Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Alles nog steeds onder controle hier.
    Afgelopen dinsdagavond eenheel drukke baby en veel harde buiken gehad. En met resultaat want nu zit hij echt goed ingedaald.
    Mijn buik hangt ook gelijk een stuk lager. Echt een bizar verschil, voor mijn gevoel is hij gekrompen.....

Vandaag bij de klinsch vlos alleen wat teleurgesteld. Ze willen pas bij 41-2 actie gaan nemen op seroteniteit. Ofwel die maandag het riedeltje CTG, echo, gyn, toucheren en dan bepalen wanneer en hoe ik word ingeleid. Ze wilen mijn lijf zoveel mogelijk de kans geven het zonder stimulatie te doen. Ik ben alleen bang dat het juist nadelig is dat ik weer zo dicht bij die 42 weken kom.
    En dat was toch eerst ook de insteek van de gyn.

Ofwel ik moet nog 2 weken rondhobbelen als het niet vanzelf gaat beginnen. Afwachten dus maar.....

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tijgertje: hoe is het nu?

Melisa: heb je toevallig al meer gehoord over de baan van je man? Oh lees nu dat hij nog een tijdelijk contract heeft gekregen.
    Oef dat is slecht nieuws van je schoonvader. Heftig hoor.

Afrola: jeetje wat een nachten! Geen wonder dat jullie op zijn. Misschien ga ik nu iets stoms zeggen en hebben jullie dat al gedaan maar staat het bedje van V al schuin? Voor de oorontsteking, zodat ze niet plat ligt.
    Ik weet niet hoe je/jullie er tegenover staan maar misschien eens een homeopaat informeren? Ik gooi maar wat op hoor.. Verder een hele dikke knuffel!

Ricmar: bijna 12 weekjes :) hebben jullie het al bekent gemaakt?

Salapio: wat vonden ze er bij jullie van dat jullie de 4e krijgen?

Mosa: blijft moeilijk dat je nu een bepaald aantal weken zwanger zou zijn. Zie je erg op tegen de uitgerekende datum?

Loe: Hoe gaat het inmiddels? Jeetje 4 kilo.. Ondanks zware ingreep toch wel leuk om dan op de weegschaal te gaan staan hihi :)

Pookie: heel begrijpelijk dat je niet meer zo goed aan mvm durfde mee te doen.
    Hopelijk blijft de kleine man niet nog zo lang zitten. Het zou wel fijn voor je zijn als het uit zichzelf begint. Duim voor je!

All: hier alles rustig. Vorige week het oudergesprekje gehad over N. Gelukkig denken zij niet dat hij hoogbegaafd is. Hij is wel slim met bepaalde dingen maar hij is te sociaal naar leeftijdsgenootjes en jongere kinderen toe. Echt hoogbegaafde kinderen trekken meer naar oudere toe. En nog wat andere dingetjes maar ik ben wel opgelucht :) Vond het ook vrij vroeg om dat te zeggen over een kind maar goed, ik ben geen juf o.i.d.

L begint gelukkig echt met woordjes te kletsen en ik vind het zo gezellig. Als hij N kwijt is begint hij kei hard 'jaja' te roepen :) Ook in winkels enzo dus ze weten precies wanneer we er zijn :)
    Ze spelen ook echt leuk met elkaar. Ook weleens knokken natuurlijk :):D Vooral om de auto's en treinen...
    N is heerlijk bijdehand.. Zo krijg ik na het eten te horen dat het eten lekker was en hij heel tevreden met me is, ik bepaalde dingen niet mag zeggen omdat dat niet netjes is, niet te hard mag rijden ( alsof ik de hele dag loop te vloeken en als een idioot rij ;)) hij mijn beste vriend is ( behalve als hij iets niet mag) maar het allerliefste.. Mama ik hou van jou, heel veel, voor altijd en dat mag je nooit vergeten :D

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Pookie dat is een tegenvaller... Ik duim voor dat zelf begint.

Sterre we hebben het op 1 april op fb gezet. Directe fam was al op de hoogte. Ik had toen al 2 goede echo's gehad. Dus durfde wel en garanties heb je nóóit.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja en N is dag en nacht zindelijk, YAY :D overdag was hij al een tijdje maar sinds een week of 2 ook 's nachts. Alleen poepen wilt hij nog in de luier.. Heel sporadisch op de wc. Hij vindt het eng zegt hij. Ik vraag wel altijd of hij op de wc wilt als hij aangeeft te moeten poepen maar 9 van de 10 keer wil hij niet. Tot nu toe heeft hij alles zelf prima aangegeven wanneer hij ergens aan toe was dus ik verwacht dat dit ook wel vanzelf komt.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: wat grappig dat jullie het op 1 april bekent hebben gemaakt :) geen vragen gehad v.w de datum?
    Nee helaas geen garanties :(

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Enkelen dachten grap. Maar over zo iets zou ik geen grapjes maken...nichtje van me hééft het 2 keer gevraagd.. In haar vriendenlijst waren er dus wel 3 grapjassen.. Zélf mag ze nu niet zwanger worden ivm chemotherapie ivm borstkanker...

