeer gedaan. Vond de inhoud maar matig, te veel reclame ook...

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb 4 keer meegedaan aan MvM. De laatste keer kon ik me er al moeilijker toe zetten, en toen dacht ik al: dit doe ik niet nog een keer :)

Wij jonge ouders krijg ik nu ook weer, en idd een uitnodiging voor de blije doos :)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa maar als je de box vervelend vind kan je dat afmelden toch? in 2009 heb ik ook afgemeld en nooit meer iets gehoord..

16. Loe

Loe Niet meer actief

ach, ik heb zelf de tweede keer ook veel korter meegedaan, ook omdat ik niet durfde ivm de missed abortion. Ik vind dat dus helemaal niet raar hoor pookie. Alles is meegenomen toch? gewoon het idee, al doet iemand maar voor een week mee, denk dat alle MMM meisjes er erg blij mee zijn. Het gaat niet om het volle pond meedoen.:)

Mosa, ik kreeg ook de blije doos aangeboden na mijn missed abortion. WEet nog dat ik tranen met tuiten heb gehuild in de gang, vond het ECHT NIET LEUK. Ik was zelfs boos op ze, terwijl ze er natuurlijk niets aan kunnen doen.Maar ik vond het zeker een rotgevoel.:(:x

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe maar had je het wel afgemeld? want dan zou het slordig zijn van de instantie die dat verwerkt..

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, hoe is het nu bij jullie? Zijn V en S weer helemaal opgeknapt?'

Loe, jeetje mina, wat een verschil al!!! Super zeg, wat zal dat een enorme boost voor je zelfvertrouwen geven :) Wel een hele heftige ingreep zo te lezen, maar als het goed is ga je natuurlijk ontzettend veel plezier ervan krijgen :)

Pookie, heb je al een beetje last van gerommel of is alles nog rustig? Slaap je nog wel een beetje goed?

Ricmar, bij mijn missed abortion had ik ook alles netjes afgemeld (blije doos enzo), maar deze keer heb ik er helemaal niet over nagedacht. Ik was zó met andere dingen bezig. Op zich vind ik het ook niet zo erg. Ik krijg ook nog iedere week een mailtje met '... weken zwanger', ik lees hem alleen niet ;)

Ik kreeg trouwens nog wel vrolijke mailtjes van de kraamzorg terwijl ik de kraamzorg wel afgezegd had. Een tijdje later kreeg ik een excuusmail dat dat nooit had mogen gebeuren. Maar met dat soort dingen kan ik gelukkig niet zitten.

19. Loe

Loe Niet meer actief

ja ricmar ik had me wel afgemeld en vond het echt he-le-maal niet leuk, werd er echt verdrietig van.

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie, hoe is het nu? Spannend allemaal hoor! Nog even en je bent weer mama.

Deel Deze Pagina