Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Poeh, net weer een ouderwetse woordenwisseling gehad met manlief.

Hij heeft dinsdag een dag vrij, en brengt de kinderen naar de oppas. Heeft een dag voor zichzelf ingeplant??? Daarbij werk ik deze week 3 dgen waarvan 2dagen van minimaal 12 uur. En omdat meneer woensdag (op zijn vrije dag) naar zijn werk moet voor een overleg, kan ik woensdag mijn overuren weer opnemen voor hem! Ben echt een beetje pissig, want ik heb sinds de komst van N. nig geen 2 uurtjes achter elkaar voor mezelf gehad! En dan heb ik het nog niet over de uitjes die meneer nog heeft de komende weken..........

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh Melisa, flink balen dit soort acties!
    Wat ga je nu doen? Die uren opnemen?

Ik ben net terug van een stukje fietsen met de kindjes. Rijk bezit zo op de fiets. Het is ook zulk lekker weer. Nu lekker in de tuin aan het spelen.
    Verder geen plannen vandaag.
    Jullie nog leuke plannen?

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna, ik kan niet anders dan naar huis komen. Ik heb hem een week geleden al gevraagd oppas te regelen, dat heeft ie niet gedaan. Dit soort dingen zullen wel altijd blijven bij hem. Kan het vaak hebben, maar nu had ik even geen zin om het maar te laten gebeuren :)

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: argh wat een rot-actie! Ik zou zeggen, laat het hem lekker zelf uitzoeken maar ik begrijp dat je daar de puf niet voor hebt. Ik zou het zelf ook niet doen :) Maar wel lullig want eigenlijk is het gewoon zijn probleem, niet het jouwe.

Hanna: lekker al een stuk gefietst, heerlijk met dit weer :)
    Wij gaan vanmiddag naar een jaarlijkse motortocht kijken. Dan neemt iedere motorrijder iemand met een handicap mee, achterop of in de span. Echt super leuk en hier is N helemaal motorfan dus die zal z'n ogen wel weer uitkijken :)

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Leuk sterre, ik heb wel een meegereden als begeleidster. Voor de mensen 1 groot avontuur.

6. Loe

Loe Niet meer actief

Niet fijn Melisa, zou niet blij zijn als mijn man zo'n actie zou bedenken.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: ben je er nog uit gekomen met je man?
    Leuk he dat motorgebeuren :) Maar deed je dan zelf motorrijden?

Mosa: hoe gaat het met je?

En met de rest?

All: gister zijn we naar een kasteel geweest hier in de buurt (volgens mij was het ook open kastelendag) Jongens keken hun ogen uit. Ook met de ridders e.d. Was erg leuk, ook om eens zelf alles van binnen te kunnen bekijken. Er zat ook een gevangenis in en een geheim kamertje, alles met een verhaal. Kids door allerlei smalle trapjes enzo gesleept, het daarna bloedheet hebben :)

Vanavond gaan we trouwens naar een ander huis kijken. Kwam R vorige week mee en het is eigenlijk precies wat we zoeken :) Er zijn wel wat dingen mee zoals boven enkel glas maar goed.. Eerst maar eens kijken plus dat we zelf dan ook nog een huis te verkopen hebben mocht het echt iets zijn.

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: mijn man heeft oppas gezocht haha! Nu mag mijn vriendin op mijn schatjes gaan passen. kan ik mijn overuren lekker voor mezelf gebruiken. Toch niet voor niets geweest allemaal.

Succes met het kijken naar het huis, altijd leuk :)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; fijn dat je vent geluisterd heeft. Die van mij ben ik daar nog steeds mee aan het opvoeden:)
    Maar misschien is dat vanaf donderdag niet meer nodig, zijn bandje staat op punt van klappen. Hij heeft dan nog wel een andere band over maar daar oefenen ze bijna nooit.

@ /sterre; spannend toch misschien op huizenjacht.

Hier alles ok, Hugo is een lekker mannetje dat goed groeit en gewoon een baby volgens het boekje is.
    Y is ook heelnlief voor hem en heeft vandagag de hele dag verteld hoeveel ze van hem houd, en van mama en papa en Y:)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: leuk te lezen hoe het met je gaat! Wat fijn dat H ( leuke naam trouwens! ) het goed doet :) Ik vond de foto op fb ook erg leuk, heerlijk mannetje. Lief dat Y van iedereen houd :) en ook van zichzelf :D

All: he he... Had eigenlijk stiekem gehoopt dat het huis tegen zou vallen maar helaas :):p Qua ruimte en tuin lekker ruim en groot. Er moeten nog wel dingen aan gebeuren, badkamer, toilet beneden en boven is nog enkel glas maar er zijn ook al grote dingen al gebeurd en mooi (keuken, dak van het huis en de garage bijvoorbeeld ) Maar goed, dat zijn allemaal dingen die je waarschijnlijk toch wel houdt maar nu.. We hebben natuurlijk ons eigen huis en dat moet dan eventueel ook verkocht worden en daar zit ik wel mee in mijn maag in deze tijd.

