Jammer van de negatieve test Sterre. Toch maar wat serieuser aan de klus als je nog een kindje wilt? Succes Hanna, een paar dagen alleen thuis. En nog 8 weken? Dat is best lang. Hier is het over een maand al vakantie.
Ja we zijn de laatste die vakantie krijgen in Nederland. Ik vind het altijd wel fijn. Ook als laatste weer beginnen
Hanna: klinkt gezellig dat after-bad-ritueel Komen de kids 's ochtends ook bij jullie in bed? Hier kruipt Noah altijd naast me als hij wakker is geworden om nog even bij mij lekker te luieren 8 weekjes nog, die zijn zo voorbij joh S na de zomervakantie naar school? Succes zo zonder hannaman! Melisa: haha ja eigenlijk wel he R heeft nog steeds geen nieuwe condooms gekocht dus volgens mij vind hij het wel best haha. Hij zou het nu ook niet erg vinden als ik zwanger zou zijn geweest. Hier nog niet ongesteld Vind het wel balen hoor... Aankomend weekend gaan we naar een festival, zal je zien dat ik dan 'lekker' ongesteld word. Sinds de bevalling van L zijn de eerste 2 dagen niet mals qua vloeien
Hai meiden, We zijn weer thuis, alweer bijna een week. Het was heerlijk met zijn 5jes. Maar helaas ging het ook niet helemaal zoals gehoopt, ik was de eerste wk flink ziek . Ook het weer was wat wisselvalliger dan gehoopt. J vond de 'warme' vakantie 'echt heel fantastisch.' V&s hebben een flinke sprong gemaakt en zijn nu echt boefjes die overal heen kruipen, klimmen, klauteren, lopen. 6 paar handen nodig Eenmaal weer aan het werk ging het ook niet zo goed, de laatste mnden iets te veel over mijn grenzen heen gegaan. Te weinig slaap en te veel op mijn werkbordje. Nu stap terug, voorlopig de helft van mijn taken geschrapt. Confronterend . @ sterre, spannende dagen geweest, maar helaas niet zwanger dus. Hopelijk inmiddels ongi en kun je dit weekend gewoon genieten van het festival! @ Hanna, de dagen alleen weer overleefd? Ik mag er komende wk ook aan geloven. Vind het toch wel heel druk in mijn eentje, jij ook? @ pookie, fijn dat het zo goed gaat met H en Y. Y lievegrote zus dus . Hoe gaat het met jou, herstel je goed ks en bi? Hoe is het met de rest?
Hey meiden! Afrola: awh wat ontzettend balen dat je ziek was de eerste week Wel fijn dat J de vakantie echt heel fantastisch vond En v&s houden jullie dus lekker bezig Leuk hoor. Rot dat je op het werk een stap terug moet doen maar wel goed dat je dat onder ogen ziet en er wat aan doet. All: hier afgelopen donderdag ongi geworden dus gister op het festival ook nog gelukkig viel het wel mee gister dus daar was ik wel opgelucht over. Woensdag heb ik trouwens sollicitatiegesprek! Ben benieuwd
@sterre, fijn dat het op het festival mee viel met je ongi. Was het een leuk festival? Heel veel succes met je soll.gesprek as woensdag. Wat voor functie? Gister hebben we de verjaardag van v&s gevierd het was gezellig druk en ze zijn erg verwend. Ze waren zelf meer onder de indruk van alle mensen dan van alle kadootjes
Afrola: ohh ze zijn jarig geweest! Alsnog hartelijk gefeliciteerd!!! Wat leuk dat ze zo onder de indruk waren Zijn ze goed verwent? Het werk is gewoon logistiek medewerkster. Als secretaresse of telefoniste kom ik gewoon echt niet aan de bak helaas Via een oud klasgenootje die ook de secretaresse opleiding deed ben ik hierop gekomen, zij werkt daar ook Ach ja, eigenlijk niet helemaal wat ik voor ogen had maar het is toch fijn om misschien weer aan het werk te kunnen Nja dat festival was niet echt mijn muziek. Ik ging voor 2 bandjes dus de rest moest ik maar nemen. We waren wel met een leuke groep dus het was wel gezellig maar wel koud, brrr. All: had ik verteld dat wij een huis hebben gezien.. We hebben i.i.g een makelaar hier gehad die ons huis eventueel gaat verkopen en net een gesprek bij de bank gehad. Gelukkig viel de vraagprijs voor ons huis heel erg mee. Ik had best wat verlies verwacht maar ALS we het voor een redelijke prijs verkopen draaien we quit. Maar goed, even afwachten maar want je weet het in deze tijd gewoon niet helaas. Bij de bank viel ook heel erg mee. We hebben toch best wat ruimte als we ons huis verkopen. Fieuw, ben er wel blij om. Morgen de makelaar bellen dat hij dat bord maar in de tuin komt planten Spannend
YAY aangenomen Gesprek ging goed vanmorgen en werd vanmiddag al gebeld dat ik mag komen. Ben heul blij
Afrola nog gefeliciteerd met je zoontje en dochter! Alweer 1, gaat best wel snel he. Sterre, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goed van je hoor.....
