Pookie, we zijn benieuwd! hihi. Melisa,ben je er nog niet zeker van of je geen derde wilt? (omdat je er ook een smiley achter zet). Las gisteren bij je: in principe compleet, maar is dat dat er nog wel een derde bij mag komen? sorry als ik teveel vraag hoor, maar het viel me al een paar keertjes of en nu wint mijn nieuwsgierigheid het.
Loe, hier mag je me alles vragen hoor haha. Nee, voor ons het goed zo. Een tijdje geleden echt de knoop doorgehakt dat we tevreden zijn. Maar ik heb nu ineens hele rare klachten. Vlagen van misselijkheid, pijn in de onderbuik, zere borsten. En mijn man gaat er nu al vanuit dat ik gewoon zwanger ben?!?! Ben ook maar 2 dagen ongesteld geweest afgelopen maand. Dus testen zou uitsluitsel kunnen geven. Maar ik wil het helemaal niet weten, en gewoon over 2 weken weer ongesteld worden. Maar merk dat ik erg onrustig wordt hiervan. Maar als er een derde komt, is het natuurlijk welkom! Maar niet gepland. Ik praat wartaal uit he?
Melisa misschien komt het van de pil?? ik voelde me ook altijd zo vreemd.. maar ja testen is weten.. nog geen bericht van Pookie? ik hoop dat de kleine intussen geboren is.
Melisa, spannend zo voor jullie. Wij zijn ook echt compleet en ik zou wel in paniek zijn in jouw situatie haha Pookie?????
Ik kom ook regelmatig spieken of Pookie al langs is geweest, maar ze houdt het nog even spannend dus! We mogen toch hopen dat ze al wel bevallen is toch?! Ik ben heel benieuwd
Melisa: haha wartaal... Tja ik zou er ook onrustig van worden. Maar weet JIJ het ook heel zeker dat je écht geen derde wil? Nog steeds geen pooknieuws, jammer. Hoop ook dat ze intussen bevallen is. Hier een rustig avondje in m'n uppie. Kids liggen lekker op bed en R heeft een high-bier Is eens wat anders dan een high-thea of high-wine. Een vriendin heeft een eigen zaakje en die organiseert dat soort dingetjes, erg leuk.
Sterre, een derde kindje leek me geweldig, maar nog een keer zwanger worden/zijn niet. Dat durf ik echt niet meer. Mijn lijf is er gewoon niet voor gemaakt. Emotioneel en verstandelijk voelt die beslissing dus wel oke. Maar me nu zwanger voelen is toch wat gek