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Hier weer een bonkende Ole.... Straks de osteopaat bellen voor een afspraak wie weet helpt het!

Pookie, wat fijn dat H het zo goed doet en dat Y zo leuk op hem reageert.
    Echt een grote zus dus!

Melisa, wat een geluk dat er oppas is geregeld. Scheelt weer in de vrije uurtjes voor jou!

Sterre, veel om over na te denken nu voor jullie.
    Is het andere huis in de buurt van waar jullie nu wonen?

Gisteren weer gewerkt voor het eerst in ruim drie weken. Ging wel weer goed maar wel weer even wennen.
    N al weer mijn doordeweekse weekend. Gaat snel deze week.
    Volgende week heb ik het teamuitje. We gaan golfen. Ben benieuwd. Nog nooit gedaan...

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Poe he Hanna,
    Dat zijn toch niet de nachten die je op O zijn leeftijd wil hebben.
    Doet mij wel denken aande term bonk kindje, daar heeft ooiteen caberetier een leuk stukje over gedaan.
    Maar zonder gekheid, ik hoop dat een osteopaat wat kan doen. Dit lijkt mij voor O ookniet echt fijn.

@melisa; gefeliciteerd.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: oef dat is niet fijn en al helemaal niet op zulke tijden :( Kan je snel terecht bij de osteopaat?

Het huis is inderdaad hier in hetzelfde dorp alleen dan aan de andere kant :D Ligt ook lekker dicht bij school dus dat is ook wel fijn. Kindvriendelijke en rustige buurt, ook fijn :p Ik zag tot mijn grote schrik wel een buurhond :$ maar ik ben gerust gesteld. Een oude klant van R woont daar toevallig recht tegenover (wel grappig want R heeft daar nog steeds vriendschappelijk contact mee) en zij zei dat ik niet bang voor slapeloze nachten hoef te zijn .. :)
    Gisteravond/nacht werden we wakker gesexed.. :$;)... Op zo'n moment zou je bijna een dikke restschuld willen, als je maar weg bent. Maar goed, dat is toch maar geen optie.

All: dit weekend moet ik ongesteld worden, spannend! Ik had stiekem al getest maar negatief..veel te vroeg natuurlijk maar ik kon het gewoon niet laten :) Heel erg slecht ;):):):)

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Sterre! En oh oh dat vroege testen....haha!
    Ik wachttw altijd wel wat langer. En dan wist ik het eigenlijk al wel. Ik voelde me beide keren anders.
    Wanneer ga je nu weer testen?

Klinkt wel goed dat nieuwe huis. Rustigere opgeving. En andere buren. Klinkt ook wel goed zo te lezen!

Net weer gewandeld met mijn zus. Even bijgekletst.
    Ben nu in een week 2,5 kilo afgevallen. Echt een goed begin!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: jaaa nieuwe buren, dat zou toch wel 1 van de fijnste dingen zijn :D:) Heb het echt gehad met deze ;) Een van die honden is nu ook al 2 keer losgekomen toen ze niet thuis waren en ik ben als de dood dat hij een keer bij ons in de tuin staat ofzo.

Zo 2,5 kilo al, lekker bezig! Wat is dat voor dieet dan? Koolhydraatvrij o.i.d?

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja.. Ik wil van het weekend pas gaan testen. Mits ik nog nier ongesteld ben natuurlijk.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja idd koolhydraadarm. Dukan dieet.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ah, toch een keer bekijken dan. Ik probeer nu ook op de koolhydraatjes te letten. Heb toevallig vorige week spul gekocht om zelf koolhydraat-arm brood te maken. Ik zag trouwens ook dat in magere melk meer koolhydraten zitten dan in halfvolle melk.. Vond ik wel apart haha.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, hier nog niet ongesteld ( had ik vandaag zo ongeveer wel verwacht ) maar een negatieve test :( Vind ik wel jammer maar goed, niks aan te doen.
    Morgen komt hier een makelaar kijken om ons huisje eventueel in de verkoop te zetten, spannend! Volgende week hebben we een afspraak bij de bank om de mogelijkheden te bekijken ivm het huis wat we vorige week bekeken hebben. We hebben er allebei zo'n goed gevoel bij maar om nou met 2 huizen te zitten straks.. Willen we eigenlijk ook liever niet, moeilijk moeilijk.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lastige keuze Sterre. Hopelijk komen jullie er uit.
    Wat jammer van de negatieve test.

Hier een heel rustig weekend achter de rug met weinig afspraken.
    Hannaman gaat morgen voor werk naar Hamburg.
    Dus tot donderdag alleen met de kindjes. Intussen hebben S en ik een heel ritueel na het badderen. Nog even samen in het grote bed na het badderen. Erg gezellig!

Morgen weer werken. Nog 8 weken tot de zomervakantie. Gaat al lekker opschieten!

Nu lekker slapen!

Deel Deze Pagina