@sterre, gefeliciteerd met je baan, top. En spannend een bord in de voortuin. Ga je het andere huis nu al kopen of hoop je dat het nog steeds te koop staat als jullie je huis hebben verkocht? Of ga je een of andere koop/ruil/wissel truc uithalen?
Bedankt iedereen! Afrola: nee we willen het liefst eerst verkopen en dan hopen dat tegen die tijd dat andere nog niet verkocht is. Al zou het wel balen zijn natuurlijk..maar 2 hypotheken zien we niet zitten. We zijn nu met ons halletje bezig, behang afhalen. Was gelukkig zo gepiept, was geen goeie lijm toen haha. Zaterdag een nieuw behangetje ertegen aan en dan wat rommel opruimen. Daarna komt de makelaar foto's maken. Ik vind het wel maf hoor. Straks kan iedereen je huis gewoon bekijken
@afrola; als eerst gefeliceteerd met je dolle tweeling. 1 jaar alweer, het gaat zo snel. @sterre; gefeliciteerd met je baan. Super, en nu ook het Te koop bord in de tuin. Spannend hoor. Hier gaat alles nog steeds heel goed. Al voel ik mij de laatste een melkkoe met om de 2 uur voeden. Het zal wel een soort regelweekje zijn. Meneer komt niets tekort. Hij is echt al gigantisch groot, maatje 56 is al bijna passe!
Ja vind ik ook. Pookie: hoe issie? Hier alles goed. Druk met het huis verkoopklaar maken. Nieuw behangetje in de hal, even alle rommeltjes opruimen, uitzoeken etc etc. Vorige week heeft de makelaar foto's gemaakt en deze week handelen we het papierwerk even af en dan gaat er gewoon een bord in de tuin...ik vind het eigenlijk best vreemd Iedereen die gewoon je huis kan bekijken, mensen over de vloer ( althans, dat hopen we ) Ik vin ut spannend
Zeker spannend Sterre. Hopelijk vinden jullie snel een koper! Drukke dag gehad. O is ontzettend in de piepfase. Al weken. Ik heb erg veel geduld maar nu ben ik he zelfs zat. Grrrrr Maar als je ze dan zo lief ziet zitten ach dan valt het allemaal wel weer mee haha
Hoi. Ook hier super druk met werk studie en de kids. Deze week kijken bij een ander kdv en kleuterschool. Tussen mij en djaarman is het even moeilijk door alle drukte,vermoeidheid en stress. Eigenlijk zeg ik nu meer ik leef niet ik ben en ga van dag naar dag. Kids gaan wel goed hoor maar een peuterpuber en een drukke dreumes met eigen wil vindt ik soms erg moeilijk en teveel. Maar toch zijn er ook nog mooie momenten hoor, het mochten er alleen een beetje meer zijn. Grts.