Sterre, nee niet geslaagd. Een leuke proefrit gemaakt, maar toen we langs de auto liepen, zag je aan de achterbumper dat de auto al eens een ongeluk oid had gehad. De auto was 6 jaar oud, dus had voor ons te veel schade.
@sterre; lekker naar het strand. Het wasook erg mooi weer. Alleen nog wat fris. @melisa; jammer van de auto. Nog ff verder zoeken dus. @salapio; hopelijk wordt het vandaag ook lekker zonnig. Gisteravond zeker 4 uur lang regelmatig harde buiken gehad, om de 8 minuten. Maar helaas heeft het niet doorgezet. Hopelijk gebeurt er vandaag meer en anders morgen zh. Dan gaat de gyn in ieder geval toucheren dus misshien dat dat ook wel wat op gang brengt. Alle spullen gaan dan in ieder geval mee de auto in.
@ pookie, balen dat er nog niets is doorgezet, duim dat bib snel buiten komt kijken! terug ui Lon.den, en hevig verkouden. Op zich wel goed geslapen, maar was wel heel druk dus vermoeidheid is niet minder geworden v&s slapen steeds beter 's nachts , we zouden dus langzaam wat slaap in moeten kunnen halen nu
Melisa: balen zeg maar er zijn gelukkig zat andere Salapio: was wel lekker alleen de wind was koud. Ben je nog geweest? Pookie: jammer dat het niet door heeft gezet. Succes morgen! Loe: hoe gaat het met jou? Buikje al wat beter? Afrola: jammer dat je niet minder vermoeid bent en balen van de verkoudheid. Wel fijn dat V en S beter slapen. Mosa: fijn weekend gehad? Hier rustig aan gedaan vandaag. Morgen met N even naar de ha want we denken dat hij last heeft van lente-oren... Even laten checken.
Hey meiden We zijn de trotse ouders geworden van een prachtige zoon genaam Liam Hermanus Petrus Maria Belshof Geboren 19 april om 14.46 uur Weegt 3375 gr en 49 cm Foto volgt nog maar we maken het goed Liefs tijgertje en manlief _
Tijgertje: gefeliciteerd en wat een leuke naam Veel geluk voor jou en je gezinnetje! Spannend, wachten op nieuws van pookie Ben benieuwd. Hier lekker binnen naar buiten gehaald..jongens zijn een enorme treinrails aan het maken
Gefeliciteerd tijgertje! Hier nog steeds BIB Controles vandaag waren allemaal goed, eigenlijk iets te goed want ze gaan donderdag pas starten met de balloninleiding. Omdat ik nog maar 1 cm ontsluiting heb wordt er een ballon ingebracht die gedurende een nachtopname de boel uit moet rekken zodat de volgende dag de vliezen gebroken kunnen worden. Dus het wordt toch weer een olifantendracht als de boel niet doorzet Ik heb daar vanmiddg toch wel een paar traantjes om gelaten, dat het weer zo lang moet duren is best een teleurstelling.
Hoi Pookie (en de rest natuurlijk) Kwam even kijken hoe het met je is. Laatste loodjes he. Heel veel sterkte.
@ pookie, hele dikke knuffel. Kan me de tranen goed voorstellen, ik duim door dat het toch nog zelf begint. maar kan me je angst voor een herhaling van y ook voorstellen. sterkte! @ tijgertje gefeliciteerd
Pookie: wat vervelend Ze hadden toch op z'n minst kunnen strippen om te kijken of dat de boel in gang had kunnen zetten.