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo dames,

Pookie, tegenvaller dat gyn/klin.vk niet eerder wil kijken of ingrijpen. Waarom niet nu al even kijken ;)

@sterre, yeah n nachtzindelijk en l lekker aan de klets met woordjes :)

@ loe, ziet er goed uit :)

@ mosa, stom zeg van kraamzorg.

@ salapio en ricmar lekker ann t plassen in kannen :D.
    De laatste keer heb ik na mijn goede echo aangemeld. Afmelden na de MA vond ik ook moeilijk.
    Leuk salapio dat de hele fam mee doet :) hier heeft mijn moeder vroeger ook mee gedaan :)

Hier wordt van alles gedaan om v&s beter te laten slapen. Bij cb en ha aan de bel getrokken. Tips check ups gekregen en wijkverpleegkundige is al langs geweest.
    Ook bedankt voor jullie tips :)
    Vorig weekend is de melkbar dicht gegaan. Koste de eerste nacht veel moeite maar ze sliepen 's ochtends tot 8.30 uur dus geen honger. Volgende nacht sliep s door. Helaas daarna niet meer, maar langzaam wordt v iets rustiger s nachts.
    Vanaf vandaag iets ander avondritueel. V&s wakker in bed leggen en niet meer eruit maar wel heel vaak terug om te laten merken dat we er wel zijn. Dan opbouwen steeds iets meer tijd ertussen. Ook snachts langer proberen ze in bed te houden.
    Ben benieuwd. Afgelopen nachten hebben we al iets beter geslapen. Ook heeft T vaker gesust, broodnodig voor mij. Want ben nog steeds kapot. Mijn emmer was echt overgelopen. Hopelijk gaat het echht werken en knappen ze met het mooie weer verder op. ( en komen de tanden snel door ;) )

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte afrola!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: ongelofelijk dat mensen zoiets 'voor de grap' zeggen he ;)

Afrola: succes, hopelijk snel verbetering en slaap!

All: hier heerlijk genoten van het weer vandaag :) Vrienden van ons hebben een heule grote tuin met alles erin dus de kids konden daar lekker los vandaag. Echt ontzettend fijn ook dat ze lekker hun eigen gang gaan al. Af en toe wat happen of snappen en weg waren ze weer :)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    En pookie, hoe gaat tie?

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ pookie, hopelijk hou je het nog vol maar vooral hoop ik voor je dat de kleine snel besluit te komen.

hopelijk goed nieuws als ik terug kom van een congres in Londen :)

zwaai voor de rest!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afrola, veel plezier in Londen, en lekker slapen daar he!

Vandaag een selectiedag voor nieuwe leerlingen op het werk. Hopelijk blijf ik wakker haha. Heb 2 zieke kinderen en een zieke man in huis die me wakker hebben gehouden.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Go pookie go!

Veel plezier Afrola. Hopelijk kun je bijslapen daar ;)

Sterkte melisa!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nog steeds BIB, zit veel te lekker daarbinnen.

@afrola; geniet van je werktripje en inderdaad de nacht!

@mosa; fijn weekend;)

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh pookie toch! Nog geen baby? Niet leuk.

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En nu nog niet.......
    Het begint wel tijd te worden. Morgen 41 weken.
    Voor maandag staat er al een rondje zh gepland met als hoogtepunt het toucheren door gyn. Hopelijk zit het dan in ieder geval niet meer potdicht zoals bij Yoon met 42 weken.

Tja de natuur laat zich niet dwingen.

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ach je kunt in ieder geval ten volste van je zwangerschappen genieten haha.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: beetje bij kunnen tanken? Wat voor congres had je?

Pookie: broertje zit nog binnen..jammer.. Zie je erg op tegen maandag?

Mosa: veel plezier dit weekend!

All: hier alles goed :) Vandaag met mams en kinders geshopt. Erg gezellig :) Gewoon wat prullaria en nog een zomer-outfitje voor N. Morgen naar k.at.wijk voor de verjaardag van mijn opa, 87 jaar alweer. Daarna nog even wandelen op het strand, heb er zin in :)

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ga zo kijken naar een andere auto, spannend! De mijne is 13 jaartjes oud, en echt rijp voor de sloop haha.

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: nog geslaagd voor een auto?

Hier super dag gehad. Kindjes vonden het geweldig aan op het strand :)

Deel Deze Pagina